En tiedä kuinka pitkään tuota ’mereenajoa’ voidaan pitää aktiivisena, rankemman syytteen alaisena, mutta uskoisin, että tässä tapauksessa juttu on ’lukittu’ vähintään tuon mttn ajaksi.
(Siitä ehkä tuo ’salaus’ sen osalta, kunnes muuta päätetään.)
#####
Olen nyt selannut ylimalkaisesti välituomiota.
#####
Ensivaikutelma on, että suurinpiirtein kaikki on jätetty ratkaistavaksi mttn jälkeen.
(Mistä minulle syntyy vaikutelma, että Tikkasen mielentilaa/-terveyttä todella epäillään ainakin osittain syyksi&”motiiviksi” teolle)
Tosin hänen masennus ei auta häntä itseään missään tilanteessa. Eikä myöskään lääkkeiden väärinkäyttö.
Ehkä tässä syyttäjäkin odottaa jotain kriittisempää arviota syytetyn mielentilasta ja heittää suuremman vaihteen päälle juuri silloin, kun Koortti ei sitä osaa odottaa. (..,..ja kun hän antaa positiivishenkisiä haastatteluja, joilla luulee pelottelevansa syyttäjää….)
#####
Minulle, tosin nopealla vilkaisulla, ei syntynyt kuvaa ”pettämisestä”.
Korkeintaan Tikkasen kanssa alkuaikoina yhtäaikaa olleista ’tindertyypeistä’.
Ja so what sille? Kuka ottaisi ensimmäisen tyrkylle tulleen? (tosin tässä valinta meni pieleen tot)
Päinvastoin sain kuvan Tikkasen ’syvästä’ mustasukkaisuudesta (menneisiin asioihin).
Jota mielessäni tukee exältä saatujen lahjojen katoaminen totaalisesti, vanhan puhelimen syynäys & kopiointi, viestien tutkiminen ja googlaus henkilöstä, jonka kanssa V on viestitellyt VANHAN puhelimensa aikana.
Näin siis äkkäältään