Ano Turtiainen

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Tarkastaja Levisi
James Bond (David Niven)

Re: Ex-kansanedustaja Ano Turtiainen; twiitit, sanomiset, maskin käyttämättömyys ja VKK

Viesti Kirjoittaja Tarkastaja Levisi »

VKK_Ano_totuus.jpg
VKK_Ano_totuus.jpg (91.88 KiB) Katsottu 1021 kertaa

Ano ei tiedä oikein mistä aloittaisi. Telegram-uutisiin kuitenkin mennään. Karlsonkin on muuttunut viimein Carlsoniksi.

Venäläiset yrittävät saada ihmisiille järkeä YK:n kautta, he ovat siellä rauhaa edistämässä siellä pöydissä ja puhumassa järkeä.

Siellä on hyvin niillä kannatusta. Ei ole päässyt se länsi siellä myrkyttämään koko maailmaa, siis Amerikka.

Ukrainalaistaistelijoista on Anon lukeman uutisen lainaaman Venäjän YK:n suurlähettilään mukaan “ukrainalaistaistelijoista on tullut niin julmia ja röyhkeitä että he tekevät terrori-iskuja viikottain Venäjän alueella” ja muuta vastaavaa. Siviilien joukkokokoontumispaikkoihinkin on hyökätty.

VKK_Ano_Russia.jpg
VKK_Ano_Russia.jpg (80.04 KiB) Katsottu 1021 kertaa

Tuossa pieni ote puheesta YK:ssa. Tää hulluus vaan jatkuu. Miettikää ihmiset, teidän rahoilla toteutetaan tätä hommaa siellä Ukrainassa. Teidän rahoilla.

Te annatte tukenne tälle. Ei muuta kun lisää vaan sinne tykitetään. Mitä te luulette, millainen siunaus teille tulee. Millainen siunaus teille tästä tulee? Tää on oikeasti järkyttävää kun rauhan asialla pitäis olla. Häpeän päivät on pian edessä jokaisella. Poliitikolla, virkamiehellä, median edustajalla, kansalalsella joka on lähtenyt uskomaan tähän.

Tämän jälkeen Ano jauhaa siitä kuinka Youtube blokkaa venäläisten kanavien lähetyksiä, ettei totuus pääsisi ihmisten verkkokalvoille. Monopoliasemaa käytetään väärin. Ano on itsekin huomannut että hän on välillä Youtuben julkaisukiellossa kun julkaisee totuuksia.

Tämä on järkyttävää. Julkaisen sitten nyt tämänkin Youtuben avulla, kävi miten kävi. Joku roti täytyy olla. Jos mun kanavat täytyy laittaa kiinni ni laittakoon. Se on sitten…

Taivaan isä hoitaa siitä eteenpäin miten tieto liikkuu vai liikkuuko ollenkaan. Vai onko tässä jo tarpeeksi puhuttu? Onko se sitten näin?

VKK_Ano_Tucker.jpg
VKK_Ano_Tucker.jpg (66.3 KiB) Katsottu 1021 kertaa

Tucker Carlsonin Ano nostaa esille seuraavaksi.

Ano kertoo seuraajilleen Carlsonista.

Ano ymmärtää että Tucker on saanut FOX:ilta kenkää koska on puhunut totuuksia.

TC:n Moskovan vierailusta on noussut valtava haloo liittyen Putinin haastatteluun joka käsittelee Ukrainaa. Amerikkalaisten ja englantia puhuvien länsimaalaisten on aika saada tietää totuus Ukrainan ja Venäjän välisessä konfliktista. Elon Musk on luvannut kunnioittaa Tuckerin sananvapautta X:ssä ja luvannut julkaista haastattelun. Ano on bongannut Tuckerin esittelyn.

(kyseessä on allaoleva muiden muassa The Sunilla näkyvä video jonka joku on tekstittänyt suomeksi)

https://www.youtube.com/watch?v=CA4xluIzGyU

Ano hermostuu siitä kun Tucker puhuu venäjän hyökkäyksestä. Tässä kohtaa Anon on pakko katkaista, Tucker on imenyt sontaa. “Venäjä ei ole koskaan hyökännyt, niillä on erikoisoperaatio, rauhanturvatehtävä, siellä”, Ano summaa.

Ano kertoo eduskunnassa ollessaan halunneensa saada vastauksen. Median lausunnot ja kaikki jutut haisi pahasti valheelle silloin. Hän halusi löytää kannan asiaan. Hän kutsui Venäjän edustajan puhumaan VKK:n puoluekokoukseen ja ne tuli: “Mitä siitä on seurannut, hyvää ja rakentavaa yhteistyötä”.

