Eikö tuossa justiin nostettu esille miten Muusalla puhtaat seulat ja eikun Milon takas kotiin!Maurae85 kirjoitti: Ti Helmi 20, 2024 4:08 pmKuka niin sanoo?catlover kirjoitti: Ti Helmi 20, 2024 3:58 pm Mitä vitun paskaa tämä on! Jos pääsee huume seulasta läpi niin on oikein käyttää muita päihteitä! Kaikki alkoholistit lisääntykää ja tehkää lapsia kun pääsette seulasta läpi niin olette "hyviä" vanhempia!![]()
4v. pojan törkeä kuolemantuottamus 8.6.2023 Joensuu, äidille ja isäpuolelle ehdotonta
Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin
-
candyman×5
- Nikke Knatterton
Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin
"Toki joskus muulloin onkin voinut kamat ja ruiskut ollakin levällään Milon aikaan mutta ilmoitusta ei ole tämä silminnäkijä tehnyt."
Niinhän tuossa haastattelussa sanottiinkin, että ei tehnyt ilmoitusta vaan naapurit koska Milo oli yksin ulkona
Niinhän tuossa haastattelussa sanottiinkin, että ei tehnyt ilmoitusta vaan naapurit koska Milo oli yksin ulkona
No itse en tätä voi käsittää enkä hyväksyä!KalleKoolla kirjoitti: Ti Helmi 20, 2024 4:09 pmPaskanmarjat. Tälläkin hetkellä erittäin monessa perheessä äiti antaa hakata sekä itseään että lapsiaan.catlover kirjoitti: Ti Helmi 20, 2024 1:54 pmJokainen äiti tekee kaikkensa suojellakseen lastaan jättämällä tällaisen paskan ja viemällä lapsensa turvaan!
-
Emmanniina
- Alokas
Ja taas. Rauhoitutaas nyt tän puolustelu homman kanssa. Oon nähnyt näissä viesteissä tasan yhden kirjoittelijan, joka puolustelee Muusaa. Kaikki muut ovat ainoastaan spekulaatioita siitä, mitä on tapahtunut. Ainakaan mun omille pohdinnoille ei todellakaan ole ollut perustana äitiys. Tottakai tajuan, ettei äitys ole aina sitä ideaalia "äiti" sanan merkityksessä.catlover kirjoitti: Ti Helmi 20, 2024 4:02 pmMoneenko otteeseen täälläkin on Muusa paskaa puolusteltu kun eihän nyt lapsen "äiti"! Paska puhetta! Ihan yhtä syyllinen on Milon murhaan kun on sen omalla käytöksellään sallinut ja aiheuttanut!Emmanniina kirjoitti: Ti Helmi 20, 2024 3:59 pm Mielenkiintoista. Mun ajatus oli siinä, että isäpuoli oli päätekijä tässä, mutta tämä alibi-juttu kertoo aivan toista. Toki totuudenmukaisuudesta ei voi mennä takuuseen tässä.
Voi että, kun tulisi joku raskauttava todiste mikä pistäisi tälle tilanteelle stopin ja totuus vaan ilmestyisi nenän eteen tarjottimella.. saisi Milo ansaitsemansa oikeuden vihdoin
![]()
En laita omaa syyllisyys-syyttömyys akseliani tällä hetkellä yhtään mihinkään, sillä todellista totuutta ei tällä palstalla ole. Vain spekulaatioita ja niitä faktoja, joita meille annetaan. Voi olla että koko saakelin suku on syyllisiä, tai sitten ei.
Siis tämä Alibin juttuhan on täyttä roskaa ja siihen kannattaisi suhtautua todella kriittisesti. Mielestäni etenkin seula-asia ammuttiin täällä alas jo aiemmin. Ymmärrän vihan Muusaa kohtaan, mutta kaikkea ei silti tarvitse uskoa.
