Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
qurqo kirjoitti: Ma Maalis 11, 2024 9:22 pm
Jimmy Kimmel ei kyllä mikään koomikko ole. Ei edes oscareita voitu viedä läpi ilman, että TDS ja Trump piti saada mukaan.
No tätähän ei olisi edes tapahtunut jos Trump olisi kerrankin pitänyt suuren suukkinsa supussa. Niin se vaan tuppaa menemään että metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan.
Miksi olisi pitänyt? Trump laukoi taas totuuksia oscareista, joita ei ketään kiinnosta katsoa. Pakko oli vain saada Trump jotenkin mukaan sotkettua ja kimmel teki itsestään täyden pellen.
Tuossa koko viesti, kun ei se edes koko tekstiä viitsinyt lukea.
Jimmy Kimmel ei kyllä mikään koomikko ole. Ei edes oscareita voitu viedä läpi ilman, että TDS ja Trump piti saada mukaan.
No tätähän ei olisi edes tapahtunut jos Trump olisi kerrankin pitänyt suuren suukkinsa supussa. Niin se vaan tuppaa menemään että metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan.
Ai saatana että ovat keksineet hienon lyhenteen, tuon TDS:n. Ja sitä sitten pusketaan esiin aina kun joku arvostelee Trumpia. Tai vaikka vaan naureskellen vastaa saamaansa kritiikkiin, kuten Kimmel teki.
Onpas yllättävää, ettei Kimmel ole kurkon mielestä edes koomikko. Jos Kimmelin pilkan kohteena olisi Biden, niin kurko upottelisi ketjun täyteen JK:n videopätkiä.
Kaikki Woke "koomikot" on vain poliittisia propagandisteja. Ei he saa tehdä oikeaa viihdettä, kun ei saa ketään muuta pilkata, kuin poliittisesti toisella laidalla olevia.
Bidenistähän saisi loputtomiin tehtyä komediaa, mutta se on ehdottomasti kiellettyä. Clinton oli viimeinen demokraattien presidentti, jota sai pilkata. Hussein Obaman tultua valtaan se lakkasi tyystin.
Miten niin ei saa Bidenia pilkata? Ihme juttua taas. Sen kun pilkkaa vaan jos hyvin osaa.
Just toissapäivänä katsoin John Stewartin pätkän jossa teki pilaa sekä Trumpista että Bidenista. Ja oli oikein hilpeä esitys.
Kyllä me Trumpia idioottina pitävät osataan nauraa Bidenillekin. Toisin kuin te trumpistit, joiden mielestä huumori on aina paskaa jos kohteena on Trump.
Sitäpaitsi, uskoisin että iso osa Trumpia suolaavista täällä Minfossakin on kuten minä, eli ei haluttaisi noista presidentiksi kumpaakaan. Mun mielestä molemmat on surkeita vaihtoehtoja, enkä ymmärrä miksei USA:n kokoisesta valtiosta löydy parempia kuin nuo kaksi vanhaa jäärää.
Olen kyllä tuonut tuon esiin useaan otteeseen, mutta tuskin on mennyt jakeluun.
Miksi olisi pitänyt? Trump laukoi taas totuuksia oscareista, joita ei ketään kiinnosta katsoa. Pakko oli vain saada Trump jotenkin mukaan sotkettua ja kimmel teki itsestään täyden pellen.
Olet taas ymmärtänyt asian aivan väärin. Trumpihan katsoi ketchuppi suupielistä valuen Oscar-gaalaa ja laukoi suoran lähetyksen aikana heti typerän kommenttinsa Truth Socialiinsa. Jimmy Kimmel sitten vain lukaisi typeryksen kommentin suorassa lähetyksessä. Pisti vielä vitsiä jatkoksi, niin kuin rautainen ammattilainen tekee. Trump tosiaan sotki itse itsensä mukaan gaalaan. Kimmelin showt ovat parasta antia USAsta.
PS. Trump on kyllä tyhmä kuin saapas, todennäköisesti 88 MUSD ei riittänyt, vaan tulossa lienee toinen kunnianloukkausyyte E. J. Collinsin jutussa. Voi olla, että valamiehistö pistää sellaisen summan, että suu tukkiutuu.
WW2 jälkeisen merisotahistorian suurimmat tappiot aiheuttaa maa, jolla ei ole edes kunnon laivastoa.
Hank Voight kirjoitti: Ma Maalis 11, 2024 10:09 pm
Miten niin ei saa Bidenia pilkata? Ihme juttua taas. Sen kun pilkkaa vaan jos hyvin osaa.
Just toissapäivänä katsoin John Stewartin pätkän jossa teki pilaa sekä Trumpista että Bidenista. Ja oli oikein hilpeä esitys.
