Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolema oli mm. törkeä kuolemantuottamus - 7 v 9 kk ja 3 v 7 kk vankeutta

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
KalleKoolla
Nikke Knakkertton
Viestit: 183
Liittynyt: Ma Kesä 09, 2014 9:53 pm

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja KalleKoolla »

SeitsenpistePirkko kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 9:06 pmNiin... Milolla, mutta tässä puhuttiin eri henkilöstä.
Tämäpä. Taas. Tarkkuutta! :x
Sanemi74
Alibin satunnaislukija
Viestit: 60
Liittynyt: Pe Syys 10, 2021 5:08 pm

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja Sanemi74 »

Haisunäätä kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 9:05 pm
Sanemi74 kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 9:01 pm
Lynx123 kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 8:50 pm Täytyy sanoa, että olen ollut samassa tilassa ihmisen kanssa joka sai laaja alaiset palovammat, eikä hän ollut kivulias. Palovammat olivat kuitenkin niin pahat, että vaati pitkän sairaalassa olon ihonsiirtoleikkauksineen jne. Mutta kivulias hän ei ollut
Olisko olleet sitten jo kolmannen asteen palovammoja jossa hermot palaneet.
Onhan ne syventyneet koko ajan ilman hoitoa. Toisenkin asteen palovammat voivat lapsilla ja heikkokuntoisilla polttaa hermoja. Lapsen ja esimerkiksen vanhusten iho on heikompi kun aikuisen.
Tiedän olen omin silmin nähnyt kun seuraavana päivänä menin katsomaan oli tosi paljon pahemman näköinen kuin edellisenä päivänä. Kyse aikuisesta.
Viimeksi muokannut Sanemi74, Ma Helmi 19, 2024 9:13 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hoplaa
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 103
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2014 10:01 am

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja Hoplaa »

Maxgyver kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 8:18 pm
Savusumu kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 7:52 pm
AlpoM kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 5:27 pm Velikulta sivuuttikin hienosti kysymykseni, oletko vedonnut siskoasi kertomaan totuuden? Et ole. Huomaa myös, että täällä ei hirveän monella ole lapsia, tai ainakaan Milon ikäistä. Oman 4-vuotiaan kanssa pitää keksiä virikettä joka ikiseksi sekunniksi ja minuutiksi jokaisena hereillä olo tuntina.
Muusan kotiintulon ja väitetyn "nukkumaan" käynnin välillä on todella, todella pitkä aika viettää pienen lapsen kanssa. Tuota useiden tuntien väliä ei todellaakaan ole vaan "normaalisti leikitty ja hengailtu". Milo on joko itkenyt ja vaikeroinut vammojensa kanssa tai ollut tajunnan rajamailla. Eli jo tämä helvetin yksinkertainen asia kertoo, että molemmat syylliset puhuvat paskaa minkä suustaan ehtivät. Piste!
Juurikin näin. Pieni lapsi jolta potkittu tai painettu sisuskalut tohjoksi ja toisen asteen palovammoja siellä ja täällä niin on joko hysteerisen kivulias tai tajuton.

Ja täällä "veli" kuittaa palovammat et ei niihin oikeesti satu. Oksettavaa.
Ai mun aivot. Tosiaan siitä on hoitohenkilökuntakin sanonut että se kivulias lapsi ei välttämättä näytä varsinaisesti kivuliaalta. Ja palovammasta sanoin että itsellä kokemuksena se polttamisvaihe on pahin mutta en tosiaan ole kokenut kehooni nähden niin pahaa ja suurta palamista että voisin sanoa. Mä voin sanoa joskus saaneeni myös kivuttomia palovammoja en ainakaan muista että niihin olisi koskenut. Mr muscle putken avaajaa oli syöpynyt koko yön käsivarren ja nahkasohvan välissä. Mutta sitä mä en tosiaan ole tarkoittanut että niihin ei satu vaan asiantuntiankin lapsi ei välttämättä ole hysteerinen ja kipeä vaan voi olla hyvinkin rauhallinen ja vetäytyvä mutta lapsesta ei välttämättä hoksaa että se johtuu kivusta.
Huoltajan tehtävä on havinnoida lasta ja pitää tästä huolta. Jos normaalisti riehakas ja vilkas lapsi hiljenee, varsinkin jos tällä on vammoja tai kuumetta, kuten tässä tapauksessa, on syytä huoleen ja isosti. Tämä pitäisi jokaisen tietää.

