4v. pojan törkeä kuolemantuottamus 8.6.2023 Joensuu, äidille ja isäpuolelle ehdotonta
-
candyman×5
- Nikke Knatterton
Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin
"Noissa piireissä on enemmän sääntö kuin poikkeus puhua paskaa toisista. Onko sinun niin vaikea uskoa ettei olisi väkivaltainen."
Oikeasti kysyt?
No lapsensa kitui viimeiset elintuntinsa niin...
Oikeasti kysyt?
No lapsensa kitui viimeiset elintuntinsa niin...
Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin
Niin mäkin arvostan ja kiitos kun jaksaa vääntää.KalleKoolla kirjoitti: Ti Helmi 20, 2024 4:32 pm Minä arvostan, että veli on tullut tänne puhumaan. Isoveljen tavoin haluaa suojella perhettään.
-
candyman×5
- Nikke Knatterton
Minusta koko suku voisi ymmärtää hävetä.
Hei kerro sille Sebulle terveisiä et tulee vaan lukemaan tätä ketjua..candyman×5 kirjoitti: Ti Helmi 20, 2024 4:25 pm "Oletettu veli on vastaillut yllättävän asiallisesti, vaikka varmaan olisi parempi sukulaisten olla näitä lukematta."
Voi jösses. Annetaanko vielä vaikka Muusallekin vuoden äiti-palkinto. Kaikki muut puhuu paskaa... Niinpä niin..
En ymmärrä miksi täällä ylipäätään väännetään siitä, että mummo on ehtinyt paikalle ennen ensihoitajia eli alle 15 min. Jostain luin, että oli tullut töistä. Työpaikkahan voi olla jossain ihan lähellä. Tämä isäpuoli soittanut ambulanssin ja Muusa äidilleen. Minäkin soittaisin äidilleni tuollaisessa tilanteessa, vaikka jo keski-ikäinen olen. Tosin hän ei paikalle pääsis, koska asuu 200 km:n päässä.
-
candyman×5
- Nikke Knatterton
Välitä viestis sille Murhaaja-synnyttäjän veljelle. Eiköhän tuo istu sebun kanssa kaljalla
-
candyman×5
- Nikke Knatterton
Mihinköhän sitä itse soittaisi jos pistäisin ukkoni kanssa lapseni hengiltä 
Maxgyverille pahoittelut kaikesta spekuloinnista perhettäsi kohtaan. Uskon et sä et tosiaan ollut tietoinen mitä siskosi luonna tapahtui ja tämä on varmasti ollut sulle suuri suru ja shokki. Viestien välityksellä ei voi tietää mitä toiselle oikeesti kuuluu. Ja kiitos sun versiosta oli todella rohkeaa tulla tänne kertomaan sinun versiosi tapahtumista.
Pahoittelut osa tekstistä mennyt ohi, kun tän keskustelun vauhti on, niin hurja.
Mutta nyt palaan omaan spekulaatioon. Sanotaan et esim. Maxgyver ja Muusa puhuu totta ja Muusa on vaan kärkkäinen suusta. Muusa kyllä selvästi epäili, et Sebu tekee jotain Milolle, mutta osasko kuvitella tälläistä lopputulosta? En usko et kukaan olisi. Itsekin olen suustani kärkkäinen ja jos joku esim. tukistais lastani, niin haukkuisin tämän henkilön kyllä väkivaltaiseksi paskaksi. Koska mulle se ois jo väkivaltaa, jos mun pientä lastani mennään koskemaan.
En tiiä onko kukaan tuonut esille Muusan ikää keskusteluissa? Ottaen huomioon et hän on vasta 22 vuotias. Niin osaako hän lukea ihmisiä yhtä taitavasti, kuin elämää jo kokenut aikuinen? Onko tässä mukana mahdollisesti nuoruuden sinisilmäsyyttäkin mukana? Sitten tulee nämä palovammat, niin en tiiä tulisiko itselleni edes pieneen mieleen, et joku hullu olisi polttanut mun lasta mun poissaollessa. Tietysti, jos lapseni kasvoissa olisi sellaiset jäljet oisin tutkinut lapseni kaikkialta ja soittanut vaikka hätäkeskukseen.
Mietin myös hätäkeskuspuhelua missä Muusa vakuuttaa äidilleen, että ei ole antanut Milolle, kuin kipulääkettä. Oisko tullut paniikki et Milo löytänyt kotoa heidän huumeita tai jotain lääkkeitä mitä saanut suuhun? Tai pelännyt et jopa Sebu niitä hänelle syöttänyt.
