Muuta keskustelua
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
Suomi maksaa tänä vuonna 200 000 € Pietarin liikennejärjestelyiden korjaamiseen. Näin kertoi IS tällä viikolla
Oslossa tehdään kuulemma myös tieremonttia. Miksi Suomi ei maksa sinnekin. Onhan Norjakin öljyvaltio...?
Toisaalta, Norja ei ole mikään rehentelevä kerjäläinen, kuten tämä sotaa käyvä sosialistien taannoinen ihannevaltakunta.
Kuka tuosta rahanjakoporukasta osaisi kertoa perusteet tuolle, miksi Suomi haluaa maksaa tuon mainitun summan Pietarin tiehankkeisiin?
Eiköhän tuo parisataatuhatta siirry melko nopeasti jonkun autotehtaan tilille ja Pietarin liikenteeseen saadaan taas jokin mukava ja nopea auto - tai jopa kaksi - lisää.
Sitten on vielä nämä erilaiset avustusjärjestöt, jotka lähettävät ruoka- ja vaatepaketteja Venäjälle. Ziisus! heidän sinisilmäisyyttä.
Oslossa tehdään kuulemma myös tieremonttia. Miksi Suomi ei maksa sinnekin. Onhan Norjakin öljyvaltio...?
Toisaalta, Norja ei ole mikään rehentelevä kerjäläinen, kuten tämä sotaa käyvä sosialistien taannoinen ihannevaltakunta.
Kuka tuosta rahanjakoporukasta osaisi kertoa perusteet tuolle, miksi Suomi haluaa maksaa tuon mainitun summan Pietarin tiehankkeisiin?
Eiköhän tuo parisataatuhatta siirry melko nopeasti jonkun autotehtaan tilille ja Pietarin liikenteeseen saadaan taas jokin mukava ja nopea auto - tai jopa kaksi - lisää.
Sitten on vielä nämä erilaiset avustusjärjestöt, jotka lähettävät ruoka- ja vaatepaketteja Venäjälle. Ziisus! heidän sinisilmäisyyttä.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
En löytänyt tähän hätään parempaa topiccia kysellä, bongasin tämän eräästä toisesta topicista:
"Sukevan mies odotti kahvia ja pullaa turhaan, sillä Äänekosken poliisilaitoksella ollut komisario kielsi jyrkästi kaikkien elintarvikkeiden viemisen vangille"
Itse kun aikoinaan istuin putkassa kolmisen päivää niin minulle kyllä antoivat tuoda sinne röökiä, karkkia, lukemista yms. Niin tuli mieleen että mitä laki sanoo, saako putkaan tuoda tälläisiä tavaroita aina vai voiko poliisit evätä tämän? Muistelen että ekalla yrityksellä päivystäjä tms. eväsi tavaroiden tuomisen mutta toisella kerralla paikalle sattunut ylempi pamppu ärähti ja käski ehdottomasti päästää lähetyksen perille.
"Sukevan mies odotti kahvia ja pullaa turhaan, sillä Äänekosken poliisilaitoksella ollut komisario kielsi jyrkästi kaikkien elintarvikkeiden viemisen vangille"
Itse kun aikoinaan istuin putkassa kolmisen päivää niin minulle kyllä antoivat tuoda sinne röökiä, karkkia, lukemista yms. Niin tuli mieleen että mitä laki sanoo, saako putkaan tuoda tälläisiä tavaroita aina vai voiko poliisit evätä tämän? Muistelen että ekalla yrityksellä päivystäjä tms. eväsi tavaroiden tuomisen mutta toisella kerralla paikalle sattunut ylempi pamppu ärähti ja käski ehdottomasti päästää lähetyksen perille.
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Voi, ja yleensä tekevät niin.Bombay kirjoitti:Itse kun aikoinaan istuin putkassa kolmisen päivää niin minulle kyllä antoivat tuoda sinne röökiä, karkkia, lukemista yms. Niin tuli mieleen että mitä laki sanoo, saako putkaan tuoda tälläisiä tavaroita aina vai voiko poliisit evätä tämän?
Oot joko vasikoinut tai alkanut muuten osoittaa muita yhteistyön elkeitä tuon ensimmäisen ja toisen kerran välillä...Muistelen että ekalla yrityksellä päivystäjä tms. eväsi tavaroiden tuomisen mutta toisella kerralla paikalle sattunut ylempi pamppu ärähti ja käski ehdottomasti päästää lähetyksen perille.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
^Kai ne aika pitkälle itse päättää tilanteen mukaan. Tiedän tapauksia joilta on kielletty kaikki mahdollinen, ja tapauksia joille on saanut hakea roskaruokaa tuliaisiksi. Eikä se välttämättä vasikoinnin palkinto ole, se voi olla myös sellasta lämmittelyä että "josko irtois sit kuitenkin".. Tai käytöksen mukaan.
