4v. pojan törkeä kuolemantuottamus 8.6.2023 Joensuu, äidille ja isäpuolelle ehdotonta
Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin
Oon ollu kusitesteissä kukaan ei valvonu eikä ollu valvontakameroita ainoastaa hoitsui oli seinän takana
Helppo kusettaa jos haluais
Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin
Vertaisin terkkaritarkastukseen jos siellä joutunu kusemaan
-
sivusta_seuraaja
- Jane Marple
Missä päin Suomea näin toimitaan?Jokuvainn kirjoitti: Ti Helmi 20, 2024 10:35 pm Oon ollu kusitesteissä kukaan ei valvonu eikä ollu valvontakameroita ainoastaa hoitsui oli seinän takana
Täälläpäin ei ole valvomatta. Fimlabilla on neljä tai viisi kameraa.
sivusta_seuraaja kirjoitti: Ti Helmi 20, 2024 10:38 pmMissä päin Suomea näin toimitaan?Jokuvainn kirjoitti: Ti Helmi 20, 2024 10:35 pm Oon ollu kusitesteissä kukaan ei valvonu eikä ollu valvontakameroita ainoastaa hoitsui oli seinän takana
Täälläpäin ei ole valvomatta. Fimlabilla on neljä tai viisi kameraa.![]()
Savossa. Ei ollu yhtäkää kameraa pelkät seinät ja pienestä luukusta annettii kusitesti hoitsulle takasi
-
sivusta_seuraaja
- Jane Marple
↑
Huumetestit? Minä vuonna?
Huumetestit? Minä vuonna?
Tää kävi mulla itselläkin mielessä että olis siskolta käynyt kusta hakemassa. Uskokaa tai älkää, aikoinaan kaveri myi kustansa limsapulloissa ihan kivaan hintaan. Puhdasta oli!sivusta_seuraaja kirjoitti: Ti Helmi 20, 2024 10:31 pmOnko mitään tietoa miten seulat näiltä otetaan?Kurppa73 kirjoitti: Ti Helmi 20, 2024 10:22 pm
Kuka sille muussille antoi puhdasta kusta seuloihin????? no varmaan tämä oma raka mama, jota jotkut kutsuu mummoksi.
Valvonta kamerat on edessä tai hoitaja katsoo vieressä. Ihan turha yrittää kusettaa testissä. Alibin jutun voi kyllä tunkee sinne...
Ihan sama valvontakamerat tai hoitajat, kyllä sitä nuorena jaksaa!
Kun on aikaa juonia, oletuksena oli varmasti illalla että kehnosti käy. Naisella helppo sujauttaa sinne ja kun tekee sen oikeaan aikaan on pissakin oikean lämpöistä. Jos nistit käyttäisi luovuutensa oikeaan elämään sais ne ihmeitä aikaan.
kadut omansa muistaa
2021 tuskimpa nuo testit on muuttunu 2023
Itellä ei ollu tarvetta kusettaa ymmärrän kyllä jos joku haluais testituloksiin muutoksia helppo ois
Perus kusitestit saa tehdä ihan omassa rauhassa, mutta huume-seuloja ottaessa on oltava ainakin yhden hoitajan paikalla, ellei ole kameroita jokapuolella. Olen aina luullut että näin toimitaan koko Suomessa 
Toivottavasti nämä sadistit on käytetty myös verikokeissa, eikä luotettu vain virtsatesteihin.
Toivottavasti nämä sadistit on käytetty myös verikokeissa, eikä luotettu vain virtsatesteihin.
-
WinstonSmith
- Nikke Knatterton
Pitäkääs Juukassa ja lähialueilla silmät auki. Moppaaja liikkuu kuulemma Juuka-Nunnanlahti alueella jos näköhavainnot pitää paikkansa.
Vaikka siinä olis kaksikin hoitajaa ja kamerat, riittää että on pokkaa ja saa kupin sujauttaa alas.Sleiz kirjoitti: Ti Helmi 20, 2024 10:54 pm Perus kusitestit saa tehdä ihan omassa rauhassa, mutta huume-seuloja ottaessa on oltava ainakin yhden hoitajan paikalla, ellei ole kameroita jokapuolella. Olen aina luullut että näin toimitaan koko Suomessa
kadut omansa muistaa
Kiirettä pitää! Paikat kiiltää niin että paiste polttaa!WinstonSmith kirjoitti: Ti Helmi 20, 2024 10:55 pm Pitäkääs Juukassa ja lähialueilla silmät auki. Moppaaja liikkuu kuulemma Juuka-Nunnanlahti alueella jos näköhavainnot pitää paikkansa.
kadut omansa muistaa
-
sivusta_seuraaja
- Jane Marple
Aika monta testiä tullut valvottua ja kehtaan väittää et aika vaikee kusettaa testaajaa. Mut jokainen uskoo mitä uskoo.Kaarma kirjoitti: Ti Helmi 20, 2024 10:59 pmVaikka siinä olis kaksikin hoitajaa ja kamerat, riittää että on pokkaa ja saa kupin sujauttaa alas.Sleiz kirjoitti: Ti Helmi 20, 2024 10:54 pm Perus kusitestit saa tehdä ihan omassa rauhassa, mutta huume-seuloja ottaessa on oltava ainakin yhden hoitajan paikalla, ellei ole kameroita jokapuolella. Olen aina luullut että näin toimitaan koko Suomessa
Itse en usko, että Muusa on ihan rännittänyt kunnolla.
