Kuinka moni on käynyt Bodomilla?

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
papillon
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja papillon »

Hessu52 kirjoitti:Älä nyt nikki paplari taas polta hihojasi, sillä taidankin alkaa kutsua sinua nimellä papualainen.

Itsehän mekastat, että minä en tiedä liittyvätkö pullot tapaukseen.

En usko niiden liittyvän ja jos en usko niin en sitten usko, ja piste

Kyllä minä olen kolunnut noita Bodominniemen pöheikköjä ja ympäristöa ihan tarpeeksi, tietääkseni mistä tuo kuva on otettu.

Kun vertailet rantojen kundeja ja muita pultsareita, niin se on ihan eri asia, kuin Oittaan nuoriso, joiden vanhemmat varmasti melko tarkkaan valvoivat perillistensä tekemisiä.

Eivätkä duunarit silloin työaikana juopotelleet, kuten annat ymmärtää.
Uskoa voit mitä haluat, se on eri asia kuin se että väität asioiden olevan niin ja näin, yleensä sille perustalle kyhäten jonkun hataran teorian.

Siihen aikaan ryypättiin raksoilla ynnä muualla ihan kuten nykyisinkin, ellei enemmmänkin.

Tosiaankaan et tiedä mistä tuo kuva on, vaikka oletkin kokenut Bodomin Rantojen Rymyäjä, ennemminkin taidat tuntea omat kätkösi. :lol:
Matlock
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Matlock »

Hessu52 kirjoitti: Eivätkä duunarit silloin työaikana juopotelleet, kuten annat ymmärtää.

Irwinkin lauloi kuuskytluvun alussa että "viideltä saunaan ja kuudelta putkaan, se on sellainen työmiehen lauantai", joten työmaajuopottelua ei harrastettu.

Bykkalla jos olit duunissa ja satuit jäämään dokaamisesta kiinni, niin sen jälkeen ei oikein ollut mitään saumaa mennä mistään pyytelemään edes lautapojan duunia, sillä sana kulki niillä lansseilla, että äijä dokaa työaikana, ei sitä duuniin voi ottaa.
.
Taas ihmeellisiä väitteitä. Rapajuoppoja oli hanttihommissa ja korkeissakin viroissa ennen vanhaan vaikka kuinka paljon. Kun itse aloittelin työelämässä, ruumiillisissa töissä olivat ne dokut, millaiset nykyään on syrjäytetty työelämästä. Niitten rokulipäiviä ja krapulaisia olotiloja katsottiin läpi sormien, koska tekivät yleensä töissä ollessaan hommia ripeästi.

Nykypäivänä työpaikkajuopotteluun suhtudutaan todella jyrkästi.
Pasilan mies.
MEG
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja MEG »

Vesilaitos työmaan parakki jossa Timperi asusteli jonkinlaisena vartijana vaikuttaa olleen alueen ryyppymiesten kokoontumistilana.
Sigrit Vuolasmaakin sinne saapui polkupyörällä murha-aamuna krapulaansa parantamaan ja kavereitaan kyselemään.
Kun yleinen työaika loppui lauantaina puolelta päivin niin mitä mieltä on keskustella työpaikka juopottelun määrästä?
papillon
Perry Mason

^ Juuri niin meg, sitä olen toitottanutkin että kyseinen pullokätkö toimikin hylsyvarastona, kenties siellä käytiin työn lomassakin huikalla, ei lestejä työmaalla tarvinnut jemmailla, metsä oli ympärillä.

Se taas että liittyykö kätkö surmiin edes epäsuorasti, on arvoitus.
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Pullojemmat

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Serkun kanssa jemmattiin Bodomille melkoisesti juomapulloja 60-luvulla.
Alaikäisinä käytettiin hakumiehiä, juotiin Muscat-viinejä, gin- ja brandylonkeroa, koskenkorvaa cirtus-ja kahviliköörin kerea ja noina lämpiminä kesinä veneessä olutta kuhasoutelussa, fillarimiehiä kun oltiin: munamankelit odottivat rannassa kanaalin venepaikan vieressä polkijoitaan, kuten paikalliset neidot hieman myöhemmin Bodomin saareen matkailevia seikkailijaserkuksia Bembölen Kahvituvalla.
Kivaa se oli.
Ja on.
8)
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

^ Juuri tuon kaltaista se on ollut. Voin hyin sen uskoa.

Kiintoisa olisi tietää, kuinka tuo GIN-juoma oli suosittu nuorison keskuudessa? Tiedän toki, että gin-lonkero lanseerattiin olumpialaisiin -52, virkistäväksi taukojuomaksi.

Löytyikö alkon hyllyiltä kisojen jälkeen ?

nimerrkillä: hieman vähemmän alkoholia käyttänyt nuori
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Pharaoh
Martin Beck

,

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

Vastaus varsinaiseen aiheeseen: Olen käynyt kerran vuosia sitten.
Nuorena haettiin laivoilta rommia. Yhä vieläkin se on juomista paras. :wink:
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Kyllä sitä meikäkin on byggalla duunissa ollut ja sen kautta saanut kokemuksia esimerkiksi paskakaivon piikkauksesta ulosmenoputkea varten.

Ei siellä kukaan kännissä duunia tehnyt, ja kuten tuolla joku kirjoittikin, niin rokulissa oltiin, jos oli arkena lipsunut pullon hengen mukaan.

Liksassa sen näki, että olihan sitä otettu, sillä silloin liksa maksettiin bykkalla aina kerran viikossa.

