Ano Turtiainen

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
RL11/6
Watson itse

Re: Ex-kansanedustaja Ano Turtiainen; twiitit, sanomiset, maskin käyttämättömyys ja VKK

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Virdon kirjoitti: To Maalis 21, 2024 7:47 pm saahan sitä toki olla tällaistakin mieltä
Kyllä. Sinä, eikä kukaan muukaan ole mikään mielipidevartija. Saattoi ehkä tulla sinullekin yllätyksenä?
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
RL11/6
Watson itse

Re: Ex-kansanedustaja Ano Turtiainen; twiitit, sanomiset, maskin käyttämättömyys ja VKK

Hank Voight kirjoitti: To Maalis 21, 2024 7:52 pm Hei tosiaan Zhirinovski, tämä iltapäiväläpysköjen "Suomen syöjäksi" nimeämä spede. Onkohan enää edes hengissä?
Ei. Siirtyi taivasten valtakuntaan koronaviruksen ansiosta. Esiintyjänä ja venäläisenä homojen oikeuksien puolestapuhujana oli suurmies.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Hank Voight

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

RL11/6 kirjoitti: To Maalis 21, 2024 7:56 pm
Hank Voight kirjoitti: To Maalis 21, 2024 7:52 pm Hei tosiaan Zhirinovski, tämä iltapäiväläpysköjen "Suomen syöjäksi" nimeämä spede. Onkohan enää edes hengissä?
Ei. Siirtyi taivasten valtakuntaan koronaviruksen ansiosta. Esiintyjänä ja venäläisenä homojen oikeuksien puolestapuhujana oli suurmies.
Heh joo, en epäile :D

Jumalauta että mies oli aikanaan paljon esillä Iltapulujen sivuilla ja lööpeissäkin. Ihan liikaa, mutta kai se sitten myi hyvin.
Virdon
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja Virdon »

RL11/6 kirjoitti: To Maalis 21, 2024 7:54 pm Kyllä. Sinä, eikä kukaan muukaan ole mikään mielipidevartija. Saattoi ehkä tulla sinullekin yllätyksenä?
No enpä kyllä koe itseäni miksikään "mielipidevartijaksi". Koetko sinä itsesi?
RL11/6 kirjoitti: To Maalis 21, 2024 5:09 pmEn tiedä olenko surkeampaa perustelua lukenut ikinä mistään ja millekään. Ihan paska haisee, kun kirjoituksesi oli niin perseestä.
Mitä Anoon vielä tulee, niin se minulle yllätyksenä tulee että miten joku voi kokea hänet sopivaksi kansanedustajaksi vielä senkin älyttömyyden jäljiltä mitä hän nyt on somessa urakkatyönä harrastanut eduskunnasta pudottuaan.

Tai no, yllätys on vähän huono sanavalinta kyllä. Eipä se niinkään yllätyksenä tule mutta aina se vaan hämmästyttää kuitenkin.
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
RL11/6
Watson itse

Virdon kirjoitti: To Maalis 21, 2024 8:20 pm
RL11/6 kirjoitti: To Maalis 21, 2024 7:54 pm Kyllä. Sinä, eikä kukaan muukaan ole mikään mielipidevartija. Saattoi ehkä tulla sinullekin yllätyksenä?
No enpä kyllä koe itseäni miksikään "mielipidevartijaksi". Koetko sinä itsesi?
RL11/6 kirjoitti: To Maalis 21, 2024 5:09 pmEn tiedä olenko surkeampaa perustelua lukenut ikinä mistään ja millekään. Ihan paska haisee, kun kirjoituksesi oli niin perseestä.
Mitä Anoon vielä tulee, niin se minulle yllätyksenä tulee että miten joku voi kokea hänet sopivaksi kansanedustajaksi vielä senkin älyttömyyden jäljiltä mitä hän nyt on somessa urakkatyönä harrastanut eduskunnasta pudottuaan.