Kyllä sitä myydään ja ostetaan myöskin.Kaarma kirjoitti: Ti Helmi 20, 2024 10:50 pmTää kävi mulla itselläkin mielessä että olis siskolta käynyt kusta hakemassa. Uskokaa tai älkää, aikoinaan kaveri myi kustansa limsapulloissa ihan kivaan hintaan. Puhdasta oli!sivusta_seuraaja kirjoitti: Ti Helmi 20, 2024 10:31 pmOnko mitään tietoa miten seulat näiltä otetaan?Kurppa73 kirjoitti: Ti Helmi 20, 2024 10:22 pm
Kuka sille muussille antoi puhdasta kusta seuloihin????? no varmaan tämä oma raka mama, jota jotkut kutsuu mummoksi.
Valvonta kamerat on edessä tai hoitaja katsoo vieressä. Ihan turha yrittää kusettaa testissä. Alibin jutun voi kyllä tunkee sinne...
Ihan sama valvontakamerat tai hoitajat, kyllä sitä nuorena jaksaa!
Jos ylläri pylläri -testit päätetään ottaa niin jos näytteen tarvittaessa vaikka tahallisesti pilaa niin pääsee sitten uusinta-testeihin parin päivän päästä. Sitten ehtiikin jo järjestellä muita toimia ettei jää kiinni, ja tosiaan vaikka ostaa sitä ureaa, ja Silleen..
kyllä näillä on kaikenlaisia metkuja käytössä.
Toivottavasti ovat ottaneet virtsa, sylki, veri ja hiusnäytteet
Ps. Kyllä mä ennemmin alibin tarinan kertojan juttuja uskon kuin muusan tai sen suvun.
Eikö kukaan muu ihmettele hätäpuhelu tallenteesta kun kerrotaan miltä palovammat näyttää ja mihin ne yltää että eikö Milolla ollut paitaa päällä?
Ja jos ei ollut niin lattialla se ei ainakaan ollut niin miten muusake ei sitten ole tiennyt vammojen laajuudesta?
No, ehkäpä omaan tietoa eri näkökulmasta. Hiusväripaketeista löytyy esim hyvä hoitoainepurkki joka peitetään foliolla ja rikotaan kynnellä, niinkuin ehkä olet joskus kuullut.myös muovinen lääkepurkki sopii asiaan. Paska tuuri pitää olla jos foliota menee purkkiin, shit happens.sivusta_seuraaja kirjoitti: Ti Helmi 20, 2024 11:04 pmAika monta testiä tullut valvottua ja kehtaan väittää et aika vaikee kusettaa testaajaa. Mut jokainen uskoo mitä uskoo.Kaarma kirjoitti: Ti Helmi 20, 2024 10:59 pmVaikka siinä olis kaksikin hoitajaa ja kamerat, riittää että on pokkaa ja saa kupin sujauttaa alas.Sleiz kirjoitti: Ti Helmi 20, 2024 10:54 pm Perus kusitestit saa tehdä ihan omassa rauhassa, mutta huume-seuloja ottaessa on oltava ainakin yhden hoitajan paikalla, ellei ole kameroita jokapuolella. Olen aina luullut että näin toimitaan koko Suomessa
Itse en usko, että Muusa on ihan rännittänyt kunnolla.
Edesmennyt kaveri miehenä sujautti kusitipan kainaloon letkuineen ja teippasi sen sopivasti loppuun asti.
Se, ettei sun kohdalla oo näin ollu ei tarkoita etteikö näin olisi tapahtunut.
Kuningas ja narri elää hyvin erilaisia elämiä:
Se on hyvä katsoa useammasta kulmasta asioita, eikö?
Ei ole tosin mitään käsitystä miten testit otetaan esim. Kun olet murhasta vangittuna/kiinniotettuna/mitälie.
kadut omansa muistaa
Siellä testeissä todellakaan katella pillua hoitsut kävelee edestakasi huoneessa ja oottavat kupin kuhan on valmiina
Ei todellakaan ole mitään saatanan kymmentä valvonta kameraa pillun eessä tutkimassa onko kusettamassa testiä
En ymmärrä mitä täällä yritetääm valehdella
Jokaisella on yksityisyys
Ei todellakaan ole mitään saatanan kymmentä valvonta kameraa pillun eessä tutkimassa onko kusettamassa testiä
En ymmärrä mitä täällä yritetääm valehdella
Jokaisella on yksityisyys