Helsinki, Pikku Huopalahti: Ohikulkija repi natsilipun alas parvekkeelta
-
jamppa
- Andy Sipowich NYPD
^Suomen ilmavoimien ristihan oli alun perin sininen joka sitten muuttui mustaksi, ennen kuin otettiin valvontakomission suosituksesta pois käytöstä. Eli pointti oli se, että ei tuo puna valkopohjalla olevaa ristiä mielestäni kannata verrata suomen ilmavoimien tunnukseen.
Sitten itse aiheeseen, hyvä, että joku kävi pöllimässä urpon lipun. Minua henkilökohtaisesti rupeaisi vituttamaan pitemmän päälle jos joutuisi jatkuvasti tuijottelemaan moista riepua vastapäisessä ikkunassa, toki jokaisella on oikeus roikotella mitä haluaa mutta olisi se kai ihan kohteliasta ajatella mitäköhän naapurit saattaisivat ajatella asioista. Noh uskon, että kyseiset liputtelijat eivät hirveästi ajattele mitä naapurit miettivät, todennäköisesti vielä melkein päivittäin dokaavat ja soittavat örinämusaa myös naapureille.
Kaverilla oli joskus viikonlopun yli Entisen Neuvostoliiton lippu salossa ja joku naapureista soitti kytät paikalle niin lopputulos oli, että kehottivat ottamaan ihan naapurisovun vuoksi lipun salosta.
Sitten itse aiheeseen, hyvä, että joku kävi pöllimässä urpon lipun. Minua henkilökohtaisesti rupeaisi vituttamaan pitemmän päälle jos joutuisi jatkuvasti tuijottelemaan moista riepua vastapäisessä ikkunassa, toki jokaisella on oikeus roikotella mitä haluaa mutta olisi se kai ihan kohteliasta ajatella mitäköhän naapurit saattaisivat ajatella asioista. Noh uskon, että kyseiset liputtelijat eivät hirveästi ajattele mitä naapurit miettivät, todennäköisesti vielä melkein päivittäin dokaavat ja soittavat örinämusaa myös naapureille.
Kaverilla oli joskus viikonlopun yli Entisen Neuvostoliiton lippu salossa ja joku naapureista soitti kytät paikalle niin lopputulos oli, että kehottivat ottamaan ihan naapurisovun vuoksi lipun salosta.
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
-
debbie
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Jos nussittu omaisuus olisi esim. 15€ maksanut puutarhatonttu, niin olisiko poliisi edelleen mielestäsi rasisti?seppoilmari kirjoitti:Poliisi on rasisti jos ei selvitä kuka lipun vei...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
jos asuis vastapäisessä talossa ni vois laittaa omalle partsille jamaikan lipun leijonineen, tai bob marleyn kuvan. ja muutama muovipalmu nojaamaan kaidetta vasten..
meidän talossa ei tollaset liputukset onnistuis, on sen verran jämpti täti tuo taloyhtiön puheenjohtaja. jakoi jokaiselle kesällä tiedotteen ettei ranskalaisella parvekkeella saa pitää kukkia eikä kuivattaa vaatteita.
meidän talossa ei tollaset liputukset onnistuis, on sen verran jämpti täti tuo taloyhtiön puheenjohtaja. jakoi jokaiselle kesällä tiedotteen ettei ranskalaisella parvekkeella saa pitää kukkia eikä kuivattaa vaatteita.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Tuo toinen lippuhan on lehtijutun perusteella ollut jo ainakin kuukauden ja nyt se rupesi häiritsemään kun yhdeltä parvekkeelta onnistuivat VARASTAMAAN TOISEN OMAISUUTTA!!!
Jos tuo lippu olisi minun parvekkeellani ollut, tekisin rikosilmoituksen asuntoon tunkeutumisesta, murtovarkaudesta ja niin eespäin, vaikka ihan vain silkkaa vittumaisuuttani.
Se on saletti, että jos näen parvekkeella roikkumassa jonkun Che Quevara tai muun vastaavan rastafari lipun, käyn repimässä sen alas. Sellainen loukkaa minua.
Jos tuo lippu olisi minun parvekkeellani ollut, tekisin rikosilmoituksen asuntoon tunkeutumisesta, murtovarkaudesta ja niin eespäin, vaikka ihan vain silkkaa vittumaisuuttani.
Se on saletti, että jos näen parvekkeella roikkumassa jonkun Che Quevara tai muun vastaavan rastafari lipun, käyn repimässä sen alas. Sellainen loukkaa minua.
What's up, fuckers?
-
combat18
- Martin Beck
Suomella on vieläkin käytössä hakaristi ja sininen se vieläkin on.Jamppa kirjoitti Suomen ilmavoimien ristihan oli alun perin sininen joka sitten muuttui mustaksi, ennen kuin otettiin valvontakomission suosituksesta pois käytöstä.
