- VKK_Ano_UT_huijaus.jpg (80.98 KiB) Katsottu 752 kertaa
Ano on saanut eilen tietää että Vatikaanilla on kellareissaan paljon alkuperäisiä kirjoituksia, joita ei haluta luovuttaa ulos. Uusi Testamentti - jopa Yeshua - on nyt Vatikaanin keksimä huijaus. Jeesus on valheella ja viekkaudella otettu 'välimieheksi'. Lopussa Ano selittää kuinka Jeesus ilmestyi vuosi sitten hänelle ja kertoi olevansa mukana VKK:n puoluekokouksessa. Sama Jeesus oli näyttänyt kasvonsa Anon äidille juuri vähän ennen Anon syntymää. Jos haluaa kuunnella syvällistä anoa niin kehotan katsomaan kohdasta 4:30 kun alkaa tuo omituinen jankutus Vatikaanista.
Illalla alkaa sapatti. Lepoa. Ei tämä levolta tunnu kun niin älyttömiä asioita tapahtuu. Osaako sitä huijata päivää tai vuorokautta. Ano kertoo puhuneensa kirkkojen polttamisesta: “Ne on Vatikaanin kirkkoja kaikki”. On taas niin rajua settiä mitä pitäs puhua. Ei uskalla olla puhumatta meinaan niin järkyttäviä kipuja on ollut tuossa, hermosärkyä.
Aamuyöstä olin lattialla sikiöasennossa ei voinu kuin valittaa ja huutaa. Klo 1 jälkeen aamulla ne kivut katkes. Tuli semmonen valo. Ne katkes vasta sitten kun tajusin laittaa isomman vaiheen päälle: “Mua et saatana kiusaa, pitää loppuu toi kiusaaminen”. Sitä ennen oli sellaista lässyn lässyn auta auta kiristin vain ruuvia.
Sen jälkeen oon tietysti heittänyt niin paksua settiä mitä pitäs kertoo eteenpäin… että miten mä voin semmosta tehdä? Ne kivut jotka aamulla loppu niitä ei oikeasti olekaan ollut. Taas työnnettiin puukkoa tuonne kylkeen. Tommosellamua nyt ohjataan. Uskovia on monen tasosia. Lähteekö ne viimeisetkin uskovaiset tosta ympäriltä.
Ano oli saanut eilen tietoa että Vatikaanilla on hyllykaupalla alkuperäisiä kirjoituksia ohjeeksi meille. Ne on sen hallussa. Se ei luovuta niitä.
Me tiedetään että Vatikaani on luonut Neuvostoliiton, se on luonut kaikki uskonnot, islamin uskot ja kaikki. NL ammuttiin aikoinaan päähän jos omistit Raamatun. Vatikaanilla on edelleen ongelma se Raamatun lukeminen. Kun luet Raamattua hengessä niin se avautuu. Olis mielenkiintoista päästä lukemaan Vatikaanin kellarissa olevia alkuperäisiä tekstejä, mutta niitä ei varmasti päästä lukemaan.
Raamatun kautta on kaiken maailman pelastustarinoita. Eilen sanoin että se Yeshuan toinen tuleminen on lähellä. Mutta. Videoiden kautta on syntynyt uskovaisten kanssa vääntöä VT:sta ja UT:sta. Onko teillä käynyt yhtään mielessä mitkä kirjoituksista liittyy Yeshuaan. Ne on just sitä aikaa… Raamattu kirjoitettu ja nidottu yhteen, silloin on ollut Vatikaanilla vahvasti sormensa pelissä. Mistä me tiedetään mikä on totta mikä ei. Hengessä meidän pitää tulkata asioita.
Tämän jälkeen Ano jauhaa kirkoista.
Mistä me voidaan tietää onko UT kokonaan Vatikaanin sepitystä? Se millaiset kokemukset mulla on luojan kanssa keskustelusta olen nähnyt niitä ihmeitä ja päässy kokemaan niitä. Siitä UT yrittää mua vierottaa. Että se Jeesus otettas siihen väliin. Nyt varmasti pillastuu siellä porukat. Se suora yhteys. Jos luette VT niin se luoja on ollut ohjaamassa ihmisiä koko aika, sodissa ja kaikissa neuvonut ja jeesannut. Nimenomaan meidän esi-isiä. Yhä sitten Vatikaani kertoo että se on se Jeesus. Se Yeshuakaan ei oikein käy.