Tuckerkin on aivopesty asiassa, että venäläiset hyökkäs. Täytyy palata Neuvostoliitom hajoamiseen.

Ukrainassa länsi nosti Amerikan johdolla uusnatsit valtaan. Sen jälkeen nää natsit alkoi venäläismielisiä ja venäjänkielisiä siellä listimään. Venäläiset lähti sinne rauhanturvatehtäviin. Tämä on se totuus.

Nyt menään missä mennään. Nyt ollaan mekin suomalaiset tässä sodassa mukana. Teidän rahat ja hyvinvointi on viety sinne.

Ano jatkaa katselua. Aikamoinen juttu tää on. Vaikka tää ei tän pitemmälle meniskään niin ei tässä hyvä heilu sille korruptoituneelle lännelle. Kyllä ne on niin kusessa kuin voi olla. Ollaan vaarallisilla vesillä.

Meillä on virkakoneisto, poliitikot ja media syyllistyny jo sellaisiin asioihin että ne on kaikessa pahuudessaan… te ootte valmiita puolustamaan asemaanne loppuun saakka. Taivaan isä tulee tuomitsemaan teidät,se tulee tuomitsemaan teidät. Mutta teilläkin on mahdollisuus pelastua ja ottaa suora yhteys, vielä vähän aikaa, vielä vähän aikaa.

Ano menee katsomaan Tuckerin twitteriä: Mikä on tilanne. Sillä lailla. Ei tainnut Elon Musk pitää puheita. Sivu on jäädytetty. On syyllistynyt rikkomaan X:n sääntöjä. Anon jauhaa sitten lisää Tuckerista ja BRICS:istä ja haukkuu länsimediaa.

“Hiljaisuudella valehdellaan kaikken eniten”, Ano filosofoi. Ollaan mukana lännen valehtelevassa aivopesumediassa. Ei tarvi paljoa valehdella kun ollaan vain hiljaa. Siitä syntyy se suurin huijaus.

Pressanvaaleissakin kysellään maitopurkin hintaa samaan aikaan kun ollaan sodassa.

Lopussa Ano saa huoahtaa helpotuksesta kun Tucker on palannutkin X:ään.
– Touhumme eteni yhä pitemmälle, ja kun aloimme suoraan sanoen nussia lauteilla sylikkäin, Kari Tapio räjähti, Frederik muistelee kirjassa.
Virdon
Frank Columbo

Re: Ex-kansanedustaja Ano Turtiainen; twiitit, sanomiset, maskin käyttämättömyys ja VKK

Viesti Kirjoittaja Virdon »

Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ke Helmi 07, 2024 6:30 pm Ukrainalaistaistelijoista on Anon lukeman uutisen lainaaman Venäjän YK:n suurlähettilään mukaan “ukrainalaistaistelijoista on tullut niin julmia ja röyhkeitä että he tekevät terrori-iskuja viikottain Venäjän alueella” ja muuta vastaavaa. Siviilien joukkokokoontumispaikkoihinkin on hyökätty.
No onpas yllätys että tämäkin venäjäfani kutsuu Ukrainan iskuja Venäjälle julmiksi terrori-iskuiksi, mutta Venäjän julmat terrori-iskut Ukrainassa ovatkin vain "Taivaan Isän siunaamaa rauhanturvaoperaatiota".
Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ke Helmi 07, 2024 6:30 pmTe annatte tukenne tälle. Ei muuta kun lisää vaan sinne tykitetään. Mitä te luulette, millainen siunaus teille tulee. Millainen siunaus teille tästä tulee?
Se on käsittämätöntä että Ano vaan tykittää jatkuvaa tukeaan ja ymmärrystään Venäjän sotaisalle ja julmalle toiminnalle.