Tai no, yllätys on vähän huono sanavalinta kyllä. Eipä se niinkään yllätyksenä tule mutta aina se vaan hämmästyttää kuitenkin.
Koen olevani kriitikko ja tästä syystä keskustelen eri aiheista. Minua ei kiinnosta muiden mielipiteet, oikeudet kylläkin, koska elämmehän demokratiassa. Eikö juuri demokratia salli erilaiset mielipiteet ja juuri sinä erilaisten mielipiteiden johdosta et näe Ano Turtiasta soveliaaksi tehtäviin, joissa hän on aikaisemminkin toiminut?
Virdon
Frank Columbo

RL11/6 kirjoitti: To Maalis 21, 2024 9:22 pm Koen olevani kriitikko ja tästä syystä keskustelen eri aiheista.
Samoja elkeitä on mullakin.
RL11/6 kirjoitti: To Maalis 21, 2024 9:22 pmEikö juuri demokratia salli erilaiset mielipiteet ja juuri sinä erilaisten mielipiteiden johdosta et näe Ano Turtiasta soveliaaksi tehtäviin, joissa hän on aikaisemminkin toiminut?
Puhut kyllä hyvin erilaiset mielipiteet sallivan demokratian puolesta, joten kai se sama demokratia sallii sitten minunkin mielipiteen siitä että Ano Turtiainen on ollut huonoin kansanedustaja jonka olen kuunaan nähnyt? Demokratia sallii, yritä sinäkin.
RL11/6
Watson itse

Virdon kirjoitti: To Maalis 21, 2024 9:44 pm Ano Turtiainen on ollut huonoin kansanedustaja jonka olen kuunaan nähnyt?
Yritä nainen hyvä itse hahmotella onko hän ollut mukamas vieläkin huonompi kuin Tony Halme?
Hank Voight

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Tämä ketju on ollut jo pitkään Minfon parhaita, mutta nyt alkaa näemmä mennä perseelleen tämäkin.

Ehkä ei tarvitse enää sivutolkulla jatkaa jauhamista siitä, että onko joku Anoa huonompi kansanedustaja vai ei. Eihän?
RL11/6
Watson itse

Hank Voight kirjoitti: To Maalis 21, 2024 10:18 pm Tämä ketju on ollut jo pitkään Minfon parhaita, mutta nyt alkaa näemmä mennä perseelleen tämäkin.
Eikä mikään ihme, kyse kun on Turtiaisesta!

Siinä alkaa menemään kaikki perseeseen, kuten Luottomies -tv-sarjassa älykello Antti Luusuaniemen perseeseen ja vielä aiheeseen liittyen, Venäjällä!
Virdon
Frank Columbo

RL11/6 kirjoitti: To Maalis 21, 2024 10:09 pm Yritä nainen hyvä itse hahmotella onko hän ollut mukamas vieläkin huonompi kuin Tony Halme?
Siinä ei ollut yhtään mitään hahmoteltavaa tai epäselvää kun sanoin että Ano Turtiainen on kaikista huonoin kansanedustaja jonka olen kuunaan nähnyt.

On sitä ollut männä aikoina mielestäni muitakin huonoja kansanedustajia, mutta sitten tuli Turtiainen Juvalta ja tekaisi itsestään sen kaikista huonoimman.

Syitä ja perusteita tarvittaessa löydätkin runsaasti koko tämän aiheen mitalla.
Hank Voight kirjoitti: To Maalis 21, 2024 10:18 pm Tämä ketju on ollut jo pitkään Minfon parhaita, mutta nyt alkaa näemmä mennä perseelleen tämäkin.

Ehkä ei tarvitse enää sivutolkulla jatkaa jauhamista siitä, että onko joku Anoa huonompi kansanedustaja vai ei. Eihän?
Olet oikeassa että turhanlaista jankkaamistahan tämä jo tuppaa olemaan. Sitä joskus jumiutuu väittelemään.

