Henkilön joka käyttää sanamuotoa "haluaisn", ei kannata tuollaisia pohdiskella.cicero kirjoitti:haluaisn tietää kuka on scherlock holmes?
Ärsyttää Murha.infossa->
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
En. En tiennyt, että viestiin ei ole suotavaa muutaman minuutin aikana viestin kirjoittamisen jälkeen lisätä vaikkapa linkkejä/lisätietoja.MissHolmes kirjoitti:
Niin. Teet marski samaa kuin Sirpa: muokkaat viestejäsi jälkikäteen.
Tiesitkö, että se ei ole kovin suotavaa?
Maraalisuudesta en tiedä, mutta ei tosiaan olisi mukavaa, muuttaa oleellisesti sanomaansa.Eikä minusta maraalisesti oikein, jos sillä koittaa muuttaa oleellisesti sanomaansa.....
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
hiko niko...mun ajatukset lentää nopeemmin kun sormet joten jokunen kirjain saattaa jäädä välistä ja mennä väärinpäinkin mutta tuon scherlockin voisi muuttaa jottei kukaan luule, että se oikeasti kirjoitetaan noin...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Ärsyttää kun Marsalkka on siirtynyt useaan uuteen ketjuun heittämään noita eri ihmisten kirjoituksia kyseenalaistavia onelinereitaan - aina pitkän pitkä lainaus tekstiä ja sitten hänen pikkuvinoileva kommenttinsa tyyliin Ihanko tosi? Pyydän linkkiä Jos haluaa noin aktiivisesti osoittaa jonkun olevan väärässä niin olisi kiva, jos into riittäisi todisteiden etsimiseen. Silloinhan tuollainen argumentointi olisi oikeasti kiinnostavaa ja veisi asioita eteenpäin.
Jos kuitenkin noita heittoja on jatkettava - ja ymmärrän kyllä kommentoinnin ja kyseenalaistamisen tarpeen aina välillä, olisi tapausketjujen luettavuuden kannalta suotavaa, että Marsalkka voisi hoitaa sen lautamiehiin perustamissaan ketjuissa. Kyllä sieltä hänen kommenteistaan kiinnostuneet ne löytäisivät.
Jos kuitenkin noita heittoja on jatkettava - ja ymmärrän kyllä kommentoinnin ja kyseenalaistamisen tarpeen aina välillä, olisi tapausketjujen luettavuuden kannalta suotavaa, että Marsalkka voisi hoitaa sen lautamiehiin perustamissaan ketjuissa. Kyllä sieltä hänen kommenteistaan kiinnostuneet ne löytäisivät.
-
Kyllikki S
- Adrian Monk
Aion jatkossakin leppymättömästi ja vaivojani säästelemättä puhdistaa ketjuja kackelsbergistä. Koen sen velvollisuudekseni.
Jos kirjoittaja ei itse esitä todisteita väitteidensä tueksi, on mielestäni luonnollista niitä kysyä.Jos haluaa noin aktiivisesti osoittaa jonkun olevan väärässä niin olisi kiva, jos into riittäisi todisteiden etsimiseen.
Ymmärrän pointtisi. Tottakai totuuden etsintä on palstan keskeinen tarkoitus. Mutta jos todella haluat tehdä tuota puhdistusta vaivojasi säästelemättä, niin etkö voisi itse todistaa väittämiä heti kackelsbergiksi? Nyt ketjut menevät jankkaukseksi, jossa pyydät linkkiä yhä uudestaan ja uudestaan, ja uhrisi vastaa yhä uudestaan ja uudestaan samalla tavalla jankuttamalla alkuperäistä väittämää. Jos laittaisit itse linkin totuuteen heti, päästäisiin tuosta jankutuksesta.Marsalkka kirjoitti:ja vaivojani säästelemättä puhdistaa ketjuja.
Itse asiassa ne hyvin usein todistuvat kackelsbergiksi heti kun kysyn niitä todisteita. Alkaa hirvittävä selittely ja kiukuttelu ja asiaa yritetään kääntää joksikin muuksi.Katjushka kirjoitti:Ymmärrän pointtisi. Tottakai totuuden etsintä on palstan keskeinen tarkoitus. Mutta jos todella haluat tehdä tuota puhdistusta vaivojasi säästelemättä, niin etkö voisi itse todistaa väittämiä heti kackelsbergiksi?Marsalkka kirjoitti:ja vaivojani säästelemättä puhdistaa ketjuja.
Minustakin on valitettavaa, että joillekin on suunnattoman vaikeaa myöntää, että tuli kirjoitettua hieman kackelsbergiä.Nyt ketjut menevät jankkaukseksi, jossa pyydät linkkiä yhä uudestaan ja uudestaan, ja uhrisi vastaa yhä uudestaan ja uudestaan samalla tavalla jankuttamalla alkuperäistä väittämää.
No niin minustakin. Kai pitäisi sitten laittaa suurella ohjeeksi uusille ja vanhoille kirjoittajille, että jos Marsalkka hyökkää kimppuusi, tunnusta heti, muuten joudumme kaikki kärsimään pitkään ja hartaasti.Marsalkka kirjoitti:Minustakin on valitettavaa, että joillekin on suunnattoman vaikeaa myöntää, että tuli kirjoitettua hieman kackelsbergiä.
I wonder sometimes about the outcome of a still verdictless life.
Am I living it right? John Mayer
Am I living it right? John Mayer
En minä nyt kimppuun hyökkää. Korkeintaan kyselen hieman faktoja.Katjushka kirjoitti:että jos Marsalkka hyökkää kimppuusi,
Niinhän se olisi.joku muu kirjoitti:On helppoa olla mielipidepoliisi kun ei koskaan tuo mitään omia kehitelmiään julki.