Samuli Lammi ja naisiin kohdistuneet rikokset

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Peltokallo
Lauri Hanhivaara

Re: Samuli Lammi ja naisiin kohdistuneet rikokset

Viesti Kirjoittaja Peltokallo »

ruusumaa kirjoitti: To Tammi 11, 2024 7:25 pm Sitten on toinen profiili, jossa tyyppi patsastelee Espanjassa ja ilmoittaa kotipaikakseen Tampere. Hän on Samuli.
Tämä sama naama möi moottoripyörän äänenvaimentimia ja vilkkuja kesällä facebookissa. Laitoin viestiä, mutta kas kas, eihän tää piimäkulli vastannu :mrgreen:
Tokka-akka
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Tokka-akka »

Sain tossa viikko sitten meseviestin yhden nuuskaryhmän ylläpitäjältä että tää perkele myy taas nuuskaa ja hänellä on joku oma ryhmä siihen, nuuskaklubi. Lähestyy kuulemma sen kautta naisia.
HKV
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja HKV »

Tokka-akka kirjoitti: Ti Maalis 05, 2024 12:48 pm Sain tossa viikko sitten meseviestin yhden nuuskaryhmän ylläpitäjältä että tää perkele myy taas nuuskaa ja hänellä on joku oma ryhmä siihen, nuuskaklubi. Lähestyy kuulemma sen kautta naisia.
Fb ryhmä vai? Eihän voi lähestyä sitten muita kun nuuskaa käyttäviä/ostavia naisia?
Oli taas niin sekava selitys että pelkkä kuseminen kenkäkaappiin ei riittänyt. Täytyi vääntää paskatkin.
phonyjoker
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja phonyjoker »

Ikaalisten murhasta ja Lammin edesottamuksista oli juttua Linda Rantasen mustasukkasuutta käsittelevässä kirjassa Jos minä en sinua saa. Suosittelen lämpimästi kyseistä kirjaa. Ite kuuntelin sen vasta äänikirjana melkeen yhteen putkeen.

Edit. Enpä kerennyt selata edellisille sivuille aikasemmin, jossa kirjasta jo mainintaa.
JH65
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja JH65 »

Varoitus!! Tämä Ikaalisten päiväkirjatappaja on taas aktivoitunut ja esiintyy Matias 33 v:nä Tampereen alueella. Kyseessä on eksänsä tappanut ja myöhemmin muita naisia pahoinpidellyt/raiskannut Samuli Lammi. Etsii nyt uhrejaan deittisovelluksista.

Lammi on todettu mielentilatutkimuksessa että hän on tehnyt tekonsa täydessä ymmärryksessä ja että hän narsistinen persoonallisuus joka ei tunne empatiaa eikä katumusta.
AnabolicAsteroid
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja AnabolicAsteroid »

Tämä ei sitten vaan lopeta. Kai saadaan tästäkin rauha kun taas murhaa jonkun. Puistattava tapaus.
K.O
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja K.O »

Oikeuslaitoksen tarvitsisi puuttua Samulin tekemisiin rankemmalla kädellä. Esim. lobotomialeikkaus perseen kautta olisi hyvä.
Susiraja
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Susiraja »

Suomen oikeuslaitos on pelkkä vitsi.
Jossain usa tämä olisi saanut kunnon tuomion. Eihän tuo edes kadu tekemisiään.
Se juuri on hälytysmerkki tuosta tyypistä.
Joku naisviha hänellä täytyy olla kun kiusaa tuolla lailla naisia.
Sipi
Perry Mason

Re: Nuoren naisen surma - Ikaalinen 2011

Viesti Kirjoittaja Sipi »

siesta kirjoitti: Ma Touko 10, 2021 7:23 pm Mun mielestä raiskareilta, ja raiskaajamurhaajilta pitäis amputoida se eräs elin pois kokonaan...
Niin, ei tuo mitään auta. Sillä nahkapampulla saa kuitenkin pääsääntöisesti vähäisempiä vaurioita aikaan kuin niillä korvaavilla esineillä, kuten esim. rikotulla pullolla, veitsellä tai vaikka nyrkillä, joita nää kyvyttömät raiskaajat käyttävät jos eivät muuhun pysty.

On tää Lammi kyllä melkoinen sankari. Muuttunut taikinaiseksi ja puolilkaljuksi. Olisi ehkä sittenkin kannattanut jatkaa sitä salilla käyntiä.

