Big Brother 2008

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Viesti Kirjoittaja cicero »

siis mikä itsensäpaljastelijoiden ryhmäohjelma tää oikeen on tää bb tänä vuonna...kun olis edes jotain mitä näytellä mutta kun tytötkin on aika karmeen näköisiä peikkoja...onko tytöt tosiaan nykyään noin löysää kamaa???
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Bambinos kirjoitti:Mulla on tämmöiset käsitykset asioista:

- Johanin ex sai tietää raskaudestaan vasta kun Johan oli mennyt taloon, eli johan ei tiedä koko asiasta (?)
En jaksa penkoa noita uutisia, mutta nainen on ilmeisesti "jo" kolmannella kuulla? Itse taas uskon Johanin tietävän, on hän muutenkin sellainen sika :evil:
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Ainakin totuudentorvi ja laatulehti 7-päivää kertoo jutussaan, että toi sälli tietää tämän hetkisen ex:änsä raskaudesta (heillä on on/off-suhde jutun mukaan).

Ja joo, mulla ei oo elämää kun tarrauduin tuohon em. lehteen tylsyyden puuskassani eilen... :roll:
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Ohhoh!
Andreaksellekin vauva? :shock:
http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a82 ... lle+vauva/
Viime viikon Seiska paljasti, että Big Brotherissa tällä kaudella kisaava - ja Mariannan kanssa sekstailukohuakin jo herättänyt - Johan on tulossa isäksi.

Nyt Seiskalle on tihkunut lisää vauvavinkkejä, joiden mukaan Andreaksen tyttöystävä odottaisi yhtä lailla lasta.

Biseksuaaliksi tunnustaunut Andreas herätti talossa huomiota kommentillaan, jonka mukaan hän voisi rakastua vaikkapa komeaan Johaniin.

- Jos vaikka rakastuisin täällä Johaniin, niin olisin kyllä niin, että "antaa mennä, sormukset lentoon", mies räväytti.

Lue uusimmasta Seiskasta, miten Andreaksen tyttöystävä on lähipiirin mukaan suhtautunut vauvauutiseen!


Kerrotaankohan Andreakselle vauva-uutisesta? Lähteeköhän talosta sen vuoksi?
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Seuraavat kulissit kaatuvat hehe. Jos on vakiintunut naisensa kanssa ja yhteinen lapsi on tulossa, niin mitä tarkoitusta ruokkii sellaiset kommentit, jossa dissataan sormuksia naisen kanssa ja sanotaan, että kyllähän mä miehistä tykkään blaablaablaa..."naiseni ei muuten tiennyt, että pidän miehistä, aavisteli vain."
Paavo Arhinmäki on äijä!
H.P.
Remington Steele
Viestit: 220
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2008 5:20 pm

Viesti Kirjoittaja H.P. »

Mitä draamaa! Mitä kutkuttavaa draamaa!! Tästä ei Kauniit ja r... siis Big Brother enää parane!!!
Nannalee
Armas Tammelin
Viestit: 80
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 9:06 pm

Viesti Kirjoittaja Nannalee »

Nyt vielä ku Cheryllistä pääsis eroon. Ai että en voi sietää sitä naista!
Lennox
Poliisikoira Rex
Viestit: 272
Liittynyt: Su Huhti 29, 2007 11:40 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Lennox »

Mä en voi sietää tuota Mariannaa. Niin v-tun tyly, itseriittoinen, veemäinen... Pelkkä ääni ja puhetapa aiheuttaa vilunväristyksiä. Marianne sen sijaan nosti osakkeitaan silmissäni, kun katselin netti-tv:tä yön pimeinä tunteina unettomuudesta kärsiessäni. Erittäin fiksu tyttö, hyvä ulosanti, ja aidosti sympaattisen oloinen. Andreas on kuitenkin ykkössuosikkini.

Ja mitä häätöäänestykseen tulee, eiköhän Kirsikan ole aika painua vip-tiloihinsa feikki-Vuittoneidensa kera. :roll:
Keep the city clean, keep the trash in jail.
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Lennox kirjoitti:Mä en voi sietää tuota Mariannaa. Niin v-tun tyly, itseriittoinen, veemäinen... Pelkkä ääni ja puhetapa aiheuttaa vilunväristyksiä.
Onko sulla huono itsetunto? :lol:

Itselläni puolestaan herää halu päästä rankaisemaan tuollaista koppavaa narttua :lol: 8)
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Lennox
Poliisikoira Rex
Viestit: 272
Liittynyt: Su Huhti 29, 2007 11:40 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Lennox »

^ Itseasiassa on, mutta mistään kateudesta ei tässä todellakaan ole kyse. Rankaisua tuo "narttu" tosiaan tarvisi, be my guest. :roll:
Keep the city clean, keep the trash in jail.
Mariella
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ke Marras 21, 2007 3:03 pm

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Mike Manner kirjoitti:Itselläni puolestaan herää halu päästä rankaisemaan tuollaista koppavaa narttua :lol: 8)
Siinä on oikea asenne Mike! 8)
Nerot hallitsevat kaaoksen
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Lennox kirjoitti:^ Itseasiassa on, mutta mistään kateudesta ei tässä todellakaan ole kyse.
Vedin johtopäätökseni siitä, että pidät tuollaisia (tälläisiä) dominoivia luonteita ärsyttävinä/uhkaavina, enkä siitä, että olisit mahdollisesti kateellinen tms... Harva tuollaisille tahdittomille "minä-minä-minä" tyypeille on kateellinen.

Mariella kirjoitti:Siinä on oikea asenne Mike! 8)
:D :wink: 8)
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Lennox
Poliisikoira Rex
Viestit: 272
Liittynyt: Su Huhti 29, 2007 11:40 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Lennox »

^ Tuo on vain ajatus, joka ensimmäisenä herää, jos arvostelee hlöä, ja seuraava olettaa arvostelijan kärsivän huonosta itsetunnosta. Mutta mikä mukavinta, että olemme samalla viivalla, mitä tähän neitokaiseen tulee. :D
Keep the city clean, keep the trash in jail.
Bambinos
Agentti Scully
Viestit: 663
Liittynyt: To Helmi 28, 2008 11:36 am

Viesti Kirjoittaja Bambinos »

Cheryll on ihana verrattuna Mariannaan! Ja ihanaa, kohta alkaa Idols..näin sivuhuomautuksena.. En ihmettelis jos Minna olis siellä riekkumassa :P
Lennox
Poliisikoira Rex
Viestit: 272
Liittynyt: Su Huhti 29, 2007 11:40 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Lennox »

Törmäsin nyt vasta tällaiseen:

Osallistu BB Puheboksiin! Sen kautta pääset keskustelemaan ohjelmaan liittyvistä asioista muiden ihmisten kanssa. Puheboksin käyttö on yksinkertaista, soita numeroon 0700-80080, avaa BB puheboksi ja pääset keskutelemaan! Puhelunhinta 0,99 e alkava minuutti + pvm. Palvelu on avoinna 24/7. K-18.


Kuka hemmetti tuonne soittaa? :shock: :roll: :lol:
Keep the city clean, keep the trash in jail.
Vastaa Viestiin