Tutkija raiskasi koiria usean vuoden ajan - 39 lemmikkiä kohtasi loppunsa konttiin rakennetussa 'kidutushuoneessa'
Re: Tutkija raiskasi koiria usean vuoden ajan - 39 lemmikkiä kohtasi loppunsa konttiin rakennetussa 'kidutushuoneessa'
Nyt näyttää siltä, että tuomio julistetaan 11.7.
Joidenkin lähteiden mukaan tämä Britton on jonkun tuomarin poika. Sattuu sitä paremmissakin perheissä.
Joidenkin lähteiden mukaan tämä Britton on jonkun tuomarin poika. Sattuu sitä paremmissakin perheissä.
Re: Tutkija raiskasi koiria usean vuoden ajan - 39 lemmikkiä kohtasi loppunsa konttiin rakennetussa 'kidutushuoneessa'
Mistä lähteestä peräisin tämä tieto? Alunperinhän tää Mr Britton on Brittein saarilta, oisko skotti, ja muuttanut Australiaan aikuisiällä. Voiko vanhemman oikeusoppineisuus muka vaikuttaa hidastavasti maapallon toisella puolella? Sairas on kyllä kyseinen vanhempi, jos yrittää vetkuttaa, vatkuttaa ja hidastaa tuomion täytäntöönpanoa...Unhola kirjoitti: Ti Touko 14, 2024 5:28 pm Nyt näyttää siltä, että tuomio julistetaan 11.7.
The biggest mistake in life is you think you have time. Time is free but it's priceless. You can't own it but you can use it. You can't keep it but you can spend it. Once you've lost it you can never get it back.
En muista, mistä sellaista luin. Lähde ei ollut erikoisen luotettava, olisiko ollut jonkun uutisen kommenteissa.undulata kirjoitti: Ke Touko 15, 2024 4:47 pmMistä lähteestä peräisin tämä tieto? Alunperinhän tää Mr Britton on Brittein saarilta, oisko skotti, ja muuttanut Australiaan aikuisiällä. Voiko vanhemman oikeusoppineisuus muka vaikuttaa hidastavasti maapallon toisella puolella? Sairas on kyllä kyseinen vanhempi, jos yrittää vetkuttaa, vatkuttaa ja hidastaa tuomion täytäntöönpanoa...Unhola kirjoitti: Ti Touko 14, 2024 5:28 pm Nyt näyttää siltä, että tuomio julistetaan 11.7.
Käsittelyä kai hidasti ainakin se, että puolustus halusi tuoda paikalle jotain psykiatreja esittämään lausuntoja. Tuomari oli kyllä ihmetellyt, miksi se oli tarpeellista.
Okei, kiitti.
Niin, miksihän psykiatrien lausunnot ovat tarpeellisia? Eiköhän teot kerro puolestaan. Ehkä ajatuksena on, että tämä shithole joutuisi vankilan sijaan tahdovastaiseen sairaalahoitoon, mutta harvoinpa psykopaatit käsitykseni mukaan vankimielisairaaloiden suljetuille joutuvat, jollei heillä ole persoonallisuushäiriön lisäksi psykoottistasoista ongelmaa päälle. Parasta näille ihmisroskille olisi pronssihärkä tai öljyssä keittäminen.
Niin, miksihän psykiatrien lausunnot ovat tarpeellisia? Eiköhän teot kerro puolestaan. Ehkä ajatuksena on, että tämä shithole joutuisi vankilan sijaan tahdovastaiseen sairaalahoitoon, mutta harvoinpa psykopaatit käsitykseni mukaan vankimielisairaaloiden suljetuille joutuvat, jollei heillä ole persoonallisuushäiriön lisäksi psykoottistasoista ongelmaa päälle. Parasta näille ihmisroskille olisi pronssihärkä tai öljyssä keittäminen.
The biggest mistake in life is you think you have time. Time is free but it's priceless. You can't own it but you can use it. You can't keep it but you can spend it. Once you've lost it you can never get it back.
Miten tää vaan venyy kokoajan? Ahistaa ajatus siitä että tuo sairas paska pääsee vaan jollain ehdollisella kuitenki..
Ei pääse ehdollisella. Tuolla oli käsittääkseni camateriaalia lisäksi, muttei tää taida silti ku max. 6v tms. saadaWiineri kirjoitti: La Kesä 15, 2024 1:35 pm Miten tää vaan venyy kokoajan? Ahistaa ajatus siitä että tuo sairas paska pääsee vaan jollain ehdollisella kuitenki..
Nyt on Brittonin talo myytävänä. Halukkaita ostajia ei varmaan ole kovin paljon.
