Minkalaisesta ilmastosta pidat?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
groot
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja groot »

Hehe, joo, mutta kaupasta niita mansikoita et Suomessa siihen aikaan saa.

Olen samaa mielta kuin sina enkkkujen perusruuasta: se on syvalta.

Pointti on se, etta Lontoosta loytyy kaikki mahdolliset etniset ruokapaikat, halusit sitten brasialaista, chilelaista, austraalilaista, japanilaista tai afrikkalaista ruokaa tai mita tahansa. Siis kaikki maailmankolkat edustettuina. Loytyy taalta mcdonalds ja burger kingikin :lol:

No, voittehan te talvella hyppia alasti -20 pakkasessa alasti jos haluatte.Sen voin tehda minakin. Ei se muuta tarvitse kuin ottaa parin paivan loma ja tulla Suomeen.Sitten paaseekin taas takaisin lampimaan eli tanne.

Katutaitelijoilla tarkoitan sita,etta kaduilla on kulttuuritapahtumia vuoden jokaisena paivana, oli se kulttuuri mita hyvansa.

Tiina, taytyy kertoa sinulle yksi juttu. Olit taalla turistina ehka viikon, sina aikana et paljoa ehdi nahda. Itse olen ollut taalla vuosia. Tajuatko eron? :wink:

PS> En halveksi Suomea, se on loistava maa, vain ilmasto mattaa.
---------
Allekirjoitus.
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

Pidän eniten syksystä, koska silloin sataa. Eniten pidän kesäsateesta, mutta koska kesällä voi olla myös helvetillisen kuuma, se ei ole suosikkini. Leuto meri-ilmasto on ehdoton suosikkini, joten varmaan viihtyisin Brittein saarilla. Samoin tykkään käydä Välimeren seudulla talvella, jolloin siellä sataa usein, ja valtavat turistilaumat ovat poissa kaduilta.
Sadie_Manson
Olivia Benson
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sadie_Manson »

Joudun sanomaan että kesä on parasta suomessa (tosin mulla on nytkin villasukat jalassa... :oops: ) vaikka tykkäänkin syksyn pimeydestä. Mun ois hyvä asua jossain etelän lämmössä, vois jättää ne villasukat ja välihousut pois kokonaan(kyllä, käytän välillä välihousuja ja sukkauhousuja kesälläkin.se johtuu vain siitä että suomessa on todella kylmä.) :P
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

groot kirjoitti: Tiina, taytyy kertoa sinulle yksi juttu. Olit taalla turistina ehka viikon, sina aikana et paljoa ehdi nahda. Itse olen ollut taalla vuosia. Tajuatko eron? :wink:
En. Onko siinä sitten joku erokin? :shock: :lol:
Ja huom. olin 2 viikkoa...Kyllä sinä aikana kerkesi nähdä ja maistella vähän yhtä jos toistakin :roll: :wink:
groot
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja groot »

Se kaksi viikkoakaan ei riita kuin siihen, etta nakee tarkeimmat turisteille tarkoitetut kohteet ja se on ainoa mita ehdit nahda.Sen sijaan jos olisit taalla esim. vuoden olisi jo eri asia :lol:

Lopetetaan tama keskustelu tahan.Kiitos kuitenkin hyvasta "vaittelysta".
---------
Allekirjoitus.
lost
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja lost »

Rakastan yli kaiken paahtavaa hellettä ja aivan sinistä taivasta. Johkin etelään siis haluasin. Vihaan Suomen ilmastoa! Tämäkin kesä on ollut täällä Tampereella ainakin lähestulkoon pilvistä ja sadetta.

Jouluksi kyllä pitäis olla kunnolla lunta, mutta muuten palmuja ja hiekkarantoja 8)
Ihmiset valehtelevat, todisteet eivät.
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

groot kirjoitti: Lopetetaan tama keskustelu tahan.Kiitos kuitenkin hyvasta "vaittelysta".
OK. Sopii mulle...Mahakin on niin täynnä mansikoita ettei jaksa ees kinata :lol:
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Yli puolet vuodesta, kun on sellaista rospuuttoa, voisin asua jossakin lämpimässä. Suomessa olisin toukokuusta lokakuuhun. (Sienestämään täytyy päästä. 8) )
Tykkään lämpimästä ja auringosta, hiekasta ja lämpimästä vedestä.
Kuulas syksypäivä metsässä on virkistävää.
Pari kaunista lumista pakkaspäivää vuodessa riittäisi mainiosti.
Kohta tulee "ikuiset sateet" -taas! :x
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Tampereen Tyttö kirjoitti:(Sienestämään täytyy päästä. 8) )
Täälläkin yksi innokas sienestäjä! :D Talveksi on saatava suolasientä purkkiin että saa tehtyä ihanaa salaattia ja lihapullia med sienihakkelus. :lol:
Mia Wallace
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja Mia Wallace »

Tykkään kylmästä ja pimeästä.
Vihaan hellettä.
Ja mä kuolen näihin ihmisiin
jotka ei merkitse mulle mitään
kertoo mitä pitää tehdä
mitä täytyy yrittää
mä kuolen kun mun suuni huutaa
valkoisia valheita
ja jättää kertomatta
aina osan totuutta
synkempi hautajaisvieras
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja synkempi hautajaisvieras »

.

Subtrooppinen.

.
.

kaukana poissa

.
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

Syksy on mun lempivuodenaika..vähän hämärää mutta kirkkaita värejä, tykkään kävellä vesisateessa, mulle sopii siis keskieurooppa eglannin kanaalin molemmin puolin...ja kun on kuumaa saa olla tosi kuumaa mutta vaan hetken....en siis asuis missään aurinkorannoilla...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
jsamu84
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja jsamu84 »

Syksy on parasta aikaa.Pidän sateesta,pimeästä ja ruskasta.Kesäkin menettelee kunhan ei ole liian kuuma ja muistaa sadella välillä.Talvella taas on raikas ilma ja kaunista jos vaan sattuu olemaan KUNNON talvi siis pakkasta ja lunta roimasti.Kevät ei oikein nappaa kuraa ja paskaa kaikkialla,myös sisällä kun koiran tassuissa sitä kantautuu.
Idiootit pitävät yllä järjestystä, nerot hallitsevat kaaoksen.
Sakara
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Sakara »

Tykkään Suomen ilmastosta, koska se on niin vaihteleva. Muutos on aina mukavaa, koska vaikka tykkääkin aina tietystä vuodenajasta, alkaa siihen jo kyllästyä, kun sitä on jatkunut kuukausitolkulla. Talvi saisi Suomessa olla ehkä hiukkasen pitempi, siis syksyyn päin, sellainen epämääräinen syksyn ja talven rajatila jatkuu liian pitkään. Itse syksy on kyllä muuten ihan mahtavaa aikaa.

Jos paikallisemmin sitten puhutaan, tykkään eniten sellaisesta hieman tuulisesta ja merellisestä ilmastosta. Ei kuumasta, mutta ei kylmästäkään, vaan melko leudosta...
Good wombs hath born bad sons
-Shakespeare
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

meren haju täytyy kanssa olla jatkuvasti saavutettavissa ja merilintujen äänet...musta ei olis järvimaisemaan asujaksi...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Vastaa Viestiin