4v. pojan törkeä kuolemantuottamus 8.6.2023 Joensuu, äidille ja isäpuolelle ehdotonta

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
brainstormy
Harjunpää

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolema oli mm. törkeä kuolemantuottamus - 7 v 9 kk ja 3 v 7 kk vankeutta

Viesti Kirjoittaja brainstormy »

No sitä****tiedetään mitä toteen on näytetty. Ja siihen väliin ei voi muuta mahtua kun rekallinen **skaa pienelle pojalle.

Jos omaisen roolissa täällä joku viitsii olla, niin osanottoni.
Mutta täällä lähinnä haetaqn oikeutta lapselle, ei kenellekään muulle.
Yasmin3
Alokas

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolema oli mm. törkeä kuolemantuottamus - 7 v 9 kk ja 3 v 7 kk vankeutta

Viesti Kirjoittaja Yasmin3 »

Siellä taas joku ääliö huutelee
On varmasti rankkaa kun se rakastava äiti meni nyt vähän arestiin. Korkki kiinni ja napit syrjään, ne ei nyt oloa helpota, eikä tämä palsta. Pitäkää niistä elossa olevista lapsista huolta. ❤️
Teräs
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Teräs »

Korento kirjoitti: Pe Maalis 01, 2024 8:35 pm Suosittelen katsomaan kyseisen A-studion. Vieraana lapsiasiainvaltuutettu, edustaja lastensuojelusta ja lastensuojelun kokemusasiantuntija. Huolestuttava asia oli kun lapsiasianvaltuutettu toteaa, ettei pientenlasten sijoitukset ole lisääntyneet, oliko 90-luvun jälkeen.

https://areena.yle.fi/1-68179438?utm_me ... -ios-share
JO 2-vuotiaista lapsista on lasuissa paksut kansiot tapahtumista. Yksikin rivi on liikaa 😡. Ko. lasu on otettu tutkintaan. Kun nisti synnyttää, vauvalla on usein todella pahoja vieroitusoireita. Siitä se ihmisen elämä alkaa.
Mitävittuutetiedätte
Alokas

Viesti Kirjoittaja Mitävittuutetiedätte »

Te kaikki ääliöt joutaisitte lahdattavaksi. Kukaan tosta suvusta ei koskaan unohda Miloa. Mutta te ette tajua mitään, se OIKEA tuska ei koskettanut teitä. Hyvä huudella siellä, minä olen nähnyt läheltä omaisten TUSKAN. Te tuskin tiedätte siitä mitään
Korento
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Korento »

Cadi John kirjoitti: Pe Maalis 01, 2024 8:39 pm
Korento kirjoitti: Pe Maalis 01, 2024 8:35 pm Suosittelen katsomaan kyseisen A-studion. Vieraana lapsiasiainvaltuutettu, edustaja lastensuojelusta ja lastensuojelun kokemusasiantuntija. Huolestuttava asia oli kun lapsiasianvaltuutettu toteaa, ettei pientenlasten sijoitukset ole lisääntyneet, oliko 90-luvun jälkeen.

https://areena.yle.fi/1-68179438?utm_me ... -ios-share
Tästä jo kerran mainitsin täällä. Hyvin kiteytetty tuossa mm lasun ongelmat.
Tuli tuplat. Unohdin, että tämä oli jo jaettu, tänne tulee niin tiuhaa viestejä.
oh my
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja oh my »

Aina saa kärsiä ja hävetä, etenkin Muusan ym sukulaisten takia. Milo kärsi eniten, ihmissaastat ei edes tiedä, mitä on häpeäminen. Valkoista roskasakkia ja osasyyllisiä.
brainstormy
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja brainstormy »

Kukaan ei voi ymmärtää tämän pienen pojan tuskaa. Juuri muu ei täällä olevaa porukkaa varmaan kiinnostakaan.
Omaisten tuska on vain varjo tässä.
Pieni poika oli se pääuhri tässä, ei omaiset.
JudgeCooper
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja JudgeCooper »

Mitävittuutetiedätte kirjoitti: Pe Maalis 01, 2024 8:39 pm Vittu työ ootte ällöttäviä idiootteja kaikki!! Tajuatteko yhtään, tai haluatteko edes tajuta miltä omaisista tuntuu kaikki? Kuka teistä oikeasti pystyy samaistumaan tilanteeseen? EI KUKAAN! Joten pitäkää päänne kiinni ja antakaa olla! Teistä kukaan ei ole ollut näiden läheisten ominaisuudessa, eikä kukaan voi tietää miltä heistä tuntuu. Täällä on niin hyvä nimimerkkien takana jauhaa paskaa asiassa, tietämättä mitään oikeasti. HÄVETKÄÄ!
Kieliopillisesti melko hyvin tehty sepitelmä. Tekstin alussa kovin argumentointi, jonka jälkeen sepitettä väitteen tueksi. Olisiko tahtotila saada reaktioita? Tai teinin essee-harjoitus.
Välinpitämättömyys on valinta.
-suokuokkajajussi
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja -suokuokkajajussi »

