Ton paskan ei tarvis mennä lähellekään sen lapsen uurnaa tai hautaa.Villasukat kirjoitti: Pe Helmi 16, 2024 10:53 amMenee todellakin ihon alle...Helunaa kirjoitti: Pe Helmi 16, 2024 10:42 amMulla ei oo ykskään murhakeissi menny näin pahasti ihon alle ku tämä. Täs vitun olevinaa hyvinvointivaltiossa koko järjestelmä petti ton lapsen. Pieni lapsi ei saanu eläessää oikeutta eikä kuollessaan. Tääkö on muka joku maailman onnellisin maa, paskan vitut. Heikoimmassa asemas olevia saa kohdella miten huvittaa ja tuomiot on käytännössä päähän silittelyä. Luulis käräjäoikeuden senkin ottavan huomioo että toi "äiti" ei katunu paskaakaan tota. Ei pienintäkään katumusta tai surua ollu havaittavissa. Oksettavaa.Sfo kirjoitti: Pe Helmi 16, 2024 10:37 am Olen pahoillani, mutta tämä on mennyt nyt vakavasti mun ihoni alle.
MITÄ VITTUA NUO PASKAPARISKUNNAN tuttavat KEHTAAVAT TULLA TÄNNE INISEMÄÄN.
Eikö teillä ole MITÄÄN KYKYÄ YMMÄRTÄÄ KUINKA HIRVEÄ ASIA ON NYT KYSEESSÄ![]()
Ai joo, te olette yhtä sadistisiä mulkkuidiootteja kuin tappajapariskunta, eikö niin.
Jonain päivänä karma löytää jokaisen.
... Ja re: jos kerran on jo osoitettu että vammat sopivat höyrymopin jälkiin, mikä tässä enää on saatana epäselvää?
Tämä on nyt muuten jo oikeusjärjestelmän uskottavuuden kannalta vakava juttu.
Jos tuomio tulee olemaan paijaus paijaus lässyn lässyn, ihmiset TULEVAT vast' edes ottamaan käsiinsä paljon enemmän oikeutta kuin tähän saakka.
Lieneekö saanut tai saako edes lastaan hautaan kun vapaalle piti sen takia päästä. Toivottavasti pakotetaan hautaamaan lapsi ihan itse ilman tukijoukkoja. Kai tämänkin vierittää muiden niskoille kun mistään ei vastuuta ota.![]()
Onneksi hautapaikka löytyy niin voi viedä sinne kynttilän vaikka kaukana olenkin.
Tämä lapsi ansaitsee ikuisen levon ja rauhan ilman että sen "äiti" menee lähellekkään hautaa, koska katumustahan toi ämmä ei ole hetkeäkään osottanu ja ei löydy kyllä minkäänlaista ymmärrystä et miks sen pitäs päästä poikansa hautaamaan edes.