Big Brother 2008
-
kakojootti
- Olivia Benson
- Juliet Jones
- Axel Foley
-
loneliness
- Jessica Fletcher
http://www.iltalehti.fi/bigbrother/2008 ... 4_bb.shtml
Cheryllin filosofointia kauneudesta Suomessa, Venäjällä ja mietintää suomalaisten huonosta itsetunnosta. Kova on mimmillä itseluottamus ainakin siihen nähden, että näyttää ihan tavalliselta.
Cheryllin filosofointia kauneudesta Suomessa, Venäjällä ja mietintää suomalaisten huonosta itsetunnosta. Kova on mimmillä itseluottamus ainakin siihen nähden, että näyttää ihan tavalliselta.
Paavo Arhinmäki on äijä!
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Joillekin on liikaa kuulla, kun "kaveri" joutuu häätöäänestykseen. Maria, Niko, Cheryll. Nikon olisi voinut korvata jollain toisella. Mariaa ja Cherylliä ei jaksa kattella. Jos vaikka kaksi häädettäisiin sunnuntaina...Mariella kirjoitti:Siis mitä ne nyt kaikki itkee siellä? Kattelin toista kanavaa ja kun vaihdoin BB:lle ni kaikki itkee
Paavo Arhinmäki on äijä!
Ei voi olla
Mä ajattelin että joku on vähintään kuollut!
Olispa omatkin murheet tota luokkaa
edit. "Siis SULT kyl irtoo niinku enemmän hiuksii ku multa!!!!!11" "NO SULTAHAN niit irtoo v***u koko aja enkä mä sitä alottanu sä heität must läppää niinku ihan koko aja, kaikkee blondiläppää ja sultirtoohiuksiiläppää!!!1"
*huoh*
Olispa omatkin murheet tota luokkaa
edit. "Siis SULT kyl irtoo niinku enemmän hiuksii ku multa!!!!!11" "NO SULTAHAN niit irtoo v***u koko aja enkä mä sitä alottanu sä heität must läppää niinku ihan koko aja, kaikkee blondiläppää ja sultirtoohiuksiiläppää!!!1"
*huoh*
Nerot hallitsevat kaaoksen
Sunnuntaina paljastetaan.Töissä kuulin että se lauantaina paljastettaisiin.
Mä en taida enää kärsiä kattoo koko ohjelmaa, oon muutamia jaksoja jaksanut, mutta jotenkin porukka ei iske yhtään! Muutama ok ja siinä se.
Uudet asukkaat on ollu musta aika tuppisuita ja huomaamattomia ja Tuulin ääni nyt vain on jotain kamalaa. En voi edes ajatella häntä ihmisenä kun aina kun hän avaa suunsa sekoan! ja en hyvällä tavalla...
Cheryll ulos, Cheryll ulos..
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/ar ... Euros.html#
Kuvat^
Kuvat^
Italian BB-tähti myy neitsyytensä miljoonalla eurolla
18.9.2008 14:08
Rohkeissa kuvissa poseerannut Raffaele Fico, 20, toivoo äkkirikastumista.
Italialainen showtanssija ja entinen Big Brother -kilpailija myy huutokaupalla neitsyyttään ja toivoo käärivänsä kaupasta miljoona euroa. Raffaele Fico, 20, on kertonut tarvitsevansa rahaa ostaakseen asunnon ja voidakseen opiskella näyttelijäksi.
Raffaele on aiemmin poseerannut rohkeissa kuvissa useiden lehtien sivuilla.
- En malta odottaa, että näen, kuka lyö rahat tiskiin saadakseen minut. En tiedä, millaista seksi on, napolilainen Fico sanoi Chi-lehdessä.
- Mutta jos en pidä siitä miehestä, juon sitten lasin viiniä ja unohdan koko jutun, hän pohti.
Ficon veli vannoo, ettei Raffaelella ole koskaan ollut poikaystävää.
- Hän on harras katolilainen, joka rukoilee pyhimystä joka ilta, veli kuvaili.
-
loneliness
- Jessica Fletcher
[/quote]Loka kirjoitti:http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/ar ... Euros.html#
Italialainen showtanssija ja entinen Big Brother -kilpailija myy huutokaupalla neitsyyttään ja toivoo käärivänsä kaupasta miljoona euroa. Raffaele Fico, 20, on kertonut tarvitsevansa rahaa ostaakseen asunnon ja voidakseen opiskella näyttelijäksi.
Raffaele on aiemmin poseerannut rohkeissa kuvissa useiden lehtien sivuilla.
- En malta odottaa, että näen, kuka lyö rahat tiskiin saadakseen minut. En tiedä, millaista seksi on, napolilainen Fico sanoi Chi-lehdessä.
- Hän on harras katolilainen, joka rukoilee pyhimystä joka ilta, veli kuvaili.
Sanoisin tuohon, että kusetus haisee. Tukianen kirjoitti 6 ällää, T.A.T.U:n tytöt ovat lesboja, tämä nainen on neitsyt. Nokian insuliinihoitsukin on varmasti kovasti uskonnollinen.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Melkoisen harrasta uskovaisuutta tuo toiminta tosiaan edustaakin. 
Joo muoks. sen verran että lone ehti väliin, ja sama fiilis heräsi itselle että mitenköhän on tuon neitsyyden laita.. No selvinee se itse tilanteessa sit viimeistään. Onkohan ostajalla valitusoikeutta jos tavarasta on annettu myyntihetkeä ennen harhaanjohtavaa tietoa?
Joo muoks. sen verran että lone ehti väliin, ja sama fiilis heräsi itselle että mitenköhän on tuon neitsyyden laita.. No selvinee se itse tilanteessa sit viimeistään. Onkohan ostajalla valitusoikeutta jos tavarasta on annettu myyntihetkeä ennen harhaanjohtavaa tietoa?
Nerot hallitsevat kaaoksen
Ihmettelin kovasti uusien asukkaiden valintaa
Tasapaksua massaa kaikki, sinne tasapaksujen ja tylsien ihmisten sekaan vain. Porukasta on melkein jokainen samasta muotista veistetty, enkä tarkoita ulkonäköä vaan ihan kaikkea. Odotin jotain räväkköjä persoonia taloon, mutta ei. En jaksa enää katsoa koko BB:tä. Ei ole mitään järkeä, ei mitään jännitystä ja mitään ei tapahdu. Voi argh.
-
Mother_North
- Roger Murtaugh
Samaa ihmettelen. Itse en koskisi Johaniin, vaikka olisi viimeinen mies maan päällä.lost kirjoitti: Johan todellakin pistää vihaksi. En tajua miten jokkut naiset voivat nusasta häntä milloin Johanin nyt mieli tekee. Huor... tai siis ei mitään
Luulenpa, että J lentää ulos talosta heti kun hän on äänestyksessä. Mua ainakin ärsyttää hänen käytös eikä pisteitä nosta myöskään tämä, että hänestä on tulossa isä ja ilmeisesti siis on lapsen äidin jättänyt taloon päästyään. Oksettavaa.
Ärsyttää myös miten Tuuli puhuu kaikille paha Johanista, mutta silti roikkuu tässä niinkuin takiainen. Säälittävää.