-
Tyttö Bodomilta
- Nikke Knatterton
Tänään piti olla tuomionluku mutta siirrettiin taas 8.8.
Tänään todettu että on käynyt 30 krt psykologilla ja todettu parafilia,joka ei ole hänen oma vikansa.
Niinku mitä vittua?
Isänsä on tosiaan tuomari,kuollut jo eli ei voi vaikuttaa näihin nyt.
Tämä kusipää itse on Yorkshirestä,UK kotoisin ja hänen isänsä on toiminut siellä päin tuomarina.
Tämä piipittäjä oli tänään koittanut surauttaa kyyneleen oikeudessa kun hänen dg julkistettiin ja vartija sitten ojensi kusipäälle nenäliinan ja kusipää pyyhki naamaansa rillien alta.
Valitti myös että hän on saanut vankilassa osakseen häirintää.(harrashment)
Mä niin toivon et joku tappaa tän hitaasti ja samalla tavalla mitä hän itse teki.
Vihamiehiä nyt kusipäällä kyllä on mutta kuka ottaa tuomion tän kidutusmurhasta?
Luulisi että joku löytyisi.
Paljonko olen tätä keissiä itkenyt ja teonkuvaukset riitti mulle kertomaan mistä kauheudesta on kyse.
En ikinä unohda,enkä ikinä anna anteeksi.
Karmeinta on että samanlaisia epäolioita löytyy niin monta.
Tänään todettu että on käynyt 30 krt psykologilla ja todettu parafilia,joka ei ole hänen oma vikansa.
Niinku mitä vittua?
Tämä kusipää itse on Yorkshirestä,UK kotoisin ja hänen isänsä on toiminut siellä päin tuomarina.
Tämä piipittäjä oli tänään koittanut surauttaa kyyneleen oikeudessa kun hänen dg julkistettiin ja vartija sitten ojensi kusipäälle nenäliinan ja kusipää pyyhki naamaansa rillien alta.
Mä niin toivon et joku tappaa tän hitaasti ja samalla tavalla mitä hän itse teki.
Vihamiehiä nyt kusipäällä kyllä on mutta kuka ottaa tuomion tän kidutusmurhasta?
Paljonko olen tätä keissiä itkenyt ja teonkuvaukset riitti mulle kertomaan mistä kauheudesta on kyse.
Karmeinta on että samanlaisia epäolioita löytyy niin monta.
"Viisas ei tätä ole tehnyt"-Arvi Vainio 
Sellainen vanha Aatami siellä. On kyllä varsinainen Jumalan kuva.
Missähän Brittonin eloonjääneet lemmikkieläimet ovat nyt? Koirat Ursa ja Bolt sekä krokotiili Smaug.
Missähän Brittonin eloonjääneet lemmikkieläimet ovat nyt? Koirat Ursa ja Bolt sekä krokotiili Smaug.
Eihän se parafilia ehkä oma vika ole, eikä psykopatia, mutta kyllä on ihme esittäjäpaska.Tyttö Bodomilta kirjoitti: To Heinä 11, 2024 3:19 pm Tänään piti olla tuomionluku mutta siirrettiin taas 8.8.
Niinku mitä vittua?
Karmeinta on että samanlaisia epäolioita löytyy niin monta.![]()
Ei esittänyt videoilla kun kidutti 9 vauvakoiraa hengiltä ja hakkasi hädissään olleen emon. Leikkasi siis pennut halki ja raiskasi, sekä työnsi sivottuja, vielä eläviä pentuja emon suuhun. Näissä nauroi.
Ja nyt vittu itkee jossain syytteenluvussa ja dg julkistamisen jälkeen. Vitun egosentrinen paska. Toivon, että häntä häirintään vankilassa mahdollisimman paljon. Hänelle soisin Richard Hucklen tai Vantaan matkasellissä Abshir Diini Muye ja Perttu Oskari Pyynönen kourissa kuolleen kohtalon.
Jätämme odottamaan.
-
Tyttö Bodomilta
- Nikke Knatterton
Bolt on sukulaisilla,Ursa juuri kuoli vähän aikaa sitten.Unhola kirjoitti: To Heinä 11, 2024 11:18 pm Sellainen vanha Aatami siellä. On kyllä varsinainen Jumalan kuva.
Smaugista en tiedä,muistaakseni on hengissä.
-
Tyttö Bodomilta
- Nikke Knatterton
Mä haluun sille niin pahan kuoleman kitumalla ja tuskalla ja pelolla kuin mahdollista.undulata kirjoitti: Pe Heinä 12, 2024 11:29 amEihän se parafilia ehkä oma vika ole, eikä psykopatia, mutta kyllä on ihme esittäjäpaska.Tyttö Bodomilta kirjoitti: To Heinä 11, 2024 3:19 pm Tänään piti olla tuomionluku mutta siirrettiin taas 8.8.
