Täälläkin yksi kokenut. Lähetin kaikki löytämäni Mirame-huulirasvat yritykselle joka näitä kyseisiä tuotteita valmistaa. Sieltä sitten jonkin ajan kuluttua saapui pahoittelu-kirje ja iso säkillinen erilaisia tuotteita mm. shampoota, hammastahnaa eli ainakin jotain hyötyä allergiakohtauksesta oliBambinos kirjoitti:Mirame -juttu on sinänsä "totta", että se saattoi aiheuttaa voimakkaan allergisen reaktion![]()
nimim. "kokenut"
Urbaanilegendat
-
Beatrix K.
- Alibin satunnaislukija
-
Beatrix K.
- Alibin satunnaislukija
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
Tuossa lukitussa urbaanilegenda Japani-jutussa oli kohta... hän huomasi sisällänsä olevien ulokkeiden olevan itseasiassa onttoja, joihin ulosteet ja virtsa menivät.
Jos naisella on emättimessä "jokin uloke", ts. penis, hieromasauva tahi siihen verrattavissa oleva esine, niin ei sen käsittääkseni tarvitse olla ontto, jota virtsa pääsee ulos. Vai miten on? En minä tutkimuksissani ole havainnut virtsaputken suun olevan emättimen sisällä.
Estääkö tuo "jokin uloke" virtsan pääsyn ulos?
Olisiko tuo Japanin tapauksen kaltainen kuvaus mahdollinen vai onko tuossa kohtaa kirjoittajalla käynyt jokin inhimillinen erhe?
Jos naisella on emättimessä "jokin uloke", ts. penis, hieromasauva tahi siihen verrattavissa oleva esine, niin ei sen käsittääkseni tarvitse olla ontto, jota virtsa pääsee ulos. Vai miten on? En minä tutkimuksissani ole havainnut virtsaputken suun olevan emättimen sisällä.
Estääkö tuo "jokin uloke" virtsan pääsyn ulos?
Olisiko tuo Japanin tapauksen kaltainen kuvaus mahdollinen vai onko tuossa kohtaa kirjoittajalla käynyt jokin inhimillinen erhe?
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
-
IhmeTyyppi
- Nikke Knatterton
-
Deathproof
- Alokas
Mä kekkasin just tässä yks pvä yhen tommosen stoorin, jonka kaveri mulle kerto. Ihan tositarina kuulemma on, mutta nyt vasta viime päivinä muistin, että kaikki urbaanilegendat kerrotaan toteta...
Teini-ikäinen tyttö on tulossa yömyöhään kotiin. Hän asuu omakotitalossa isänsä ja äitinsä kanssa. Tänä yönä hänen vanhempansa ovat kummiskin juhlissa ja he palaavat vasta seuraavana päivänä. Tyttö menee pimeään kotiinsa ihan normaalisti ja päättää melkein saman tien mennä nukkumaan. Hän nousee yläkertaan omaan huoneeseensa ja alkaa riisua vaatteitaan. Siinä samassa hänen kännykkänsä soi. Puhelimessa puhuu hänen naapurinsa ääni hätääntyneenä: "Kuule. Mä katoin ikkunasta kun sä menit kotiisi ja joku mies seurasi sinua. Se tuli sun perässä ja on nyt talon sisällä. Ota äkkiä kännykkäsi mukaan, lukittaudu vessaan ja soita poliisille." No tyttöhän teki työtä käskettyä. Hän lukittautui vessaan ja soitti poliisit. Poliiseiden tultua tyttö uskalsi tulla pois vessasta. Poliisit kävivät koko talon läpi ja löysivät tytön sängyn alta tuntemattoman miehen.
Teini-ikäinen tyttö on tulossa yömyöhään kotiin. Hän asuu omakotitalossa isänsä ja äitinsä kanssa. Tänä yönä hänen vanhempansa ovat kummiskin juhlissa ja he palaavat vasta seuraavana päivänä. Tyttö menee pimeään kotiinsa ihan normaalisti ja päättää melkein saman tien mennä nukkumaan. Hän nousee yläkertaan omaan huoneeseensa ja alkaa riisua vaatteitaan. Siinä samassa hänen kännykkänsä soi. Puhelimessa puhuu hänen naapurinsa ääni hätääntyneenä: "Kuule. Mä katoin ikkunasta kun sä menit kotiisi ja joku mies seurasi sinua. Se tuli sun perässä ja on nyt talon sisällä. Ota äkkiä kännykkäsi mukaan, lukittaudu vessaan ja soita poliisille." No tyttöhän teki työtä käskettyä. Hän lukittautui vessaan ja soitti poliisit. Poliiseiden tultua tyttö uskalsi tulla pois vessasta. Poliisit kävivät koko talon läpi ja löysivät tytön sängyn alta tuntemattoman miehen.
