Genau kirjoitti: Pe Helmi 23, 2024 9:33 pm
Anon uusin video tuli katsottua osittain. Uusi Testamentti taitaakin olla huijausta ja "Yeshua" Vatikaanin keksimä hahmo. Näin Ano päätteli. Odotellaan muutama kk, niin Vanha Testamentti on myös huijaus Anon pohdiskelujen jälkeen. Ilmeisesti Ano on pian jonkun Väinämöiskultin shamaani tätä menoa.

- VKK_Ano_heads_will_roll.jpg (68.9 KiB) Katsottu 775 kertaa
Anolla taas itsehillintä pettää uuden striimin lopussa. Raamattukin on vain pelkkä välimies. Mutta Anolla on suora yhteys. Pyhä Henki avaa hänelle totuuden jonka hän varmasti saa selville. Yksi osoitus totuudesta on se että Ano 'tietää' että Vatikaani tappoi Yeshuan (todennäköisesti silloin 300-luvulla kun Ano väitti Vatikaanin perustetun). Mutta eivät Anon mukaan onnistuneet. Pyhää henkeä ei tapeta. Ano on taas ihan raivona viimeiset 4-5 minuuttia ja huutaa solkenaan.
Ano on käynyt Leppävirralla
Boogien luona. Videota on myöhemmin tulossa.
Anolle on tullut sellaista sanomaa, joka on pakko laulaa tulemaan.
Ano esittelee
Mario Draghia Wikipediasta. Tämmöinen kaveri. Uuden Suomen uutinen EU:n yhteisvelasta. Yhteinen velanotto on komission agendalla.
Mitä mä oon sanonut EU:sta että se kaatuu omaan mahottomuuteensa. Nyt meilläkin poliitikot yrittää kovasti vedota kaikissa ja hölmöyksissään - kun meidän pitäs itse päättää omista asioista, päästää EU:sta eroon ja kovaan ääneen huutaa globalisteja vastaan - turvata EU:hun. EU sanoo, EU tekee, EU ottaa velkaa, EU painaa Ukrainaan kaikki viimeisetkin rahat.
Ei kun me kaikki vaan mukana. Joskus tää loppuu. Se loppuu siihen että teidän päät irtoaa tässä. Te ootte tässä mukana.
Tämän jälkeen Ano selailee Päivän tunnussana-kirjaa.
Tunnussana avaa nyt Anolle miksi häntä ei ole laitettu sitä videolle lukemaan.

- VKK_Ano_2502_ts.jpg (78.35 KiB) Katsottu 775 kertaa
Uudesta testamentista on Vatikaanissa kymmeniä hyllykilometrejä alkuperäiskirjoituksia ja profetioita. Taivaan isä on tuolla valinnut maan päältä ihmisiä joille hän on kertonut asioita ihmisille ohjeeksi eteenpäin.
Raamattu on kans tällainen.
Vatikaani on tarkoituksella myös sepittänyt ja muokannut sinne kaikkea jotta me eksyttäis ja jotta suora yhteys häviäisi.
Tää Päivän tunnussana on ollut erittäin hyvä mutta kun nyt Taivaan isä on alkanut avata Pyhässä hengessä tätä hommaa. Sieltä arvotaan joka päivällä se VT kohta, UT kohta otetaan täydentämään sitä.
Tulee tavallaan välimies Taivaan isän ja sun väliin. Soiko yhtään kellot? UT otetaan. Näitä ei yhtään ei edes hävetä se että Raamatun käännöksiä on niin selvästi muokattu. Kun katsot 1992 käännöksen ja vertaat sitä vanhempiin niin ajatellaan että ihminen kotisohvallakin tajuaa sen muokatuksi. No miksi se tehdään niin? No sen takia että imisitte sen vanhan sepitetyn tekstin…te vielä rajummin vedätte sen alkuperäisen huijauksen itselle.
Eikö oo kovaa sanomaa jo 1992:ssa! Pidä aina mielessäsi nämä käskyt jotka Moosekselle on annettu. Kerro niitä lapsille… oikein teroita niiden mieleen. Katotaan sitten se välimies. Jeesus varmasti on kova jätkä mutta kun me ei tiedetä siitä totuutta koska Vatikaani on sepittänyt UT:n eksyttääkseen meitä.
Paaviko on tämän tekstin lähettänyt? Mitenhän paljon meille on vääristelty Yeshuan sanomisia!
Meilläkin on Jesus ja Jeesus ja vaikka millaisia nämä nimet! Kun Ano, Antti ja Jorma mennään ulkomaille meidän nimet on pyhitetty maallisesti ettei niitä muokkailla Johnnyksi tai joksikin muuksi! Ja Yeshuan nimi taipuu vaikka miksi joka kielellä! Eikö tää yhtään haise! Tää otetaan välimieheksi tässä! Ymmärrättekö! Yritetään katkaista suora yhteys Taivaan isään!
Yritetään viedä pois suora yhteys ellei oo tää Vatikaanin kirjoittama teksti tässä välissä.
Minua ainakin kiinnostaa ottaa selvää mitä siellä on oikeasti tapahtunu!. Olen varma että pyhä henki tulee avaamaan! Mulla on suora yhteys! Se avaa nytkin mulle että näillä yritetään sua eksyttää! Eksytys on näissä sivuissa! Näitä on muokkailtu näitä tekstejä!
Yeshualla on valtava merkitys. Raamattua, UT ei pidä ottaa - ei mitään - pidä ottaa väliin. Meille selviää kyllä mitä Yeshualle on käynyt. Vatikaanin porukka yritti tappaa hänet mutta Jeesus elää edelleen. Ne ei saa pyhää henkeä tapetuksi.
– Touhumme eteni yhä pitemmälle, ja kun aloimme suoraan sanoen nussia lauteilla sylikkäin, Kari Tapio räjähti, Frederik muistelee kirjassa.