Mutta ei, ei sillä kriisipuhelimen numerolla kyllä tee yhtikäs mitään
Ärsyttää Murha.infossa->
^ Toisaalta täytyy ymmärtää, että tuo tapaus herättää palstalaisissa valtaisan tunnereaktion, alan harrastajia kun ollaan. Itse olen tässä töiden lomassa hymyillyt suupielet korvissa sen ilouutisen johdosta, että tekijä saatiin hengissä kiinni.
Tuossa ketjussa vain on hankalaa sekin, että kun postauksia tulee niin nopeasti, kokonaiskuvaa ketjusta (ja siellä jo esitetyistä tiedoista) on vaikea saada. Sitten kun vihdoin saa sen kommenttinsa naputeltua, tekstiä on ehtinytkin tulla jo sivu tolkulla lisää ja omassa kommentissa ei niiden uusien sivujen tietojen valossa olekaan enää mitään järkeä. Tuontapaisessa ketjussa siis toisinsanoen kärsii siitä, jos paneutuu huolellisesti kommentoimiseen. Eikä niitä kommentteja lopulta kukaan luekaan, kun jaksetaan lukaista nopeasti vain se viimeinen sivu.
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Voivoi, jamppa, hermot on näköjään menneet tosi pahasti, kun itsekin sekoitat Kauhavan ja Kauhajoenjamppa kirjoitti:Ei vittuuuuuuuu Tää on taas niin saatanan tätä. Nyt vitu meni ensimmäisen kerran kunnolla hermot, kun lueskelen tota kauhavan keissiä niin sinne jengi postailee samoja juttuja ja vitun turhia sellaisia
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Nyt toinen vuodatus tälle päivälle, ne joita ei kiinnosta, hypätkää suoraan viestin yli
Ärsyttää:
1. Ihmiset, jotka syyttää jostain asiasta jotakuta ja syyllistyy siihen itse.
2. Ihmiset, jotka ei osaa pitää turpaansa kiinni ja pysyä aiheessa.
3. Ihmiset, jotka suorastaan kilpailevat siitä että saavat jonkun tiedon iskettyä tänne ensimmäisinä.
Ärsyttää:
3. Ihmiset, jotka suorastaan kilpailevat siitä että saavat jonkun tiedon iskettyä tänne ensimmäisinä.
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Voitko selventää tuota ykköskohtaa? Siis esimerkiksi haukkuu fillarivarkaat maan alle mutta itse tarttuu humalapäissään silloin tällöin vieraaseen polkupyörään ja polkee kotiin kapakasta taksin käyttämisen sijaan? Tai haukkuu massapostaajia aivottomista onelinereistä ja syyllistyy itse niiden postaamiseen?Howler kirjoitti:Nyt toinen vuodatus tälle päivälle, ne joita ei kiinnosta, hypätkää suoraan viestin yli
Ärsyttää:
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Lähempänä tuo antamasi esimerkki massapostaajien arvostelijoista. Hyvänä esimerkkinä myös vinisijät, jotka sanoo että EI OT:TA NYT! ja sitten vetää sitä itse. Huoh.Jack the Ripper kirjoitti:Voitko selventää tuota ykköskohtaa? Siis esimerkiksi haukkuu fillarivarkaat maan alle mutta itse tarttuu humalapäissään silloin tällöin vieraaseen polkupyörään ja polkee kotiin kapakasta taksin käyttämisen sijaan? Tai haukkuu massapostaajia aivottomista onelinereistä ja syyllistyy itse niiden postaamiseen?
Tosiaan, nyt sitten odotellaan vaan "innolla" koska joku kirjautuu sisään nimimerkillä mattisaari, mattijuhani, M.saari tai mattiS.
TAI ottaa hänen kuvansa avattarekseen.
Auvinenhan täällä jo onkin edustettuna kummallakin rintamalla.
TAI ottaa hänen kuvansa avattarekseen.
Kun linkität niin kopioi ainakin olennaiset, tapaukseen liittyvät osat tekstistä samalla ketjuun, koska monet linkit lakkaavat ajan mittaan toimimasta tai artikkeli siirtyy maksumuurin taakse tai sen lukemiseen vaaditaan rekisteröityminen. Tai jotain.
Voin melkein sanoa että vaikka yritän olla ennäkkoluuloton niin silti itse suhtaudun myös epäilevästi jos joku tosiaan jonkun M. Saari-nimimerkin kehittää. Täytyy vaan sanoa että se on hyvän maun vastaista.Aariel kirjoitti:Mä lynkkaan heti sen ihmisen.Luupää kirjoitti:Tosiaan, nyt sitten odotellaan vaan "innolla" koska joku kirjautuu sisään nimimerkillä mattisaari, mattijuhani, M.saari tai mattiS.![]()
TAI ottaa hänen kuvansa avattarekseen.![]()
Asia erikseen sitten että millainen tyyppi tuon nimimerkin takana olisi.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.
Kyllä minäkin yritän olla, mutta kuten olen joa aiemmin maininnut niin en osaa suhtautua enkä ymmärtää nätä, joiden nick liittyy P-E.A:n tai kuvassa on hänen naama.rimma kirjoitti:Voin melkein sanoa että vaikka yritän olla ennäkkoluuloton niin silti itse suhtaudun myös epäilevästi jos joku tosiaan jonkun M. Saari-nimimerkin kehittää. Täytyy vaan sanoa että se on hyvän maun vastaista.Aariel kirjoitti:Mä lynkkaan heti sen ihmisen.Luupää kirjoitti:Tosiaan, nyt sitten odotellaan vaan "innolla" koska joku kirjautuu sisään nimimerkillä mattisaari, mattijuhani, M.saari tai mattiS.![]()
TAI ottaa hänen kuvansa avattarekseen.![]()
Olisihan se perin sairasta tuon nimimerkin taakse verhoutua ja viestejä kirjoittaa tänne.rimma kirjoitti: Voin melkein sanoa että vaikka yritän olla ennäkkoluuloton niin silti itse suhtaudun myös epäilevästi jos joku tosiaan jonkun M. Saari-nimimerkin kehittää. Täytyy vaan sanoa että se on hyvän maun vastaista.
Kerro ihmeessä, millaisen tyypin suvaitset sellaisella nimimerkillä tänne kirjoittavan.
A man's got to do what a man's got to do.
-
Yksisilmäinen Änkyrä
- Hercule Poirotin viikset