Lainaus puolustuvoimilta: Karjalan Lennoston lipun sinisellä pohjalla on siipikehän sisällä hakaristi. Karjalan maakuntatunnuksen kuvat ovat lipun vasemmassa yläkulmassa. Hakaristi on Ruotsalaisen kreivin Erik von Rosenin onnenmerkki. Von Rosen lahjoitti Suomen ilmavoimille sen ensimmäisen lentokoneen josta syystä hakaristiä alettiin käyttää ilmavoimien tunnuksena. Lipun on suunnitellut eversti Olavi Seeve jonka ehdotuksen pohjalta lipun on laatinut taiteilija Olof Eriksson. Tasavallan presidentti vahvisti lipun 8.11.1957 ja se vihittiin käyttöön 4.6.1958. Karjalan lennoston perinnehuoneessa on tämä ensimmäinen lippu. Lipun uudelleen naulaus on suoritettu 6.3.1978 ja 28.9.1993.
Tiedot on 2008. Vuodelta
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/

If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/

-
loneliness
- Jessica Fletcher
Che Guevara on edesmennyt sissijohtaja, Fidel Castron alaisia. Vallankumouksellinen toiminta oli Chen heiniä. Kovasti näkyy Che Guevara t-paitaa yms kesäisin liikkeellä täällä Suomessakin. Itse vieroksun myös hiukan Suomen lippuja deekukämpissä, missä jengi napsii pameja ja bisseä ja möykkää ylistäen valkoisuuttaan. Kaikki fanittaa jotain, mutta ei tarvitse mennä äärimmäisyyksiin. Eikö jotkut ajatkuset voisi pitää päänsäkin sisällä.lapsus kirjoitti:Kuka on Che Quevara?
Kaikki liputukset voitaisiin kieltää julkisella paikalla, sekä häiritsevästi. Turhamaista patriotismia.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Ollaanko tykkimiehiä? Lipun pohja on sininen mutta svastika on musta.combat18 kirjoitti: Suomella on vieläkin käytössä hakaristi ja sininen se vieläkin on.
Suomessa hakaristin siivekkeet on piirretty suoraan. Arjalassa ne olivat viturallaan. Ja jos yrittää tehdä tatuointia peilin kanssa, niin pitää olla tarkka ettei piirrä elämänpyörää kieppumaan väärään suuntaa. Sitten luulevat Falun Gongin mieheksi.
Lipun nyysiminen taitaa olla Suomessa asianomistajarikos. Omistaja voi käydä pyytämässä poliisilta apua, että saadaan lippu talteen ja turvallisuus palautettua.
Repisitkö tältä kaverilta paidan pois päältä?debbie kirjoitti: Pisteet sille tyypille, joka kävi repimässä sen kuvotuksen pois.
http://kebable.1g.fi/kuvat/Sekalaiset%2 ... i.jpg/full
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Suosittelen muuten jokaiselle käyntiä opiskelijoiden asuttamilla kerrostaloalueilla ja katselemaan niitä ikkunoita ja parvekkeita; olen lähes valmis lyömään vetoa, että jokaisen tälläisen kerrostalon ikkunassa/parvekkeella roikkuu jonkinlainen lakana vähintään yhdessä asunnossa. Jos ei ihan natsimeiningillä, niin suomenlippu, se aiemmin mainittu Che, puolialaston nainen, lohikäärmelippu, jokin symbolilippu tai vastaava.
Ja siis tiedättekste miten kovasti puolialastomat naiset loukkaa toisii naisii niiq? Sellaset liput pitäs niiq heti repii alas, tajuuttekste?
Sympatiat natsilippumiehelle.
Ja siis tiedättekste miten kovasti puolialastomat naiset loukkaa toisii naisii niiq? Sellaset liput pitäs niiq heti repii alas, tajuuttekste?
Sympatiat natsilippumiehelle.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
Ymmärrän tavallaan tuota tyyppiä joka oli närkästynyt lipusta ja käynyt sen repimässä alas. Ei sillä että se lain mukaan olisi oikein kuitenkaan. Ei tuollasessa tilanteessa taida löytyä laista yhtään pykälää, jolla tuon lipun olisi saanut alas ilman rikkomusta. Kuitenki joitakin tuollainen liputtaminen suututtaa ja kyllä itseänikin, jos nenän edessä kyseistä symbolia heiluteltaisiin. Tuossa sitä ei kuitenkaan liputeltu ympäriinsä.
Toisaalta taas olen sitä mieltä että liputtakoot jos sille tuntuu kunhan se ei tekojen tasolle mene. Jokainen osaa varmasti sulkea silmänsä ja hyväksyttävähän se on, että ihmisillä on eri aatteita. Valitettavast.
Tässä asiassa voin asettua oikeastaan kumpaankin veneeseen. Puolesta ja vastaan riippuen vähän tilanteesta. Loppupeleissä ei kamalasti edes väliä.
Lisäys: Joku vertasi tuolla suomenlippua ja tuota hakaristi lippua. Öö, no ei kai nyt ihan niin. Eihän?
Toisaalta taas olen sitä mieltä että liputtakoot jos sille tuntuu kunhan se ei tekojen tasolle mene. Jokainen osaa varmasti sulkea silmänsä ja hyväksyttävähän se on, että ihmisillä on eri aatteita. Valitettavast.
Tässä asiassa voin asettua oikeastaan kumpaankin veneeseen. Puolesta ja vastaan riippuen vähän tilanteesta. Loppupeleissä ei kamalasti edes väliä.
Lisäys: Joku vertasi tuolla suomenlippua ja tuota hakaristi lippua. Öö, no ei kai nyt ihan niin. Eihän?
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.