Tämän olinkin jo nähnyt. Kiitos kuitenkin kovasti!MissHolmes kirjoitti:
Tässä kuva siitä kun pope siunaa maddien kuvaa:
Madeleinen tapaus ( Ketju 3)
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Hyvä on kerrata asioita. Vaikka tätäkin:Marsalkka kirjoitti:Tämän olinkin jo nähnyt. Kiitos kuitenkin kovasti!MissHolmes kirjoitti:
Rooman vierailun järjestäjä oli Mitchell. Olen pohtinut, mikä häntä motivoi tähän juttuun. Pelkästäänkö raha? Paavin tapaaminen oli tietysti mahtava mediatapahtuma, mutta oliko Mitchellillä myös uskonnollista vaikutinta?> Palstan säännöt: >>
*4 §* Kirjoitetuilta viesteiltä odotetaan jotain uutta sisältöä
keskusteltavana olevaan aiheeseen. Miettikää hetki ennen kuin painatte
.lähetä.-nappulaa: onko viestissänne todellakin annettavaa ketjuun.
Sisällöttömiin viesteihin puututaan erityisesti silloin, kun ne
häiritsevät ketjun alkuperäistä keskustelua. >
Entä mikä on miljoonäri Brian Kennedyn motiivi? On uhraa tähän juttuun miljoonan toisensa perään. Hän kuuluu Jehovan todistajiin. Samoin Muratin tyttöystävä.
Noilla miljoonilla olisi rakennettu jo muutama uusi valtakunnansali, mutta sen sijaan niillä on rahoitettu Metodo 3:n toimintaa. Onko tämä tyypillistä jehovantodistajan rahankäyttöä?
Tässä jutussa on jonkin verran uskonnollisia ulottuvuuksia. McCannit eivät ole jehovalaisia, vaan katolisia. Ennen Madeleinen katoamista he eivät olleet lainkaan aktiivisia uskovaisia, mutta Kate luki Raamattua, tosin melko erikoisia kohtia.
Ja sitten he saivat kirkon avaimetkin, joita pappi ei missään tapauksessa olisi saanut luovuttaa ulkopuolisille.
Kun puhuu totta, ei tarvitse muistaa niin paljon.
Näin on. Jos kysytään jotain, niin on järkevää vastata johonkin muuhun.X-tine kirjoitti:Hyvä on kerrata asioita.Marsalkka kirjoitti:Tämän olinkin jo nähnyt. Kiitos kuitenkin kovasti!MissHolmes kirjoitti:
Onko siis jokin sääntö, että pappi ei saa antaa avaimia kirkkoon sekä kirkon satojen neliöiden kylmätiloihin?X-tine kirjoitti: Ja sitten he saivat kirkon avaimetkin, joita pappi ei missään tapauksessa olisi saanut luovuttaa ulkopuolisille.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Niin.
Minä luulin sinun ymmärtäneen väärin popen siunanneen Katea ja siksi ''väänsin oikein rautalangasta'' kuvalla, että kyseessä oli kuitenkin Madeleine...kylläkin vain kuvan välityksellä.
Se siunattiinko lapsi tuolloin 'ikuiseen lepoon' lienee arvoitus kaikille muille paitsi vanhemmille.
Minun käsitykseni uskosta jumalaan on sellainen, että kun pyytää anteeksi, anteeksi saa.
Onko katolisten käsitys se, että mitä suurempi synti, sen isompi kiho tarvitaan anteeksiantoon?
En tiedä. Minä näen tuon popepelleilyn vain pr-temppuna ja kahden ennen lähes pakanan yrityksenä ostaa taivaspaikkaa pahojen tekojensa jälkeen.
Piste ja AAMEN.
Minä luulin sinun ymmärtäneen väärin popen siunanneen Katea ja siksi ''väänsin oikein rautalangasta'' kuvalla, että kyseessä oli kuitenkin Madeleine...kylläkin vain kuvan välityksellä.
Se siunattiinko lapsi tuolloin 'ikuiseen lepoon' lienee arvoitus kaikille muille paitsi vanhemmille.
Minun käsitykseni uskosta jumalaan on sellainen, että kun pyytää anteeksi, anteeksi saa.
Onko katolisten käsitys se, että mitä suurempi synti, sen isompi kiho tarvitaan anteeksiantoon?
En tiedä. Minä näen tuon popepelleilyn vain pr-temppuna ja kahden ennen lähes pakanan yrityksenä ostaa taivaspaikkaa pahojen tekojensa jälkeen.
Piste ja AAMEN.
MissHolmes kirjoitti: Minä näen tuon popepelleilyn vain pr-temppuna ja kahden ennen lähes pakanan yrityksenä ostaa taivaspaikkaa pahojen tekojensa jälkeen.
Tuskinpa pakanat taivaspaikkoja halajavat. Vai uskotko tosiaan, että muuttuivat yhtäkkiä uskovaisiksi?
Paikka taivaassa tai hautausmaassa?
Niin näyttää. Ennen Madeleinen katoamista McCannit eivät olleet mitenkään aktiivijäseniä kirkossaan. Ei myöskään heidän lomanviettoonsa kuulunut kirkossa käyminen.Marsalkka kirjoitti:Tuskinpa pakanat taivaspaikkoja halajavat. Vai uskotko tosiaan, että muuttuivat yhtäkkiä uskovaisiksi?MissHolmes kirjoitti: Minä näen tuon popepelleilyn vain pr-temppuna ja kahden ennen lähes pakanan yrityksenä ostaa taivaspaikkaa pahojen tekojensa jälkeen.
En luule, että heidän aktivoitumisensa johtui mistään taivaspaikan halajamisesta. Onhan sitä mietitty, etsivätkö he kenties kirkon liepeiltä erästä muuta paikkaa, hautasijaa Madeleinelle.
Tai ehkäpä he heräsivät ja tekivät aidosti parannuksen.
Mutta eikös parannuksen tekemiseen kuulu myös se, että tunnustaa tehneensä syntiä?
Kun puhuu totta, ei tarvitse muistaa niin paljon.
Re: Paikka taivaassa tai hautausmaassa?
Ahaa. Onko sinulla jotain tietoa heidän synneistään?X-tine kirjoitti:
Tai ehkäpä he heräsivät ja tekivät aidosti parannuksen.![]()
Mutta eikös parannuksen tekemiseen kuulu myös se, että tunnustaa tehneensä syntiä?
-
MissHolmes
- Ben Matlock
No syntiä voisi olla vaikka se, että juo viiniä ja jättää lapset yksin.
Minä tarkoitin tuolla taivaspaikalla sitä, että toiminnallaan kiillottaa kuvaansa.
Ei niinkään ylös, vaan ympärille.
Niin kuin olen aiemminkin sanonut, henkilökohtaisesti olisin käyttänyt tuonkin kirkossa ramppaamisajan lapseni etsintään.
Mutta minä olenkin minä.
Kirkko ja ranta.
Ne ovat ne kysymysmerkkejä herättävät paikat.
Toisaalta kirkkohan on hyvin lähellä rantaa.
Herra Smithän sanoi nähneensä Gerryn näköisen miehen kantaneen lasta kohti rantaa.
Pariskunta viihtyi rannalla huomattavan paljon. Erittäin moni kuva heistä on rannan kallioilta ja kiviltä. Monessa haastattelussa he kertovat kävelleensä rannalla jne jne jne...
Minä tarkoitin tuolla taivaspaikalla sitä, että toiminnallaan kiillottaa kuvaansa.
Ei niinkään ylös, vaan ympärille.
Niin kuin olen aiemminkin sanonut, henkilökohtaisesti olisin käyttänyt tuonkin kirkossa ramppaamisajan lapseni etsintään.
Mutta minä olenkin minä.
Kirkko ja ranta.
Herra Smithän sanoi nähneensä Gerryn näköisen miehen kantaneen lasta kohti rantaa.
Pariskunta viihtyi rannalla huomattavan paljon. Erittäin moni kuva heistä on rannan kallioilta ja kiviltä. Monessa haastattelussa he kertovat kävelleensä rannalla jne jne jne...
Niin joo. Sitä siinä tietysti haettiin.MissHolmes kirjoitti:No syntiä voisi olla vaikka se, että juo viiniä ja jättää lapset yksin.
Ahaa! Taivaspaikan ostaminen tarkoittaakin kuvansa kiillottamista. Enpä tiennyt, että kyseinen ilmaus tarkoittaakin sitä.Minä tarkoitin tuolla taivaspaikalla sitä, että toiminnallaan kiillottaa kuvaansa.
Niin joo. Olisi paljon tärkeämpää koluta vaikkapa rantoja kuin saada julkisuutta asialle.Niin kuin olen aiemminkin sanonut, henkilökohtaisesti olisin käyttänyt tuonkin kirkossa ramppaamisajan lapseni etsintään.
Tarkentaisin vielä, että kirkon satojen neliöiden kokoiset kylmätilat. Nyt pitäisi saada ne koirat vielä sinne nuuhkimaan.Kirkko ja ranta.
Erikoista ja harvinaista!Pariskunta viihtyi rannalla huomattavan paljon. Erittäin moni kuva heistä on rannan kallioilta ja kiviltä. Monessa haastattelussa he kertovat kävelleensä rannalla jne jne jne...
Tämä tällainen sääntö minua vielä kiinnostaa. Voisitko X-tine kertoa asiasta hieman lisää?Marsalkka kirjoitti:Onko siis jokin sääntö, että pappi ei saa antaa avaimia kirkkoon sekä kirkon satojen neliöiden kylmätiloihin?X-tine kirjoitti: Ja sitten he saivat kirkon avaimetkin, joita pappi ei missään tapauksessa olisi saanut luovuttaa ulkopuolisille.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Marsalkka, pappi sai asiasta kovat nuhteet.Marsalkka kirjoitti:Tämä tällainen sääntö minua vielä kiinnostaa. Voisitko X-tine kertoa asiasta hieman lisää?Marsalkka kirjoitti:Onko siis jokin sääntö, että pappi ei saa antaa avaimia kirkkoon sekä kirkon satojen neliöiden kylmätiloihin?X-tine kirjoitti: Ja sitten he saivat kirkon avaimetkin, joita pappi ei missään tapauksessa olisi saanut luovuttaa ulkopuolisille.
Laitan linkkiä juttuun myöhemmin.
Asia kuitenkin liittynee siihen, ettei hän epäilysten herättyä pyytänyt avaimia välittömästi takaisin.
Avaimen pariskunta palautti vasta lähtönsä jälkeen jonkun tuttavan välityksellä. Ei henkilökohtaisesti.
Ah, kuikn sympaattisen hehkeä suhde heillä olikaan tuohon 'jumalan palvelijaan', joka auttoi heitä pahimpina aikoina...
Viimeksi muokannut MissHolmes, Ke Syys 17, 2008 10:25 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko marsalkalla huono muisti vai mitä? Kyseinne pappishenkilö kertoi useammalle lehdelle että hän ei oliis saanut avaimia antaa. Tämä on muutenkin ihan yleinen käytäntö että avaimia ei anneta ulkopuolisille vaan paikalla on aina joku henkilökuntaan kuuluva kun kirkon ovet vat avoinna...olisinkin ennemmin kiinnostunut että mistä marsalkka on saanut päähänsä että kirkon tiloihin annetaan avaimia ulkopuolisille? Kyseinen pappi sai myös nuhtelut menettelystään esimieheltään. Jo ssiihen tarvitsee jotain lähteitä niin tervemenoa tuonne aikaisempiin ketjuihin niistä lukemaan...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Olin vain kiinnostunut asiasta.cicero kirjoitti:Onko marsalkalla huono muisti vai mitä? Kyseinne pappishenkilö kertoi useammalle lehdelle että hän ei oliis saanut avaimia antaa. Tämä on muutenkin ihan yleinen käytäntö että avaimia ei anneta ulkopuolisille vaan paikalla on aina joku henkilökuntaan kuuluva kun kirkon ovet vat avoinna...olisinkin ennemmin kiinnostunut että mistä marsalkka on saanut päähänsä että kirkon tiloihin annetaan avaimia ulkopuolisille? Kyseinen pappi sai myös nuhtelut menettelystään esimieheltään. Jo ssiihen tarvitsee jotain lähteitä niin tervemenoa tuonne aikaisempiin ketjuihin niistä lukemaan...
Tässähän asiasta tosiaan on:
http://www.dailymail.co.uk/news/article ... cCann.html
Ei mainintaa avainsäännöistä.
"I was just doing my job supporting lost souls. I would do that with any family who were in their situation. I didn't do anything wrong.Kyseinne pappishenkilö kertoi useammalle lehdelle että hän ei oliis saanut avaimia antaa.
juu tää dailymail onkin kaikkien totuudenetsijöiden aarreaitta..Marsalkka kirjoitti:Olin vain kiinnostunut asiasta.cicero kirjoitti:Onko marsalkalla huono muisti vai mitä? Kyseinne pappishenkilö kertoi useammalle lehdelle että hän ei oliis saanut avaimia antaa. Tämä on muutenkin ihan yleinen käytäntö että avaimia ei anneta ulkopuolisille vaan paikalla on aina joku henkilökuntaan kuuluva kun kirkon ovet vat avoinna...olisinkin ennemmin kiinnostunut että mistä marsalkka on saanut päähänsä että kirkon tiloihin annetaan avaimia ulkopuolisille? Kyseinen pappi sai myös nuhtelut menettelystään esimieheltään. Jo ssiihen tarvitsee jotain lähteitä niin tervemenoa tuonne aikaisempiin ketjuihin niistä lukemaan...
Tässähän asiasta tosiaan on:
http://www.dailymail.co.uk/news/article ... cCann.html
Ei mainintaa avainsäännöistä.
"I was just doing my job supporting lost souls. I would do that with any family who were in their situation. I didn't do anything wrong.Kyseinne pappishenkilö kertoi useammalle lehdelle että hän ei oliis saanut avaimia antaa.
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"