Mikä siunaus Anolle siitä tulee?
Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ke Helmi 07, 2024 6:30 pmTää on oikeasti järkyttävää kun rauhan asialla pitäis olla. Häpeän päivät on pian edessä jokaisella..
No, Venäjä ja faninsa eivät ole millään rauhan asialla. Anokin on kaikkea muuta kuin rauhan asialla toivoessaan koko ajan Venäjän hyökkäystä meidänkin kimppuumme.
Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ke Helmi 07, 2024 6:30 pm“Venäjä ei ole koskaan hyökännyt, niillä on erikoisoperaatio, rauhanturvatehtävä, siellä”, Ano summaa.
Ano totesi että "häpeän päivät on pian edessä jokaisella." No, Ano itse vaikuttaa olevan henkilö jota ei hävetä laukoa minkään kokoluokan valheita kuten nyt tuo edellä olevakin shaisse Venäjän "rauhanturvaoperaatiosta".
Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ke Helmi 07, 2024 6:30 pmNyt ollaan mekin suomalaiset tässä sodassa mukana.
No siinäpäs ei sitten pitkään taas mennytkään kun "rauhanturvaoperaatio" vaihtuikin hetkessä sodaksi!
Viimeksi muokannut Virdon, Ke Helmi 07, 2024 8:28 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
Honey_Badger
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Honey_Badger »

Se on kyllä jo ihan merkillepantava ja hyvin harvinainen taito, että kykenee lyhyillä videoilla apauttiarallaa 3-5 kertaa per video puhumaan itsensä totaalisesti pussiin :lol:
Virdon
Frank Columbo

Honey_Badger kirjoitti: Ke Helmi 07, 2024 8:28 pm Se on kyllä jo ihan merkillepantava ja hyvin harvinainen taito, että kykenee lyhyillä videoilla apauttiarallaa 3-5 kertaa per video puhumaan itsensä totaalisesti pussiin :lol:
No, Anoa ei hävetä kutsua satojatuhansiakin uhreja vaativaa sotaa "rauhanturvaoperaatioksi", eikä häntä hävetä puhua itseään toistuvastikin nolosti pussiin.
Virdon
Frank Columbo

Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ke Helmi 07, 2024 6:30 pmAno hermostuu siitä kun Tucker puhuu venäjän hyökkäyksestä. Tässä kohtaa Anon on pakko katkaista, Tucker on imenyt sontaa. “Venäjä ei ole koskaan hyökännyt, niillä on erikoisoperaatio, rauhanturvatehtävä, siellä”, Ano summaa.
Anolta jopa onnistuu samaan syssyyn syytökset "sonnan imemisestä", sekä myöskin sonnan imettäminenkin.

Tätäköhän se Ano tarkoitti sillä "syökää vaikka paskaa", että hän aikoo yrittää syöttää meille kaikkea paskaa?
Tarkastaja Levisi
James Bond (David Niven)

@sami3570 : - Suomalaisia tuskin kiinnostaa Tuckerin hastattelu. Siitä ei tulla Ylellä tai iltapäivälehdissä mitään puhumaan. Ja jos vahingossa satutaankin mainitsemaan, niin se ei ole mitenkään positiivisessa valossa.
@evvk8865 : - Suomalaisia pidetään pimennossa keinolla millä hyvänsä.
@sinikkakostiainen3311 : - Ano sen tänne siirsi
@irjirjirj : - Suomalaisia varsinkin kiinnostaa tuo tuckerin haastattelu
@user-ot4pb5qy3i : - Tucker Carlsonille Nobelin rauhanpalkinto 2024.

VKK_Ano_tube_Tucker.jpg
VKK_Ano_tube_Tucker.jpg (47.83 KiB) Katsottu 840 kertaa

Anolle uskollisten odottama Putin-haastattelu sitten viimein yöllä julkaistiin. Putin jauhoi Kiovan Rusista ja Venäjän tuhatvuotisesta historiasta ja kertoi, ettei Venäjällä ole tarvetta hyökätä länsinaapureihin, elleivät nämä ensin hyökkää Venäjälle. Tämä on varmaan Anolle kova pettymys.

Saa nähdä onko profeetta ja puheenjohtaja tänään itse äänessä. Hänhän jo pari päivää sitten toitotti että ‘totuutta’ on haastattelussa luvassa. Kun Putin nyt haastattelussa edelleenkin toisti sanomaansa ‘denatsikaatiosta’ niin Ano voi hyvin mielin olla yhä sitä mieltä että Venäjä on Ukrainassa ‘rauhanturvatehtävissä’.

