miksi miehet ei rakastu pahoihin naisiin?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Ei naisetkaan varmaan pidä siitä, jos mies on linnassa. Itsekään en pitäisi, että oma nainen olisi linnassa, jos olisi "niin paha tyttö". En ihan tarkkaan tiedä, mitä tämän aloituksessa ajettiin takaa, mutta en myöskään pidä vittua hokevista naisista, jotka vetää totaaliset perskännit joka viikonloppu ja kuittailevat kaikille ja ovat mahdollisimman äänekkäitä ja kovia seurassa. Kai stereotypiat vielä elävät nykyäänkin.
Paavo Arhinmäki on äijä!
kami
Alokas

pahat tytöt

Viesti Kirjoittaja kami »

jutun aloittajana mun pointti oli et miks niin sanottuihin pahoihin poikiin rakastuminen on niin paljon suotavampaa kuin pahoihin tyttöihin? :)
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

hmmm...mä kyllä luulen että miehet rakastuvat päätä pahkaa "tuhmiin tyttöihin". Kiltti ja rehellinen naapurintyttö ei kiinnosta mutta aistikas ja arvoituksellinen kylläkin....mutta ehkä tässä pätee se sääntö että miehet eiät halua että muut näkevät naisesta tätä puolta vaan se on vaan miehelle itselleen...

Huonokäytöksinen on eri asia eli en minäkään rakastu kiroilevaan, kännäävään, perushygieniastaan piittaamattomaan mieheen. Vankila ei myöskään houkuta millään tavalla. Sitäpaisti typerä ja paha eivät ole synonyymejä eivätkä älykkäät pahat tytöt joudu telkien taase...tosin tietenkin kaikki pitävät itseään keskivertoa älykkäämpinä :lol:
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Mike Manner
Jessica Fletcher

Re: pahat tytöt

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

kami kirjoitti:jutun aloittajana mun pointti oli et miks niin sanottuihin pahoihin poikiin rakastuminen on niin paljon suotavampaa kuin pahoihin tyttöihin? :)
Suotavampaa... Vaikea sanoa.
Mutta tuota ilmiötähän on tutkittu ja lopputulos on ollut seuraava:

Lyhyesti: Luonnonlaki. Naiset on niiltä ajoilta saakka kun asuttiin vielä luolissa halunneet pariutua vahvimpien urosten kanssa ja se vaikuttaa vieläkin. Tosin tutkimusten mukaan naiset saattaavat herkästikkin harrastaa lyhyitä suhteita jne. miesten kanssa, jotka ovat vahvoja alfauroksia, mutta kodin naiset silti haluaa perustaa sen tasaisen ja turvallisen tavismiehen kanssa.

Yhteenveto: Nämä vahvat alfaurokset saa suht helposti persettä, mutta harvempi nainen haluaa heidän kanssaan mitään kotia alkaa perustamaan, koska se tehdään sitten niiden turvallisten Matti Meikäläisten kanssa.
Loogista.

Ja lopulta vastaus alkuperäiseen kysymykseen: Miehillä ei ole ikiaikaista tarvetta hankkia turvakseen vahvaa pariutumiskumppania, toisin kuin naisilla.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
cicero
Michael Knight

mun mielestä kiltit tytöt kyllä useasti jäävät nuolemaan näppejään ja joutuvat tyytymään siihen toiseksi parhaimpaan vaihtoehtoon...ihan näin omalla elämäkokemuksella on nuo kiltit tytöt joutuneet useammin itkemään miesten perään kuin "pahat"...toisaalta en usko että miehet tiedostavat millään tavalla tälläistä valintaa...

esimerkki.

lapsuudesta asti tuttu poika (myöhemmin mies)ihastui teinivuosinaan sellaiseen "pahaan tyttöön" tytöllä oli repaleinen lapsuus ja mieltymys kiellettyihin asioihin kuten varastamiseen, pettämiseen jne... ulkoisesti kuitenkin sellainen vaaleat pitkät hiukset, kapea vytärö ja melkoisen isot tissit.... poika sai tältä typyltä tippurin ja useasti typy jäi myös pettämisestä kiinni, hän myös kunnostautui itsensä näyttelemisellä pojan kavereiden nähden....no sitten typy otti ja lähti kun löysi sellaisen joka oli vähän vanhempi ja rahakkaampi..kukaan ei kuitenkaan saanut arvostella tyttöä tälle miehenalulle koska tyttöä piti ymmärtää repaleisen lapsuuden takia...no mies löysi sitten sellaisen kivan pirtsakan naapurintytön jonka ulkonäössäkään ei ollut mitään vikaa..mies kuitenkin petti tätä useita vuosia sen entisen tyttöystävänsä kanssa ja loppuviimeksi yli viidenvuoden seurustelunjälkeen vaihtoi tähän eksään ja ovat nyt onnellisesti naimisissa...tämä blondi kyllä jatkaa samoja touhuja kuin nuoruudessaankin....ja samantyyppisiä kuvioita on tullut elämässä vastaan muitakin..niin j atää toinen tyttö, kiltti ja hänkin ihan hyvännäköinen on joutunut suurimman osan elämästään aina väistymään toisen naisen tieltä...

