Sarjamurhaaja Ranisen bff Anders Adali ryhtyi sitten virallisesti vasikaksi ja vei vasikoinnin uudelle tasolle vasikoimalla lehdissä! Näinhän on toimineet ammattirikolliset Suomessakin.. M.O.R.E. UB ja muut narrit todisti jonossa Vilhusta ja Aarniota vastaan jos ei päässeet ennen sitä hengestään kuten "mafiapomo" Rami... Rami sai ennen kuolemaansa krp:n tarjoamia kebuja kun hakivat vasikoimaan Riihimäestä..
Adalihan on tuomittu mm Suomen pankin raharyöstöstä ja nyt epäillään arvonlisäverohuijauksista missä Adali ollut pelkkä bulvaani Dubaissa piilottelevalle päätekijälle. Adali perusti aktiebolagetin ja avasi sille pankkitilin mihin tuli huijausrahoja. Adali käytti korttia ja söi herkkukebuja Tukholman hienoissa ravintoloissa.. Adali vangittiin viime vuoden lopussa ja mies avautui kuulusteluissa jo parin viikon jälkeen ja osoitteli sormella Dubain päätekijää Johan Rossia.
I polisutredningen uppges Anders Adali spenderat stora summor pengar, bland annat på dyra spritnotor och lyxmiddagar.
Adali nekar dock till brott. I en intervju med Dagens Industri säger han sig i stället vara lurad av en man som befinner sig utomlands.
– Det är jag som har startat företaget och jag kommer att få ta smällen. Men jag har aldrig haft något uppsåt och inte tjänat några miljoner. Tyvärr blev jag indragen av en gammal polare som nu gömmer sig i utlandet, säger han till DI.
Maksumuurin takana
https://www.expressen.se/nyheter/ex-ban ... kadestand/