Jos muita ei saa kiinni niin sosiaali- ja kriisipäivystys palvelee ympärivuorokautisesti. Sinne voi aina soittaa ja kysyä neuvoa!catlover kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 1:14 pm Ja se päiväkodin viesti sinne sosiaalitoimistoon. En nyt löydä sitä tähän hätään, mutta siinähän luki vain "Voitko soittaa Milon asiasta. Juteltiin äidin kanssa. T.Päiväkoti" En ihmettele yhtään, että todettiin ei kiireelliseksi. Olisi laittanut siihen viestiin siitä mustelmasata jota viesti koski niin olisivat osanneet reakoida !
4v. pojan törkeä kuolemantuottamus 8.6.2023 Joensuu, äidille ja isäpuolelle ehdotonta
-
Villasukat
- Hercule Poirotin viikset
Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin
Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin
juuri näin olisi kuulunut tehdä!Villasukat kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 1:17 pmJos muita ei saa kiinni niin sosiaali- ja kriisipäivystys palvelee ympärivuorokautisesti. Sinne voi aina soittaa ja kysyä neuvoa!catlover kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 1:14 pm Ja se päiväkodin viesti sinne sosiaalitoimistoon. En nyt löydä sitä tähän hätään, mutta siinähän luki vain "Voitko soittaa Milon asiasta. Juteltiin äidin kanssa. T.Päiväkoti" En ihmettele yhtään, että todettiin ei kiireelliseksi. Olisi laittanut siihen viestiin siitä mustelmasata jota viesti koski niin olisivat osanneet reakoida !
Miksköhän päiväkoti ei soittanu sinne suoraan.. Tai soittanut vaikka seuraavana päivänä kun huomas ettei Milo tullu päiväkotii.Villasukat kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 1:17 pmJos muita ei saa kiinni niin sosiaali- ja kriisipäivystys palvelee ympärivuorokautisesti. Sinne voi aina soittaa ja kysyä neuvoa!catlover kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 1:14 pm Ja se päiväkodin viesti sinne sosiaalitoimistoon. En nyt löydä sitä tähän hätään, mutta siinähän luki vain "Voitko soittaa Milon asiasta. Juteltiin äidin kanssa. T.Päiväkoti" En ihmettele yhtään, että todettiin ei kiireelliseksi. Olisi laittanut siihen viestiin siitä mustelmasata jota viesti koski niin olisivat osanneet reakoida !
Mie ite oon joutun soittaa tonne sosiaali ja kriisipäivystykseen kun yks äiti oli päihtyneenä lastensa kanssa ja sieltä lähti välittömästi sosiaalityöntekijät sekä poliisi paikalle.
-
Kotietsivä
- Armas Tammelin
Ei tosiaan edes yläkoulua käyneen tekstiä tuo,mitä viimeisin viesti.Helunaa kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 1:11 pmTätä itse ehdotin jo aiemmin et voisko joku kysyä.T1993 kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 1:10 pmEikö joku täälä kertonut, että seuraa tätä instassa jollaki tuntemattomalla nimimerkillä? Sehän vois laittaa sille suoraan viestin siellä, että kirjotteleeko täälä nimimerkillä MacGyver ja jos ei niin siinä vaiheessa voi olla, että oikea veli astuu esiin kun tuskin haluaa, että hänet täälä mustamaalataan jos oikeasti ei ole kirjoitusten takana. Sen verran rajua tekstiä hältä tulee, että jos tosiaan veli kyseessä niin voi hyvä jumala... Sanaton!hmrp kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 1:04 pm Jännästi tossa vikassa Maxcyverin viimeisimmässä viestissä muuttui täysin kirjoitustyyli. Hävisi välimerkit, muuttui teinimäisemmäksi, tuli kirjoitusvirheitä mitä aiemmin ei ollut juurikaan, mm. yhdyssanavirheitä. Vaihtuikohan tosiaan kirjoittajakin?
Lisäksi ihmetyttää,jos työnarkomaaniksi itseään mainostava henkilö ehtii koko ajan roikkua linjoilla.
Tuntemani työnarkomaanit eivät myöskään itse ymmärrä olevansa sellaisia, yhtä valkopesua koko ”ihmemies”.
Nimimerkkikin häpäisee oman nuoruuteni sankarin maineen,noloa sekin.
-
Lintupieni_
- Alokas
Olen aivan sanaton tästä sairaasta suvusta. Muusan veli selittää täällä mustaa valkoiseksi minkä ehtii, ihanko tosiaan uskot että Muusa on syytön kaikkeen? Kukaan ei pientä Miloa auttanut tai pelastanut. Ei lastensuojelu, eikä muka niin välittävä lähisuku. Yhteiskunnan pohjasakkaa koko porukka. Missähän piilossa Muusa ja Sebu tällä hetkellä piilottelevat? Eivät varmaan kovinkaan vapaasti uskalla kaupungilla liikuskella, lastenmurhaajat taitavat rikosporukoissakin olla alinta kastia. Yhtään en ihmettelisi, vaikka tämä ”rakastava mummi” S-M hyysäisi näitä kahta murhaajaa nurkissaan.
