Mitä niitä turpaan vetää, tulee vain parhaassa tapauksessa itselle lisäikävyyksiä. Vastaa rempseästi kun kysytään "Kauanko olet ollut alalla", että "tosta jostain vähän reilu 10-vuotiaasta, en muista ihan tarkkaan" (huono vitsi sinänsä, mutta sopii suomalaisääliöille) ja suojelun tarjoajille, että suojelu lienee tarpeen heiltä. Vähän käkätystä päälle jos onnistuu. Loppuu taatusti nuo jutut lyhyeen.esmes- kirjoitti: itse voiskin nykästä polvella nivusiin, mut tuntuu et noi tyypitkin on tosi hämmentyneitä loppujenlopuks. tai en tiedä, voishan niitä ihan varmuuden vuoksi vetää turpaan siitä huolimatta. lähinnä ehkä enemmän säälittää ku vituttaa.
onko sinua luultu prostituoiduksi?
JepBombay kirjoitti:Nooh, mutta tuohan antaa vaan lisämahdollisuuksia ammatin valinnalle
Edelleen olen ihan veronalaisessa työssä.
Prostituoitu tienaa varmaan ihan mukavasti, mutta ei minusta ainakaan olisi siihen. Tai no en ole kyllä kokeillut
-
Katsa
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
ketsku kirjoitti:Ei ole mutta toisaalta en ikinä ole käynyt yksin baarissa. Siitä se johtunee. Ja jos vähänkin laittaa itseään niin se lisää vaikutelmaa luultavasti. Eli jos haluat yksin mennä niin mene sen näköisenä, että miehet jättää rauhaanTai no, ei ne jätä mutta ehkä ne ei sit kuvittele mitään? Jos menet yksin minihame päällä niin... onko tuo nyt ihme.
Eli ei ole luultu, eikä rahaakaan tarjottu, mutta vientiä on ollut ihan kohtuullisesti (siis silloin muinoin, kun en ollut ihan yhtä varattu kuin nyt)
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
-
Tuulitukka84
- Poliisikoira Rex
-
Peräkylän Maigret
- Javier Pena
Re: onko sinua luultu prostituoiduksi?
Tähän Galluppiin voin vastata rehellisellä sydämellä mutta hivenen apein mielin: Ei ole !
Toivoa ei kuitenkaan kannata heittää ja palstan naiset: Yksärit on keksitty !
Toivoa ei kuitenkaan kannata heittää ja palstan naiset: Yksärit on keksitty !
Kerran kadulla yksi vanha mies tuli selittämään jotain. Luulin että se halusi tietää missä on pankkiautomaatti tai jotain muuta viatonta mutta se ehdottikin, että "lähdetäänkö halailemaan tonne". Sanoin siihen sitten että, "no kuule ei todellakaan lähdetä". Se vaan käveli perässä ja jatkoi inttämistä kunnes huusin sille ihan täysille että,"jos et ny lähde vetään, niin vedän sua turpaan". No sitten se jäi seisomaan hämmentyneenä paikolleen.
Tämä tapahtui silloin kun asuin erään seksibaarin yläkerrassa ja ilmeisesti jotkut epätoivoisimmat luulivat minun työskentelevän siinä baarissa.
Sain myös osakseni kaikenlaista muuta huomiota siilloin kuten vislauksia jne.
En kyllä mielestäni näyttänyt ihan niin huoralta mutta ilmeisesti epätoivoisimmat yrittää kaikkea.
Tämä tapahtui silloin kun asuin erään seksibaarin yläkerrassa ja ilmeisesti jotkut epätoivoisimmat luulivat minun työskentelevän siinä baarissa.
Sain myös osakseni kaikenlaista muuta huomiota siilloin kuten vislauksia jne.
En kyllä mielestäni näyttänyt ihan niin huoralta mutta ilmeisesti epätoivoisimmat yrittää kaikkea.
Venäjällä reissatessani Sortavalassa eräässä paikallisessa kuppilassa tuli suomalainen mies tuhannen tukossa, hiki naamalla, omenavatsa paidan alta pilkottaen istumaan pöytään, kun mieheni oli vessassa.. siinä se ensin loi ilmeisesti kiihkeäksi tarkoitettuja katseita ja sit vaan tokas, että paljonko maksaa? No, arvata voitte, että kyllä se lähtikin nopeesti, kun selvällä suomen kielellä sanoin valittuja sanoja..
samaisessa paikassa tuli pöytään venäläinen prostituoitu, joka kysyi, että mieheltäni, että "mennäkö huoneeseen? otta vaimo mukaan"
no ei tullu kauppoja.. Tämä oli ainoa kokemus Sortavalan yöelämästä ja pakko sanoa, joskin ainoastaan yhden illan sitä menoa seuranneena, että kyllä muuten osa miehistä muuttuu sioiksi ylittäessään valtakunnan rajan..
samaisessa paikassa tuli pöytään venäläinen prostituoitu, joka kysyi, että mieheltäni, että "mennäkö huoneeseen? otta vaimo mukaan"
Tätä vähän hainkin takaaAariel kirjoitti:Ei välttämättä yhtään erikoiselta. Paitsi Virossa ne tunnistaa kilometrien päähänBombay kirjoitti:Miltä muuten huora näyttää? Taannoin asuin talossa jossa erään artikkelin mukaan piti myöskin majaa kurtisaani mutta en minä vaan tunnistanut ulkonäön perusteella sitä.Täällä se ei ole niin näkyvää.
TiedetäänBombay kirjoitti:Tätä vähän hainkin takaaAariel kirjoitti:Ei välttämättä yhtään erikoiselta. Paitsi Virossa ne tunnistaa kilometrien päähänBombay kirjoitti:Miltä muuten huora näyttää? Taannoin asuin talossa jossa erään artikkelin mukaan piti myöskin majaa kurtisaani mutta en minä vaan tunnistanut ulkonäön perusteella sitä.Täällä se ei ole niin näkyvää.
Kaikki ei sitä vain tajua, ettei todellakaan tarvitse näyttää virolaiselta huoralta jos on suomalainen huora
(Olipas hienosti ilmaistu)
^Eikä kaikki virolaisilta huorilta näyttävät suomalaiset ole prostituoituja.
Ilmeisesti potentiaaliset asiakkaat kyselevät kaikilta vastaantulevilta naisilta tietyllä alueella, jos vaikka tärppäis.
Minä kyllä loukkaannuin tuon miehen sinnikkyydestä. Kun sana "ei" ei riittänyt vaan piti vielä lähteä seuraamaan.
Mutta loukkaantuvatko miehet jos nainen tulee tarjoamaan seksipalveluja rahaa vastaan?
Ilmeisesti potentiaaliset asiakkaat kyselevät kaikilta vastaantulevilta naisilta tietyllä alueella, jos vaikka tärppäis.
Minä kyllä loukkaannuin tuon miehen sinnikkyydestä. Kun sana "ei" ei riittänyt vaan piti vielä lähteä seuraamaan.
Mutta loukkaantuvatko miehet jos nainen tulee tarjoamaan seksipalveluja rahaa vastaan?