Ross Sullivan kirjoitti: Ke Tammi 24, 2024 11:36 pm
Niemi on tosiaan melkoinen guru Suomen kontekstissa. Toivottavasti tulisi vielä (ainakin) yksi Kirkkonummen kolmoissurmaa käsittelevä bonusjakso. Toki kiinnostaisi jo ihan pelkästään yleiskatsauskin, mutta mielestäni Falck-linja jäi melko avoimeksi sellaisella tavalla, että Niemi voisi selvittää lisää siihen liittyviä seikkoja. Tosin ketjussa Falck-linja ei taida olla kovin suosittu.
No joo. Myönnän semisti myös fanittavani Niemeä ja hänen friikkitason vaivannäköään. En nyt sentään olisi huolissani siitä, onko Falck-linja suosittu tässä ketjussa vai ei. Kun katsoo, mitkä on.

Ylilauta meni meidän ohi kahdessa päivässä tasossa, sen verran surkeaa on keskustelun taso. Maapallon ulkopuolinen elämä mainittu jo toista kertaa! Ensimmäinen kerta oli, kun itse ehdotin avaruusolentoja kännissä tekijöiksi.
Spiderman83:lla on niin kova pakkomielle ajatella (arkijärjen vastaisesti) MR tekijänä, että kysyin häneltä ihan yksityisviestillä joskus, onko hänellä ns. sisäpiirin tietoa joka vahvistaisi epäilyksiään. Ei kuulemma ollut mitään, muuten vaan on varma asiasta.
"
Falck-linja kiinnostaa jonkin verran enemmän kuin saivartelu Ponkilaisesta, Rissasesta tai rattijuopoista yhteensä."
NO KYLLÄ. Ja uskon hänellä olevan kirjassa iso rooli.
Mitä ylilaudan juttuihin Veikosta heroiinikauppiaana tulee, niin kuka tahansa voi suoltaa samaa nimettömänä netissä. Kaverit kertoi, joo... miksei kaverit ole kertoneet poliisille mitään? Kiinnostaa kertoa että tietää, muttei kertoa mitään oikeaa tietoa?
Joku kysyi pidätettyjen nimistä. Mitä niistä? Kumpikin on varmuudella pois epäillyistä. Olen muuten sitä mieltä, että molemmat menee kategoriaan "otettiin nämä kun ei muuta saatu". Ei mitään kärkiluokan toimintaa poliisilta, mutta osa rutiinikuviota, kuten sanottu.
Mun mielestä Mazdamies Lehtiö (oliko sillä vittu edes Mazdaa, tuskin) menee todellakin sinne kategoriaan työpaikan akkojen juorut. Ja niin muuten menee Veikon pojankin epäily kategoriaan kukkahattutädit kuvittelee, että isän koko perhe piti tappaa koska talous oli pakkasen puolella.
Salasuhde tuntuisi olevan kaukaa haettua todistajien kertoman perusteella, mutta katkera ex-rakastaja sen sijaan ei.