United Brotherhood

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Naamaton88
Susikoski
Viestit: 42
Liittynyt: La Touko 27, 2023 12:45 am

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja Naamaton88 »

"savut, nipsut sekä keula". Suoraan elämkoluräppibiisistä. Kova. Vitun kova.

Nääkin jengiläiset, kun kokeilis ihan vaan aamulla raahautua työmaakoppiin ja lyöttäytyä kunnon urakkaporukkaan, missä kaikki tulee sovittuna aikana mestoille, jokaisella on oma tehtävänsä ja sit tehdään se noin 8h töitä ja lähdetään kotiin ilman pelkoa väkivallasta.

Välillä dokaillaan porukalla ja haukutaan kaikki ja vähän omatkin. Vuoden lopussa on se 70k tienattu ja verot maksettuna. Kyllä sillä just kaksion maksaa Hervannasta ja osamaksu Octaviakin ehkä mahtuu buduun.

5v jälkeen tossa alkaa olemaan porukassa jo vähän brotherhoodiakin, uskokaa pois.
Odypac
Susikoski
Viestit: 36
Liittynyt: Ke Tammi 03, 2024 2:06 am

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja Odypac »

Naamaton88 kirjoitti: Su Tammi 14, 2024 11:13 pm Vuoden lopussa on se 70k tienattu ja verot maksettuna. Kyllä sillä just kaksion maksaa Hervannasta ja osamaksu Octaviakin ehkä mahtuu buduun.

5v jälkeen tossa alkaa olemaan porukassa jo vähän brotherhoodiakin, uskokaa pois.
Tuo on hyvä pointti. Ilman työläisiä, maksettuja veroja ja verotettavaa omaisuutta myös huumeidenkäyttäjien pitäisi käydä töissä. Varmaan osa käykin, mutta monet eivät, ja veronmaksajalla on tärkeä rooli järjestäytyneen rikollisuuden ylläpidossa.
Carl Adenauer
Poliisikoira Rex
Viestit: 277
Liittynyt: Ke Huhti 05, 2023 5:44 pm

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja Carl Adenauer »

"RL", kirjoituksesi ei kuvasta rikosmaailmaa lainkaan. Ei siellä vasikat pärjää, joten kun käsityksesi on kuitenkin tämä, niin se on varmaan sinun ongelmasi.
En myöskään tupakoimattomana ymmärrä miten jotkut "sätkät ja keltaiset sormet" liittyvät rikosaiheeseen foorumiin? Pese ne kätesi, jos tällainen ongelma!
Seksuaalirikollisille on omat sivut. Fantasiasi "mummon raiskauksesta" voit jakaa siellä.., muutenkin jos tuollaista sisältöä tänne tuottaa, olisi lääkkeen otto aika, tai terapiaan. Mitä tänne foorumille kuuluu jotkut raiskaus fantasiasi?, jotka vielä kohdistuu vanhuksiin?
Täällä keskustellaan rikosmaailmasta, johon ei kuulu mikään mainitsemasi asia. Vaikka sinut joskus hapetettu, älä ketään arvostele tai syytä järjettömistä jutuista, joita ei terve ihminen päässään pyörittele.
Lue lisää rikoskirjoja ja katso dokumentteja, mutta muista että se ei ole koko totuus näiden saittien aiheesta.
Carl Adenauer
Poliisikoira Rex
Viestit: 277
Liittynyt: Ke Huhti 05, 2023 5:44 pm

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja Carl Adenauer »

