Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
Ifigeneia
Rico Tubbs
Viestit: 1291
Liittynyt: La Helmi 18, 2023 7:16 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

feverlag kirjoitti: La Touko 11, 2024 11:25 pm
Ifigeneia kirjoitti: La Touko 11, 2024 7:44 pm
Jannes kirjoitti: La Touko 11, 2024 6:15 pm Muutenkin tuo juden ja mussen vertailu toisiinsa on vähän kun vertailisit pedofiiliä ja raiskaria.

Käytännössä sama meininki, toisilla se vaan menee vielä vähän pidemmälle.
Ai juutalaiset raiskaa ja tappaa sekä tekee terroritekoja ympäri maailmaa?
Kumpa vaan tietäisit niiden poliittisten murhien määrän USAssa jotka tietenkin ilmoitetaan itsemurhina ja onnettomuuksina.
Ai sielläkin putoilee porukkaa ikkunoista?
Lemminkäinen
Lauri Hanhivaara
Viestit: 126
Liittynyt: Su Huhti 21, 2024 5:30 am

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Lemminkäinen »

Ifigeneia kirjoitti: La Touko 11, 2024 11:35 pm
Jostain syystä ei vaan ole osunut silmääni että kun muija jättää juutalaisen poikaystävänsä, muijalta pitää leikata pää. Ja sitten kun oikein vituttaa, pitää alkaa riehumaan puukon kanssa huutaen Jahvea. Taikka räjäyttää itsensä ja puoli seurakuntaa.
Eikös ne ole pitkälti yli kymmenentuhatta lasta jo Gazassa tappaneet. Saa muslimiterroristit pistää kyllä kunnon kirin päälle, jos meinaavat Israelin hirmutekoihin yltää. Palstan äärioikea fanittaa ryssiä ja siionisteja. Oikeita porvareita.
Viimeksi muokannut Lemminkäinen, La Touko 11, 2024 11:46 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
kakkosurpo kirjoitti: Ti Touko 07, 2024 8:45 am nysä mulkku jöpöttää terhakkaasti.
PekkoPelikaani
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 90
Liittynyt: Ke Elo 24, 2022 4:36 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja PekkoPelikaani »

Miks joka toisen esiintyjän pitää olla joku non-binary yms? En oo koskaan ymmärtänyt noita termejä, mutta oonkin boomeri.
Avatar
Ifigeneia
Rico Tubbs
Viestit: 1291
Liittynyt: La Helmi 18, 2023 7:16 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

Lemminkäinen kirjoitti: La Touko 11, 2024 11:45 pm
Ifigeneia kirjoitti: La Touko 11, 2024 11:35 pm
Jostain syystä ei vaan ole osunut silmääni että kun muija jättää juutalaisen poikaystävänsä, muijalta pitää leikata pää. Ja sitten kun oikein vituttaa, pitää alkaa riehumaan puukon kanssa huutaen Jahvea. Taikka räjäyttää itsensä ja puoli seurakuntaa.
Eikös ne ole pitkälti yli kymmenentuhatta lasta jo Gazassa tappaneet. Saa muslimiterroristit pistää kyllä kunnon kirin päälle, jos meinaavat Israelin hirmutekoihin yltää.
Terroristeissa kun ei ole miestä antautua, vaan naiset ja lapset saavat heidän puolestaan marttyrisoitua ihmiskilpinä, niin rumaa on jälki.
Lemminkäinen
Lauri Hanhivaara
Viestit: 126
Liittynyt: Su Huhti 21, 2024 5:30 am

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Lemminkäinen »

Ifigeneia kirjoitti: La Touko 11, 2024 11:48 pm
Terroristeissa kun ei ole miestä antautua, vaan naiset ja lapset saavat heidän puolestaan marttyrisoitua ihmiskilpinä, niin rumaa on jälki.
Siis eikö siionistit olekkaan tappaneet lapsia? Miten paljon tarvitaan miestä lasten tappamiseen?
kakkosurpo kirjoitti: Ti Touko 07, 2024 8:45 am nysä mulkku jöpöttää terhakkaasti.
Avatar
Ifigeneia
Rico Tubbs
Viestit: 1291
Liittynyt: La Helmi 18, 2023 7:16 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

aumari kirjoitti: La Touko 11, 2024 10:58 pm
Lemminkäinen kirjoitti: La Touko 11, 2024 10:48 pm Siis tuo Israelin edustaja on ryssä, joka muuttanut pari vuotta sitten Israeliin. Käynyt esiintymässä Krimillä sen valtauksen jälkeen. Ihmeen paljon minfossa ryssämielisiä siionisteja, mutta ei se tietenkään yllätys ole.
Jos tuo pimun tausta olisi yleisesti tiedossa, niin mikähän olisi suhtautuminen? Ehkä ei vaikutusta, koska osa ihmisistä ei seuraa muuta kuin jotain tiktokkia ja äksää.
En seuraa edes noita. Mutta jos noin on, niin koko Euroviisut voikin sitten vaikka räjäyttää paskaksi. Siellähän taisi Ruotsiakin edustaa norjalainen, että eipä ole paljon järjen häivää koko menossa muutenkaan.
Lemminkäinen
Lauri Hanhivaara
Viestit: 126
Liittynyt: Su Huhti 21, 2024 5:30 am

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Lemminkäinen »