Mitävittuutetiedätte kirjoitti: Pe Maalis 01, 2024 8:39 pm Vittu työ ootte ällöttäviä idiootteja kaikki!! Tajuatteko yhtään, tai haluatteko edes tajuta miltä omaisista tuntuu kaikki? Kuka teistä oikeasti pystyy samaistumaan tilanteeseen? EI KUKAAN! Joten pitäkää päänne kiinni ja antakaa olla! Teistä kukaan ei ole ollut näiden läheisten ominaisuudessa, eikä kukaan voi tietää miltä heistä tuntuu. Täällä on niin hyvä nimimerkkien takana jauhaa paskaa asiassa, tietämättä mitään oikeasti. HÄVETKÄÄ!
Toivon, että tuntuu. Moni tiesi, eikä puuttunut, ei estänyt.
Ja ihmiset puhuu asioista vuosia eteenpäin. Ei ole Vilja Erikakaan unohtunut.
4-vuotias kuoli äidin ja isäpuolen tekojen takia. Turha puolustella.
hmari
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja hmari »

Teräs kirjoitti: Pe Maalis 01, 2024 8:59 pm
JO 2-vuotiaista lapsista on lasuissa paksut kansiot tapahtumista. Yksikin rivi on liikaa 😡. Ko. lasu on otettu tutkintaan. Kun nisti synnyttää, vauvalla on usein todella pahoja vieroitusoireita. Siitä se ihmisen elämä alkaa.
Täytyy sanoa, että lukiessani että nelivuotiaasta lapsesta on tullut kymmeniä lastensuojeluilmoituksia niin ensimmäinen ajatus oli, että nyt kyllä hätyytellään jonkin sortin ennätyksiä. Ei tuo mikään normi tilanne lastensuojelussa ole, itse olen törmännyt tuollaisiin lukuihin lähinnä teini-ikäisten tai sellaisten lasten kohdalla, josta huoltajuuskiistaa käyvät vanhemmat valjastaa koko suvun tehtailemaan viikottain ilmoituksia. Toki voi olla, että idässä tämäkin asia on toisin…
sivusta_seuraaja
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja sivusta_seuraaja »

Mitävittuutetiedätte kirjoitti: Pe Maalis 01, 2024 9:06 pm Te kaikki ääliöt joutaisitte lahdattavaksi. Kukaan tosta suvusta ei koskaan unohda Miloa. Mutta te ette tajua mitään, se OIKEA tuska ei koskettanut teitä. Hyvä huudella siellä, minä olen nähnyt läheltä omaisten TUSKAN. Te tuskin tiedätte siitä mitään
Ei varmaan unohda. Enkä ainakaan itse voi tuntea sitä tuskaa. Voi vain kuvitella.
Lämmin osanotto myös sinulle!
sivusta_seuraaja
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja sivusta_seuraaja »

Mitävittuutetiedätte kirjoitti: Pe Maalis 01, 2024 9:06 pm Te kaikki ääliöt joutaisitte lahdattavaksi. Kukaan tosta suvusta ei koskaan unohda Miloa. Mutta te ette tajua mitään, se OIKEA tuska ei koskettanut teitä. Hyvä huudella siellä, minä olen nähnyt läheltä omaisten TUSKAN. Te tuskin tiedätte siitä mitään
Ei varmaan unohda. Enkä ainakaan itse voi tuntea sitä tuskaa. Voi vain kuvitella.
Lämmin osanotto myös sinulle!
Dipadipaa
Alokas

Viesti Kirjoittaja Dipadipaa »

Pieni poika kuollut järkyttävän väkivallan seurauksena. Herättänyt varmastikin monissa hirveitä tunteita ja antanut aihetta keskusteluille. Teidän lähipiiri vain puolustellut tappajia niin koen jotenkin nyt pohjanoteerauksen tuon Te kaikki ääliöt joutaisitte lahdattaviksi Jaa nii kuin Milokin? Jätetäänkö elämään sitten vain roskasakki pilleri bisneksiniin ja kaljakoppineen. :roll:
Juliet Jones
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

Miksi se suku ei puuttunut tämän tappajakaksikon elämään jo aiemmin, ja huolehtinut lapsen hyvinvoinnista ja turvallisuudesta? Sebun äiti taisi olla ainoa, joka yritti puuttua, mutta Muusa veti kauheat kilarit siitä. Muusan taikka hänen lähisukulaisten mielestä narkkiparin elämässä ei ollut mitään vialla: kaikki oli hyvin! Kunnes lapsi sitten kuoli pahoinpideltynä ja huoneeseensa tuskissaan hylättynä.

Vastaappa tähän. Miksi suku ei huolehtinut, vaan jätti lapsen narkkiparin armoille? Ja muistetaanko Milo juuri tämän kohtalonsa vuoksi, kuoliaaksi poltettuna ja hakattuna pikkupoikana?
Amy
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Amy »

Ootteko te koko porukka jotain murhanhimoisia? Ei voi koko aikaa lahdata ihmisiä.

Inhimillistä kuulla, että sitä tuskaakin on. Me ollaan hämmentyneinä luettu kuulusteluja, joissa ei just sillä hetkellä näkynyt tuskaa, vaan enemmän puolustelua ja välinpitämättömyttä. Ja toki netissä vittuilivat esim. Muusan kritisoijille.

Ja lopulta ei läheisetkään tienneet sitä v****akaan mistään.
Vastaa Viestiin