Nerot hallitsevat kaaoksen
Joo, kyllä minä sen tajusin jo kun omassakin postauksessani niin lainaisin että voivat estääMike Manner kirjoitti:Voi, ja yleensä tekevät niin.Bombay kirjoitti:Itse kun aikoinaan istuin putkassa kolmisen päivää niin minulle kyllä antoivat tuoda sinne röökiä, karkkia, lukemista yms. Niin tuli mieleen että mitä laki sanoo, saako putkaan tuoda tälläisiä tavaroita aina vai voiko poliisit evätä tämän?
Noup, täysin identtinen tilanne oli kummallakin kerralla, olin jo tunnustanut oman tekoni ja muita rikoskumppaneita ei asiaan liittynyt.Mike Manner kirjoitti: Oot joko vasikoinut tai alkanut muuten osoittaa muita yhteistyön elkeitä tuon ensimmäisen ja toisen kerran välillä...
EDIT: Joo, käytökseni oli tietysti hyvää, kuten aina. Jos palkinnoksi sain sit vähän muutakin luettavaa kuin helvetin Tex Willereitä
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Pidätetylle/vangitulle pitää olla perus puitteet (wc, tyyny-peitto-patja, safka 3x vrk, unirauha 22-06 jne...) ja loppu on sitten silkkaa hyväntekeväisyyttä syystä tai toisesta poliisin toimesta. Putkapamput ei tee yhtään mitään omatoimisesti, vaan kaikki (etuisuudet jne...) on ohjattu poliisin toimesta.Bombay kirjoitti:Mutta lähinnä halusin tietää tarkan lain kohdan, jos sellaista on...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Aa. No sitten muistelen varmaan omiani, tai laki on muuttunut vajaassa kymmenessä vuodessa.Mike Manner kirjoitti:Pidätetylle (ensimmäiset 3vrk.) pitää olla perus puitteet (wc, tyyny-peitto-patja, safka 3x vrk, unirauha 22-06 jne...) ja loppu on sitten silkkaa hyväntekeväisyyttä syystä tai toisesta poliisin toimesta. Putkapamput ei tee yhtään mitään omatoimisesti, vaan kaikki (etuisuudet jne...) on ohjattu poliisin toimesta.Bombay kirjoitti:Mutta lähinnä halusin tietää tarkan lain kohdan, jos sellaista on...
4D: Kannibaalin tunnustukset
Nelonen tänään klo 22.00
Nelonen tänään klo 22.00
Neljädee on keskittynyt viime aikoina läskeihin, friikkeihin ja seksiasioihin. Ei siinä, että kyllähän nuo myyvät ja ihmiset niitä katsoo, mutta kannibalismi on loppujen lopuksi melko vähän jauhettu aihe, kuten telkku.comilla kommentoitiinkin, jonka vuoksi on ihan mielenkiintoista katsastaa dokkari. Tai ainakin alkua siitä. On nimittäin totta, että niitä ainaisia "neitsyt ja nelkytvee" tai "maailman nuorin ja läskein telinevoimistelija" -vuodatuksia ei oikein enää jaksa katsoa. Maailmaan mahtuu läskejä ja neitsyitä ja kasvaimia vaikka kuinka paljon.4D: Kannibaalin tunnustukset. Armin Meiwes tappoi ihmisen ja söi sen jälkeen tämän lihaa. Surmansa saanut mies oli tarjoutunut uhrattavaksi vapaaehtoisesti, ja rikos paljastuikin vasta, kun Meiwes etsi Internetistä seuraavaa uhria. Karmivan teon taustalla vaikuttivat lapsuuden traumat ja hallitseva äiti. Monen vuoden odotuksen jälkeen Meiwes lopulta ajautui tähän järjettömältä tuntuvaan tekoon. Ohjelma sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille. Dokumentti.
Ihan normi muija. Kokenut kolme epäonnistunutta liittoa, ja halusi jäädä yksin. Vähän määräilevä ja hallitseva. Kannibaalityypin isä kun lähti jonka jälkeen kaksi veljeä, jäi tyyppi yksin huolehtimaan äidistään ja kahdesta talosta, jolloin kuvitteli itselleen mielikuvitusveljen jonka avulla pärjäsi. Myöhemmin teini-iässä tää yksinäisyyden tunne ei hellittänyt ja mielikuvitushenkilöön kohdistui seksuaalista kiintymystä, ja lopulta tää koki että halusi toisen osaksi häntä. Noh, muu ei auttanut kuin se että toinen täytyy syödä. Siitä ei sitten päästy enää yli eikä ympäri.
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)