Ensihoitajatkin hoitavat onnettomuuspaikalla hiljaisimmat potilaat ensin, koska heillä on suurin hätä.

Jos sulla ei palovammat ole olleet kivuliaita, voit jatkaa selittämistä itsellesi, ettei Milollakaan ollut. Et voi sitä kuitenkaan varmaksi tietää, lapsella oli 10 % laaja-alaiset toisen asteen palovammat ja hän olisi kaivannut välitöntä sairaalahoitoa. Tämä on täysin kiistatonta ja tästä on aivan turha väitellä.

Milolla oli myös LIIKENNEONNETTOMUUTTA vastaavat vammat sisäelimissä, joita eräät on selittäneet, että poika olisi itsekseen kaatuillut potkulaudalla tms. Ei ole mahdollista, sanoi oikeuslääkärikin.

Näin asioiden ollessa, ne verijäljet asunnossa ja näiden kahden välinen viestinvaihto huomioiden tätä on mielestäni melkoisen turha valkopestä vahingoksi. Se ei voi olla vahinko, tai jos se sellaiseksi tuomitaan, tässä maailmassa ei mielestäni ole oikeutta.
Hoplaa
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 103
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2014 10:01 am

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja Hoplaa »

Savusumu kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 8:48 pm
Maurae85 kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 8:37 pm
Maxgyver kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 8:18 pm

Tosiaan siitä on hoitohenkilökuntakin sanonut että se kivulias lapsi ei välttämättä näytä varsinaisesti kivuliaalta. Mutta sitä mä en tosiaan ole tarkoittanut että niihin ei satu vaan asiantuntiankin lapsi ei välttämättä ole hysteerinen ja kipeä vaan voi olla hyvinkin rauhallinen ja vetäytyvä mutta lapsesta ei välttämättä hoksaa että se johtuu kivusta.

Ja joku linkkas aiemmilla sivuilla linkin palovammoista, joissa tosiaan luki, että toisen asteen palovammoissa se kipu tosiaan voi hävitä.
Siellä muistaakseni luki että kolmannen asteen palovammat ei enää kivuliaita koska hermot tuhoutuneet. Toisen asteen palovammat mainittiin erittäin kivuliaiksi.

Maxgyver jauhaa samaa uudellen ja uudelleen. Koira peittää kipunsa mutta pieni lapsi tuskin pystyy samaan. Siskosihan valehteli että lapsi leikki illalla normaalisti. Ja hah hah. Sisko joko osallistui pahoinpitelyyn tai oli itse niin sekaisin ettei erottanut yötä päivästä eikä lapsen vointi kiinnostanut tippaakaan.

Ja todellakin olen raivona tästä lapsen kohtalosta. Ei mitään piikityshuoneita nisteille. Kuolkoot kaduilla tai narkkiluolissaan niin väki vähenee
Ihmisellä ei ole kyse kivun peittämisestä, vaan että on niin vakavasti vammautunut, ettei kykene kommunikoimaan, eikä huutamaan tai pitämään ääntä. Ymmärrät, että jos henkilön peruselintoiminnot ovat hiipumassa, ei paljon huudella enää.
Avatar
K9Wifey
Jack Bauer
Viestit: 909
Liittynyt: Pe Loka 02, 2020 11:20 am

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja K9Wifey »

tauno123 kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 8:32 pm Minulla tulee näistä viesteistä sellainen kuva, että nainen on kuitenkin kimpaantunut kaltoinkohtelusta ja uskonut idioottimaisesti kaikenmaailman selityksiä. Oikeastaan tämä viestienvaihto kokonaisuudessaan on se, jonka takia en uskonut, että nainen saa tappotuomiota ollenkaan. Hoitoon viemättömyydessä on paljon tyhmyyttä, varmastikin myös välipitämättömyyttä.
Tiiätkö Tauno, mulle on tullu ihan sama fiilis heti nähtyäni sen viestiliikenteen. En vaa osannu sitä sanoiksi pukea. Projisointi, etsiä syypää kaikelle, mitä tapahtuu ja josko se tekis siitä jontenkin hyväksyttävämpää?
Tässä ketjussa on kyllä puurot ja vellit sekaisin ku Takaluoman ketjussakin. Että, mutta, koska, kun...