Maxgyverin kirjoituksista heräs itselleni pieni toivo, että Muusa ei ollut väkivaltainen Miloa kohtaan. En halua edes ajatella, että Milo ois kärsinyt koko pienen ikänsä. Täydellisestä äidistä tuskin tässä puhutaan, mutta väkivalta on eri kuin välinpitämättömyys.
Pahoittelut osa tekstistä mennyt ohi, kun tän keskustelun vauhti on, niin hurja.
Mutta nyt palaan omaan spekulaatioon. Sanotaan et esim. Maxgyver ja Muusa puhuu totta ja Muusa on vaan kärkkäinen suusta. Muusa kyllä selvästi epäili, et Sebu tekee jotain Milolle, mutta osasko kuvitella tälläistä lopputulosta? En usko et kukaan olisi. Itsekin olen suustani kärkkäinen ja jos joku esim. tukistais lastani, niin haukkuisin tämän henkilön kyllä väkivaltaiseksi paskaksi. Koska mulle se ois jo väkivaltaa, jos mun pientä lastani mennään koskemaan.
En tiiä onko kukaan tuonut esille Muusan ikää keskusteluissa? Ottaen huomioon et hän on vasta 22 vuotias. Niin osaako hän lukea ihmisiä yhtä taitavasti, kuin elämää jo kokenut aikuinen? Onko tässä mukana mahdollisesti nuoruuden sinisilmäsyyttäkin mukana? Sitten tulee nämä palovammat, niin en tiiä tulisiko itselleni edes pieneen mieleen, et joku hullu olisi polttanut mun lasta mun poissaollessa. Tietysti, jos lapseni kasvoissa olisi sellaiset jäljet oisin tutkinut lapseni kaikkialta ja soittanut vaikka hätäkeskukseen.
Mietin myös hätäkeskuspuhelua missä Muusa vakuuttaa äidilleen, että ei ole antanut Milolle, kuin kipulääkettä. Oisko tullut paniikki et Milo löytänyt kotoa heidän huumeita tai jotain lääkkeitä mitä saanut suuhun? Tai pelännyt et jopa Sebu niitä hänelle syöttänyt.
Maxgyverin kirjoituksista heräs itselleni pieni toivo, että Muusa ei ollut väkivaltainen Miloa kohtaan. En halua edes ajatella, että Milo ois kärsinyt koko pienen ikänsä. Täydellisestä äidistä tuskin tässä puhutaan, mutta väkivalta on eri kuin välinpitämättömyys.
-
anaboliantti
- Neuvoja-Jack
Olet muuten helvetin huono trolli MaxgyverMaxgyver kirjoitti: Ti Helmi 20, 2024 3:58 pm Mitä alibin juttuun tulee niin tässähän on "todistettavasti" yksi ihminen joka olisi voinut lapsen pelastaa. Jos ei lasut tai poliisit auta niin ainahan voi kokeilla kertoa jollekin sukulaiselle kerran ollut huoli lapsesta. Mutta henkilökohtaisesti en usko tässä alibin jutussa mihinkään koska tässä on asioita josta tiedän 100% varmuudella olevan keksittyä. Sinnehän voi mennä kukavaan sanomaan että joo olen hyvä ystävä ja sepustaa tarinan. Tosiaan pitäisin pienen varauksen sen kanssa.
Mitä muuten tulee tällä sivustolla keskustelemiseen niin minusta on outoa miten tietyn porukan tai tietyn mielipiteen omistajien kimppuun hyökätään aggressiivisesti ja lytätään täysin. Tämä porukka ei kuitenkaan käy toista mieltä olevien kimppuun. Todella paljon käytetään aikaa toisten arvosteluun ja haukkumiseen ja unohdetaan että täällä keskustellaan asioista. Jos olet erimieltä niin teidän ei tarvitse hyökätä ihmisen kimppuun joka ei ole kanssasi samaa mieltä. Vilpittömästi kaikkea hyvää ja toivottavasti pärjäätte elämässänne tuolla impulsiivisuudella ja kapeakatseisuudella. On hyvä osata miettiä asioita eri perspektiiveistä ja osata asettua myös toisen asemaan ja jos se on vaikeaa niin kukaan ei kiellä olemasta hiljaa.
"Lopettakaa nyt tuo uikuttaminen islamin hyökyaallosta ja opetelkaa uimaan!"