Haastattelu on täynnä ristiriitaisuuksia. Samaan aikaan tyyppi kertoo asioita faktoina, ja kuitenkin sanoo että ei ole juuri lasta nähnyt eikä Muusan lapseen kohdistamaa väkivaltaa. Jos hän on nähnyt lasta joskus ulkona niin miten voi sanoa että lapsi on kiva kun häneen tutustuu? Miten haastateltava tietää olevinaan yksityiskohtia seuloista yms kun selvästi käy ilmi että ei oikeasti pariskuntaa tunne? Sebu on hänen silmissään syytön ja suorastaan uhri - olisiko Sebun kaveri kyseessä? Kaveri jolle Sebu on syöttänyt omaa tarinaansa? Vai kenties vaan pitää Sebun puolia koska sitä miehet narkkipiireissä tekee.
Jos lapsi olisi tavattu ulkoa kello 4 äidin ollessa baarissa ja siitä olisi tehty ilmoitus sosiaalipäivystykseen kuten asianmukaista olisi, olisi lapsi lähtenyt välittömästi kiireelliseen sijoitukseen. Epäilen siis tätäkin tarinaa. Toki ls-ilmo on voitu tehdä jälkikäteen jolloin näyttöä ei kiireelliselle ole, mutta jokaisen kansalaisvelvollisuus olisi mielestäni soittaa häkeen jos näkee pienen lapsen yksin ulkona yöllä.
Ja vaikka tämä tapaus aiheuttaa vihaa itsessäkin, niin en ihan ymmärrä täällä koko suvun esiin nostamista ja lynkkaamista. Oletettu veli on vastaillut yllättävän asiallisesti, vaikka varmaan olisi parempi sukulaisten olla näitä lukematta.
Haastattelu on täynnä ristiriitaisuuksia. Samaan aikaan tyyppi kertoo asioita faktoina, ja kuitenkin sanoo että ei ole juuri lasta nähnyt eikä Muusan lapseen kohdistamaa väkivaltaa. Jos hän on nähnyt lasta joskus ulkona niin miten voi sanoa että lapsi on kiva kun häneen tutustuu? Miten haastateltava tietää olevinaan yksityiskohtia seuloista yms kun selvästi käy ilmi että ei oikeasti pariskuntaa tunne? Sebu on hänen silmissään syytön ja suorastaan uhri - olisiko Sebun kaveri kyseessä? Kaveri jolle Sebu on syöttänyt omaa tarinaansa? Vai kenties vaan pitää Sebun puolia koska sitä miehet narkkipiireissä tekee.
Jos lapsi olisi tavattu ulkoa kello 4 äidin ollessa baarissa ja siitä olisi tehty ilmoitus sosiaalipäivystykseen kuten asianmukaista olisi, olisi lapsi lähtenyt välittömästi kiireelliseen sijoitukseen. Epäilen siis tätäkin tarinaa. Toki ls-ilmo on voitu tehdä jälkikäteen jolloin näyttöä ei kiireelliselle ole, mutta jokaisen kansalaisvelvollisuus olisi mielestäni soittaa häkeen jos näkee pienen lapsen yksin ulkona yöllä.
Ja vaikka tämä tapaus aiheuttaa vihaa itsessäkin, niin en ihan ymmärrä täällä koko suvun esiin nostamista ja lynkkaamista. Oletettu veli on vastaillut yllättävän asiallisesti, vaikka varmaan olisi parempi sukulaisten olla näitä lukematta.