Kyllä se pullojemma on varmaan ollut joidenkin pikkukollien oma mesta, josta sitten on viety pullot Alkoon ja saau fyrkat "sippi Bostoniin", tai muuhun turhuuteen.
papillon
Perry Mason

^ Mahdollistahan se on tuokin siinä missä moni muukin vaihtoehto kätkölle. Mikään ei sen kummemmin viittaa nappuloiden kätköön.

Missähän muuten ne sitten juotu olisi jos kollit ne metsään piilottaneet olisi? :lol:
Hessu52
Watson itse

Kait niitä on dokailtu siellä missä ennenkin, pitkin kankaita ja niemiä, sekä lahtia.

Ei noissa pulloissa mitään salamyhkäistä ole, se on vaan pikkujullien lestimesta, johon on kerätty kaikki tyhjät flindat, mitkä on dyykattu, esimerkiksi kaatiksilta, tai mistä milloinkin.

Dyykkaahan nykyäänkin monta aikuista noita flindoja jopa lasinkeruusäiliöistä, kun ovat keksineet sellaiset pihdit, millä flisa tulee meseen kliffasti.

Ei ne liity Bodomin tragediaan mitenkään, vai olisiko paplari sulla sitten parempaa tietoo, eli onks tietoo?
papillon
Perry Mason

Hessu52 kirjoitti:Kait niitä on dokailtu siellä missä ennenkin, pitkin kankaita ja niemiä, sekä lahtia.

Ei noissa pulloissa mitään salamyhkäistä ole, se on vaan pikkujullien lestimesta, johon on kerätty kaikki tyhjät flindat, mitkä on dyykattu, esimerkiksi kaatiksilta, tai mistä milloinkin.

Dyykkaahan nykyäänkin monta aikuista noita flindoja jopa lasinkeruusäiliöistä, kun ovat keksineet sellaiset pihdit, millä flisa tulee meseen kliffasti.

Ei ne liity Bodomin tragediaan mitenkään, vai olisiko paplari sulla sitten parempaa tietoo, eli onks tietoo?

Sitähän ei varmasti pysty sanomaan, ei kukaan että liittyykö pullokätkö vai ei.
Se nyt ei vaan mahdu satusedän kalloon että vaikka kuinka väittäisit asian olevan niin ja näin, jollei se ole varma juttu niin se on vain sinun pikkuriikkinen ikioma mielipideesi.
Mitä taas tuohon kökköslangiisi tulee, niin no.... :lol: :lol: :lol:

Kerro lisää siitä kun lähdit Hesasta Lahden kautta ja päädyit Stadiin :shock:
Hessu52
Watson itse

Kas kun noilla rakkailla lapsilla on monia nimiä, kuten Hesa, Stadi ja Helsinki.

Turustahan ei ole mitään muuta nimeä keksitty, eikä Hämeenlinnasta, sillä ei Åbo ole mitään slsngia, sen enmpää kuin Tavastehus.

Meigis voi käyttää noista ihan mitä mä itte haluun, eikä se sulle kuulu, vai snaijuuks sä, häh?

Usari oli Usari ja Stadari on Hesari, näin se vaan menee.

Miten sinä paplari nyt sitten liität noi tyhjät flindat Bodomin surmiin?

Meinaatko oikein tosissas, että joku on niitten takia tappanu nää nuoret, älä kuule viitti, ihan oikeesti.
papillon
Perry Mason

Hessu52 kirjoitti:Kas kun noilla rakkailla lapsilla on monia nimiä, kuten Hesa, Stadi ja Helsinki.

Turustahan ei ole mitään muuta nimeä keksitty, eikä Hämeenlinnasta, sillä ei Åbo ole mitään slsngia, sen enmpää kuin Tavastehus.

Meigis voi käyttää noista ihan mitä mä itte haluun, eikä se sulle kuulu, vai snaijuuks sä, häh?

Usari oli Usari ja Stadari on Hesari, näin se vaan menee.

Miten sinä paplari nyt sitten liität noi tyhjät flindat Bodomin surmiin?

Meinaatko oikein tosissas, että joku on niitten takia tappanu nää nuoret, älä kuule viitti, ihan oikeesti.
Satusetä et nyt sitten käsitä enempää kuin snaijaat slangista, ainakaan stadin.

Ero on siinä, että minä väitän että ei ole tietoa siitä liittyykö pullokätkö juttuun vai ei.

Sinä väität että se ei kuulu.

Sitähän, kuten olen koettanut kertoa, et voi tietää.

Vain esittää oman arvelusi, mikä on eriasia kuin varma totuus.
Hessu52
Watson itse

No no paplari imeväinen, meigis on kaikkien paprujen mukaan syntynyt Helsinki nimisessä kaupungissa ja jos itse olet joku "sekundasavolainen", niin sille ei sitten voi mitään.

Edelleenkin väitän, etteivät ne flindat mitenkään liity surmiin ja jos et osaa antaa mitään kouriintuntuvampaa näyttöä, tai edes jotain teorian tynkää, niin mielestäni puhut palturia ja sotket jotkut tyhjät flasat murhiin.

Kenties tarkoituksesi onkin saada järkrvä keskustelu ihan sivuraiteille, kun tuollaisia hälmöyksiäsi kirjoitat.

En pysty mitenkään yhdistämään sitä, että kolme nuorta surmattaisiin joidenkin tyhjien brenkkupullojen takia, vai oletko paplari tosissasi itse sitä mieltä, että näin voisi olla?
papillon
Perry Mason

^ Olen vain väittänyt ja väitän että pullokätkö voi kuulua tapaukseen.

Siitähän ei mihinkään pääse. Se on eriasia kuuluuko vai ei.

Syntyperäinen stadilainen ei koskaan sano " Hesa " se on vähintään espoolaisen touhuja se.
Vastaa Viestiin