Olen samaa mieltä. Kymmenen vuotta painanut normaali duunia, velat on yhteiskunnalle maksettu kaikin tavoin, myös siis taloudellisesti.
Verorahat kyllä menevät koronatukiin Eurooppaan,Uniper kauppoihin jne..,nämä kaksi n.12 miljardia. Fortumin Venäjä seikkailun hinta ties mitä, sinne ne verorahat, myös minun ovat menneet, ei vankein"hoitoon".
Kannattaa tehdä kuten minä, eli perehtyä valtion talouteen, ja katsoa kuinka pieni osa loppupeleissä menee vankiloihin. Tietysti voidaan puhua haittavaikutuksista, narkomaaneista jne.., mutta niitä joka maassa, eikä Suomi tee poikkeusta.
Fakta on, että ennemmin tai myöhemmin huumeet laillistetaan. Se vie monelta leivän pöydästä, mutta ihmisen itsemääräämisoikeus sen lopulta päättää. Joku kiskoo aineita suu vaahdosta, toinen viiltelee itseään, jokaisen oma valinta, mitä itselleen tekee.
Ihan tiedoksi : Kun Suomen eduskunta äänesti aikoinaan, onko kannabis luokiteltava : laittomaksi / lailliseksi, äänet menivät eduskunnassa tasan! Laittomuus ratkaistiin arvalla! Onhan selvää, että viina huomattavasti vaarallisempaa, ei toiminut kieltolaki.
Moni sai ammatin viinanmyyjänä, samoin käynyt pilven kanssa. Ja kun aina sanotaan "kukaan ei ole sillä rikastunut", niin se nyt ei pidä paikkaansa. Tuskin huumepoliisin päällikkö olisi lähtenyt myymään pilveä, ellei tietäisi mahdollisuuksia.
Ne jotka ovat tehneet rahaa, pitävät tietysti erittäin matalaa profiilia. Olisihan hullua levitellä rahaa ympärille, ostella autoja ja taloja, ellei raha olisi ensin pesty.
En sano että näitä paljon, mutta alalla menestyneitä aivan varmasti on. Niistä ei tietenkään huudella, eikä puhuta nimistä, paikkakunnista, lusimisista tms..., fakta vaan on, että kaikki eivät todellakaan ole mitään "elämän kalluja" tms.., mitä toi täällä käytetty termi sitten tarkoittaakaan.
Ymmärrän että siviileille tämä on kova pala. Itse käyn duunissa, enkä karehdi muita, niin silloin tosiasiat helpompi ymmärtää. Etenkin kun on omin silmin nähnyt, miten asiat menee, ei kuulopuheiden, Alibin ja dokumenttien perusteella.
1lpo
Martin Riggs
Viestit: 605
Liittynyt: Su Marras 14, 2021 2:48 pm

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja 1lpo »

Carl Adenauer kirjoitti: Pe Tammi 12, 2024 9:56 pm No siinä oli valistuspuhe. Itse en myöskään ole ollut missään porukassa, mutta jos kaikki niissä olisi niin paskaa, ei olisi kukaan muukaan.
Kaikkialla eri porukoilla on järjestys ja säännöt, kyseessä ei demokratia, jonne voi marssia sisään päälliköksi. Kovan lajin ovat valinneet, vaatii vitusti henkisesti, siellä ei pehmeät ja lusimiseen varautumattomat selviä.
Nuorille neuvoksi, että parempi Suomalainen porukka kuin mamu katujengi. Kyllä niissä pärjää hyvinkin, kun vaan tietää omat rahkeensa, ja moraali rakennettu selkärankaan. On niissä paljon etujakin, olen omin silmin nähnyt.., poliisi varoittelee jengistä, koska haluavat olla ainoa järjestäytynyt ryhmä.
Itse lopetin kauan sitten rikokset, yksinäisten susien aika kun on ohi, ei syvissä vesissä kauan yksin uida.
Uskon että et ole ollut missään porukassa. Mutta pääsisit varmasti jos yrittäisit edes % verran. Kaikki kerhot tarvitsevat kaltaisiasi fanipoikia/kuunteluoppilaita perus "duuneihin" tai vähintään nostattamaan itsetuntoa ihan vaan kuuntelettumalla sinulla gängstä tarinoita..
Sikakoira: "Välillä on melkein itkua tihrustettu aamukuudelta kun on tullut väsy vastaan"
Rockyfist
Frank Drebin
Viestit: 398
Liittynyt: To Kesä 08, 2023 2:13 am

Re: Kolme vaarallista rikollisjengiä yhdistyi

Viesti Kirjoittaja Rockyfist »

Waja kirjoitti: Ma Touko 02, 2011 10:17 pm
Olen nähnyt kun Gekko (lisko) raiskaa kaulapurennalla kiinni saamansa naaraan.
En tiedä mitä haet tällä
Luulin, että se on kuollut, mutta se onkin aloittanut koteloitumisen.
Avatar
Wildchild79
Sabrina Duncan
Viestit: 374
Liittynyt: Su Kesä 18, 2023 10:21 pm

Re: Kolme vaarallista rikollisjengiä yhdistyi

Viesti Kirjoittaja Wildchild79 »

Rockyfist kirjoitti: To Tammi 18, 2024 10:36 pm
Waja kirjoitti: Ma Touko 02, 2011 10:17 pm
Olen nähnyt kun Gekko (lisko) raiskaa kaulapurennalla kiinni saamansa naaraan.
En tiedä mitä haet tällä
Kiertoilmaisu lauseelle "mutku kyllä suomalaisetkin raiskaa"?
Ennen vaadittiin yrittämään, mutta nykyään opetetaan vaatimaan - Sotaveteraani Gunnar Kotiranta 103-v
Carl Adenauer
Poliisikoira Rex
Viestit: 277
Liittynyt: Ke Huhti 05, 2023 5:44 pm

