Mikä ilahduttaa tänään?
Mulla oli ehkä maailman paras baari-ilta
Tanssittiin vitun hyvää musaa ja ilta päätyi siihen, kun laulettiin Elton Johnia pianomusiikin tahtiin
:D Yleensä baari-illan jälkeen fiilis on just semmonen laskuhumalamasennus, mutta nyt just fiilis on ihan VITUN hyvä
:D En voi kun nauraa kaikelle
:D
Good wombs hath born bad sons
-Shakespeare
-Shakespeare
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Enimmäkseen siltä kastikkeelta tai muulta, jossa ne ovat... valkosipulivoi tms. Minusta samalla tavalla kuin simpukoissa on vieno meren maku, etanoissa on hienoinen maan maku kuten sienissäkin. Siis kuitenkin miellyttävällä tavalla. varsin mietoja ovat kuitenkin.John Smith kirjoitti:Miltä etanat maistuu? Firman pomo väitti, että pahalta.sorsake kirjoitti:Saan kohta syödä etanoita, ankat ja sorsathan rakastavat niitä.
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
mies on ollut koko päivän poissa kotoa ja tulee vasta kohta kotio...siis rakkautta kyllä riittää mutta mä tarvitsen aina silloin tällöin omaa rauhaa...oon siis hyvin ehtinyt rauhoittua lasten nukkumaan menon jälkeen joten olo tuntuu oikeen kivalta 
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Niin totta!cicero kirjoitti:mies on ollut koko päivän poissa kotoa ja tulee vasta kohta kotio...siis rakkautta kyllä riittää mutta mä tarvitsen aina silloin tällöin omaa rauhaa...oon siis hyvin ehtinyt rauhoittua lasten nukkumaan menon jälkeen joten olo tuntuu oikeen kivalta
Itse sain olla tämän päivän ja vielä huomisenkin ihan keskenäni ja se tekee hyvää toisinaan. Ihanaa.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
-
Kyllikki S
- Adrian Monk
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Lakanat vaihdettu, pyykkikone pyörittää jo toista satsia ja kohta varmaan tartun imurinkin kahvaan... Onnistuin myös torpedoimaan sydänystävälliset (kolmasosa jauhoista sämpyläjauhoja) muffinssini suklaakuorrutuksella ja strösseleillä
Niin ja Pauliina Virtasen löytyminenkin ilahduttaa tavallaan (omaiset pääsivät piinasta)
Niin ja Pauliina Virtasen löytyminenkin ilahduttaa tavallaan (omaiset pääsivät piinasta)
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
- Juliet Jones
- Axel Foley