Nää vähän haisee nää asiat. Kun katot sitä kirkkoo, siellä on ne taulut siitä Jeesuksesta. Eikö se yhtään haise kun se on se antikristuksen kirkko?
Miksi se haluais teidän pelastuvan, ne haluaa nimenomaan pahaa Taivaan isä ei ole mitään vaan paavi on teidän isä.
Ne tekee jumalanpilkkaa sillä että ne kertoo että ne on tappanut Yeshuan. Onko se Yeshua oikeesti kuollut ristillä? Mistä me voidaan tietää? No siitä että me otetaan suora yhteys. Mennään niillä ohjeilla koko aika. Pyydetään ohjeita ja saadaan niitä. Vatikaanin porukan piti tappaa se aito Yeshua. Ne ei varmaan tiedä itsekään mikä on totuus asiasta.
Onko se Vatikaani joka otti sen välimieheksi? Miten jos se Yeshua ei kuollutkaan siellä ristillä? Joka tapaukessa se Yeshua elää, se elää hengessä.
Tää on rankkaa puhua tällaisia asioita. On ihmisiä joiden usko on vahvistunut valtavasti mun videoiden kautta. Kun en itse koe etten ole muuta kuin kärvistellyt täällä. Taivaan isä on laittanut mut puhumaan. Se laitto mut tonne eduskuntaankin. Nyt sitten oma ymmärrys ei riitä siihen… pitää puhua sellaisia asioita että ihmisiltä jotka on luottaneet kirjoituksiin lähtee pohja pois kokonaan.
Ano meinasi olla tänäänkin puhumatta mutta ‘tikaria tuli taas kylkeen’.
Isoja asioita tapahtuu koko aika tapahtuu kun seuraa ulkopolitiikkaa, maailma on aivan sekaisin.
Mitkään nää asiat ei tunnu enää miltään. Puoli vuotta sitten ois tuntunut. Omat kärsimykset jo kropassa on sitä luokkaa että niillä viedään pois. Ei paskan vertaa tunnu kun tarpeeksi sattuu jos ammuttais atomipommi tuossa pihalla. Sillä tavalla vierotetaan tästä maailmassa.
Mikä tän videon sanoma vois olla? Suora yhteys luojaan. Hän on aidosti elävä jumala.
Yeshua kävi mun työhuoneessa 2023 alkuvuodesta ja kertoi että hän on VKK:n puoluekokouksessa mukana. Näin ne kasvonpiirteet. Kun mun äiti tuli aikoinaan uskoon niin hänelle ilmestyi Yeshuan kasvot pihasaunan seinälle. Just mun syntymää ennen tapahtu. Äiti oli ihmeissään. Tääkin todistaa sen että kyllä se Vatikaanikin ontuu noissa asioissa jos se on UT:n kirjoittanut eksyttääkseen meitä.
Yeshua elää. Vai oliko ne meidän luojan kaikkivaltiaan kasvot?
Miks mun tarvii puhua tämmösistä asioista vaikka en oo edes koko Raamattua lukenut? Nyt on ainakin selvinnyt että näitä kaikkia kirjoituksia on vääristelty.
Siellä on vanhojakin ihmisiä jotka katsoo videota, te tiedätte mitä on aito hyvinvointi maallisesti. Silti on rakennettu se Vatikaanin temppeli joka kylälle. Siihen on pistetty kaikki rahat kiinni. Kansa on voinut aina huonommin. Jumalan sana on ollut läsnä siellä. Kun on ollut suora yhteys niin ne on olleet tasapainoisia ihmisiä.
Maailma on täynnä houkutuksia. Tää on ulkokullattua paskaa kaikki.
Lopussa Ano haukkuu Amerikkaa. Kaupat on hienoja kadulle päin, pelkkä harkoista tehty liiteri takana jossa myydään voitolla ja huijataan sua. Ihan ulkokullattua paskaa täynnä.
– Touhumme eteni yhä pitemmälle, ja kun aloimme suoraan sanoen nussia lauteilla sylikkäin, Kari Tapio räjähti, Frederik muistelee kirjassa.