- SDP:n kansanedustaja Arja Alho
- SDP:n kansanedustaja Arja Alho
-
candyman×5
- Nikke Knatterton
Nyt Muusa on jättänyt palovammaisen lapsen hoitamatta koska on viaton 22 vuotias 

Ihme ettei lapsia kuole Suomessa enemmän
-
candyman×5
- Nikke Knatterton
Ja ennenkuin joku pääsee pätemään niin ei, energiajuomaan murskattu aikuisten särkylääke ei ole hoitamista
Kävihän siellä muusan luona velanperijätki sebua etsimässä 
siltikää ei tapahtunu mitään muutosta
- JudgeCooper
- Sofia Karppi
Veikkaanpa, ettei "veli"-trolli työaddiktina ja ahkerana treenaajana ehdi rooleja miettimään. Ja onhan sillä elinikäiset traumatkin.anaboliantti kirjoitti: Ti Helmi 20, 2024 4:46 pmOlet muuten helvetin huono trolli MaxgyverMaxgyver kirjoitti: Ti Helmi 20, 2024 3:58 pm Mitä alibin juttuun tulee niin tässähän on "todistettavasti" yksi ihminen joka olisi voinut lapsen pelastaa. Jos ei lasut tai poliisit auta niin ainahan voi kokeilla kertoa jollekin sukulaiselle kerran ollut huoli lapsesta. Mutta henkilökohtaisesti en usko tässä alibin jutussa mihinkään koska tässä on asioita josta tiedän 100% varmuudella olevan keksittyä. Sinnehän voi mennä kukavaan sanomaan että joo olen hyvä ystävä ja sepustaa tarinan. Tosiaan pitäisin pienen varauksen sen kanssa.
Mitä muuten tulee tällä sivustolla keskustelemiseen niin minusta on outoa miten tietyn porukan tai tietyn mielipiteen omistajien kimppuun hyökätään aggressiivisesti ja lytätään täysin. Tämä porukka ei kuitenkaan käy toista mieltä olevien kimppuun. Todella paljon käytetään aikaa toisten arvosteluun ja haukkumiseen ja unohdetaan että täällä keskustellaan asioista. Jos olet erimieltä niin teidän ei tarvitse hyökätä ihmisen kimppuun joka ei ole kanssasi samaa mieltä. Vilpittömästi kaikkea hyvää ja toivottavasti pärjäätte elämässänne tuolla impulsiivisuudella ja kapeakatseisuudella. On hyvä osata miettiä asioita eri perspektiiveistä ja osata asettua myös toisen asemaan ja jos se on vaikeaa niin kukaan ei kiellä olemasta hiljaa.Ehkä yksi surkeimmistä mitä täällä on nähty aikoihin. Etkö tajua että sun täytyy pitää se rooli minkä olet aloittanut? Et voi välillä esittää Muusan veljeä ja kertoa meille on mitä on tapahtunut ja sitten taas seuraavalla sivulla kytkeytyä "yhdeksi meistä" ja kysellä mitä on tapahtunut
Tajua nyt tonttu että roolien välissä pitää vaihtaa nimimerkkiä
![]()
Maxgyver kirjoitti: ↑Ma Helmi 19, 2024 9:33 am
Tässä on tullut elinikäiset traumat ja luottamusongelmat ihmisiä kohtaan ja oltu niin suuren surun keskellä että kukaan ei sitä käsitä tällä foorumilla. Senkun jauhatte täällä paskaa minkä kerkiitte vaan semmonen pikku kysymys että mitä luulette kaiken tän jälkeen että harmittaako tai järkyttääkö ketään meistä teidän paskakommentit. Päinvastoin täältähän saa aina päivän naurut
Välinpitämättömyys on valinta.
Onneksi suurin osa vanhemmista ei joudu koskaan elämässään sellaista pohtimaan. Ihmettelin vain miksi tämä äidille soittaminen ja hänen nopea paikalle saapuminen on saanut noinkin paljon palstatilaa, sen enempää tätä kammottavaa tapausta kommentoimatta.candyman×5 kirjoitti: Ti Helmi 20, 2024 4:45 pm Mihinköhän sitä itse soittaisi jos pistäisin ukkoni kanssa lapseni hengiltä![]()
-
KalleKoolla
- Nikke Knatterton
Vedit sitten mutkat aika suoriksi.candyman×5 kirjoitti: Ti Helmi 20, 2024 4:47 pmNyt Muusa on jättänyt palovammaisen lapsen hoitamatta koska on viaton 22 vuotias