*poistettu pohdiskelua toisista kirjoittajista. Sellaisen paikka on Lautamiehissä*tm
1lpo kirjoitti: Ti Maalis 12, 2024 3:27 pm
Minä käsitin että tuo sinun wöömöö mölötys tarkoittaa että olisin jotenkin henk koht trump vihaaja ja silloin leimataan biden faniksi.
Tämä on yksin ja ainoastaan sinun yksioikoinen ajattelutapa, minä olen tyystin syytön siihen.
Vittu sanan olet selvästi oppinut, hienoa.
Mä vaan kirjoitan mielellään kuten puhunkin, ja niitä vittuja kuluu jonkin verran. Uskoisin, että sullakin. Enkä usko, että olet aina vihainen kun suusta lipsahtaa vittu. Vai oletko?
Koskahan me ollaan evoluutiossa siinä vaiheessa, että ihmiset osaa tulkita paremmin muiden kirjoittamaa tekstiä? Tai vaikkei tulkitsemaan, niin ainakin lopettamaan ylitulkitsemisen. Vielä nykyäänhän tilanne on se, että jos joku käyttää kirosanoja, on automaattisesti olevinaan vihainen. Ja jos viljelee rivikaupalla nauruemojeita, niin sitten on rennon hilpeä kirjoittaja.
Rasisti ja suvakki hommat selitin jo ketjun yleisellä ilmapiirillä aikaisemmin sekä sivistymättömyydelläni wöömöö jutuista.
Ei pidä yleistää, silloihan meistä jokaisesta tulee joko Trump-fani tai Biden-fani.
Annan nyt vielä esimerkin epäkypsästä asenteesta.
"vittu sä vittu vihjailit että mä oon joku vitun rasisti vaikka vittu just sanoit että et oo vittu semmosta sanonut. Vittu onko susta heti vittu rassismia jos Suomalaisoletettu käyttää vittu wöömöö kieltä ja kysyn onko se afrikkalaista puhetta. Vittu oks afrikan mainitseminen rasismia, eks sitä sanaa saa vittu sanoo"
Ilpo, Ilpo, sultahan kysyttiin ihan suoraan missä mä olen nuo mainitsemasi asiat tuonut esille? Vastausta tähän ei nähtävästi saa, ainoastaan tätä epäkypsää "
wöö sitä möö tätä..." - kiitos nyt kumminkin yrityksestä. Harmi että tulkitset lukemasi miten tulkitset.