haluankin kysyä siis miehiltä että onko oikeasti niin että kiltit tytöt ovat miesten mieleen vai onko minulla viimeiset lähes 20 vuotta ollut harvinaisen erikoinen ystäväpiiri?

Tämä on kyllä todella mielenkiintoinen aihe...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
synkempi hautajaisvieras
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja synkempi hautajaisvieras »

cicero kirjoitti:mun mielestä
juuri niin
cicero kirjoitti:haluankin kysyä siis miehiltä että onko oikeasti niin että kiltit tytöt ovat miesten mieleen vai onko minulla viimeiset lähes 20 vuotta ollut harvinaisen erikoinen ystäväpiiri?
nyt väitetään jo valehtelijaksi jos ei ole kanssasi samaa mieltä? :o :)
cicero kirjoitti:Tämä on kyllä todella mielenkiintoinen aihe...

no jaa... toisia vaan ei "pahat tytöt" kiinnosta ei sitten millään. :wink:
Yhtähyvin kuin joku kokee kiltit tytöt tylsiksi joku kokee pahat tytöt tylsiksi. Sitäpaitsi stereotypioitahan nuo ovat ja ihmiset yksilöitä.

.
.

kaukana poissa

.
cicero
Michael Knight

en väitä valehtelijksi vaan olen tosiaan kiinnostunut tietämään että onko mun ystäväpiiri omituista sakkia vai mitä??? taitaa olla :lol:

Itse olen siis ilman muuta kiltti tyttö :wink:

mutta siis hmm. miehet siis tosiaan tykästyy sellaisiin kiltimpiin tyttöihin? Haluiasin vielä vähän erittelyä siitä että mitkä ovat niitä peruspiirteitä kiltissä ja pahassa tytössä...onko esim. womans mcn tytöt kilttejä vai pahoja tai Johanna Tukiainen? entä Martina? tai Linda?entäs sitten Paris Hilton??????onko Amy Winehouse kiltti vai paha tyttö?
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Voisko joku kertoa että tarkoitetaanko tässä topiccissa "pahalla tytöllä" mitä? Linnakimmaa? Seksuaalisesti aktiivista ja vapaamielistä likkaa? Vai mitä?

Woman's Mc:n tytöt eivät ole pahoja tyttöjä vaan tyhmiä (Ja sama taitaa pätee noihin muihinkin, paitsi Winehousesta ja Hiltonista en osaa sanpa) :D
loneliness
Jessica Fletcher

cicero kirjoitti:
mutta siis hmm. miehet siis tosiaan tykästyy sellaisiin kiltimpiin tyttöihin? Haluiasin vielä vähän erittelyä siitä että mitkä ovat niitä peruspiirteitä kiltissä ja pahassa tytössä...onko esim. womans mcn tytöt kilttejä vai pahoja tai Johanna Tukiainen? entä Martina? tai Linda?entäs sitten Paris Hilton??????onko Amy Winehouse kiltti vai paha tyttö?
Mietit tuolla aiemmin ystäväpiiriäsi ja omasta mielestäni kuulostaa kyllä kummalliselta tapahtumasarjalta. Jos se pahistyttö vaan sitten oli niin hehkee, ettei sitä voinut vastustaa, en keksi mitään muuta selitystä.