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja Carl Adenauer »

"1lpo". Varmaan olisi mahdollista, kun aikoinaan tehdyistä jutuista paperit kestivät ja kestävät päivänvalon. Ei nyt kuitenkaan ole ihan prioriteetti n:ro 1, kun on vaimon kanssa käytävä töissä, että pystytään elättämään itsemme ja kaksi lasta. Toisaalta en kymmenen vuotta myöhemmin ole uudestaan innostunut ajatuksesta lähteä rikosmaailmaan, se kun tuli nähtyä.
"Fanipoika" nyt lapsellinen provo, luokkaa "oletteko jo tyttöjen kanssa käyneet äänestämässä Haavistoa?" Ei mulla ole fanituksen kohteita, turkoosia väriä kannatan lätkässä, mutta en fanita, edes Pekkoa. Puhun siis maskotista, ihan selvyyden vuoksi, ettei tarvitse sitäkin vääntää toiseen Pekkoon.
Sinä varmaan et olisi kelvannut mihinkään porukkaan, pyritkö kenties poliisiksi joskus? Söitkö palikkatestissä nappulat, ja ääni ei riittänyt armeijaan, vai mikä valtion virkanainen olet? Kenties vanginvartija tai stevari? Koska kovin tärkeää on tällä rikosaiheisella palstalla vain puhua jotain kummallista asiaan liittymätöntä.
Yksinkertaisesti pidän parempana, että olisi Suomalaiset porukat, kuin mamut. Koska : Jokatapauksessa jotkut porukat täällä tulevat olemaan, halusimme sitä tai emme. Nyt vaan on poliisivaltio kieltänyt kaksi Suomalaista porukkaa, kovasti odottavat syytä kieltää kansainväliset MC kerhotkin. Ainoana pohjoismaana Suomi on kieltänyt liivijengejä, perustuslain pukeutumisen vapaus ym oikeudet ei paljon paina, kun koko maan perustuslaki tuntuu olevan mamuja varten.
No, nyt saadaan nauttia katujengeistä, ja kun tulevat vanhemmiksi, on näitä Mantagoja sitten enemmänkin. Olkoon minun puolestani näin, vaikka etukäteen on jo tiedossa, että sivulliset tulevat saamaan luotia Ruotsin malliin, eikä pommit niin tarkasti valitse kohdetta. Jos tässä jotain juhlimisen aihetta, mikä vääjäämätön seuraus, niin ymmärrän toki, että 1lpo muiden tyttöjen kanssa tykkää, kun tulee vähän eksoottisempaa miestä katukuvaan.
RL11/6
Axel Foley
Viestit: 2373
Liittynyt: Pe Elo 07, 2020 9:53 am

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Carl Adenauer kirjoitti: Ma Tammi 15, 2024 10:55 am "RL", kirjoituksesi ei kuvasta rikosmaailmaa lainkaan. Ei siellä vasikat pärjää
Ei siellä muut "pärjääkkään". Kaikki eliittiluokan rikollisjoukkiojohtohahmot ovat vasikoita. Ja jos on rotta, niin silloin on myös satavarma vasikka. Rikollisuus jo itsessään on eräänlaista avunhuutoa, kun ei pärjätä suomalaisessa lammasyhteiskunnassa, jossa saa käytännössä kaiken tekemättä mitää.

Olet pelkästään päähän potkittu höpöttäjä, jolla ei ole ihailemansa rikollisuuden kanssa mitään tekemistä.
Rockyfist
Frank Drebin
Viestit: 398
Liittynyt: To Kesä 08, 2023 2:13 am

Re: Kolme vaarallista rikollisjengiä yhdistyi

Viesti Kirjoittaja Rockyfist »

Wildchild79 kirjoitti: Pe Tammi 19, 2024 11:23 am
Rockyfist kirjoitti: To Tammi 18, 2024 10:36 pm
Waja kirjoitti: Ma Touko 02, 2011 10:17 pm
Olen nähnyt kun Gekko (lisko) raiskaa kaulapurennalla kiinni saamansa naaraan.
En tiedä mitä haet tällä
Kiertoilmaisu lauseelle "mutku kyllä suomalaisetkin raiskaa"?
Kiitos tarkennuksesta. Taitaa delfiinit tehdä sitä samaa, mutta se ei tee siitä oikeutetumpaa
Luulin, että se on kuollut, mutta se onkin aloittanut koteloitumisen.
Carl Adenauer
Poliisikoira Rex
Viestit: 277
Liittynyt: Ke Huhti 05, 2023 5:44 pm