Jatketaanpa sitten kun Turtiaisesta jotain uutta hassua ilmestyy. Ja sitähän ei varmaankaan kauaa tarvitse edes venatakaan.
RL11/6
Watson itse

Virdon kirjoitti: To Maalis 21, 2024 10:34 pm Ano Turtiainen on kaikista huonoin kansanedustaja jonka olen kuunaan nähnyt.
Tietynlaista fanittamista tuokin on, että viitsii nähdä vaivaa nähdäkseen Ano Turtiaisen.

Itsekin olen hänet nähnyt aikoinaan Pitäjänmäellä atomitien voimanostotiloissa. Vuosi oli muistaakseni 2004.
Tarkastaja Levisi
James Bond (David Niven)

Viesti Kirjoittaja Tarkastaja Levisi »

Ex-VKK Jarno Vähäkainu ei sentään ole yhtä paranoidi kuin entinen puheenjohtajansa Ano, joka pelkää mennä leikkaukseen tai 'menee palasiksi' jos lähisukulainen menee leikkaukseen vain sen takia, että pelkää 'vapaamuurarien hoitelevan hänet'. Anohan ei tosiaan suostu nukutukseen koska pelkää tulevansa salamurhatuksi. Pakka oli kuulapäällä myös pahasti sekaisin kun Taivaan isä oli aluksi vaatinut työpaikan pihalla liukastelleelle vaimolle nukutusta sairaalassa Mikkelissä.

Olen_vatsan.jpg
Olen_vatsan.jpg (47.2 KiB) Katsottu 454 kertaa

Jarno sentään luottaa terveydenhuollon ammattilaisina esiintyvien kommentteihin ulkopolitiikassa. Anohan pitää jokaista lääkäriä, hoitajaa tai vaikkapa tunnin akateemisesti opiskellutta vaarallisena vapaamuurarina. Jos näin on niin hänhän voisi silloin vaatia leikkaus- ja anestesialääkäreiksi naisia. Nainenhan ei tietenkään voi olla vapaamuurari eli Vatikaanin kätyri joten naisten hellässä hoivassa Ano voisi olla turvassa.

Jarnon siteeraama Alan Watson ei siis ole politiikan tutkija tai poliittinen aktiivi vaan dieettitohtori. Poliittista kommentaattoria leikkivän Jarnon mukaan realismin tulisi yhä olla rikkautta. Samaan aikaan tämä omasta mielestään isänmaallinen veteliläinen levittelee kuitenkin päivästä toiseen esimerkiksi Kim Dot Comin ryssäpropagandaa tai ennustaa kuinka Tukholman profetia on "Coming soon...".

JV: - Ukrainan jakaminen osiin lähenee..olisikohan jossakin vaiheessa aihetta heittää pyyhe kehään? Suomalaisten resurssien käyttäminen väistämättömään häviöön on sairasta tässä tilanteessa.

Perussuomalainen Suomi: - Jarno on tyytyväinen kun maan itsenäisyys on vaarassa ja venäläiset pääsevät ryöstämään ja raiskaamaan.

Jarno Vähäkainu: - En sellaista ole koskaan sanonut . Muistatko Peltokankaan vaali sloganin 2019 kun olin vaalipäällikkönä, ja huijattiin 15134 pohjalaista äänestämään persuja ? " Realismi on rikkautta" Se pitäis päteä tänäänkin.

JV_ulisee_001.jpg
JV_ulisee_001.jpg (55.7 KiB) Katsottu 454 kertaa

JV_ulisee_002.jpg
JV_ulisee_002.jpg (70.52 KiB) Katsottu 454 kertaa
– Touhumme eteni yhä pitemmälle, ja kun aloimme suoraan sanoen nussia lauteilla sylikkäin, Kari Tapio räjähti, Frederik muistelee kirjassa.
jhou
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja jhou »

Tämä logiikkahan toistuu muillakin. "Olen kaikkien uhrien puolella ja siksi venäläisten pitää päästä murhaamaan ja raiskaamaan ukrainalaisia täysin estoitta, ilman että muut puuttuvat asiaan. Se on jotenkin niiden oikeus."
Hyvin suunniteltu on edelleenkin tekemättä.
Tarkastaja Levisi
James Bond (David Niven)

Viesti Kirjoittaja Tarkastaja Levisi »

Pelkkä oman vanhan puolueen mollaaminen ei riitä, nyt Jarno demonisoi kokoomuslaisia "kiilusilmäisesti naapurin suurvaltaa kyykyttäneiksi ja sille pakotteita vaatineiksi ja hyväksyneiksi kokkareiksi" jotka tekevät "paniikissa" päivityksiä X:ään.

