On siinä meillä salapoliisit. Joku kuuli jostain jotain ja sit tieto julistetaan faktana.Sarjo kirjoitti: Su Helmi 25, 2024 9:22 amOkei.Jokukukavaan kirjoitti: Su Helmi 25, 2024 9:17 amIkävä kyllä ei, kun en itse ole kysynyt häneltä facessa tmv.
No ohitetaan tämä Milon rakas eno jatkossa.
Kissathan on myös kovia raapimaan ja raapimajälki voi tulla haavaksi tai paksuksi ruveksi, kun sitä raaputtelee. Siihen en ota kantaa, mistä noi jäljet on tulleet. Mutta talossa on ollut myös kissoja.vipeltäjä kirjoitti: Su Helmi 25, 2024 10:19 am Joo pahoittelut, nyt mennyt mulla päivät sekaisin. Mut Muusan oikealla puolella kylkeä selvät raapimajäljet. Mutta kenen raapimajäljet? Ei vaikuta viiltelyltä. Lisäksi Muusan vasemmassa ranteessa, joku haava.
Peili edestä ei löytynyt verta. Mutta oli topsi, jossa oli Muusan DNA. Lapsen huoneessa oli verta kahdessa kohdassa, toinen Sebun ja toinen lapsen. Mielestäni olohuoneesta ei löytynyt veritahroja.Jokukukavaan kirjoitti: Su Helmi 25, 2024 10:10 am Asunnon verijäljistä löytyi Milon ja Sebun DNA.ta. olohuoneen peilin edestä missä oman oletuksen mukaani Muusa on meikannut jäljistä päätellen (topsipuikko missä meikkiä omasta mielestäni) löytyi jostain tahrasta Muusan DNA.ta mikä ei ollut verta. Milon verta ja DNA.ta löytyi Milon huoneesta ja Sebun verta ja DNA.ta löytyi olohuoneen seinästä muistaakseni vain.
Se tahra mikä löytyi peilin edestä lattialta oh.sta oli punainen. Ehkä jotain meikkiä - esimerkiksi huulipunaa?
Ymmärsin että tuosta pahasta hajusta oli jo aiemmin keväällä viranomaiset kertoneet, jos en väärin muista niin jopa lapsen tunkkaiselle haisevista vaatteista.hmrp kirjoitti: Su Helmi 25, 2024 9:54 am Melkein kaikki 8.6. asuntoon menneet kertoivat sotkuisuudesta ja pahasta hajusta. Olikohan se paha haju mistä lähtöisin? Kakkavaipoista? Kissojen hiekkalaatikkokin oli aivan täynnä sitä itseään... Eläimiäkin tuollaisessa kodissa![]()
Mulla tulee sellainen fiilis, että Muusa ja Sebu ei halunneet että kämpillä kävi kukaan kohtalaisen selväpäinen. Ja ehkä myös tulkitsen niin, ettei kukaan kohtalaisen selväpäinen esim sukulaiset eivät käyneet siellä - ehkä heitä ei kutsuttu tai he eivät halunneet mennä koska sekasorto ja tuoksu oli paha. Ja siksi nähtiin vain sukulaisten luona.
Eikös lapsen arvioitu kuolinaika olut tuolloin?hmrp kirjoitti: Su Helmi 25, 2024 11:08 amTätä taukoa olen jo kahteen kertaan ihmetellyt täällä...T1993 kirjoitti: Su Helmi 25, 2024 10:21 am Jos nyt oikein tulkitsen nii eikös sebastianin viesteissä ole aika pitkä tauko silloin 8.6 yöllä kun laittanut jolleki snowquenn nimimerkille viestin 3.25 ja seuraavan kerran vastannut tälle 4.19? Ottaen siis huomioon, että muutoin kirjoitellut kokoajan läpi yön ja tuossa tuommonen tauko![]()