Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.3
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Ei.Rattus kirjoitti:Joko on pakastin pullollaan talvea varten?
Tuossa kylällä on parikin isompaa ruokakauppaa joissa on helppo asioida.
Päivän-parin vai kerralla viikon safkat ruokakaupassa käydessä?
Viimeksi muokannut Mike Manner, To Syys 18, 2008 2:05 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
- Juliet Jones
- Axel Foley
- Juliet Jones
- Axel Foley
-
loneliness
- Jessica Fletcher
meillä on viiden viikon ruokalista tehtynä etukäteen ja sen mukaan ostetaan ruuat. ainoastaan hedelmiä, maitoa ja sellaisia juttuja joita ei voi pakastaa tai ei säily muuten ostetaan kerran viikossa. Niinpä joka viiden viikon välein jääkaappi on tyhjänä niin että pesen sen taas ennen täyttöä...
teetkö listoja ja ovatko kaikki järjestyksessä ja omalla paikallaan?
teetkö listoja ja ovatko kaikki järjestyksessä ja omalla paikallaan?
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Teen loputtomasti listoja ja muistilappuja jotka sitten ovat suloisesti sekaisin ja ympäriinsä.
Jos joutuisit henkirikoksen uhriksi, minkälaisessa ympäristössä soisit sen tapahtuvan (itse rikos ei ole siis valinnainen)?
Jos joutuisit henkirikoksen uhriksi, minkälaisessa ympäristössä soisit sen tapahtuvan (itse rikos ei ole siis valinnainen)?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Heps, Kyllihän pistää pahoja, eli siis missä haluaisin joutua henkirikoksen uhriksi.
No minulla ei ole muuta vaihtoehtoa, kuin Bodomin murhaniemi.
Siella se saisi tapahtua, mutta ehdollisesti niin, että tämä Bodomin kolmoismurhaaja olisi siinä vastapuolella, jota saisin kerran vetäistä metrisellä koivuhalolla päin kahelia.
Ei tarvitsisi enää senkään kurjan leukojaan täällä maanpäällä louskuttaa ja muistiaukkoa tulisi tuomiopäivään asti.
Lyöntini saattaisi olla niin luja, että ukko lähtisi kengistään, joten kenkiä ei tarvitsisi etsiä, ukkoa kylläkin.
Ei kait sitten olisi sen väliä, kuinka siinä itselle kävisi, kun tuo raukkamainen lastentappaja saisi sen mikä hänellen kuuluu.
Siis tuossahan oli kyse Bodomin murhaajasta, joka ei ollut Nils Wilhelm Gustafsson, jonka Espoon käräjäoikeus vapautti kaikista Bodominjärven murhasyytteistä, koska vaikutti vahvasti siltä, että niemellä oli ulkopuolinen tekijä.
No minulla ei ole muuta vaihtoehtoa, kuin Bodomin murhaniemi.
Siella se saisi tapahtua, mutta ehdollisesti niin, että tämä Bodomin kolmoismurhaaja olisi siinä vastapuolella, jota saisin kerran vetäistä metrisellä koivuhalolla päin kahelia.
Ei tarvitsisi enää senkään kurjan leukojaan täällä maanpäällä louskuttaa ja muistiaukkoa tulisi tuomiopäivään asti.
Lyöntini saattaisi olla niin luja, että ukko lähtisi kengistään, joten kenkiä ei tarvitsisi etsiä, ukkoa kylläkin.
Ei kait sitten olisi sen väliä, kuinka siinä itselle kävisi, kun tuo raukkamainen lastentappaja saisi sen mikä hänellen kuuluu.
Siis tuossahan oli kyse Bodomin murhaajasta, joka ei ollut Nils Wilhelm Gustafsson, jonka Espoon käräjäoikeus vapautti kaikista Bodominjärven murhasyytteistä, koska vaikutti vahvasti siltä, että niemellä oli ulkopuolinen tekijä.
Meinasin vastata Kyllin kysymykseen, että kotitalon kellarissa epäselvissä olosuhteissa yön hiljaisina tunteina ravitsemusliikereissun jälkimainingeissa, mutta enhän mä sovi ollenkaan profiiliin! Tutkijat olisivat taas kuin ö aapisen laidalla.
Ehkä olisi reilumpaa kaikkia kohtaan, että se tapahtuisi tutussa porukassa jossa alkoholilla oli osuutta asiaan. Ja Moralla tieteskin
Ei tarvitsisi sitten pähkäillä mun kohtaloa täällä minfossa.
Samalla kysymyksellä mennään...
Ehkä olisi reilumpaa kaikkia kohtaan, että se tapahtuisi tutussa porukassa jossa alkoholilla oli osuutta asiaan. Ja Moralla tieteskin
Ei tarvitsisi sitten pähkäillä mun kohtaloa täällä minfossa.
Samalla kysymyksellä mennään...
-
synkempi hautajaisvieras
- Martin Beck