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja Carl Adenauer »

"RL". Pitäisi sinun naisena tietää, että eivät miehet tuolla alalla tuo "työasioitaan" kotiin. Ymmärrän että todennäköinen seurustelu jonkinlaisen rikollisen, ( todennäköisesti kuitenkin narkomaanin) kanssa saa luulemaan tietävänsä jotain rikosmaailmasta. Ei asia kuitenkaan niin ole, että kaikki ovat vasikoita, miehesi ystäväpiiristä saanut väärän käsityksen. Ja jos olet sivussa joutunut koppiin, ja toteuttanut tuota tapaa poliisikuulustelussa, niin sitten ymmärrän kirjoituksesi.
Voin kertoa, että kyllä oikeassa rikosmaailmassa on hyvinkin luotettavia ihmisiä. Ei minua aikoinaan kukaan vasikoinut, itse mokasin rahan ahneuksissa, homma meni liian suureksi liian nopeasti, oli kysyntää - johon vastasin. En ymmärtänyt rahanpesun tärkeyttä, halusin typerästi levitellä rahaa, tietäähän sen miten siinä käy. Toinen tuomio tulikin huonoilla näytöillä, olin paljon varovaisempi, ei riittänyt, mutta minulle riitti sen jälkeen. Yritetty on, ja opiksi otettu. Mutta rikosmaailma ei ole mikään vasikoiden maailma, kyllä jos siellä paljastuu, huonosti käy.., olisi käynyt Vilhusenkin, paloina olisi tien poskessa kuten vasikka kaverinsa kanssa, joka meni Pähkinärinteelle.
Mutta en jaksa sinulle selittää näitä asioita, muuta kun sen, että älä luule, että miehesi kavereineen edusti oikeaa rikosmaailmaa. Se on sinulle vieras, kyllä siellä aivan varmasti on tiukkoja, lojaaleja ukkoja, sanoo joku katkera Ilmen mitä hyvänsä. Vasikat ovat poikkeus, ei sääntö, niitä ollut niin kauan kuin rikoksiakin. Joka maassa ja joka järjestössä, Cosa Nostran "kolmen mantereen kummisetä" Tommaso Buccettasta - Sinaloan kartellin johtajaan El Chapoon. Ei ole mitään uutta, mutta eivät todellakaan mikään käytäntö, jos kyseessä oikea porukka. Ei siis mitkään hihanistit, jotka pöllivät fillareita, myyvät tyhjää Torissa, tai vievät mummojen käsilaukkuja.
Niinuski
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 115
Liittynyt: Ti Helmi 09, 2010 2:19 pm

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja Niinuski »

Voisiko nää teidän keskinäiset nokittelut siirtää jonnekin ihan muualle?
Carl Adenauer
Poliisikoira Rex
Viestit: 277
Liittynyt: Ke Huhti 05, 2023 5:44 pm

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja Carl Adenauer »

Älä Niinuski muuta sano. Tänne rikosaiheiselle palstalle kun kirjoittaa tietämättömät lapsellisia provoja, kieltämättä olen yhtä lapsellinen, kun edes vastaan niihin. Pari tyttöä on seurustellut joidenkin narkkien kanssa, ja nyt sitten ollaan tietävinään, vaikka ensimmäistäkään faktaa ei ole viesteissä ollut.
Tiedän, ettei noihin kannattaisi reagoida, kelasin kyllä sen aikalailla vähentäväni. Turha puhua asioista, jotka täysin vieraita näille, silti täällä on muutama, jotka asioista kartalla.
Anonyymi ns. nokittelu on kyllä idioottimaista, myönnetään. Vituttaa vaan seurata, kun kaikki valehtelijat, uhrit ja vähintään wannabe poliisit täällä kirjoittelee täyttä paskaa. Tietysti kun ei oikeaa tietoa ole, niin ainoa millä tulee huomatuksi, on keksiä jotain puuta heinää.
altavastaaja
Scooby-Doo
Viestit: 28
Liittynyt: Ma Elo 14, 2023 5:56 pm

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja altavastaaja »