Joo olet oikeassa. Tämä asia vaan menee liikaa ihon alle. Mutta mahdollistajia riittää kun eivät ole puuttuneet.Emmanniina kirjoitti: Ti Helmi 20, 2024 4:12 pmJa taas. Rauhoitutaas nyt tän puolustelu homman kanssa. Oon nähnyt näissä viesteissä tasan yhden kirjoittelijan, joka puolustelee Muusaa. Kaikki muut ovat ainoastaan spekulaatioita siitä, mitä on tapahtunut. Ainakaan mun omille pohdinnoille ei todellakaan ole ollut perustana äitiys. Tottakai tajuan, ettei äitys ole aina sitä ideaalia "äiti" sanan merkityksessä.catlover kirjoitti: Ti Helmi 20, 2024 4:02 pmMoneenko otteeseen täälläkin on Muusa paskaa puolusteltu kun eihän nyt lapsen "äiti"! Paska puhetta! Ihan yhtä syyllinen on Milon murhaan kun on sen omalla käytöksellään sallinut ja aiheuttanut!Emmanniina kirjoitti: Ti Helmi 20, 2024 3:59 pm Mielenkiintoista. Mun ajatus oli siinä, että isäpuoli oli päätekijä tässä, mutta tämä alibi-juttu kertoo aivan toista. Toki totuudenmukaisuudesta ei voi mennä takuuseen tässä.
Voi että, kun tulisi joku raskauttava todiste mikä pistäisi tälle tilanteelle stopin ja totuus vaan ilmestyisi nenän eteen tarjottimella.. saisi Milo ansaitsemansa oikeuden vihdoin
![]()
En laita omaa syyllisyys-syyttömyys akseliani tällä hetkellä yhtään mihinkään, sillä todellista totuutta ei tällä palstalla ole. Vain spekulaatioita ja niitä faktoja, joita meille annetaan. Voi olla että koko saakelin suku on syyllisiä, tai sitten ei.
-
KalleKoolla
- Nikke Knatterton
Jep. Samaan aikaan huudetaan, että narkkeja ei kannata koskaan uskoa ja kuitenkin uskotaan Alibin haastattelemaa narkkia.LeaSommer kirjoitti: Ti Helmi 20, 2024 2:34 pmNo, samalla on taidettu mainita, ettei isäpuoli vaikuttanut väkivaltaisesta tms, vaikka äidin viestit antavat ymmärtää muuta. Että en nyt pitäisi tätä ihan yhtenä ja ainoana totuutena. Vaan ehkä hieman varauksella suhtautuisin.
-
candyman×5
- Nikke Knatterton
No mitä syytä sillä narkilla olisi paskaa puhua kun juttupalkkion saa jokatapauksessa?
Onko se niin vaikea uskoa että Muusa on väkivaltainen narkkari?
-
candyman×5
- Nikke Knatterton
"Oletettu veli on vastaillut yllättävän asiallisesti, vaikka varmaan olisi parempi sukulaisten olla näitä lukematta."
Voi jösses. Annetaanko vielä vaikka Muusallekin vuoden äiti-palkinto. Kaikki muut puhuu paskaa... Niinpä niin..
Voi jösses. Annetaanko vielä vaikka Muusallekin vuoden äiti-palkinto. Kaikki muut puhuu paskaa... Niinpä niin..
-
KalleKoolla
- Nikke Knatterton
Kai haastatteluun on pitänyt sisältöä keksiä. Ehkä halusi juttupalkkion ja vaikka puolustella kaveriaan Sebua.candyman×5 kirjoitti: Ti Helmi 20, 2024 4:22 pmNo mitä syytä sillä narkilla olisi paskaa puhua kun juttupalkkion saa jokatapauksessa? Onko se niin vaikea uskoa että Muusa on väkivaltainen narkkari?
Ei se tuolle maxgyverille riitä että on mustaa valkoisella. Asia selitetään aina kiduttajasynnyttäjän eduksi. Haukutaan paikalle tulleet ensihoitajat, väitetään että palovammat ei ole välttämättä kipeitä eikä Milossa välttämättä ole edes jälkiä näkynyt. Nauretaan lisäksi järkyttyneiden kommenteille.
On tuo jo nahkansa näyttänyt. Lisäksi sanoo että kukapa meistä tietäisi mitä siellä seinien sisällä on tapahtunut kun ei ole videokuvaa. Itse kuitenkin tietää että roska ei lasta ole hakannut ja polttanut. Voi v#*#( mikä tyyppi.
