joo, ei. meni OT:ksi.
Kauhajoen koti- ja laitostalousoppilaitoksen ammuskelu 2008
-
Mother_North
- Roger Murtaugh
http://www.iltalehti.fi/nettitv/?28011645
Iltalehtihän se tempaisi. Kooste ja sanotaan että jäähyväisvideo: Ikäänkuin Saari olisi tämän itse tehnyt.
Iltalehtihän se tempaisi. Kooste ja sanotaan että jäähyväisvideo: Ikäänkuin Saari olisi tämän itse tehnyt.
-
Mia Wallace
- Vähänniinkuharrastaja
Se, että on kiinnostunut kouluammuskelijoista ja heidän ajatusmaailmastaan tai sielunelämästään, EI tarkoita sitä, että ihannoi heidän tekemisiään tai hyväksyy niitä.
Ihan vaan tiedoksi tälle yhdelle nimimerkille...
Ja mä kuolen näihin ihmisiin
jotka ei merkitse mulle mitään
kertoo mitä pitää tehdä
mitä täytyy yrittää
mä kuolen kun mun suuni huutaa
valkoisia valheita
ja jättää kertomatta
aina osan totuutta
jotka ei merkitse mulle mitään
kertoo mitä pitää tehdä
mitä täytyy yrittää
mä kuolen kun mun suuni huutaa
valkoisia valheita
ja jättää kertomatta
aina osan totuutta
Jeppulis. Jos se oli saanut lainaksi isomman tykin.YBJ kirjoitti:
.22 kuitenki melko tehoton ase
Viimeksi muokannut Marsalkka, Ti Syys 23, 2008 5:49 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Riippuu siitä, mistä kiinnostus johtuu ja mitkä sen lähtökohdat ovat. Se ainakin on tiedossa, että näistä viimeisimmistä kouluampujista jokainen on ihaillut edellisiä.Mia Wallace kirjoitti:Se, että on kiinnostunut kouluammuskelijoista ja heidän ajatusmaailmastaan tai sielunelämästään, EI tarkoita sitä, että ihannoi heidän tekemisiään tai hyväksyy niitä.
Ja mitäköhän helvetin väliä sillä sitten on, mikä telkkarissa pyörii tapahtumahetkellä? Uskooko joku nyt kenties tosissaan, että tällaiset teot ovat hetken mielijohteesta toteutettuja?
-
Mother_North
- Roger Murtaugh
23.09.2008
Pelastakaa Lapset ry ja IRC-Galleria järjestävät kriisichatin
IRC-Galleria järjestää yhdessä Pelastakaa Lapset ry:n kanssa kriisichatin, jossa voit keskustella koulutettujen vapaaehtoistyöntekijöiden kanssa Kauhajoella sattuneesta ampumavälikohtauksesta. Chat on päällä tänään, huomenna ja ylihuomenna kello 18:00-21:00.
Lisää kriisiapua:
* Mannerheimin Lastensuojeluliiton ilmainen nuorten kriisipuhelin 0800 120 400
* SPR:n valtakunnallinen kriisipuhelin 020 366 266
* Valtakunnallinen kriisipuhelin 0203 44 55 66
Pelastakaa Lapset ry ja IRC-Galleria järjestävät kriisichatin
IRC-Galleria järjestää yhdessä Pelastakaa Lapset ry:n kanssa kriisichatin, jossa voit keskustella koulutettujen vapaaehtoistyöntekijöiden kanssa Kauhajoella sattuneesta ampumavälikohtauksesta. Chat on päällä tänään, huomenna ja ylihuomenna kello 18:00-21:00.
Lisää kriisiapua:
* Mannerheimin Lastensuojeluliiton ilmainen nuorten kriisipuhelin 0800 120 400
* SPR:n valtakunnallinen kriisipuhelin 020 366 266
* Valtakunnallinen kriisipuhelin 0203 44 55 66
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
-
kakojootti
- Olivia Benson