Ex-ulkoministerimme Ike Kanerva
-
loneliness
- Jessica Fletcher
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Yks 5kg. ei paljoa tee tuohon ruhoon...Mariella kirjoitti:^No höh,mut viitisen kiloa veke kuitenki, onkai seki jotain
Itse topicin otsikkoon sen verran, että meikää ei niinkään haittaa se, että (ex)ulkoministeri viestittelee vieraitten naisten kanssa, vaan se, että hänellä ei ole sen vertaa tilannetajua että ymmärtäisi valkata kiinostuksensa kohteet hiukan paremmin...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
- Juliet Jones
- Axel Foley
Just. Kyllä tuollaisiin herpeksen kirjomiin hutsunnäköisiin naikkosiin sekaantuminen ei ainakaan miehen uskottavuutta kohota.Mike Manner kirjoitti:
Itse topicin otsikkoon sen verran, että meikää ei niinkään haittaa se, että (ex)ulkoministeri viestittelee vieraitten naisten kanssa, vaan se, että hänellä ei ole sen vertaa tilannetajua että ymmärtäisi valkata kiinostuksensa kohteet hiukan paremmin...
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Eikös sitä sanota, että paljon meikkaavat vanhenevat nopeammin? Tanssijana tarvii pitää itsensä kauniina keikasta toiseen, ei ole helppoa sellainen
Mahtavatkohan Tukiainen ja Ike vielä tekstailla keskenään. Iken skandaalien jälkeen taitaa olla ilmeistä, että heillä on vapaa suhde Elina Kiikon kanssa.
Paavo Arhinmäki on äijä!