Ja ne vesipisarat- vai roiskeitako ne oli? Potkariaccidenttaanos?
It's mind over matter. I don't mind and you don't matter!
Avatar
Juliet Jones
Axel Foley
Viestit: 2419
Liittynyt: La Elo 23, 2008 10:40 pm
Paikkakunta: Little Stempington

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

Julietin huhkiessa ihan muissa puuhissa onkin näköjään ollut kovin aktiivista tekstintuottoa täällä 😃

Laitan tähän otteen ko. pariskunnan julkisuuteen uutisoidusta viestinvaihdosta:

Pari päivää myöhemmin (maanantai 5.6.) isäpuoli ilmoitti äidille lähtevänsä viihteelle. Näiden viestien perusteella edellisestä kerrasta ei suinkaan ollut kulunut puolta vuotta.

ISÄPUOLI: No ite lähen viihteelle

ISÄPUOLI: Ku sä oot ollu ja mä en oo ollu pitkää aikaa

ÄITI: Vittu toissapäivänä olit

ÄITI: Mut lähe mut oxyja en ota jos sekasin oot= no lähde viihteelle, mutta oxyjä en sulle mummolta varasta, jos oot jo muusta sekaisin

ISÄPUOLI: No en oo sekasi

ÄITI: Aina oot ku juot ja vedät niitä lääkkeitä vitusti

On tuo Muusakin kyllä uskomaton!! Vaikka hän jotenkin koittaa mukasuitsia Sebun sekakäyttöä, niin melko ponnetonta on.

Tämä keskusteluhan oikeastaan kuvaa varsin hyvin sen, mitä Muusa Sebusta tiesi, ja silti meni ja varasti mummonsa lääkkeitä ja silti jätti pikkuisen poikansa sekopäänarkin armoille!
miiamau
Jack Taylor
Viestit: 15
Liittynyt: Su Helmi 18, 2024 4:53 pm

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja miiamau »

Olen mielestäni lukenut miltei jokaisen uutisen sekä luin tämän ketjun mutta voi olla, et meni vaan ohi silmien.

Onko keneltäkään heidän naapurilta saatu tietoa mitä tapahtunut sen aikana, kun ovat asuneet siinä?
Voisin vaan kuvitella, että pientä poikaa kun kohdellaan väkivallalla ja vielä pahempaa niin kuuluisi naapuriin saakka 🥺
Avatar
K9Wifey
Jack Bauer
Viestit: 909
Liittynyt: Pe Loka 02, 2020 11:20 am

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja K9Wifey »

K9Wifey kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 9:17 pm
tauno123 kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 8:32 pm Minulla tulee näistä viesteistä sellainen kuva, että nainen on kuitenkin kimpaantunut kaltoinkohtelusta ja uskonut idioottimaisesti kaikenmaailman selityksiä. Oikeastaan tämä viestienvaihto kokonaisuudessaan on se, jonka takia en uskonut, että nainen saa tappotuomiota ollenkaan. Hoitoon viemättömyydessä on paljon tyhmyyttä, varmastikin myös välipitämättömyyttä.
Tiiätkö Tauno, mulle on tullu ihan sama fiilis heti nähtyäni sen viestiliikenteen. En vaa osannu sitä sanoiksi pukea. Projisointi, etsiä syypää kaikelle, mitä tapahtuu ja josko se tekis siitä jontenkin hyväksyttävämpää?
Tässä ketjussa on kyllä puurot ja vellit sekaisin ku Takaluoman ketjussakin. Että, mutta, koska, kun...