Kyllä me Trumpia idioottina pitävät osataan nauraa Bidenillekin. Toisin kuin te trumpistit, joiden mielestä huumori on aina paskaa jos kohteena on Trump.
Sitäpaitsi, uskoisin että iso osa Trumpia suolaavista täällä Minfossakin on kuten minä, eli ei haluttaisi noista presidentiksi kumpaakaan. Mun mielestä molemmat on surkeita vaihtoehtoja, enkä ymmärrä miksei USA:n kokoisesta valtiosta löydy parempia kuin nuo kaksi.
Olen kyllä tuonut tuon esiin useaan otteeseen, mutta tuskin on mennyt jakeluun.
Lahkolaisuus estää huumorin tekemisen mistään kielletyistä aiheista, joihin kuuluu demokraatit ja Woke aiheet.
Jon Stewart on irtautumassa lahkosta. Taisi herätä todellisuuteen, kun Applelta sai kenkää kielletyistä aiheista puhuessaan.
Ei jenkeistä Trumppia parempaa ehdokasta löydy. Kukaan muu ei pysty korruptoitunutta hallintoa vastustamaan. Kunhan Trump ensin suon tyhjentää hirviöistä, niin voidaan taas palata normaaleihin ehdokkaisiin.
Hank Voight kirjoitti: Ma Maalis 11, 2024 10:09 pm
Sitäpaitsi, uskoisin että iso osa Trumpia suolaavista täällä Minfossakin on kuten minä, eli ei haluttaisi noista presidentiksi kumpaakaan. Mun mielestä molemmat on surkeita vaihtoehtoja, enkä ymmärrä miksei USA:n kokoisesta valtiosta löydy parempia kuin nuo kaksi vanhaa jäärää.
Samma här. En ole Trump-vastainen siitä syystä että olisin joku Bidenin fani. Hämmästyttää kovin että USA:n pressaksi ei ole tarjolla kuin vain omiaan höpötteleviä vanhuksia.
Vaikka Trumpilla näistä vanhuksista ehkä vähiten näkyykin se vanhuus, niin hänellä onkin paljon muita ominaisuuksia jotka tekevät hänestä täysin sopimattoman USA:n presidentiksi.
Aika kuvaavaa kun koko Oscar-gaalakin naureskeli hänelle.
Ryssät ovat innoissaan kun Orban vahvisti Trumpin mahtavan nerokkaan suunnitelman Ukrainan sodan lopettamiseksi, eli se että lopetetaan kaikki apu Ukrainalle, eli annettaisiin Ukrainan romahtaa ja ryssän kävellä Kiovaan siinä samalla raiskaillen ja murhaillen siviilejä. Tosi mahtava "rauhansuunnitelma".
On se Trumppi vaan nero.
Vaikka tuo skenaario on äärimmäisen oksettava, teoriassa olisi mielenkiintoista nähdä miten historiallisen halveksittu Trumpista vielä tulisikaan ja miten USA menettäisi kansainvälisen uskottavuutensa ja kaikki siitä aiheutuvat seuraukset ja lieveilmiöt. En millään usko että tällaisesta "Amerikasta" tulisi jotenkin "great again" jos USA paskoo uskottavuutensa supervaltana samalla kun se antaa ryssän ja Kiinan voimistua. Epävakaus Euroopassa kasvaisi vielä paljon nykyistä suuremmaksi. Ja todennäköisesti ryssän seuraava kohde olisi Transnistria ja siitä sitten lähdettäisiin todennäköisesti uhkaamaan Baltiaa. Medvedevin sanoin Baltiakin kuuluu venäjälle.
Viimeksi muokannut OnyxPhoenix, Ti Maalis 12, 2024 8:29 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Demokraatit tekee tuota jatkuvasti, niin kumma, että se ei sinulta ole närkästystä aiheuttanut
Ja taas yksi demokraattien levittämä valhe J6:sta myönnetty olleen keksitty. Kaikki normaaliälyisethän tuonkin tarinan piti täysin järjettömänä, mutta tämänkin palstan TDS potilaat tuon uskoi.
qurqo kirjoitti: Ti Maalis 12, 2024 8:24 am
..
Ja taas yksi demokraattien levittämä valhe J6:sta myönnetty olleen keksitty. Kaikki normaaliälyisethän tuonkin tarinan piti täysin järjettömänä, mutta tämänkin palstan TDS potilaat tuon uskoi. https://twitter.com/FLCons/status/1767306033611907526
En löytänyt väitettäsi tukevia videoita tai kuvia pikaisella kvg:lla vaikka tuota tapahtuu jatkuvasti. Onkohan CIA poistanut ne?