Anolla todennäköisesti on molemmille Facebook-tileilleen kunnon 90 päivän bänni, joka siis päättyy maaliskuun lopulla. Sitä emme tiedä haluaako Ano enää aktivoitua alustalla, jota Venäjä pitää propagandistisena.Eilisellä videollahan Ano selitti julkaisevansa mielipiteitä bänniuhasta huolimatta:

AT: - Youtube blokkaa venäläisten kanavien lähetyksiä, ettei totuus pääsisi ihmisten verkkokalvoille. Monopoliasemaa käytetään väärin. Ano on itsekin huomannut että hän on välillä Youtuben julkaisukiellossa kun julkaisee totuuksia. Tämä on järkyttävää. Julkaisen sitten nyt tämänkin Youtuben avulla, kävi miten kävi. Joku roti täytyy olla. Jos mun kanavat täytyy laittaa kiinni ni laittakoon. Se on sitten… Taivaan isä hoitaa siitä eteenpäin miten tieto liikkuu vai liikkuuko ollenkaan. Vai onko tässä jo tarpeeksi puhuttu? Onko se sitten näin?

Ano todennäköisesti käy suurimman osan kirjeenvaihdostaan Kreml-mielisten tahojen kanssa Telegramissa, jota hän pitää myös pääasiallisena uutistietolähteenään.
– Touhumme eteni yhä pitemmälle, ja kun aloimme suoraan sanoen nussia lauteilla sylikkäin, Kari Tapio räjähti, Frederik muistelee kirjassa.
Virdon
Frank Columbo

Tarkastaja Levisi kirjoitti: Pe Helmi 09, 2024 9:44 amAT: - Youtube blokkaa venäläisten kanavien lähetyksiä, ettei totuus pääsisi ihmisten verkkokalvoille. Ano on itsekin huomannut että hän on välillä Youtuben julkaisukiellossa kun julkaisee totuuksia.
Venäläiset kanavat, Ano Turtiainen, ja totuus. Siinäpäs yhdistelmä joka hyvin harvoin toteutuu. :lol:
Tarkastaja Levisi
James Bond (David Niven)

Ano on oikein kovalla kädellä leipomassa itselleen Kaikkein korkein totuus-tyyppistä kristillistä lahkoa. Hän kilahtaa videon kohdassa 15:30 oikein kunnolla. Suoraa huutoa seuraa kilahtamisen jälkeen. Päiväunillaan nukahtanut ja aamuyöstä herättyään 'tallille' sikaria polttelemaan paennut Juvan oraakkeli raivoaakin videolla seuraavat 7-8 minuuttia liki suu vaahdossa. Kunnon pidäkkeetön raivo- ja paasauskohtaus - jossa haukutaan kaikki ne jotka eivät Anon tapaan ole 100% uskossa ja jossa Ano on jossain vaiheessa räjähtämäisillään - kestää liki kymmenen minuuttia. Ano ei tietenkään omaa uskoaan kyseenalaista. Kirosanoihin mieltynyt Kristus-puolueen puheenjohtaja myös haukkuu muita uskovaisia "saatanan oven väliin toisen jalkansa jättäneiksi, jotka uskovat maapallovalheeseen, evoluutioon sekä kaikkeen muuhun paskaan". Tuo ensimmäinen kuva jossa Ano mittailee asioita käsillään on jotakuinkin videon kiihkeimmän paasauksen kohdalta tallennettu. Raivo kyllä kuvastuu olemuksesta.

https://www.youtube.com/watch?v=V-SfZMBR6EQ&t=350s

VKK_Ano_julistaa_heikkouskoisille.jpg
VKK_Ano_julistaa_heikkouskoisille.jpg (90.49 KiB) Katsottu 718 kertaa

Ano röyhyttelee sikaria verstaassaan lauantaina aamuyöllä, kello on muutamaa minuuttia vailla 2 yöllä. Ano on mennyt illalla kuudelta nukkumaan. Oli herännyt kun päiväunet meni pitkäksi. Tallisapattisikarille päätyi.

Anolle on annettu ihan hiljattain saavillinen ymmärrystä, vaikka lusikallista on pyydetty.

Ano ei pysty asiaa enää välttämättä käsittelemään tai pysymään kärryillä. Ehkä pystyy, ehkä ei. Ano oli provosoitunut. Hänelle oli näytetty mitä tulee tapahtumaan, jopa isovanhempien ja vanhempien elämää vuosien takaa. Oli kovaa settiä. Mikä mahtoi olla kaiken sanoma?

Siellä aika paljon uskovaisia ihmisiä seuraa mun videoita. Heillä on se usko. On ollut huonoa omatuntoa kun uskovaisia ihmisiä tulee Anoa kovasti haastamaan. Vetoavat Raamattuun ja haastavat kovasti Anon olevan väärässä. Minä en ookaan yhtään mitään mutta olen varmasti kaikessa väärässä.