Niinku mitä vittua?
Karmeinta on että samanlaisia epäolioita löytyy niin monta.![]()
Ei esittänyt videoilla kun kidutti 9 vauvakoiraa hengiltä ja hakkasi hädissään olleen emon. Leikkasi siis pennut halki ja raiskasi, sekä työnsi sivottuja, vielä eläviä pentuja emon suuhun. Näissä nauroi.
Ja nyt vittu itkee jossain syytteenluvussa ja dg julkistamisen jälkeen. Vitun egosentrinen paska. Toivon, että häntä häirintään vankilassa mahdollisimman paljon. Hänelle soisin Richard Hucklen tai Vantaan matkasellissä Abshir Diini Muye ja Perttu Oskari Pyynönen kourissa kuolleen kohtalon.
Jätämme odottamaan.
Saw-tyyppinenkin on liian easy.
-
Tyttö Bodomilta
- Nikke Knatterton
Ladyn ja 9 pennun kuolinpaikka
Niin turhaa.
Niin turhaa.
-
Tyttö Bodomilta
- Nikke Knatterton
Ladyn ja 9 pennun kuolinpaikka
Niin turhaa.
Niin turhaa.
- Liitteet
-
- Ladyn ja 9 pennun kuolinpaikka
- Ladyandthepups.jpg (217.45 KiB) Katsottu 2066 kertaa
Tämä onkin mielenkiintoista. Parafilioita on niin valtava määrä, että jokainen meistä tuntee jonkun parafiliaan taipuvaisen /siitä kärsivän henkilön vaikka asiasta ei huudellakaan. Se ei sinänsä tee vielä kenestäkään rikollista. On paljon esim. pdofiileja, jotka eivät koskaan syyllisty mihinkään rikolliseen tekoon. Heillä on vaan lapsiin kohdistuva parafilia, mutta pystyvät elämään yhteiskunnassa saantöjen ja lakien mukaan toteuttamatta sairaita mieltymyksiään.undulata kirjoitti: Pe Heinä 12, 2024 11:29 am
Eihän se parafilia ehkä oma vika ole, eikä psykopatia, mutta kyllä on ihme esittäjäpaska.
Monien suuryritysten johtotehtävissä on tunnetusti psykopaatteja ja narsisteja, joiden piinkovista henkilökohtaisesta ominaisuuksista on niillä paikoilla jopa hyötyä. Myös psykopaatit voivat siis elää yhteiskunnassa vahingoittamatta muita ihmisiä, ainakaan lakia rikkomalla.
Joten sitä en oikein sitten näe, että tuo parafilia (joka nyt oli varmaan ihan selvää ilman tutkimustakin?) olisi lieventävä asianhaara tai oikeutus teolle. Tekijän tulisi olla syyntakeeton, eli tilassa jossa ei ole ymmärtänyt tekojaan tekohetkellä. Parafilia ei aiheuta kenellekään syyntakeettomuutta. Kyseessä on henkilökohtainen seksuaalinen kiinnostus jotain asiaa tai esinettä kohtaan. Miettikää vaikka jotain seksuaalista sadistia, kuten tämä armeijan kapiainen joka piti vankeja maakellarissaan. Hän pystyi toimimaan vastuullisissa työtehtävissä, mutta ei kyennyt pysymään lain oikealla puolella parafiliansa kanssa. Hän ei siis misään tapauksessa ollut syyntakeeton. Ei se niin mene, että ihminen on oikeustoimikelpoinen virka-aikana ja iltaisin kotiin palatessaan muuttu syyntakeettomaksi.
Uskon tämän tutkijan (mitähän hän muuten edes lopulta tutki? En halua tietää...) siis ilman muuta ymmärtäneen, että teot ovat lainvastaisia. Eihän pedofiilinkaan tuomioita alenneta siitä syystä, että "mutta kun mä vaan tykkään lapsista enkä voi sille mitään".
Ihminen voi poikkeavuuksistaan, riippuvuuksistaan ja usein jopa diagnooseistaan (jos hoitotasapaino on kunnossa) huolimatta valita, mihin tekoihin hän ryhtyy. Jos parafilia jää vain fantasian tasolle, se ei vahingoita ketään. Olisi vaan katsellut "eroottisesti poseeraavien" koirien kuvia ja huristellut tumppuunsa. Koirien kohdalla tämä saattaa olla vielä sallittua toisin kuin lasten kohdalla.