No, tämä tarkoittanee vain sitä, että koska ulkonäköään hän ei enää pysty treffi-ilmoituksissaan hyödyntämään, hän siirtyy suorempaan väkivaltaan. Selväksi on nyt tullut, että tälle kaverille naiset eivät sano ei. Hän valitsee naisen ja ottaa, jättäen flirttailut ja lämmittelyt väliin. Eikös tämänkaltainen eskalaatio ole ihan tyypillistä näillä sarjahulluilla? Ensimmäiseen käytetään aikaa ja vaivaa, treenataan metodeja, ostetaan kukkia ja viedään elokuviin. Kymmenes meneekin sitten jo suoraan tukasta pusikkoon.
Millavaan
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Tuli tosta yhdestä toisesta ketjusta taas samppa mieleen kun hän teki musta aikanaan rikosilmoituksen kunnianloukkausta kun kirjoittelen hänestä tänne ja faceen. Täällä aina vitsaillaan kuinka muka tunnen aina kaikki mut Sampan tunsin oikeasti. Oltiin tunnettu pari vuotta ja pidin häntä outona ehkä mut ennemmin vähän nössönä. Muistan sen hetken kun meidän yhteinen kaveri kertoi mitä hän on tehnyt ja mun ensireaktio oli että no ei vitussakaan ole. Sit tää jonte sanoi että googleta vaikka ja googlasin niin olin että eihän tää nyt vittu voi olla totta ja koitin siinä soittaakin sampalle useita kertoja. Luin niitä juttuja ja uskottava se oli ja sit aloin kirjoittaa hänestä nettiin lähinnä nuuskaryhmiin ja alkuun mua dissattiin et mitä kaivan vanhoja juttuja kun hän on tuomionsa kärsinyt. Vaan eipä kukaan dissaa enää koska olin oikeassa. Kunpa hän jo joutuisi sinne minne kuuluu eli Kylmäkoskelle vaan toi Gummerus on liian hyvä työssään..
Millavaan
Perry Mason

Missähän tää nykyään asuu olis kiva tietää. Silloin asui tosiaan Ylöjärvellä ja näitä huhuja on milloin miltäkin paikkakunnalta. En tosiaan olis oikeesti uskonut. Te jotka ette oo nähneet tätä kaveria livenä ette ymmärräkään kuinka nössön näköinen kaveri. Voi samppa samppa. Luulin että häneen vois luottaa auttamaan Joonasta mut hän kaveerasikin hänen kanssaan vain koska jonte on nisti eikä kukaan muu halua sampan kanssa kaveerata. Vain huumeita tarjoamalla hän saa "ystäviä". Olisin myös luullut toisinpäin että jos kerran jonte tiesi tämän niin ei olisi tekemisissä mut ei kun huumeita vaan saa niin hän hengaa kenen kanssa vaan. Mikäli on elossa enää. Hänestä oma ketju kun paskoi kämpän ylöllä. Olin siinä ollut yhteydessä samppaan just siitä aiheesta jos hän voisi auttaa Joonasta. No tää on monta vuotta vanha juttu mut tuli pintaan koska tää oli jotain ihan uskomatonta.
.
Millavaan
Perry Mason

Ja kun lopultakin itse uskoin ja aloin varoittaa hänestä vähän siellä sun täällä, se kuran määrä mitä sain. Olihan samppa sentään oikein lehdelle antanut haastattelun. Onneks tänä päivänä kaikki ne mua silloin dissannet, ymmärtää nyt. Luin yhden Kylmäkoskella istuneen vangin kirjan ja hän oli sielläkin sitten saanut suojelusta ja hänet oli siirretty koska ei tää jätkä osaa kuin itkeä, siitä kertoo se rikosilmoituskin minkä hän oli musta tehnyt. Mutta häntä todellakin odotetaan sinne kylmikselle ja toivon totisesti että hän sinne joutuu. Mutta kun tapaat jonkun ihmisen, niin ensivaikutelma ei näköjään todellakaan kerro totuutta. Hän oli tosiaan outo mutta asiallinen ja vähän nörtti, oon tottunut että rikollisista näkee kilometrin päähän että ne on ganstereita ja yleensä tunnistan naisten hakkaajan kun sellaisen näen.
Millavaan
Perry Mason

Oikein harmittaa että mulla ei oo enää mitään yhteyttä tähän ihmiseen koska tekis mieli kiusata häntä jollain tavalla ja aiheuttaa harmia esim millä tavalla hän ikinä itsensä elättääkään. Oli niin nautinnollista aina kun hän yritti jotain myydä, linkata siihen uutinen hänestä..
Susiraja
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Susiraja »

Millavaan kirjoitti: Pe Elo 30, 2024 5:25 pm Oikein harmittaa että mulla ei oo enää mitään yhteyttä tähän ihmiseen koska tekis mieli kiusata häntä jollain tavalla ja aiheuttaa harmia esim millä tavalla hän ikinä itsensä elättääkään. Oli niin nautinnollista aina kun hän yritti jotain myydä, linkata siihen uutinen hänestä..
No se kiusaaminen ei saa häntä järkiinsä, se kertoo vaan enempi sinusta.
Silloin olet vaan samanlainen.
Millavaan
Perry Mason

Susiraja kirjoitti: Pe Elo 30, 2024 5:38 pm
Millavaan kirjoitti: Pe Elo 30, 2024 5:25 pm Oikein harmittaa että mulla ei oo enää mitään yhteyttä tähän ihmiseen koska tekis mieli kiusata häntä jollain tavalla ja aiheuttaa harmia esim millä tavalla hän ikinä itsensä elättääkään. Oli niin nautinnollista aina kun hän yritti jotain myydä, linkata siihen uutinen hänestä..
No se kiusaaminen ei saa häntä järkiinsä, se kertoo vaan enempi sinusta.
Silloin olet vaan samanlainen.
No ei mut mua ärsyttää miks kukaan ei tee mitään ja miten joku voi olla tollainen. Oon seurustellut kaikenmaailman streroidipiripäiden kanssa joista näkee millaisia ne on mut samppa on niin kiltin pojan oloinen .
Vastaa Viestiin