Nyt varmaan osuu kusiaispesään, mutta quoteista kysymys...

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1224
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Nyt varmaan osuu kusiaispesään, mutta quoteista kysymys...

Viesti Kirjoittaja Blues »

Hyvä palsta, hyvät ja usein perusteelliset pohjustukset kyseisistä keisseistä. Vastaukset myös hyvin perusteellisia, mutta...
Joissakin threadeissa mua häiritsee se, että joku lainaa koko aloittajan, tai jonkun muun vastaajan tekstin, todetakseen, että "tuntuupa oudolta!" (karrikoidusti)
lähestulkoon jokaiselle keissille on oma threadinsa, eli eikö voisi laittaa vaikka nickin ja siihen vastauksen? Koska kuitenkin jokainen tietää, mistä jutusta on kysymys.
Esim:

x blablabla olen kanssasi samaa mieltä... Ilman, että kopioi koko x:n kirjoitusta?
Miksi siis pitää lainata koko teksti?
Tämä ilman sarvia ja hampaita.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1224
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Viesti Kirjoittaja Blues »

Niin ja tietysti se oman vastauksen osalta tärkeä quote on O.K, mutta se koko tekstin quote hankaloittaa lukemista.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7240
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Re: Nyt varmaan osuu kusiaispesään, mutta quoteista kysymys.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Blues kirjoitti:
blablabla olen kanssasi samaa mieltä

8)...näin on 8)
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Mun mielestä se oleellinen johon vastaus kohdennetaan, tulee olla lainattuna. Toki siitä voi ja kannattaa ottaa turhat pois jos nitä kokee olevan, näin itsekin teen.
R&K
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 95
Liittynyt: Ke Kesä 27, 2007 11:03 am

Viesti Kirjoittaja R&K »

Tylsempiä on nuo quotet, joissa on esim. tekstiä jostain uutisesta ja sitten pari-kolme postittelee saman, sen vertaa vaivaa näkemättä, että se on jo palstalla.
Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1224
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Viesti Kirjoittaja Blues »

Loka vastaukseen liittyvä oleellinen tuleekin lainata, mutta silloinkaan ei tarvitse koko tmstekstiä lainata, eihän? Täältä löytyy monta threadia joissa on jopa 3 lainausta päällekkäin ja kommenttina jotain: "ei oo totta! Mä en voi uskoa!"
jos kommentti koskee koko aihetta, niin miksi lainata, jos joku ei ole sanonut jotain, mitä juurikin haluaa kommentoida?
Jos taas kommentti koskee jonkun jo kirjoittaneen asiaa, niin miksi ei voi kopsata vain sitä tekstin osaa, jota oma vastaus koskee?
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
Herkkis
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 3:07 pm

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

Blues kirjoitti:Loka vastaukseen liittyvä oleellinen tuleekin lainata, mutta silloinkaan ei tarvitse koko tmstekstiä lainata, eihän? Täältä löytyy monta threadia joissa on jopa 3 lainausta päällekkäin ja kommenttina jotain: "ei oo totta! Mä en voi uskoa!"
jos kommentti koskee koko aihetta, niin miksi lainata, jos joku ei ole sanonut jotain, mitä juurikin haluaa kommentoida?
Jos taas kommentti koskee jonkun jo kirjoittaneen asiaa, niin miksi ei voi kopsata vain sitä tekstin osaa, jota oma vastaus koskee?
lol
kk
aasdasdsa
tiedän mitä tarkoitat
I am an African!
Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1224
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Viesti Kirjoittaja Blues »

Herkkis:
:lol:
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
anni
Alibin satunnaislukija
Viestit: 64
Liittynyt: Pe Touko 11, 2007 8:32 pm

Re: Nyt varmaan osuu kusiaispesään, mutta quoteista kysymys.

Viesti Kirjoittaja anni »

Blues kirjoitti:Tämä ilman sarvia ja hampaita.
Halusit siis vain mainita.... :oops:
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

juu, samaa mieltä myöskin, keskustelua on tällöin pirusti vaikeampi seurata.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2652
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nyt varmaan osuu kusiaispesään, mutta quoteista kysymys.

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Blues kirjoitti:Hyvä palsta, hyvät ja usein perusteelliset pohjustukset kyseisistä keisseistä. Vastaukset myös hyvin perusteellisia, mutta...
Joissakin threadeissa mua häiritsee se, että joku lainaa koko aloittajan, tai jonkun muun vastaajan tekstin, todetakseen, että "tuntuupa oudolta!" (karrikoidusti)
lähestulkoon jokaiselle keissille on oma threadinsa, eli eikö voisi laittaa vaikka nickin ja siihen vastauksen? Koska kuitenkin jokainen tietää, mistä jutusta on kysymys.
Esim:

x blablabla olen kanssasi samaa mieltä... Ilman, että kopioi koko x:n kirjoitusta?
Miksi siis pitää lainata koko teksti?
Tämä ilman sarvia ja hampaita.
Oon kanssas samaa mieltä. Turha lainata koko stoori kun kaikki hoituu parilla sanalla. :D 8) :D
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Loka kirjoitti:Mun mielestä se oleellinen johon vastaus kohdennetaan, tulee olla lainattuna. Toki siitä voi ja kannattaa ottaa turhat pois jos nitä kokee olevan, näin itsekin teen.
Oikein :)
sqeeze
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 115
Liittynyt: To Touko 17, 2007 12:10 am

Viesti Kirjoittaja sqeeze »

Tottatosiaan ei voi olla niin pirun vaikeaa painaa sitä nappia viestiä lähettäessä josta pääsee tarkastamaan viestinsä. Se on todella ärsyttävää kun niitä quoteja ei saada tehtyä kunnolla. Ei oo niin vaikeeta...
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am
Vastaa Viestiin