On tuo jo nahkansa näyttänyt. Lisäksi sanoo että kukapa meistä tietäisi mitä siellä seinien sisällä on tapahtunut kun ei ole videokuvaa. Itse kuitenkin tietää että roska ei lasta ole hakannut ja polttanut. Voi v#*#( mikä tyyppi.
-
KalleKoolla
- Nikke Knatterton
Minä arvostan, että veli on tullut tänne puhumaan. Isoveljen tavoin haluaa suojella perhettään.
-
candyman×5
- Nikke Knatterton
Noissa piireissä on enemmän sääntö kuin poikkeus puhua paskaa toisista. Onko sinun niin vaikea uskoa ettei olisi väkivaltainen.candyman×5 kirjoitti: Ti Helmi 20, 2024 4:22 pm No mitä syytä sillä narkilla olisi paskaa puhua kun juttupalkkion saa jokatapauksessa?
Niin. Kukaan ei tiedä miten käyttäytyy jos löytää lapsensa tuossa tilanteessa kun Milo oli. Jotkut lamaantuu, jotkut juoksee tilanteesta pois, jotkut tulee hysteeriseksi jne ja jotkut toimii. Niinkuin jokunen täällä sanoi, niin eivät olisi voineet olla kuolleen lapsen lähellä.Hoplaa kirjoitti: Ti Helmi 20, 2024 7:24 amNiin. Sä olet ilmeisesti etääntynyt lapsestasi sen verran eri elämänvaiheessa, mä olisin lapsen luona jos lapsi on kipeä, tai jos tilanne se että lapsi kuollut niin elvyttämässä. Mikään ei pitäis mua poissa lapsen luota.Cadi John kirjoitti: Ti Helmi 20, 2024 5:37 amNo mitähän muuta on taustalla? Tästähän voi joka asiasta keksiä jos mitäkin. Asia on sen ve rran järkyttävä et ihmiset haluaa lietsoa joka kohdasta jotakin.Hoplaa kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 11:03 pm
Tää mun puhelin sekoilee mut tässä vielä mun ajatus irrallaan aiemmista lainauksista, äskön meni noiden keskelle.
Tätä samaa olin tulossa kommentoimaan. Nyt on jotain muuta tässä taustalla. Häkeivystäjä pyytää puhelimessa äitiä menemään lapsen luo niin äiti soittaa omalle äidilleen eli lapsen mummolle ja mummo samoin tein paikalla. Mitä ihmettä.
Äiti on läheinen ja jotain järkyttävää tapahtuu soitetaan ensin äidille! Ihan normaalia. Niin itsekin tulisin heti paikalle jos oma tyttäreni soittaisi.
Miten mummo ehti paikalle ennen ensihoitoa?
Oletko itse ollut tilanteessa? Minä olen ja olin lapseni lähellä pitäen hänet tajuissaan ambulanssin tuloon saakka. Olen valvonut sairaan lapsen vieressä ja meillä on aina saanut lapset tulla viereen nukkumaan halutessaan. En ole vieraantunut lapsistani ja muistan heidän jokaiset hetket synnytyksestä tähän päivään. Et kiitos vaan nasevasta kommentistasi.
Hitostako minä tiedän miksi mummo ehti paikalle ennen lanssia mut tuskin siinä mitään ihmeellistä oli. Jos asuu lähellä tai oli menossa töihin tms.
Ja itseasiassa loppujen lopuksi ihan sama mulle kuka ehti ja mihin. Tässä jotkut yrittää lietsoa joka lillukanvarresta jotain ihmeellistä. Tää ketju on mennyt ihan pimeeksi ja joka päivä kirjautuu uudet jankuttaen samaa. Ketjun nimi ei enää vastaa mitä on. Ylälaudan heebot tullut tänne just saying. Ugh olen puhunut.