Mutta mulla on koko ajan korvasta otettu kiinni: älä lähde väittelemään noitten kanssa. Sain vastauksen että vähäuskoisten… tai heikkouskoisten kanssa ei kannata alkaa väittelemään. No olenko minä heikkouskoinen. En ole. Usko on niin vahva kuin voi olla. Uskon oikeesti Taivaan isään, luojaamme ja Yeshuaan. Mutta onko nää haastajat sitten heikkouskoisia? No tuota, on ja ei. Koska sitten taas on itselle tuotu selväksi että kenenkään profetoimisen lahjaa ei pidä kyseenalaistaa.

Silloin lähetään väärille jengoille. Mut laitetaan puhumaan. Jos joku kyseenalaistaa profetoimisen lahjaani, niin eikö se jo tarkoita sitä että hän on heikkouskoinen. Jos alan itse sen kyseenalaistaa niin olen heikkouskoinen myös. Se selviää aikanaan sitten. Hekin voi olla Taivaan isän asioilla ja todennäköisesti onkin.

Mulla on tietty tehtävä. Mun tarve ei ole väitellä ihmisten kanssa. Mun tehtävä on sanoa se mitä käsketään sanomaan. Sama homma oli eduskunnassa. En aluksi tiennyt miksi olin siellä. Sitten Taivaan isä puhutteli sielläkin.

Nyt on puhuteltu uskoa. Nyt olisi aika jokaisen uskovaisen vahvistaa uskoa, tehdä siitä aito. Todistaa että se on aito. Mut laitettiin käymään omaa elämää rajusti läpi. Tällä ymmärryksellä mikä on nyt on kaikki oikeasti ihan päin helvettiä. Olen koko ajan ollut koulukiusattu ja päähän potkittu. Se Taivaan isä potkii päähän, en syytä pahan vallassa olevia ihmisiä enkä syntisiä, en uskovaisia. Taivaan isä on kaikkivaltias. Se on todistanut mulle sen.

Olen nähnyt sellaisia asioita tapahtuvan ja kokenut sellaisia asioita että tiedän että hän pystyy ihan mihin vaan. Hän on luonut jopa itse Saatanan tuohon. Olisi hän ilmoittanut mulle jos ei olisi.

Miksi kaikkivaltias potkii meitä päähän koko ajan. Jos olet koulukiusattu, vaikka kehitysvammanen, sut viedään nurkan taaksi ja sua kiusataan kaikin keinoin.

Onko se Jumalan rakkautta kun sua potkitaan päähän? Kyllä se varmaan on. Kun mennään ihan sinne päätyyn saakka ja mietitään mihin ollaan menossa. Jos joku rakastaa mua hän kohtelee minua hyvin, olen aina ajatellut. Jos rakastan jotakuta ihmistä tai vaikka luontoa haluan sille vain pelkkää hyvää.

Miksi Jumalan rakkaus on sitten semmosta että oot koko ajan päähän potkittu, ihan paskaa, joudut koko ajan kärsimään. Miten semmoinen voi olla rakkautta?

Tässä tullaan siihen isoimpaan eksytykseen missä valtaosa uskovaisista on. Jumalan sanaa on muokkailtu. Kun ei ole suoraa yhteyttä Taivaan isään ei näe miten paljon siellä on eksytystä.

Jos ajattelette Isä meidän -rukousta…siinä mielistellään vaan lisää. Eikö se ole vain sen koulukiusaajan perseen nuolemista. Nyt kun sain saavillisen ymmärrystä, ymmärsin että tämä on perkele ihan täyttä perseen nuolemista. Onko se usko aitoa kun vain sen kiusaajan persettä nuollaan? Meinaa sikari sammua.

VKK_Ano_olkaa_aitoja.jpg
VKK_Ano_olkaa_aitoja.jpg (107.01 KiB) Katsottu 718 kertaa

Meidän pitää vahvistaa ja todistaa se meidän uskon aitous! Pitää purnata luojalle! Hän potkii meitä päähän koska hän haluaa tietää uskotaanko me aidosti vai nuollaanko me vain hänen persettä ja puoliksi uskotaan!

Uskotaan kaiken maailman evoluutioteorioihin ja maapallovalheeseen ja ollaan uskovinaan Taivaan isään ja nuollaan persettä!