Joko se on Muusa tai Muusan äiti. Kukaan muu ei voi olla noin sairas ja vähätellä höyrymopist tulleita vammoja tai puolustella murhaajia.Kotietsivä kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 1:22 pmEi tosiaan edes yläkoulua käyneen tekstiä tuo,mitä viimeisin viesti.Helunaa kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 1:11 pmTätä itse ehdotin jo aiemmin et voisko joku kysyä.T1993 kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 1:10 pm
Eikö joku täälä kertonut, että seuraa tätä instassa jollaki tuntemattomalla nimimerkillä? Sehän vois laittaa sille suoraan viestin siellä, että kirjotteleeko täälä nimimerkillä MacGyver ja jos ei niin siinä vaiheessa voi olla, että oikea veli astuu esiin kun tuskin haluaa, että hänet täälä mustamaalataan jos oikeasti ei ole kirjoitusten takana. Sen verran rajua tekstiä hältä tulee, että jos tosiaan veli kyseessä niin voi hyvä jumala... Sanaton!
Lisäksi ihmetyttää,jos työnarkomaaniksi itseään mainostava henkilö ehtii koko ajan roikkua linjoilla.
Tuntemani työnarkomaanit eivät myöskään itse ymmärrä olevansa sellaisia, yhtä valkopesua koko ”ihmemies”.
-
Villasukat
- Hercule Poirotin viikset
Sitä se ei häpäise sillä se kirjoitetaan MacGyver ja tuo nimim. on Maxgyver.Kotietsivä kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 1:22 pmEi tosiaan edes yläkoulua käyneen tekstiä tuo,mitä viimeisin viesti.Helunaa kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 1:11 pmTätä itse ehdotin jo aiemmin et voisko joku kysyä.T1993 kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 1:10 pm
Eikö joku täälä kertonut, että seuraa tätä instassa jollaki tuntemattomalla nimimerkillä? Sehän vois laittaa sille suoraan viestin siellä, että kirjotteleeko täälä nimimerkillä MacGyver ja jos ei niin siinä vaiheessa voi olla, että oikea veli astuu esiin kun tuskin haluaa, että hänet täälä mustamaalataan jos oikeasti ei ole kirjoitusten takana. Sen verran rajua tekstiä hältä tulee, että jos tosiaan veli kyseessä niin voi hyvä jumala... Sanaton!
Jostain jäi mulle semmonen käsitys että pelkästään nämä palovammat eivät olisi pystyneet aiheuttamaan kuolemaa. En muista oliko oikeuskäsittelyssä vai lehdessä.Hoplaa kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 12:56 pmTässä oli hyvä artikkeli takana. Poimin sieltä yhden noston: Lapsilla laskimonsisäinen nestehoito on aiheellinen iän mukaan jo 5–10 %:n vammassa. Milolla ei ollut mahdollisuuksia ilman oikeaa hoitoa.Villasukat kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 12:49 pm Tässä faktaa palovammoista. Turha tulla väittämään, että vähän kirvelee.
https://www.duodecimlehti.fi/duo60306
Äitinä sanon, että lasta ei jätetä sellaisen henkilön vastuulle joka on a päihtynyt tai b kohtelee lasta kaltoin, ei ikinä koskaan.
Olen kyllä täysin samaa mieltä siitä että päihtyneen tai kaltoin kohtelevan kanssa ei pidä jättää lasta. Itse en ottaisi edes olutta jos olisin lapsen kanssa kahdestaan vaikka lapsi olisi nukkumassa.
Mutta siitäkään ei ollut mitään näyttöä että olisi pitänyt tietää että on päihteiden vaikutuksen alaisena. Vain yksi kaupan myyjän lausunto joka oli kaikessaan täysin turha. Muistelen jopa että valvontakamerassa olisi näkynyt Halosella olleen aurinkolasit päässä ja on väitetty että pupillit olisivat laajentuneet. Voin olla tästä väärässäkin.
Tälläkin hetkellä töissä 6-14JudgeCooper kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 1:08 pmTämä "velihän" on omien sanojensa mukaan työaddikti ja viettää vapaa-aikansa salilla. Onko tämä työpaikka minfossa? Hyvällä vedättäjällä näyttää tälläkin palstalla olevan pari tukinikkiä, joilla luodaan tuota uskottavuutta.Helunaa kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 12:36 pm
Eiköhän me itse pääpiru Moppi-Muusakin saada vielä linjoille tänne![]()
Lueppa kuule uutiset uudestaan. Jos olisit Muusan perhettä niin tietäisit tasantarkkaan Milon kuolinsyyn. Eiköhän tää trollaus riitä, ole hyvä ja häivy täältä.Maxgyver kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 1:29 pmJostain jäi mulle semmonen käsitys että pelkästään nämä palovammat eivät olisi pystyneet aiheuttamaan kuolemaa. En muista oliko oikeuskäsittelyssä vai lehdessä.Hoplaa kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 12:56 pmTässä oli hyvä artikkeli takana. Poimin sieltä yhden noston: Lapsilla laskimonsisäinen nestehoito on aiheellinen iän mukaan jo 5–10 %:n vammassa. Milolla ei ollut mahdollisuuksia ilman oikeaa hoitoa.Villasukat kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 12:49 pm Tässä faktaa palovammoista. Turha tulla väittämään, että vähän kirvelee.