Ja ne vesipisarat- vai roiskeitako ne oli? Potkariaccidenttaanos?
Ja siihen vielä, et eiks pitäny olla kypärä päässä? Oon minäkin vetänyt kunnon lipat fillarilla, olkapää meni sijoiltaan, kylkiluu murtui, mut Luojan kiitos pullalle - eikä pollalle ei tapahtunut mtn - muistakaa kypärä. Ja totta, EA hoitaa eka hiljaisimmat, jos ovat vielä hengissä.

^^
Naapurhan todisti, että lapsi on itkenyt usein kovaan ääneen äitiään, ku hän on tullut yövuorosta. Mainittu muutaman kerran uutisoinnissa.
Viimeksi muokannut K9Wifey, Ma Helmi 19, 2024 9:27 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
It's mind over matter. I don't mind and you don't matter!
Pallastunturi2024
Alibin satunnaislukija
Viestit: 66
Liittynyt: Ti Tammi 09, 2024 2:08 pm

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja Pallastunturi2024 »

KalleKoolla kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 7:45 pm Uskon, että MaxGyver on Milon äidin veli.

Ärsyttävää, että täällä on typeryksiä, jotka jankuttavat samoista asioista ja vääntelevät faktoja mieleisikseen, mm. "Mun oxyja et ota" on oikeasti "Oxyja et ota".
Mun lainaus ja muako haukut nyt typeräksi?Roikut yhdessä sanassa jonka merkitys tossa lauseessa on oleeton. Mihin pyrit? Oxyja et ota, mun oxyja et ota miten nää mielestäsi tarkoittaa eri asiaa? Jaksat jankata tästä ja haukkua muita mutta mitään uutta et tuo pöytään.
-suokuokkajajussi
Jack Taylor
Viestit: 19
Liittynyt: Su Tammi 30, 2011 1:02 am

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja -suokuokkajajussi »

Maxgyver kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 6:46 pm
Cadi John kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 6:21 pm
Maxgyver kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 6:16 pm

Voisinhan minäkin nyt laittaa viestiä että ootte heittänyt mua bussin alle ja perseraiskannu mua kysymyksillänne ja jos kuolisin niin epäiltäskö teitä teosta? Ei vaan kaikkia sanoja ei tarvitse ottaa aina niin siinä alkuperäisessä merkityksessä. Ite esim sanoisin tästä tämän päivän viestirallista että oon homostellu minffossa päivän mutta en mä tarkota sitä että minä olen teidän kanssa nainut
Mä nyt suosittelen ystävällisesti et jätät kirjoittamisen tähän. Kuten huomaat niin tulee uusia viestejä samoista kysymyksistä koko ajan. Jengi ei lue vanhoja näköjään. Samat asiat pyörii koko ajan kun puretaan omia raivoja tänne.
Joo näin mä arvelin että olkoon tämä juttu tuokio tässä. Mun tehtävä ei kuitenkaan oo käännyttää kenenkään ajatuksia eikä valehdella ihmisille vaan halusin tuoda asiaan myös minun näkökulman. Ja tosiaan asiasta puhuminen on jo itsessään henkisesti raskasta ja asiasta väitteleminen vielä raskaampaa.

Mutta jos mä voisin porukalta pyytää niin ihan sama mitä mieltä ootte asioista nii voisitteko jättää läheiset rauhaan ja lopettaa häiriköimisen? Mua ei varsinaisesti kiinnosta mitä mikäkin scoopydoo täällä on mieltä mutta ei meille tarviis tulla laittamaan häiriköiviä viestejä tai muutakaan häirintää tehdä. Ja joku spekuloi sitä että kukahan oon ja pitäs laittaa ig:ssä viestiä vaan kiitos häiriköiden siellä ei voi mulle enään laittaa viestiä henkilöt joita en seuraa niin siellä jää sitten kuulematta nekin joilla voisi olla oikeaa asiaa.
Maxgyver, oletettu veli, jolle lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia. Niin, laitappa toiveesi vaikka ilta-sanomiin, ettei teitä saa häiriköidä. Täältäkö ne häiriköt löytyy? Luuletko, että koko Suomen kansa on täällä lukemassa juttua? muusa on yhtä syyllinen Milon kohteluun kuin isäpuolikin, se on faktaa. Ja lähisuku on tiennyt kaltoinkohtelusta ja muustakin. Maxgyver haluaa vain tuomion isäpuolelle, ei siskolle mitään. Taitaa olla isäpuolta kohtaan kaunaa pidemmältäkin ajalta.
KalleKoolla
Nikke Knakkertton
Viestit: 183
Liittynyt: Ma Kesä 09, 2014 9:53 pm