Ifigeneia kirjoitti: La Touko 11, 2024 11:50 pm
En seuraa edes noita. Mutta jos noin on, niin koko Euroviisut voikin sitten vaikka räjäyttää paskaksi. Siellähän taisi Ruotsiakin edustaa norjalainen, että eipä ole paljon järjen häivää koko menossa muutenkaan.
Olet kuitenkin Euroviisu-ketjussa jakamassa venäläisyyden ja siionismin ilosanomaa.
kakkosurpo kirjoitti: Ti Touko 07, 2024 8:45 am nysä mulkku jöpöttää terhakkaasti.
Antsa
Harjunpää
Viestit: 293
Liittynyt: To Huhti 24, 2008 2:34 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Antsa »

Lemminkäinen kirjoitti: La Touko 11, 2024 11:45 pm Eikös ne ole pitkälti yli kymmenentuhatta lasta jo Gazassa tappaneet. Saa muslimiterroristit pistää kyllä kunnon kirin päälle, jos meinaavat Israelin hirmutekoihin yltää. Palstan äärioikea fanittaa ryssiä ja siionisteja. Oikeita porvareita.
Saitko tapettujen määrän Gretalta vai peräti Palefacelta? No sittenhän se varmaan pitää paikkansa.

Ryssä muuten tukee noita rättipäitä, eikä Israelia. Alunperinkin Hamasin hyökkäyksen takapiruna pidettiin Irania ja ryssää. Joten miten Israelin äänestäminen on sitten ryssän fanittamista?

Jos jaksaisin äänestää, niin äänestäisin Israelia. Toivottavasti voittavat (eivät voita, koska "asiantuntijaraati"). Olisi kiva katsella vasureiden itkua.
Avatar
Ifigeneia
Rico Tubbs
Viestit: 1291
Liittynyt: La Helmi 18, 2023 7:16 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

Lemminkäinen kirjoitti: La Touko 11, 2024 11:50 pm
Ifigeneia kirjoitti: La Touko 11, 2024 11:48 pm
Terroristeissa kun ei ole miestä antautua, vaan naiset ja lapset saavat heidän puolestaan marttyrisoitua ihmiskilpinä, niin rumaa on jälki.
Siis eikö siionistit olekkaan tappaneet lapsia? Miten paljon tarvitaan miestä lasten tappamiseen?
Ihan takuulla on tappaneet, mutta tokkopa sillä tyylillä kuin Hamas. Että ensin raiskataan ja sitten poltetaan elävältä.

Parempi olisi ollut että Israelin valtion synnyttyä sieltä olisi evakuoitu kaikki muslimit pois, niin vähemmällä rähinällä olisi kenties päästy.
Avatar
Säde-Sisko
Axel Foley
Viestit: 2251
Liittynyt: Ke Kesä 03, 2020 4:50 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Säde-Sisko »

Rauhaa ihmiset rauhaa. Ei pilata "hyvää" musiikkia politiikalla :lol:
”En ole puolesta, enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin”
blindpedestrian
Remington Steele
Viestit: 249
Liittynyt: Ma Heinä 18, 2016 9:26 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja blindpedestrian »

talmudvision thong contest
Avatar
Ifigeneia
Rico Tubbs
Viestit: 1291
Liittynyt: La Helmi 18, 2023 7:16 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

Lemminkäinen kirjoitti: La Touko 11, 2024 11:52 pm
Ifigeneia kirjoitti: La Touko 11, 2024 11:50 pm
En seuraa edes noita. Mutta jos noin on, niin koko Euroviisut voikin sitten vaikka räjäyttää paskaksi. Siellähän taisi Ruotsiakin edustaa norjalainen, että eipä ole paljon järjen häivää koko menossa muutenkaan.
Olet kuitenkin Euroviisu-ketjussa jakamassa venäläisyyden ja siionismin ilosanomaa.
En ihan usko niihin nettiväitteisiin että Israelin juutalaiset ovatkin venäläisiä. Miksi ihmeessä joku venäläinen kansa olisi kääntynyt juutalaisiksi, kun juutalaisia on vainottu Euroopassa ja varsinkin Venäjällä?

Antisemitistit ja muut natsit ne vaan jaksaa keksiä vaikka mitä että saisivat tuhottua juutalaiset koko Maan päältä. Kun ei juntit mitään muutakaan keksi kuin vihata juutalaisia "kun isikin vihasi".
Antsa
Harjunpää
Viestit: 293
Liittynyt: To Huhti 24, 2008 2:34 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Antsa »

Lemminkäinen kirjoitti: La Touko 11, 2024 10:48 pm Siis tuo Israelin edustaja on ryssä, joka muuttanut pari vuotta sitten Israeliin. Käynyt esiintymässä Krimillä sen valtauksen jälkeen. Ihmeen paljon minfossa ryssämielisiä siionisteja, mutta ei se tietenkään yllätys ole.
Lue sitä wikiä vähän tarkemmin. Syntynyt Israelissa. Äiti Ukrainalainen ja isä Latvialainen. Muuttivat pois ryssälästä koska ryssä hyökkäsi Ukrainaan.
Avatar
Ifigeneia
Rico Tubbs
Viestit: 1291
Liittynyt: La Helmi 18, 2023 7:16 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

Säde-Sisko kirjoitti: La Touko 11, 2024 11:56 pm Rauhaa ihmiset rauhaa. Ei pilata "hyvää" musiikkia politiikalla :lol:
Niin. Antaa sen pilata itse itsensä ominpäin. :lol:
ManHalen
Poliisikoira Rex
Viestit: 252
Liittynyt: La Huhti 17, 2021 11:19 am

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja ManHalen »

En ole kummankaan puolella, jos pommimmatavat toisiaan hyvä aina on yksi vähemmän. Idiootteja kumpikin osapuoli.....
Vastaa Viestiin