Kyllä, otetaan vaikka esiin Suomen sisällis-sota... Siellähän saatto jopa olla rintamalla omaa isää ja veljeksiä vastaan sotimassa.Kokki kirjoitti:Ei vittuiluna, mutta soditaanko muitakin, kuin vihollisia vastaan?Repaleinen Päiväperho kirjoitti:Onhan se nyt jo selvää että maissa joissa on ollut sotaa vihollisia vastaan,
tälläinen ulkomaalaisviha nostaa päätään.
SKINIT
-
PsychoSkin
-
kakojootti
- Olivia Benson
Vastapuolta sodassa kuin sodassa kutsutaan kuitenkin aina viholliseksi. Tuskin valkoiset tai punaiset sanoivat mennessään taisteluun: "Lähdenpä tästä kaveria listimään". Sori, tää nyt meni offtopiciksi.PsychoSkin kirjoitti:Kyllä, otetaan vaikka esiin Suomen sisällis-sota... Siellähän saatto jopa olla rintamalla omaa isää ja veljeksiä vastaan sotimassa.Kokki kirjoitti:Ei vittuiluna, mutta soditaanko muitakin, kuin vihollisia vastaan?Repaleinen Päiväperho kirjoitti:Onhan se nyt jo selvää että maissa joissa on ollut sotaa vihollisia vastaan,
tälläinen ulkomaalaisviha nostaa päätään.
A man's got to do what a man's got to do.
-
Repaleinen Päiväperho
- Armas Tammelin
Varmasti soditaan muitakin kuin vihollisia vastaan, esim omia periaatteita.
Mutta ei silloin ole ollut vara pahemmin valita.
Suomella on kumminkin aika vahva historia näissä "sota" asiossa, valitettavasti.
Kyllä se valkoisten ja punaisten välinen sisällis-sota oli aika rankkaa. Silloin oli sama olitko sukulainen tai ystävä, jos määrättiin teloitettavaksi, jos teloittaja ei sitä suostunut tekemään niin sai itse napin otsaan.
Skineillä on "joitain" hyviäkin ajatuksia, mutta aina kumminkin kärjistyy valitettavasti sellaisena tekemisenä, että harvat meistä niitä hyväksyy.
Tämä on asia joka nostaa meillä monella tunteet pintaan, koska lähes jokaisen meidän lähipiiriin on kuulunut/kuuluu ihminen, joka on ollut sodassa tai nähnyt sitä.
Esim Mummoni on Sortavalasta, kaksi kertaa sieltä lähteneenä ja Venäläisille vangeille ruokaa tehneenä ei halua puhua koko asiasta juurikaan mitään. Kun viimein tuli Suomalainen sotilas kertomaan että nyt sinun on lähdettävä täältä pois, koska vihollisen joukot kolkuttaa kohta ovelle, antoivat hevosen, kärrin, viljasäkin, heinää, raamatun mukaan ja näyttivät minne päin lähdet pimeällä menemään. Hän oli talon viimeinen "oikea" asukas, muut olivat jo laitettu ennemmin menemään pois sieltä(miehet sodassa). Ja hän oli vain 14v ikäinen tämän sattuessa.
Minä olen yrittäny saada dokumentoitua niitä tarinoita joita hän on kertonut, mutta asia koskee häneen niin paljon, että hän ei siihen suostu.
Eikä Rakas mummoni anna ikinä anteeksi sitä mitä joutui kokemaan ja kotinsa(siis vain savupiipun) näki seuraavan kerran kun rajat aukesivat -90luvulla.
Hän ei varmasti ole rasisti, mutta tietenkin mielipide on jyrkkä Venäläisiä kohtaan, ryssä on ryssä vaikka voissa paistaisi!!
Kyllä nämä asiat ovat vaikuttaneet jälkipolvien perintöön, siksi Suomessa skini aate "ehkä" onkin niin vahva.
Muistuttaisin Venäjän skini tilannetta tässä lopuksi, siellä se vasta on nostanut päätään jo pidemmänkin aikaa!
Mutta ei silloin ole ollut vara pahemmin valita.
Suomella on kumminkin aika vahva historia näissä "sota" asiossa, valitettavasti.
Kyllä se valkoisten ja punaisten välinen sisällis-sota oli aika rankkaa. Silloin oli sama olitko sukulainen tai ystävä, jos määrättiin teloitettavaksi, jos teloittaja ei sitä suostunut tekemään niin sai itse napin otsaan.