Kun te uskallatte purnata, te todistatte että te uskallatte taistella vastaan ja kyseenalaistaa! Mitä vittua tällaista joudutaan koko ajan!! Sieltä tulee todistus aidosta uskosta!!!. Jos sä uskot aidosti et sä usko tän maailman juttuihin, mikä suottaa sulle maapallovalheita ja muuta paskaa. Et sinä joudu siihen turmioon koska usko pelastaa sinut! Purnaamalla todistat että aidosti uskot! Että älä jumalauta kiusaa mua ja älä potki enää päähän, uskon sinua!

Pitäskö jokaisen tällaisia videoita tehdä? Ei pidä! Siellä on mykkiäkin ihmisiä jotka ei pysty edes huutamaan ja sanomaan ääneen asioita. Se riittää että sä mielessäs käyt niitä taisteluja ja kyseenalaistat ettei sua potkita päähän!

Että sulla on se aito usko Että uskallat kyseenalaistaa! Se tarvitaan! Taivaan isä haluaa tietää että nuoletko sä vaan sen persettä ja uskot maapallovalheisiin ja kaikkeen muuhun paskaan!

Se hyvä aika, se Jumalan valtakunta, ei tule ennen kun porukka alkaa muuttamaan aidon uskon tielle! Nyt on aika laittaa näille se valtakunta pystyyn, se aattelee!

Sä et usko aidosti jos sä suljet sen Taivaan isän luomien toiseksi ja uskot mitä Saatanan eksyttämä ihminen puhuu jostain evoluutioteorioista ja muista!

Et sä oo silloin aidossa uskossa! Sun pitää heittää kaikki ne romukoppaan. Se tarvitaan se aito usko! Sä nuolet Taivaan isän persettä vaan hienosti rukouksissa!

Sun pitää uskaltaa sanoa sille että SAATANAN KYRVÄNSYYLÄ miksi sä kiusaat mua edelleen! Hän kiusaa sen takia että hän haluaa tietää oletko sinä aidossa uskossa vai feikkiuskossa! Aito usko tarvitaan! Ei feikkiusko pelasta mitään! Sen takia maailma on sekasin ja täynnä kaiken maailman kärsimystä! Sen takia teitä piikitetään ja tehdään vaikka mitä!

No joo harvemmin tulee paasattua tähän kellonaikaan mutta nyt tuli. Tieto lisää tuskaa. On ollut paljon asiaa Taivaan isälle ja aina se vastaa. Tässä saattaa syntyä jumalanpilkkaa näillä puheilla niin eikö se oo kuitenkin ole se usko joka pelastaa. Aito usko pelastaa eikä se feikkiusko. Jumalan pelko ei oo hävinny. Vahvistakaa purnaamalla että te aidosti uskotte, te aidosti uskotte.

Jos te uskotte toinen jalka oven välissä tuonne paholaisen suuntaan että joo kyllä se maapallo on … se on se maapallo on… ja ollaan me täällä kauemmin oltu kuin mitä kirjoituksissa lukee - silloin teidän uskoa pitää saada vahvistumaan, pitää vähän potkia päähän, antaa tukkapöllyä, kiusata oikein kunnolla.

Miten paljon tässä joutuu kiusauksen kohteeksi Taivaan isän toimesta tai uskoa vahvistamaan? On se niin vahva. Jumalauta se on vahva. Sen kautta ei kadotukseen pitäs joutua, ei pitäs joutua. Mutta ehkä seuraavan saavillisen kautta…
Honey_Badger
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Honey_Badger »

Alkaa kiivaus ja vanhurskaus purkautua Anosta ulos hallitsemattomilla tavoilla. Pyhä henki röyhähtelee ulos ja silmät kiiluen käydään pahuuden jalopeuraa vastaan :lol:
Virdon
Frank Columbo

Tarkastaja Levisi kirjoitti: La Helmi 10, 2024 11:47 am Sun pitää uskaltaa sanoa sille että SAATANAN KYRVÄNSYYLÄ miksi sä kiusaat mua edelleen!
Ai sitä tällä kertaa Anon "kyrvänsyylä" -nimityksen saikin meidän sijasta Jumala. :lol:

Aika monta kertaa hän sai myöskin "perseen nuolemiset" mahtumaan samaan vuodatukseen!

