Ymmärrän, että asia tuottaa pahaa oloa ja tunteen purkauksia. Mieti mielessäsi, onko se syy purkaa sitä muihin? Vai kannattaisiko omaa oloa lievittää muin keinoin. Mutta suvun asioiden ruostiminen ja haukkuminen täällä on myös tietyissä mittasuhteissa rikos. Kunnianloukkaus.AlpoM kirjoitti: Ti Helmi 20, 2024 1:51 pmEmmanniina kirjoitti: Ti Helmi 20, 2024 1:14 pmJuurikin näin. Täällä kirjoittelevat ihmiset eivät toimi oikeuden oikeana kätenä antamassa tuomioita. Asia ei henkilökohtaisesti kuulu meille, eikä kukaan saa mennä häiriköimään toisten yksityiselämää, se on rikos ja piste. Se että toinen tekee jotain näin hirveää ei tarkoita, että muut saavat oikeuden toimia samoin tekijöiden sukua kohtaan. Voi tuntua epäreilulta, mutta niin se vaan menee. Toivotaan, että Milo saa oikeutta, niinkuin kuuluukin ollaJokukukavaan kirjoitti: Ti Helmi 20, 2024 1:07 pm Nyt voitaisiin jättää mielestäni tuo Maxgywer nimerkki kokonaan jo ketjussa huomiotta. Ei ihan tasan ole Muusan veli tämä. Menee koko ketju vain pilalle. Eiköhän sukulaisia ja itse Muussakin ole ohjeistettu olla osallistumatta keskusteluihin edes anonyyminä. Uskon että heillä on aivan muut tahot apuna ja tukena tässä traumassa. Jospa annetaan tämän trollin kirjoitella siis juttuja eikä reagoida häneen enää mitenkään.
Itse annoin ylläpidolle jo ilmi tuon nimimerkin mutta reagointia asiaan ei ole näköjään sitten eilisen tapahtunut.
Ja siis älkää ihmiset menkö sukulaisten ovelle tai lähestykö heitä. Ei edes Muusaa ja Sebua. Se on aivan muut tahot mitkä tuomitsee ja rankaisee kuin yksityishenkilö. Sitä toki toivon että rikostutkinnassa jo on tehty lastensuojeluilmoitus tästä Muusan siskosta ja varmistettu hänenkin lapsen elinolot kun kuulostaahan tuo huolestuttavalta että pienen vauvan äiti tilaa keskiviikkoiltana tuollaisen määrän olutta kotiin. Uskon vahvasti että lastensuojeluilmoitus on tästä tutkijoiden toimesta kyllä tehty ja onhan tämä tapaus itsessään ollut jo sellainen trauma Muusan siskollekin että varmasti vanhemmuuteen hänkin on tämän jälkeen tukea tarvinnut![]()
![]()
Eihän täällä kukaan oikeasti ole menossa mitään suvulle tai itse tekijöille tekemään. Täällä vaan puretaan pahaaolo sanoiksi mitä tämä tapaus aiheuttaa. Esimerkiksi itse olen huomannut, että kukaan ystävistäni puoliso mukaan lukien ei halua puhua asiasta. Toisissa tämä aiheuttaa voimakkaampia tuntemuksia kun toisissa. Omaan ajatusmaailman ja oikeudenmukaisuuden tajuun ei vaan menee mitenkään minkäänlainen tekijöiden paapominen, mitä nyt useampi käyttäjä sinut mukaanlukien harrasta. Toki teistä hyssyttelijöistä varmaan suurin osa on Muusan kaltaisia lähiö YH mutseja "masennuksineen" yms. vastoinkäymisineen.
Minä en edelleenkään ole paapomassa täällä yhtään ketään. Minä en pohdintojani perusta ihmisiin, vaan faktoihin pohjautuvaan vaihtoehtojen miettimiseen. En ole missään kohtaan sanonut, että olisin jotain tiettyä mieltä tästä keissistä, päinvastoin olen yrittänyt sanoa, että sananvapaus tässäkin asiassa on, jolloin ihmiset saavat pohtia tätä juttua eri kulmista ilman, että päälle hyökätään.
Minuakin tuolla tarkoitit? Tiedätkö, on ihan ok tehdä tulkintoja toisista ihmisistä, mutta esimerkiksi yh-äitiys ei missään nimessä ole loukkaus, ja jos sellaisena tätä asiaa pidät niin se on todella harmi. Masennus on sairaus, ei heikkous. Minun yksityiselämääni sinun tuskin tarvitsee tässä nyt alkaa pohtimaan. Kuitenkaan mitään näistä väittämistä en ole.
Nyt jos keskityttäisiin omilla tahoillamme tähän keissiiin ja Miloon, en halunnut sinua loukata, enkä ymmärrä mitä ihmettä sanoin niin, että haluat kivittää minut?