Skineillä on "joitain" hyviäkin ajatuksia, mutta aina kumminkin kärjistyy valitettavasti sellaisena tekemisenä, että harvat meistä niitä hyväksyy.
Tämä on asia joka nostaa meillä monella tunteet pintaan, koska lähes jokaisen meidän lähipiiriin on kuulunut/kuuluu ihminen, joka on ollut sodassa tai nähnyt sitä.
Esim Mummoni on Sortavalasta, kaksi kertaa sieltä lähteneenä ja Venäläisille vangeille ruokaa tehneenä ei halua puhua koko asiasta juurikaan mitään. Kun viimein tuli Suomalainen sotilas kertomaan että nyt sinun on lähdettävä täältä pois, koska vihollisen joukot kolkuttaa kohta ovelle, antoivat hevosen, kärrin, viljasäkin, heinää, raamatun mukaan ja näyttivät minne päin lähdet pimeällä menemään. Hän oli talon viimeinen "oikea" asukas, muut olivat jo laitettu ennemmin menemään pois sieltä(miehet sodassa). Ja hän oli vain 14v ikäinen tämän sattuessa.
Minä olen yrittäny saada dokumentoitua niitä tarinoita joita hän on kertonut, mutta asia koskee häneen niin paljon, että hän ei siihen suostu.
Eikä Rakas mummoni anna ikinä anteeksi sitä mitä joutui kokemaan ja kotinsa(siis vain savupiipun) näki seuraavan kerran kun rajat aukesivat -90luvulla.
Hän ei varmasti ole rasisti, mutta tietenkin mielipide on jyrkkä Venäläisiä kohtaan, ryssä on ryssä vaikka voissa paistaisi!!
Kyllä nämä asiat ovat vaikuttaneet jälkipolvien perintöön, siksi Suomessa skini aate "ehkä" onkin niin vahva.
Muistuttaisin Venäjän skini tilannetta tässä lopuksi, siellä se vasta on nostanut päätään jo pidemmänkin aikaa!
"Elämä on taidetta, taide elämää. Vain elämällä, joka on taidetta, on merkitystä."
-
Repaleinen Päiväperho
- Armas Tammelin
-
Repaleinen Päiväperho
- Armas Tammelin
Otetaanpa rauhassa asioista selvää...
apollo kirjoitti:HAHAAA, noi jypin juipit ei oikein vakuutaHeartburn kirjoitti:Sörnäisten piritorilla vaikuttaa muuten yllättävän paljon... Jyväskylän...johtajia" kautta "tähtiä".
Voisitko "Heartburn" vaikka privana laittaa mulle joitain " Johtajia/ex-johtajia", joihin sä hallusinaatioissasi? tormäät mainitsemallasi "Piritorilla".
.
Vertaillaan sitten näitä listojamme
Quid est veritas? Mitä on totuus?
Epäilen että jää tulematta mitään listoja,mulle tämä Heartburn (suom.närästys joka sopii todella hyvin) antoi yksityisviestissä ymmärtää olevansa HA jäsen. Muutenkin tuntuu että tämä hallusinoitsija on ollut vähän joka paikassa kun selaa tyypin viestejä. Älä Fury pitkästy odottamaan.
One,two,fuck you!
tmk666 kirjoitti:Epäilen että jää tulematta mitään listoja,mulle tämä Heartburn (suom.närästys joka sopii todella hyvin) antoi yksityisviestissä ymmärtää olevansa HA jäsen. Muutenkin tuntuu että tämä hallusinoitsija on ollut vähän joka paikassa kun selaa tyypin viestejä. Älä Fury pitkästy odottamaan.
En kyllä tottapuhuen odotakaan mtn vastausta ko. vahinkoraskauden tulokselta. HA? Jep jep, onkohan kysymyksessä ns. "ulkojäsen", en muuta keksi.
Pakene ja piiloudu...
Tilanteesi on äärimmäisen huolestuttava. Piritorilla ja ympäristössä notkuva kehäraakki, eli allekirjoittanut ei voi kun suositella sulle omin ranteidensa avaamista. Meni total lukkoon. 
-
Luumäen Susi
- Aloitteleva Besserwisser
Jansku kirjoitti:Skinheads pass Hippies in Piccadilly Circus, 1969: KLIK!
Ne ovat jo 60 luvulla olleet typerän näköisiä henkseleineneen