Äitinä sanon, että lasta ei jätetä sellaisen henkilön vastuulle joka on a päihtynyt tai b kohtelee lasta kaltoin, ei ikinä koskaan.
Olen kyllä täysin samaa mieltä siitä että päihtyneen tai kaltoin kohtelevan kanssa ei pidä jättää lasta. Itse en ottaisi edes olutta jos olisin lapsen kanssa kahdestaan vaikka lapsi olisi nukkumassa.
Mutta siitäkään ei ollut mitään näyttöä että olisi pitänyt tietää että on päihteiden vaikutuksen alaisena. Vain yksi kaupan myyjän lausunto joka oli kaikessaan täysin turha. Muistelen jopa että valvontakamerassa olisi näkynyt Halosella olleen aurinkolasit päässä ja on väitetty että pupillit olisivat laajentuneet. Voin olla tästä väärässäkin.
- JudgeCooper
- Sofia Karppi
Niinpä näyttää. Että oikein addikti. Menetkö kohta salille "treenaamaan"?
Välinpitämättömyys on valinta.
Ja mihinkäs sun mielestä Milo sitte kuoli? Jumalauta sillä lapsella oli vakavia sisäelinvammoja sekä palovammoja. Tää on niin sairasta ja oksettavaa enkä ymmärrä miten edes kehtaat.Maxgyver kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 1:29 pmJostain jäi mulle semmonen käsitys että pelkästään nämä palovammat eivät olisi pystyneet aiheuttamaan kuolemaa. En muista oliko oikeuskäsittelyssä vai lehdessä.Hoplaa kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 12:56 pmTässä oli hyvä artikkeli takana. Poimin sieltä yhden noston: Lapsilla laskimonsisäinen nestehoito on aiheellinen iän mukaan jo 5–10 %:n vammassa. Milolla ei ollut mahdollisuuksia ilman oikeaa hoitoa.Villasukat kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 12:49 pm Tässä faktaa palovammoista. Turha tulla väittämään, että vähän kirvelee.
Julkisuuteen tulleiden viestien perusteella äiti tiesi isäpuolen olleen päihtyneenä. Vieläpä valvoneena pari vrk putkeen.Maxgyver kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 1:29 pmJostain jäi mulle semmonen käsitys että pelkästään nämä palovammat eivät olisi pystyneet aiheuttamaan kuolemaa. En muista oliko oikeuskäsittelyssä vai lehdessä.Hoplaa kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 12:56 pmTässä oli hyvä artikkeli takana. Poimin sieltä yhden noston: Lapsilla laskimonsisäinen nestehoito on aiheellinen iän mukaan jo 5–10 %:n vammassa. Milolla ei ollut mahdollisuuksia ilman oikeaa hoitoa.Villasukat kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 12:49 pm Tässä faktaa palovammoista. Turha tulla väittämään, että vähän kirvelee.
Oikeuslääkäri sanoi, että lapsi olisi hengissä, mikäli olisi päässyt sairaalahoitoon. Lapsella oli laaja-alaiset toisen asteen palovammat ja liikenneonnettomuutta vastaavat sisäelinvammat. Ja kuten sanottu, se olisi pitänyt huomata.
Tarkoituksena ei ollut vähätellä höyrymopista tulleita vammoja vaan tuoda ilmi että lapsi ei välttämättä ole enään myöhemmin näyttänyt kipuaan. Luultavasti on sen 2 tuntia ollut ainakin yhtä helvettiä ja en tosiaan tiedä olisiko nimenomaan Halonen yrittänyt suihkulla viilentää vammoja. Jollain välin siihen kipuunkin turtuu ja tästä on myös hoitaja sanonut että välttämättä sitä ei älyä jos lapsi on kovissa tuskissaanHelunaa kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 1:24 pmJoko se on Muusa tai Muusan äiti. Kukaan muu ei voi olla noin sairas ja vähätellä höyrymopist tulleita vammoja tai puolustella murhaajia.Kotietsivä kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 1:22 pmEi tosiaan edes yläkoulua käyneen tekstiä tuo,mitä viimeisin viesti.
Mulle tää nimimerkki Maxgyverin vänkääminen kuulostaa manipuloinnilta ja gaslightingilta.