No kuka ei tietäis Lahden Immun oikeeta nimee… Mikko, mut käsittääkseni ihan virallisesti vaihtanu sen Jimmyks.
Ja en tunne Lahden Immuu, kuten en tunne myöskää Tepaa tai yhtää ketää muutakaa :D Ma oon vaa kiltti pikku poika joka ei tiedä mistää mitää, haluun vaa viihdyttää itteeni lukemal tollasen True Tietäjän tarinoita :)
Oot parasta shittii täl palstal hetkeen ja ihan sun luoman kontentin takii palaan tänne uudestaa ja uudestaa :D
Oot sellanen sketsihahmo et suosittelen hakee ens kaudelle putouksee!!!!
Carl Adenauer kirjoitti: Pe Tammi 12, 2024 10:39 am "Rocky". En ole sanonut pahoinpiteleväni ressukoita, enkä olevani urheilija! Harrastus eri asia, eikä siellä ressukoita näe.
Ja joku - kukalie nyt olikaan, jos osaa vaan kysellä, muttei vastata, niin kertoo riittävästi. Ellei ymmärrä miten mainitsemani ravintola liittyy mihinkään, ei voi myöskään tietää asiasta mitään, josta tietävinään.
Aalto kuulemma muutaman kk:n Kakolan lännessä ollut joskus 20- vuotta sitten, varmaan jostain olemattomasta kaupasta.
En jaksa opettaa täällä ketään rikosmaailman asioissa, kun täällä vain muutaman nähnyt, mitkä tuntuvat tietävän mistä puhuvat. Sitten on näitä turhanpäiväisiä nobodyja, joilla ei mitään faktaa. Pelkkää urkkimista ja dissausta, jolle en anna mitään arvoa.
Ja mitä sitten, jos tunnen Lahden Immu? Tunnetko itse? Mikä oikea etunimi? Tähän en kyllä anna vastausta uteliaille.
altavastaaja
Scooby-Doo
Viestit: 28
Liittynyt: Ma Elo 14, 2023 5:56 pm

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja altavastaaja »

Miks puhut paskaa?? Vilhunen ois paloteltu :D
Joo niin sun märissä unissa…
Kukaa ei koske Kekeen, ei sillon eikä nytkää.
Jokainen järkevä tajuu pelätä Keijoo ja sä tietty True Tietäjänä oot eri mieltä täst ja mielenkiinnol odotan sun perustelut et miks asia ei näin oo kuten mä väitän
Carl Adenauer kirjoitti: La Tammi 20, 2024 11:37 am "RL". Pitäisi sinun naisena tietää, että eivät miehet tuolla alalla tuo "työasioitaan" kotiin. Ymmärrän että todennäköinen seurustelu jonkinlaisen rikollisen, ( todennäköisesti kuitenkin narkomaanin) kanssa saa luulemaan tietävänsä jotain rikosmaailmasta. Ei asia kuitenkaan niin ole, että kaikki ovat vasikoita, miehesi ystäväpiiristä saanut väärän käsityksen. Ja jos olet sivussa joutunut koppiin, ja toteuttanut tuota tapaa poliisikuulustelussa, niin sitten ymmärrän kirjoituksesi.
Voin kertoa, että kyllä oikeassa rikosmaailmassa on hyvinkin luotettavia ihmisiä. Ei minua aikoinaan kukaan vasikoinut, itse mokasin rahan ahneuksissa, homma meni liian suureksi liian nopeasti, oli kysyntää - johon vastasin. En ymmärtänyt rahanpesun tärkeyttä, halusin typerästi levitellä rahaa, tietäähän sen miten siinä käy. Toinen tuomio tulikin huonoilla näytöillä, olin paljon varovaisempi, ei riittänyt, mutta minulle riitti sen jälkeen. Yritetty on, ja opiksi otettu. Mutta rikosmaailma ei ole mikään vasikoiden maailma, kyllä jos siellä paljastuu, huonosti käy.., olisi käynyt Vilhusenkin, paloina olisi tien poskessa kuten vasikka kaverinsa kanssa, joka meni Pähkinärinteelle.
Mutta en jaksa sinulle selittää näitä asioita, muuta kun sen, että älä luule, että miehesi kavereineen edusti oikeaa rikosmaailmaa. Se on sinulle vieras, kyllä siellä aivan varmasti on tiukkoja, lojaaleja ukkoja, sanoo joku katkera Ilmen mitä hyvänsä. Vasikat ovat poikkeus, ei sääntö, niitä ollut niin kauan kuin rikoksiakin. Joka maassa ja joka järjestössä, Cosa Nostran "kolmen mantereen kummisetä" Tommaso Buccettasta - Sinaloan kartellin johtajaan El Chapoon. Ei ole mitään uutta, mutta eivät todellakaan mikään käytäntö, jos kyseessä oikea porukka. Ei siis mitkään hihanistit, jotka pöllivät fillareita, myyvät tyhjää Torissa, tai vievät mummojen käsilaukkuja.
Vastaa Viestiin