Womans MC - paha
Johanna Tukianen paha ja tyhmä
Martina paha ja tyhmä
Lindasta vaikea muodostaa mielipidettä
Paris Hilton turhamainen, mutta tyhmänä tai pahana en pidä
Amy Winehouse ressukka, vaikea sanoa millainen oikeasti on, kun on niin sekaisin kamasta.
Paavo Arhinmäki on äijä!
cicero
Michael Knight

ei se musta niin kummalliselta tapahtumasarjalta tuntunut vaan ihan normaalilta, noin olen nähnyt asioiden menevän useaan otteeseen että se kiltti naapurintyttö on jäänyt yksin itkemään miesten perään eikä tässäkään tapuksessa kyse ollut niinkään naisen hehkeydestä vaan tää mies kyllä rakastui just siihen "reppanaraukkaan" joka ei voi mitään että tekee tyhmyyksiä kun sillä oli niin surkee lapsuus...

mua kiinnostaakin tietää että minkä miehet mieltää pahaksi ja minkä kiltiksi, luulen että mä olen ymmärtänyt väärin tuon jutun...
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Ruokaa laittava tyttö on kiltti, keuhkoon puukottava tyttö on paha, vapaamielinen tyttö on kiltti (paitsi jos vapaamielisyys kohdistuu myös muihin miehiin silloin tyttö on paha).
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Ihania nuo teidän määreet.
:wink:

Minä en pysty itseäni luokittelemaan kyllä kumpaakaan ryhmään.

En koe olevani missään nimessä pahis. ( en ole ollut linnassa, mutta olen tehnyt pienenä pahuuksia) Enkä missään nimessä koe olevani mikään Ingalsin Laura.

Nuorempana koin olevani 'superkilttis', mutta näin jälkikäteen taakse katsottuna en voi missään nimessä enää olla sitä mieltä.

Minä en usko, että avioliittoihin tai suhteisiin yleensä vaikuttaa se onko kilttis- vai pahisvaimo. Kyllä lopunviimeksi kyse on kuitenkin kemiasta.

Kaikki on kiinni kemiasta. Ja niin järjettömältä kuin se tuntuu, peittoaa kemia järjen ja järkevyyden.

Eli yhtälailla kilttispiltti voi minusta pärjätä miesmaailmassa kuin pahiskin.
Väittäisin, että jopa paremmin. (ainakaan minulle kiltti, ei tarkoita alistuvaa. Ja jos ei ole alistuva, ei ylikään kävellä niin helposti)
loneliness
Jessica Fletcher

cicero kirjoitti: tää mies kyllä rakastui just siihen "reppanaraukkaan" joka ei voi mitään että tekee tyhmyyksiä kun sillä oli niin surkee lapsuus...

mua kiinnostaakin tietää että minkä miehet mieltää pahaksi ja minkä kiltiksi, luulen että mä olen ymmärtänyt väärin tuon jutun...
Kilttiä miettiä, miten miehellä menee. Kilttiä lohduttaa. Kilttiä kehittää itseään ja harrastaa järkeviä harrastuksia (urheilu tai kulttuuri tai musiikki) Kilttiä osata ottaa huomioon ja joustaa tarvittaessa jos miehellä on paha päivä.

Ei-kilttiä hokea vittua koko ajan, ryypätä niin paljon, että puheesta ei saa selvää ja askel heittää joka viikonloppu. Tehdä rikoksia, näpistellä, valehdella, pettää.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Sahtidus
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Sahtidus »

kyllä mä ainaki ihastun enemmin pahoihin kuin kiltteihin tyttöihin ;)
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

cicero kirjoitti:ei se musta niin kummalliselta tapahtumasarjalta tuntunut vaan ihan normaalilta, noin olen nähnyt asioiden menevän useaan otteeseen että se kiltti naapurintyttö on jäänyt yksin itkemään miesten perään eikä tässäkään tapuksessa kyse ollut niinkään naisen hehkeydestä vaan tää mies kyllä rakastui just siihen "reppanaraukkaan" joka ei voi mitään että tekee tyhmyyksiä kun sillä oli niin surkee lapsuus...

Mielenkiintoinen kysymys tämä. Itsellänikin on vähän tätä sivuavia kokemuksia, nimittäin jokaisen pidemmän suhteeni kanssa on käynyt niin, että ennen pitkää paljastui, että miehellä oli edelleen enemmän tunteita jotain entistä nuoruudenrakkautta kohtaan.
Eli että kiltti-paha -akseli naisten suhteen on enemmänkin miehen omassa päässä syntyvä kuin mikään naisen ominaisuuksien perusteella määriteltävä, tai ainakaan sillä ei ole mitään tekemistä tunteiden heräämisen kanssa.
Viimeksi muokannut ABC, Su Marras 02, 2008 3:42 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Every ship must sail a world.
Vastaa Viestiin