J1L5 kirjoitti: La Helmi 10, 2024 4:27 pm
Monster kirjoitti: La Helmi 10, 2024 10:47 am
J1L5 kirjoitti: Pe Helmi 09, 2024 7:50 pm
Aijaa?
Montako valmismökkiä olet itse rakentanut tai montako kilometriä hiihdät/kävelet päivittäin? Olisi kiva tietää, kenellä on varaa vittuilla.
Jos sairas ihminen itse uskoo parannukseen, sillä voi olla suuri vaikutus. Lapsellakin kolhu paranee puhaltamalla heti, vaikka ei siitä oikeasti mitään hyötyä ole. Perustuu asenteeseen. En toki kannata vaihtoehtoisia hoitoja päämenetelmänä, mutta joskus psykologinen parannus tai usko parannukseen, voi auttaa yllättävän suuresti.
Totta. Ajatukset ovat energiaa, meissä on luomisvoimaa ja rakennamme monia tilanteita, ajatus lähteenä. Ajatuksen voima on ihmeellinen, niin hyvässä kuin pahassa. Olen samaa mieltä että jos on terveyshuolia niin Mars lääkäriin!
Mutta omilla ajatuksillaan ja/tai asenteellaan voi vaikuttaa moneen. Ennenkaikkea itseensä.
Ekku taitaa höpötellä Koposen kuikasta, tuota hevosjuttua meinaten.
Uskon meidän kaikkien olevan yhteydessä kaikkeuteen(jumaluuteen) ja täten meissä jokaisessa on pala tuota kaikkeutta. Kun sielu siirtyy toiseen ulottuvuuteen, olemme täysin yhtä kaikkeuden kanssa. Vastaavaan olotilaan tai hyvin lähelle sitä voi päästä esim. Meditaation avulla
Isä&poika&pyhä henki = luoja ja luojan luoma jossa kaikkeuden, elämän pyhä henki elää tämän elämän.
Sanat ovat sanoja, keksimme asioille uusia kun emme koe omaksemme ensimmäistä.
Hulluutta on olla rakastamasta itseään ja lähimmäisiään.
Hulluutta ei mielestäni ole vastausten etsiminen universumista, lohdun haku taivaalta.
Hulluutta on olla näkemättä itseään sellaisenaan kuin on.
Kun hyväksymme muut sellaisenaan kuin he ovat, olemme sinut omien varjojemme kanssa sekä haavamme ei tuolloin vuoda valtoimenaan tehden tuhoa eniten itsessämme.
Toisinaan olen huono mutten kuitenkaan sanoisi olevani huonompi kuin muut. Minä elän ja annan muidenkin elää, koska rakkaus on se mitä me kaikki tarvitsemme.