onko sinua luultu prostituoiduksi?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Kirsi
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

esmes- kirjoitti: itse voiskin nykästä polvella nivusiin, mut tuntuu et noi tyypitkin on tosi hämmentyneitä loppujenlopuks. tai en tiedä, voishan niitä ihan varmuuden vuoksi vetää turpaan siitä huolimatta. lähinnä ehkä enemmän säälittää ku vituttaa.
Mitä niitä turpaan vetää, tulee vain parhaassa tapauksessa itselle lisäikävyyksiä. Vastaa rempseästi kun kysytään "Kauanko olet ollut alalla", että "tosta jostain vähän reilu 10-vuotiaasta, en muista ihan tarkkaan" (huono vitsi sinänsä, mutta sopii suomalaisääliöille) ja suojelun tarjoajille, että suojelu lienee tarpeen heiltä. Vähän käkätystä päälle jos onnistuu. Loppuu taatusti nuo jutut lyhyeen. 8)
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Bombay kirjoitti:Nooh, mutta tuohan antaa vaan lisämahdollisuuksia ammatin valinnalle :D
Jep :D
Edelleen olen ihan veronalaisessa työssä.
Prostituoitu tienaa varmaan ihan mukavasti, mutta ei minusta ainakaan olisi siihen. Tai no en ole kyllä kokeillut :D Menisi varmaan pokerinaamakin jossain vaiheessa. "Sano mua johtajaksi ja anna mulle piiskaa" Ööö.. :roll:
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

Ei ole luultu prostituoiduksi, mutta asiakkaaksi kylläkin. Eräs prostituoitu yritti kovasti myydä minulle seksiä, kunnes hänelle selvisi, etten olekaan mies vaikka näytän siltä. :lol:
Aariel
Vic Mackey

^*reps*

OT, kiva Katsa kun olet palannut :)
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

ketsku kirjoitti:Ei ole mutta toisaalta en ikinä ole käynyt yksin baarissa. Siitä se johtunee. Ja jos vähänkin laittaa itseään niin se lisää vaikutelmaa luultavasti. Eli jos haluat yksin mennä niin mene sen näköisenä, että miehet jättää rauhaan :) Tai no, ei ne jätä mutta ehkä ne ei sit kuvittele mitään? Jos menet yksin minihame päällä niin... onko tuo nyt ihme.
:D Onneksi näillä pohkeilla on turha haaveilla käyttävänsä minihametta :shock:

Eli ei ole luultu, eikä rahaakaan tarjottu, mutta vientiä on ollut ihan kohtuullisesti (siis silloin muinoin, kun en ollut ihan yhtä varattu kuin nyt) 8)
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Tuulitukka84
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Tuulitukka84 »

Ei ole luultu eikä kukaan ole tarjonnut rahaa seksistä :D
Peräkylän Maigret
Javier Pena

Re: onko sinua luultu prostituoiduksi?

Viesti Kirjoittaja Peräkylän Maigret »

Tähän Galluppiin voin vastata rehellisellä sydämellä mutta hivenen apein mielin: Ei ole !

Toivoa ei kuitenkaan kannata heittää ja palstan naiset: Yksärit on keksitty ! :lol:
Anile
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Anile »

Kerran kadulla yksi vanha mies tuli selittämään jotain. Luulin että se halusi tietää missä on pankkiautomaatti tai jotain muuta viatonta mutta se ehdottikin, että "lähdetäänkö halailemaan tonne". Sanoin siihen sitten että, "no kuule ei todellakaan lähdetä". Se vaan käveli perässä ja jatkoi inttämistä kunnes huusin sille ihan täysille että,"jos et ny lähde vetään, niin vedän sua turpaan". No sitten se jäi seisomaan hämmentyneenä paikolleen.

Tämä tapahtui silloin kun asuin erään seksibaarin yläkerrassa ja ilmeisesti jotkut epätoivoisimmat luulivat minun työskentelevän siinä baarissa.
Sain myös osakseni kaikenlaista muuta huomiota siilloin kuten vislauksia jne.
En kyllä mielestäni näyttänyt ihan niin huoralta mutta ilmeisesti epätoivoisimmat yrittää kaikkea.
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Miltä muuten huora näyttää? Taannoin asuin talossa jossa erään artikkelin mukaan piti myöskin majaa kurtisaani mutta en minä vaan tunnistanut ulkonäön perusteella sitä.
Aariel
Vic Mackey

Bombay kirjoitti:Miltä muuten huora näyttää? Taannoin asuin talossa jossa erään artikkelin mukaan piti myöskin majaa kurtisaani mutta en minä vaan tunnistanut ulkonäön perusteella sitä.
Ei välttämättä yhtään erikoiselta. Paitsi Virossa ne tunnistaa kilometrien päähän :lol: Täällä se ei ole niin näkyvää.
Anile
Martin Beck

En tiedä miltä huorat oikeasti näyttää mutta pukeuduin kuin Kim Il Sung eikä meikkiäkään nyt niin hirveästi ollut. En ainakaan näyttänyt siltä miltä huorat aina tv-sarjoissa näyttää.
mareritt
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja mareritt »

Venäjällä reissatessani Sortavalassa eräässä paikallisessa kuppilassa tuli suomalainen mies tuhannen tukossa, hiki naamalla, omenavatsa paidan alta pilkottaen istumaan pöytään, kun mieheni oli vessassa.. siinä se ensin loi ilmeisesti kiihkeäksi tarkoitettuja katseita ja sit vaan tokas, että paljonko maksaa? No, arvata voitte, että kyllä se lähtikin nopeesti, kun selvällä suomen kielellä sanoin valittuja sanoja..

samaisessa paikassa tuli pöytään venäläinen prostituoitu, joka kysyi, että mieheltäni, että "mennäkö huoneeseen? otta vaimo mukaan" :evil: no ei tullu kauppoja.. Tämä oli ainoa kokemus Sortavalan yöelämästä ja pakko sanoa, joskin ainoastaan yhden illan sitä menoa seuranneena, että kyllä muuten osa miehistä muuttuu sioiksi ylittäessään valtakunnan rajan..
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Aariel kirjoitti:
Bombay kirjoitti:Miltä muuten huora näyttää? Taannoin asuin talossa jossa erään artikkelin mukaan piti myöskin majaa kurtisaani mutta en minä vaan tunnistanut ulkonäön perusteella sitä.
Ei välttämättä yhtään erikoiselta. Paitsi Virossa ne tunnistaa kilometrien päähän :lol: Täällä se ei ole niin näkyvää.
Tätä vähän hainkin takaa :)
Aariel
Vic Mackey

Bombay kirjoitti:
Aariel kirjoitti:
Tätä vähän hainkin takaa :)
Tiedetään :)
Kaikki ei sitä vain tajua, ettei todellakaan tarvitse näyttää virolaiselta huoralta jos on suomalainen huora :D
(Olipas hienosti ilmaistu)
Anile
Martin Beck

^Eikä kaikki virolaisilta huorilta näyttävät suomalaiset ole prostituoituja.

Ilmeisesti potentiaaliset asiakkaat kyselevät kaikilta vastaantulevilta naisilta tietyllä alueella, jos vaikka tärppäis.
Minä kyllä loukkaannuin tuon miehen sinnikkyydestä. Kun sana "ei" ei riittänyt vaan piti vielä lähteä seuraamaan.

Mutta loukkaantuvatko miehet jos nainen tulee tarjoamaan seksipalveluja rahaa vastaan?
Vastaa Viestiin