"Päähän potkiva saatanan kyrvänsyylä"...No, siinäpäs Anon tämänkertainen oppitunti meille Jumalasta.
Viimeksi muokannut Virdon, La Helmi 10, 2024 4:11 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tarkastaja Levisi
James Bond (David Niven)

Oli myös sen verran raskasta tuon Taivaan isä -hölinän ylöskirjaaminen että pakko myöhemmin jotenkin olankohautuksella käydä nuo läpi. Ano todennäköisesti viittaa - kun selittää nähneensä asioita vanhemmistaan ja isovanhemmistaan - tuota Raamatussa jossain mainittua 'synti jatkuu kolmessa polvessa' (tai vastaavaa) -juttua. Toki jossain voi olla joku tyyppi joka ihan oikeasti soittelee puhelimella keskellä yötä Anolle, kertoo pokkana olevansa Jumala ja antaa sitten ohjeita siitä kuinka toimia. Ano ei kyllä ole kovinkaan rehellinen eduskunta-ajoistaan, ei hän niinä aikoina ole uskovainen ollut vaikka onkin toitottanut julki James Hirvisaaren saarnoja.

https://www.luterilainen.net/kosto-kolm ... n-polveen/

Teksti (20:5) kuuluu: ”Älä kumarra äläkä palvele niitä. Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat; mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni” (KR 33).

”Kostaminen” ei vastaa hepreankielistä alkutekstiä, mutta rankaisemisesta kyllä on kysymys. Uusi raamatunkäännös on halunnut tietoisesti lieventää ilmausta, mutta on mennyt siinä liian pitkälle: ”… minä panen lapsen vastaamaan isiensä pahoista teoista, vaadin tilille ne, jotka minua vihaavat” (UKR 91). Tekstissä ei ole kyse vain siitä, että joutuu vastaamaan isien teoista vaan joutuu myös rangaistuksi niistä.

Varsinainen ongelma tässä on se, että teksti näyttää väittävän, että rangaistus isien synneistä tulee lasten ja jopa lastenlastenlasten kärsittäväksi. Lukija olettaa helposti, että on kyse siitä, että viattomatkin jälkeläiset joutuvat rangaistuiksi esi-isiensä syntien vuoksi. Tuntuu epäoikeudenmukaiselta, että joku saa rangaistuksen, vaikka ei ITSE ole tehnyt mitään väärää.
jhou
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja jhou »

Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ke Helmi 07, 2024 6:30 pm
Venäläiset yrittävät saada ihmisiille järkeä YK:n kautta, he ovat siellä rauhaa edistämässä siellä pöydissä ja puhumassa järkeä.
Palaan vielä tähän. Muistetaas nyt kumminkin, että Venäjän hyökättyä Ukrainaan YK:n yleiskokous tuomitsi teon ja vaati Venäjää heti vetämään joukkonsa pois. Päätöslauselmaa vastaan äänestivät tietenkin Venäjä itse, Valko-Venäjä ja joku Eritrea. Joka tapauksessa, yhteensä alle prosentti maapallon väestöstä. Siinä sitä tuli rauhanpuhetta ja järkeä venäläisille, mutta kuuntelivatko? Eivät tietenkään. Joten tukkapöllyä on venäläiset saaneet ja lisää tulee, kunnes oppivat olemaan. Itse ovat vielä menneet pistämään päänsä Kiinan pitelemään talutusnuoraan. Voi hyvänen aika.
Hyvin suunniteltu on edelleenkin tekemättä.
Tarkastaja Levisi
James Bond (David Niven)

Anoa Venäjän reissulla jeesanneen Sofia Kazakovin 'lainatut ensitunnelmat' Tucker Carlsonin Putin -haastattelusta. Hän lainaa Facebook-sivustollaan muualla netissä toimivaa Glandestine-nimisen tilin ylläpitäjää Jacob Creechia. Tämä toivoo, että Putin olisi puhunut haastattelussa enemmän 'länsimaisen yhteiskunnan rappeutumisesta'. VKK:ssa mukana ollut kauneusalan yrittäjä levittää mielellään sitä harhaisaa käsitystä, että NATO:n laajeneminen olisi aggressio Venäjää vastaan sekä muita kummallisuuksia.

Sofia_Putin.jpg
Sofia_Putin.jpg (76.77 KiB) Katsottu 641 kertaa

Ensimmäiset ajatukset haastattelun jälkeen:

- Putin tuntee liikaa historiaa.
- Putin toimii älyllisellä tasolla, joka on kaukana kaikkien Yhdysvaltain poliitikkojen yläpuolella.
- Putin näyttää haluavan yhteistyötä, mutta länsi on eristänyt Venäjän.
- Putin ei halua hyökätä Puolaan tai ottaa maailmaa haltuunsa.
- Putin ei ole sellainen mielisairas sotahaukka, joksi valtamedia häntä kuvaa.
- Putin on tietoinen "Syvästä valtiosta" ja näkee CIA:n epäluotettavana.