^ Tuo on minulle itselle henk.koht. aika kauhea tarina kun itse olen oikeasti herännyt kotoani keskellä yötä hiipparin käsi mahani päällä..
Mitenkäs olisi vanha onionin linkki missä kerrotaan Michael Jacksonin kuolleen ja nykyinen olisi joku aivan muu.
http://www.theonion.com/content/node/30940
Pistetään "spoilerina" vielä toinen, kumpi pitää paikkansa
http://www.hoax-slayer.com/michael-jackson-dead.html
Tai miten olisikaan vanha kunnon Paul-is-dead, tosin nämä ei taida enää oikein mennä urbaaneihin vaan salaliittoteorioihin?
Ah, vihdoin pääsin tänne foorumille rekisteröitymään
Mitenkäs olisi vanha onionin linkki missä kerrotaan Michael Jacksonin kuolleen ja nykyinen olisi joku aivan muu.
http://www.theonion.com/content/node/30940
Pistetään "spoilerina" vielä toinen, kumpi pitää paikkansa
http://www.hoax-slayer.com/michael-jackson-dead.html
Tai miten olisikaan vanha kunnon Paul-is-dead, tosin nämä ei taida enää oikein mennä urbaaneihin vaan salaliittoteorioihin?
Ah, vihdoin pääsin tänne foorumille rekisteröitymään
No kuinka se sitten pitäisi käyttää, heittää papereineen päivineen kahviin?Bombay kirjoitti:Miten muuten on, onko sokeripalapaketin (sen jota kahviloissa jms. käytetään) keksijä oikeasti tappanut itsensä koska kukaan ei tätä keksintöä tajua vaan repivät kääreet auki totta vaiko urbaanilegenda?
muoks. mua alkoi kiinnostamaan toi lukittu Japani-juttu, mistä sen löytää?
-
IhmeTyyppi
- Nikke Knatterton
Japskijuttu löytyy täältä: http://www.damienthorn.com/node/194
Se kuuluu ikäänkuin taittaa auki. "pakkaus" aukee nätisti ja ehjänä.Anna kirjoitti:No kuinka se sitten pitäisi käyttää, heittää papereineen päivineen kahviin?Bombay kirjoitti:Miten muuten on, onko sokeripalapaketin (sen jota kahviloissa jms. käytetään) keksijä oikeasti tappanut itsensä koska kukaan ei tätä keksintöä tajua vaan repivät kääreet auki totta vaiko urbaanilegenda?![]()
Niin.. ja minuakin kiinnostaa tuo stoori, että tekikö sen keksijä itsarin?
"Yöperho on koteloitunut"
Joo, noinhan se pitäisi aukaista, ilman että tarvitsee mitään repiä.Solmu kirjoitti:Se kuuluu ikäänkuin taittaa auki. "pakkaus" aukee nätisti ja ehjänä.Anna kirjoitti:No kuinka se sitten pitäisi käyttää, heittää papereineen päivineen kahviin?Bombay kirjoitti:Miten muuten on, onko sokeripalapaketin (sen jota kahviloissa jms. käytetään) keksijä oikeasti tappanut itsensä koska kukaan ei tätä keksintöä tajua vaan repivät kääreet auki totta vaiko urbaanilegenda?![]()
Niin.. ja minuakin kiinnostaa tuo stoori, että tekikö sen keksijä itsarin?
EDIT: löysin tälläistä, eli taitaapi tosiaan olla urbaanilegena.
http://igs.kirjastot.fi/iGS/kysymykset/ ... d=PatentitAnnospakkaus, joka siis sisälttää 2 sokeripalaa kehitettiin Ruotsissa Sockerbolagetissa ja lanseerattiin 1960-luvun lopussa. Åke Birch-Lensen on tämän annospakkauksen keksijä. Tarina kertoo että kuluttajat eivät kuitenkaan ymmärtäneet miten tämä hieno pakkauskeksintö tuli avata. Sockerbolaget yritti mainoselokuvan avulla informoida kuluttajia tämän pakkauksen hienoudesta ja miten se tulisi avata kuitenkin huonolla menestyksellä. Tämä oli Åke Birch-Lensenin mielestä harmillista. Hän ei kuitenkaan tehnyt tämän vuoksi itsemurhaa, vaan kuoli jokunen vuosi sitten luonnollisesti korkeaan ikään.