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja KalleKoolla »

Pallastunturi2024 kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 9:25 pmMun lainaus ja muako haukut nyt typeräksi?Roikut yhdessä sanassa jonka merkitys tossa lauseessa on oleeton. Mihin pyrit? Oxyja et ota, mun oxyja et ota miten nää mielestäsi tarkoittaa eri asiaa? Jaksat jankata tästä ja haukkua muita mutta mitään uutta et tuo pöytään.
Ihan kaikkia typeryksiä haukun.

Oxyja et ota = Muusa kieltää Sebua syömästä Oxyja (koska menee niistä sekaisin).

Mun Oxyja et ota = Muusa varastanut Oxyt itselleen ja Sebu ei saa syödä Muusalle tarkoitettuja Oxyja.

MISSÄÄN ei sanota, että Muusa olisi käyttänyt lääkkeitä. Tai edes viinaa.
Helunaa
Nikke Knakkertton
Viestit: 169
Liittynyt: La Marras 18, 2023 11:13 am

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja Helunaa »

tauno123 kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 8:32 pm
Hoplaa kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 6:13 pm
Vielä tähän tätä viestinvaihtoa:


5.6.2023
ÄITI: Oot sitte varovainen sen lapsen kanssa että ei ilmesty enempää mustelmia ku varmaa luuleevat että sitä hakataan kotona ni katokki että sille ei satu mitään

ÄITI: Jaksa selitellä pöikysdö jokaista mustelmaa

ÄITI: Eikä tarvi kiusata ku ton ikänen lapsi voi selitellä päikyssä vaikka mitä

ÄITI: Jos se on selitelly siel et isi kiusaa tai muuta ni nehän kuvittelee että oot hakannu sitä ku sellaset mustelmat naamassa

ÄITI: Näyttivät muutenki siltä et ei paljo uskonu sitä et potkulaudalla kaatunu. Varmaa lasunki tekevät ku vaikuttivat just siltä et ku oli se päiväkodin johtaja siinä ja [lapsen] ryhmän johtaja että eivät usko sanaakaan

ISÄPUOLI: Joo no sen pää kolahti ihan vahingossa jonnekki eikä [lapsikaan] sanonu siit mitää

Myöhemmin isäpuoli valitti äidille, ettei jaksa olla lapsen kanssa.

ISÄPUOLI: Ei jaksa olla ton kaa pitkää ku kusee housuu ja paska on perseessä jonka jouduin pyyhkimää
Minulla tulee näistä viesteistä sellainen kuva, että nainen on kuitenkin kimpaantunut kaltoinkohtelusta ja uskonut idioottimaisesti kaikenmaailman selityksiä. Oikeastaan tämä viestienvaihto kokonaisuudessaan on se, jonka takia en uskonut, että nainen saa tappotuomiota ollenkaan. Hoitoon viemättömyydessä on paljon tyhmyyttä, varmastikin myös välipitämättömyyttä.