JV: - Kiilusilmäisesti pakotteita vaatineet ja hyväksyneet kokkarit paniikissa. Ei oikein toimikaan naapurin suurvallan kyykyttäminen. Mutta samojen toimijoiden mukaan Suomelta on rahat loppu , ja ovat saaneet vielä maan vienninkin ajettua alas tehostaskseen alamäkeä. Hienoa työtä👍

JV_Putinia_ahdistelevat_kokkarit.jpg
JV_Putinia_ahdistelevat_kokkarit.jpg (66.84 KiB) Katsottu 417 kertaa

Jarno käyttää tietolähteenään muiden muassa Zero Hedge -nettisivustoa. Tuolla muuten toisaalla kerrotaan kuinka Venäjän propaganda väittää 1,2 miljoonan ukrainalaisen kaatuneen. Juuri jotain tällaista Anokin jauhoi pari päivää sitten. Ei lienee yllätys että aikoinaan Ukraina -ketjussakin usein muuan käyttäjän kommenteissa vilahdellut Zero Hedge on pro-Trump -tyyppien ja salaliittoihin uskovien Amerikan valkoihoisten äärioikeistojantterien äänitorvi, joka pursuaa rasismia, juutalaisvihaa sekä kaikkea sitä, mitä nämä nykyajan oikeistolaiset kuulapäät edustavat.

https://www.bloomberg.com/news/articles ... propaganda

Washington (AP) -- U.S. intelligence officials on Tuesday accused a conservative financial news website with a significant American readership of amplifying Kremlin propaganda and alleged five media outlets targeting Ukrainians have taken direction from Russian spies.

In March 2020, American journalist Seth Hettena wrote an opinion-piece in The New Republic titled "Is Zero Hedge a Russian Trojan Horse?", and provided details on the links between Krassimir Ivandjiiski (the site publisher's Bulgarian father), and Soviet-era activities in propaganda, revealed during litigation initiated by the father against Hettena in the Bulgarian courts. Hettena commented that Zero Hedge has become "a forum for the hateful, conspiracy-driven voices of the angry white men of the alt-right. Racists, anti-Semites, extreme right-wingers, and conspiracy nuts were an underserved audience, and, as it turns out, a profitable one." (Wikipedia)

In February 2022, intelligence officials from the United States claimed that Zero Hedge has amplified Russian propaganda by publishing articles written by Russian state-run media

JV_Zerohedge.jpg
JV_Zerohedge.jpg (72.42 KiB) Katsottu 412 kertaa
– Touhumme eteni yhä pitemmälle, ja kun aloimme suoraan sanoen nussia lauteilla sylikkäin, Kari Tapio räjähti, Frederik muistelee kirjassa.
Virdon
Frank Columbo

Tarkastaja Levisi kirjoitti: Pe Maalis 22, 2024 8:34 amJV: - Ukrainan jakaminen osiin lähenee..olisikohan jossakin vaiheessa aihetta heittää pyyhe kehään? Suomalaisten resurssien käyttäminen väistämättömään häviöön on sairasta tässä tilanteessa.
No, Vetelin Jarnohan on ehtinyt jo jakaa Suomenkin osiin. Ehkä hän vaatii "pyyhkeen kehään heittämistä" sen takia kun hänellä tekee niin kovin mieli saada Venäjä jo meitin kimppuumme, ja että se "Tukholman profetia" toteutuisi.
Vastaa Viestiin