Mistä olet keksinyt/löytänyt Avattaresi?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

^Minfoon kyllä mutta että miten sitten sinuun...?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
PanCamO
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja PanCamO »

lemppari sarjastani keksin.
petetty, lyöty ja päähän potkittu.
Valoviikate
Christopher Lorenzo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valoviikate »

En jaksa tehdä avatareja itse ja niistä tulee aina liian painavia, enkä halua, että muut joutuvat väkertelemään niitä turhaan, joten kuten allekirjoituksestanikin näkee, noudin avatarini sivustolta Monophobia.us.
Miehet ovat nimiltään Mana ja Gackt, aikoinaan kitaristi ja laulaja bändissä Malice Mizer. Sittemin yhtye lopetettiin, varmaan alle viisikymppiset muusikot ovat yhä elossa.
mareritt
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja mareritt »

mulla on niinkin mielikuvituksettomasti tuo minun koira, ylläripylläri :lol: ei liittyne minfoon, muuta kuin siten, että tuli sattuneesta syystä noita koirakeskusteluja seurattuja aika tiiviisti, kun tänne alunperin eksyin..
Juliet Jones
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

Pidän tästä oikein paljon, katsokaa näyte:

http://video.aol.com/video-detail/welco ... 2287933101
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

mistä te noita avoja etsitte? mulla olis yks kuva josta haluaisin avan mutta en tietenkään osaa pienentää sitä...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Juliet Jones
Axel Foley

cicero kirjoitti:mistä te noita avoja etsitte? mulla olis yks kuva josta haluaisin avan mutta en tietenkään osaa pienentää sitä...
Tällä Panheadin linkillä minäkin omani tein, imageshackissa voit itse kuvaa pienentää.

http://www.imageshack.us/
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

Minä pienennän aina koneella olevalla kuvanmuokkausohjelmalla sopivaksi ja sitten postaan netssä olevaan valokuvakansioon. Sellaiseen jossa on paljon muitakin kuvia mutta ne on kaikki piilotettuna. Se on hyvä koska kadotan jotenkin kummallisesti koneeltani tiedostoja enkä löydä niitä enää :P Pysyypähän tallessa. Siitä lisään sitten tänne.

En ole vielä löytänyt sellaista jota jaksaisi pitää pitkään samana mutta etsiskelen kyllä. Eipähän tartte vaihtaa vähänväliä.

Lisään vielä, että asiat voi toki tehdä helpomminkin mutta itse väännän vanhasta tottumuksesta vaikeamman kautta kaiken.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Juliet Jones
Axel Foley

rimma kirjoitti: Se on hyvä koska kadotan jotenkin kummallisesti koneeltani tiedostoja enkä löydä niitä enää :P
Joku toinenkin kämmäri täällä mun lisäksi :lol:

Älä vaihda avaasi, olet tosi hyvännäköinen!
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Loistavan elokuvan Factotum yhdestä kohtauksesta on tuo kuva ja löytyi vielä mittoihin sopiva kuva avaksi googlen kuvahausta.
Paavo Arhinmäki on äijä!
jsamu84
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja jsamu84 »

Tykkään pelleistä ja yks mun lapsuuden karmivimpia elokuva kokemuksia oli Stephen Kingin SE missä seikkaili kiva pelle nimeltä Pennywise.Lisäks mä oon ihan pelle koko jätkä joten toi sopii muhun.Googlen tai altavistan kautta löysin tän.
Idiootit pitävät yllä järjestystä, nerot hallitsevat kaaoksen.
Mäsä-Masa
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Mäsä-Masa »

Löysin luuranko ja revolveri-kuvan jostakin Amerikan sisällissotaa käsittelevästä saitista. Siis arkeologit ovat löytäneet jonkun sotilaan luurangon ja Colt Army-nallirevolverin jostakin taistelupaikasta.
"Moon Leka-Veka, soot Mäsä-Masa", sanoi koulutoveri minulle ennen muinoin.
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Rakentelin Ericin ja Dylanin kuvista, käytin jonkun toisen animoimaa kynttilää, lisäsin Photoshopin ja Imageradyn avulla animoinnin ja kynttilän valoefektin, teksti on Marilyn Mansonin biisistä.

Liian iso, rohjo ja en pidä tekstin sijoittelusta, mutta menköön siihen asti että saan aikaiseksi tehtyä uuden. Kaikki aiemmat avani ovat itse tekemiäni, sillä aiheesta on vaikea löytää muiden tekemiä avoja.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

kahvitar
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

Vaihdon avataria, tämä on nyt kolmas erilainen mitä minulla on tällä palstalla ollut. Stephanie on aina ollut suosikkihahmoni Kauniissa ja rohkeissa, sillä perusteella valitsin.
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

Vastaa Viestiin