Se Google on taitaa olla vähän höppänä niin kuin El Jefe Biden eikä aina valikoidusti löydä kaikkea mitä ei haluta sinun löytävän tjsp. Itse veikkaan, että kyseessä olivat venäläiset hakkerit kuten olivat kuulemma Biden Jr. läppärin takana myös, tämänhän meille kertoi noin. 20 tiedustelu-experttiä allekirjoittaen oikein lausunnon asiasta. Muistaakseni myös joku kokonainen journalismiin keskittyvä julkaisu sensuroitiin tämän asian tiimoilta.
Itse löysin kumminkin aika helposti tämän (en lukenut, ei sitä tarvitse lukea, ei siinnä ole mitään uutta tahi yllättävää);
Screenshot 2024-03-12 at 09-21-12 4F510144C1F427873D3298D955C8E19F.initial-findings-report.pdf.jpg (56.43 KiB) Katsottu 698 kertaa
^Kertoo näin lyhykäisesti miten tuo Miss Piggyä muistuttava Liz Chaney kavereidensa kanssa piilotteli faktaa, että Trump olisi tuonne Capitolille halunnut äböut 10 000 kansalliskaarin ukkoa vahtaamaan tilannetta.
Sen sijaan asia spinnattiin (yllättäen) että Trump kehottikin marssimaan Capitolille ja valtaamaan tuo murju kumotakseen demokratia. koska tämä tekee jotenkin järkeä CNN kestotilaajien ahtaassa kupolissa. Näin myös keskiajalla on asiat hoidettu, linnanmuureista sisään väkisin ja kunkku nurin. Homma on sillä selvä ja niin yksinkertaista.
Niin siis mä tarkotin kysyä että onkohan CIA poistanut ne kuvat ja videot missä demokraatit potkii ja lyö biden figuureja. Sitä kuulemma trapahtuu jatkuvasti.
Google on kyl hölmö munki mielest.
Sikakoira: "Välillä on melkein itkua tihrustettu aamukuudelta kun on tullut väsy vastaan"
1lpo kirjoitti: Ti Maalis 12, 2024 9:49 am
Niin siis mä tarkotin kysyä että onkohan CIA poistanut ne kuvat ja videot missä demokraatit potkii ja lyö biden figuureja. Sitä kuulemma trapahtuu jatkuvasti.
Google on kyl hölmö munki mielest.
Aijaa, itse luin tuon kyllä niin, että siinnä viitataan mm. tähän touhuun..
Kathy-griffin-trump_TylerShields.jpeg (33.86 KiB) Katsottu 677 kertaa
161109233225-donald-trump-effigy-fire-super-tease.jpg (104.54 KiB) Katsottu 677 kertaa
Mä luulen, että itsekin luit sen niin, mutku Trump wöööööööö mööööööö.
Luulet, se kiteyttää asian hyvin. Luulo ei ole tiedon väärti. Minkä ikäluokan kieltä tuo "wöö möö" on, afrikasta kenties lainattua? Pitäisikö tuosta loukkaantua vai mitä yrität kertoa?
Edit. On epäkohteliasta vastata pelkällä kysymyksellä. En minä ottanut edes kantaa, vaan kysyin että onko CIA poistanut kuvat ja videot joissa demokraatit lyö ja potkii bideen figuuria, kun sitä kuulemma tapahtuu jatkuvasti. Kiitos vastauksestasi vaikka qurqolta kysyinkin. Hänellä tulee niin äärimmäisiä väitteitä, usein ilman lähteitä (tietää kyllä että niitä kysytään), niin pakkohan se on välillä kysyä että mitkä ne perusteet on.
*poistettu pohdiskelua toisista kirjoittajista. Sellaisen paikka on Lautamiehissä*tm
Edit 2. Nyt se qurqokin "vastasi". Itsellä yksi syy forumin lukemiseen on jotta saisi nopeammin tietoa mitä prosessoida. On mielekästä lukea täältä mielipiteitä, tietoja, väitteitä, spekulaatioita joissa on kunnon lähteet ja/tai perustelut. Se nopeuttaa, ei minulla ole vain aikaa töiden ja perheen kylkeen katsoa 100 videota trumpista ja pähkäillä mikä näistä on totta tai relevanttia
*poistettu pohdiskelua toisista kirjoittajista. Sellaisen paikka on Lautamiehissä*tm
Voinhan minäkin väittää että trump on piilohomo ja imee putinin munaa aina kun näkevät
Tämä on faktaa, jatkuvasti näkyy kuvia ja videoita netissä. Monilla sivustoilla ja medioissa on juttia.
"oisko linkkiä laittaa?"
No vittu toihan on faktaa, yleisesti tiedettyä ja jatkuvasti dokumentoitua faktaa faktojen perään faktana ja jatkuvasti. Kyllä sä löydät kun vähän etit.
Viimeksi muokannut 1lpo, Ti Maalis 12, 2024 10:45 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Sikakoira: "Välillä on melkein itkua tihrustettu aamukuudelta kun on tullut väsy vastaan"