Varmasti tästä on jo ollut puhetta, mutta minulle tulee lainaamastani viestistä mieleen niinkin ikävä skenaario, että nainen on tässä tietämättään provosoinut isäpuolta kurittamaan "vasikoinnista". Tällainen sairas paska on saattanut hyvinkin kieltää kertomasta aiempia hakkaamisia. Nyt kun hän kuuli akaltaan (VIESTEILLÄ SAMALLA KU LAPSI ON ISÄPUOLEN KANS!), että lapsi on kertonut kaltoinkohtelusta niin isäpuolella saattoi mennä paniikkinappula päälle. Kenties hän halusi kiduttamalla varmistaa, ettei lapsi kertoisi enää hoidossa eikä äidilleen mitä todellisuudessa tapahtuu. Nähtävästi äitikin uskoi, että ei ole hakuttu, kun vaan "luulevat hoidossa, että on hakattu". Toisaalta muissa yhteyksissä ei itsekään uskonut isäpuolen selityksiä. Silti jatkoi lapsen jättämistä hänen hoitoonsa.
Haluaisin iteki ajatella asioiden olevan näin mut silti ton Muusan toiminnas joku on mättäny pahasti, koska hän perui lasun tapaamisia ym. Jos kaik olis ollu ok ni miks sotkusuuden takia ei vois antaa lasun tulla käymään. Tai miks ei ois voinu viedä Miloa päiväkotiin jos lapsella oli muka vaan kaatumisesta mustelmia. Joku täs vaan ei täsmää :|
Slapshot
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: To Helmi 15, 2024 12:09 pm

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja Slapshot »

Villasukat kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 8:59 pm Huhu kertoo, että subusebu olis nähty tänään Kontiolahdella ja Juuassa. Muistanko oikein jonkun kirjoittaneen, että äiti asuisi Kontiolahdella. En tee sillä tiedolla muuten mitään, mutta olisiko mennyt tapaamaan vanhempiaan? Onko turvapaikat loppuneet narkkiporukoissa.
Mä kuulin, että on nähty Juuassa enonsa kanssa. Liikkuu mahdollisesti Juuka-Nunnanlahti välillä.
Villasukat
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 102
Liittynyt: Ke Helmi 14, 2024 1:53 pm

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja Villasukat »

Tässä linkissä hätäkeskuspuhelu tekstiversiona:

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010229547.html

Isäpuoli soitti hätä­keskukseen Joensuun epäillyssä lapsi­murhassa: Tässä on koko keskustelu

Tuotu esiin uutisen otsikko linkin takaa
-NILS-
Haisunäätä
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 110
Liittynyt: Pe Joulu 18, 2020 5:17 pm

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja Haisunäätä »

miiamau kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 9:21 pm Olen mielestäni lukenut miltei jokaisen uutisen sekä luin tämän ketjun mutta voi olla, et meni vaan ohi silmien.

Onko keneltäkään heidän naapurilta saatu tietoa mitä tapahtunut sen aikana, kun ovat asuneet siinä?
Voisin vaan kuvitella, että pientä poikaa kun kohdellaan väkivallalla ja vielä pahempaa niin kuuluisi naapuriin saakka 🥺
Naapureiden sanomisilla ei ole painoarviota valittevasti.
Meillä naapurissa asuu nainen kahden lapsen kanssa . Toinen teini ja toinen 4v. Joka päivä kuuluu hysteeristä lapsen huutoa aamusta iltaan. Lapsi huutaa äiti älä! Tavarat lentelee. Sossuun imoitettu monesti. Hetken käyvät. Poliisit käynnyt useasti. Silti sama jatkunut 4-vuotta mitä tossa ovat asuneet. Rapussa haisee kusi ja tämä teinikin haisee koulussa niin pahalle kuulemma ja aina samat vaatteet.
Huuto on naiselta kirosanojen säestämää taroiden heittelyä. Ja aina kun poliisit tulee paikalle , kyseinen naapuri hiljenee. Ihmettelen miksi poliisit eivät mene asuntoon ovelta pidemmälle.
Siellä ei voi olla siistiä kun tavarat lentelee.
Tämä 4v ei koskaan edes ole ulkona. Rupiset kasvotkin mitä olen pari kertaa rapussa nähnyt.
Öisin juoksentelee kämpässä niin että lattiat kopisee. Isännöisijälle valituksia myös tehty.
Loputon suo. Ei valittevasti naapurit voi paljoa tehdä.
Tiedä vaikka siinä kämpässä olisi seuraava Milo tai Vilja-Eerika.
Viimeksi muokannut Haisunäätä, Ma Helmi 19, 2024 9:44 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin