JohanPomppas kirjoitti: To Helmi 29, 2024 4:12 pm
No ei tietenkään... Eihän sellaisesta voi tuomita, koska ei ole lakiin kirjattu. Kaikillahan on oikeus lisääntyä, valitettavasti... Kyllä tuonkin emakon reikään joku on valmis vielä laukeamaan ja hänet näin siementämään. Ja tuolle lapamadolle joku emakko (jos ei peräti Muusa itse) on vielä valmis tarjoamaan omaa reikäänsä, johon laueta ja hänet näin ollen siementää.

Raccaus ja haave pienten jalkojen teputuksesta on ihana asia.
Ihailen sun verbaliikkaa. Minä kyl luulen, et lutkapoica on se, joka ensiksi siemennetään
Tosin ehtiihän moppikin tiineytyä jo kiven sisässä ja sit voidaankin Linna-sarjassa seurata sen pykimistä ja bambiinon ensimmäisiä _elin_päiviä
Ja eiköhän sen _mahdollisesta_ aik. linnatuomiosta oo jo se yli viisi vuotta, joten ensikertalaisia menee. Eli pauttirallaa 3,5 vuotta ja mopille 1,5 vee, kun otetaan alennukset ja tutkintavankeus huomioon...
Aika naurettavaa kyl. Itekineka ajattelin noita tuomioita ilman mtn alennuksia ja vähennyksiä, jolloin ne olis ollu ees kohtuulliset.
Kyllähän tuo Ocmon haastattelu suorastaan huutaa punaista valitukselle hoviin. Mahtaaneko bioisä sitten? Ehkäpä hänen äiteensä neuvoo tekemään niin.
Jos ees jotain toivon nii sitä, et nää kaks ees opiskelisivat/edes aloittaisivat opiskella jotkut ammatit siellä valtion täyshoidossa. Et voisivat vähä niinku pay back kaikille meille. Kävin just kampaajalla ja mopistahan vois tulla niinku vaik parturi-kampaaja, kun se tykkää laitella tota tuccaansa. Ja pauttis sit tulevaisuudessa tulis korjaa meidän vuotavat putket ja tulikuumaa työntävän suihkun. Hmmmm.... Kaikkihan on mahdollista, koska valitettavasti myös tämä juddu unohtunee ajan kanssa ja ne uudet identiteetit.
Nythän poliisi sit tekee esitutkintaa Jns sossujen toiminnasta, jos en oo erehtynyt. No milloinkahan siinä on sitten syytteennostopvm?? Vai hautautuuko sekin jonnekin uutistulvaan - toivottavasti ei, koska onhan ko. aiheesta käyty runsaastikin keskustelua - ja vrm voimmekinjo suunnata katseet siihen. Koska ei Ocmo valita - liekö sit huono vaiko nou.
Ja TOTTA, nyt sitten todetaan, että lapsi kuoli ^^^ en tajua minäkään.