Olisin todella halunnut Putinin käyvän läpi länsimaisen yhteiskunnan rappeutumista, sukupuolien hämmennyksen jne., koska uskon sen resonoidun amerikkalaisten kanssa.

Ukrainan natsismin historia on vaikuttavaa ja "denatsifikaatio" varmasti herättää huomiota.

Tietysti olisin halunnut Tuckerin kysyvän Putinilta biolaboratorioista Ukrainassa, mutta kuten eilen totesin, tämä aihe saattaisi olla liian syvällä kaninkolossa niille, jotka ovat uusia tällä alalla.

Tämä haastattelu vaikutti olevan ensimmäinen vaikutelma länsimaiselle yleisölle ja sen tarkoituksena oli kumota valtamedian luoma käsitys Putinista.

Kuka tahansa, joka katsoi haastattelun objektiivisesti, olisi täytynyt myöntää, ettei Putin ole hirviö, joksi häntä on kuvattu, ja neuvotteluja voidaan käydä, jos Yhdysvaltain johto on pätevää.

Toivottavasti tämä muuttaa käsitystä siitä, että Yhdysvallat olisi syytön konfliktissa, ja lopulta johtaa siihen, että ymmärretään, että Yhdysvallat/NATO ovat ne, jotka toivat sodan ja aseet Venäjän kynnykselle vakoilun ja CIA:n värivallankumousten kautta.

Glandestine -tyyppi Creechistä enemmän täällä.

https://www.adl.org/resources/blog/unma ... acy-theory

Biolabramies.jpg
Biolabramies.jpg (58.89 KiB) Katsottu 639 kertaa

The ADL Center on Extremism has, with a high degree of confidence, identified “Clandestine,” the man behind the viral biolab conspiracy theory, as Jacob Creech, a self-described former restaurant manager and Army National Guard veteran living in rural Virginia. The discovery highlights how a fringe QAnon figure, harnessing the power of social media, sparked a viral conspiracy theory that – in just a few weeks – made its way from QAnon to the world stage, amplified by Tucker Carlson, white supremacists Nick Fuentes and Vincent James, members of the Proud Boys, and Steve Bannon – and even the Kremlin.
Virdon
Frank Columbo

Tarkastaja Levisi kirjoitti: La Helmi 10, 2024 5:56 pm- Putin näyttää haluavan yhteistyötä, mutta länsi on eristänyt Venäjän.
Jåå, Putin halusi tehdä lännen kanssa yhteistyötä hyökkäämällä sotarikollisesti Ukrainaan, ja syyttämällä kaikesta länttä. :lol:
Tarkastaja Levisi kirjoitti: La Helmi 10, 2024 5:56 pm- Putin ei ole sellainen mielisairas sotahaukka, joksi valtamedia häntä kuvaa.
Jåå, no eipä varmasti olekaan sellaisten mielestä jotka väittävät että Venäjä ei ole sodassa tai edes hyökännytkään Ukrainaan. Paljon lähempänä hän on mielisairasta sotahaukkaa, kuin vaikkapa rauhanomaista johtajaa joka antaa naapuriensa elää rauhassa ja tehdä vapaasti omia valintojaan.
jhou
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja jhou »

Samalla linjalla oli Venäjän Suomen suurlähettiläs venäjäismedialle antamassaan haastattelussa, jossa hän luonnehti, että ollaan kuin piiritetyssä linnakkeessa Helsingissä. Mm. aiemmin erilaisia huolto- ja puhtaanapitopalveluja tarjonneet yrittäjät ovat nyt kieltäytyneet jatkamasta hommiaan kuulemma "russofobian" vuoksi.

Faktafobiaa taas havaittavissa, mutta ymmärtäähän tuon, totuuden kertominen tekisi ilmeisesti liian kipeää. Yrittäjiä ei oikein napostele tehdä töitä kehitysmaan suurlähetystölle, koska se ei pysty maksamaan laskujaan pakotteiden estäessä rahaliikenteen. Ano ja Sofia voisivat polkaista joukkorahoituskampanjan pystyyn, että saadaan roska-auto käymään Tehtaankadulla edes kerran kuussa. Voin itsekin pistää euron kolehtiin, jos auto maalataan sateenkaaren väreihin ja kuski pitää Putin-maskia naamalla.
Hyvin suunniteltu on edelleenkin tekemättä.
Vastaa Viestiin