Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

viivahattu
Javier Pena
Viestit: 1760
Liittynyt: Ti Touko 02, 2023 10:10 am

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

aumari kirjoitti: Ti Touko 14, 2024 5:53 pm Olisiko portugalilainen voittanut ilman ennakkovuodatusta vakavasta sairaudesta? Kuka tietää.
Kuka tosiaan tietää? Ainahan siellä kaikki vaikuttaa kaikeen, ja kaikille yritetään pr-puolella rakentaa joku sankari- tai nyyhkytarina. Kenellä on ADHD ja kenen perse juuttui lapsena oksasilppuriin. Siksi onkin niin helvetin typerää valittaa, että ei siellä enää pärjää kuin homot, koska oikeasti kyse on siitä, että kaikkien palasten pitää vain osua kohdilleen. Siitä ei pääse yli eikä ympäri, että Salvador Sobralin esitys oli todellakin jotain, mikä erottui kyseisenä vuonna, pitkästä aikaa ihan sitä "oikeaa" taidemusiikkia Euroviisujen takavuosikymmeniltä. Ja helvetin hienostihan se lauloi.
aumari
Axel Foley
Viestit: 2035
Liittynyt: Ke Touko 22, 2013 1:46 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja aumari »

viivahattu kirjoitti: Ti Touko 14, 2024 6:04 pm
aumari kirjoitti: Ti Touko 14, 2024 5:53 pm Olisiko portugalilainen voittanut ilman ennakkovuodatusta vakavasta sairaudesta? Kuka tietää.
Kuka tosiaan tietää? Ainahan siellä kaikki vaikuttaa kaikeen, ja kaikille yritetään pr-puolella rakentaa joku sankari- tai nyyhkytarina. Kenellä on ADHD ja kenen perse juuttui lapsena oksasilppuriin. Siksi onkin niin helvetin typerää valittaa, että ei siellä enää pärjää kuin homot, koska oikeasti kyse on siitä, että kaikkien palasten pitää vain osua kohdilleen. Siitä ei pääse yli eikä ympäri, että Salvador Sobralin esitys oli todellakin jotain, mikä erottui kyseisenä vuonna, pitkästä aikaa ihan sitä "oikeaa" taidemusiikkia Euroviisujen takavuosikymmeniltä. Ja helvetin hienostihan se lauloi.
Varmaan erottui. Mutta ehkä joku bimboilija olisi voittanut kun ei musiikilla ole ehtaa ykkösasemaa.
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10833
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja damfin »

URSA kirjoitti: Ti Touko 14, 2024 5:22 pm Huomasiko joku, mistä sai alkunsa tuo harhakuvitelma, että Israelia pitäisi vastustaa etenkin Euroviisuissa?

Joku ainakin väitti, että Israel olisi pitänyt sulkea kilpailun ulkopuolelle, koska niin tehtiin Venäjällekin. Eikö siinä samalla vähätellä Venäjän hyökkäyssotaa, kun se rinnastetaan terrorismin vastaiseen taisteluun aivan kuten ryssätrollitkin tekevät.
Minun mielestäni on toisaalta huono päätös venäjänkin sulkeminen pois noista euroviisuista, nyt venäjä saa tuosta päätöksestä jälleen yhden marttyyrin viitan harteilleen ja voi kansalaisilleen osoitella kuinka länsimaissa vihataan ja sorretaan venäjää kun pelätään venäjän menestyvän kilpailussa.

Jos venäjän annettaisiin osallistua niin saataisiin parempi tilaisuus osoittaa pistemäärän muodossa ihan käytännössä minkä verran venäjän toimia arvostetaan.
Avatar
ajanpatina
Jane Marple
Viestit: 1001
Liittynyt: Ma Syys 30, 2013 5:08 pm
Paikkakunta: Loimaa, Tampere
Viesti:

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja ajanpatina »

Euroviisut on mennyt mielettömäksi. Eihän siellä enään parasta laulua etsitä, vaan mitä pervompi tai hirviömäisempi, sitä paremmin menestyy.
Suomen Lordista se taisi alkaa, paskalla voittaa... :twisted:
Pervo pervon perään voittaa "laulukilpailun", missä laulu ei ole suinkaan pääasia, eikä melodia, vaan mielenvikaisten ihmisten hilluminen lavalla, jonkin laisen paskan rytkytyksen tahdissa. :?
Kisan voittaja oli karmeen näköinen karju hamosessaan ja röyhelötakkineen, josta heti näki, että karju on pervo. Hyi saatana, miten vastenmielisen näköinen ääliö. :evil:
Hupaisaa... Piruksi ja satanistiksi pukeutuneet teki valituksen, kun heitä epäiltiin satanisteiksi ja Israelin jengi oli varoitellut heistä ja heidän kalman katkuisesta biisistään. :shock:
YLEn selostajajätkä oli ihan täpinöissään aina, kun sveitsin pervo ja irlannin satanisti sai pisteitä. Yhdessä kohtaa kertoi, ettei ymmärtänyt itse biisistä mitään, mutta esitys sai karjun täpinöihin. Siis, mitä selostajana tekee karpaasi, joka ei ymmärrä musiikin päälle, mutta saa liki orkut pervojen esityksistä!? :?: :evil:
Euroviisut olisi syytä lopettaa, taikka kohta nähdään lavalla joku pervo nussimassa moppea tai mansikkia. :oops:
Kaikella on aikansa.
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10833
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja damfin »

No mut hei, olihan siellä tänäkin vuonna helmensä, nimittäin näiden lähetyksen juontajien vaivaantuneet ilmeet ja hetken hiljaisuus siinä vaiheessa kun heidän piti ääneen kertoa Israelin saamat yleisöäänet, ihan pelkästään se hetki teki koko lähetyksestä katsomisen arvoisen :D
Avatar
ajanpatina
Jane Marple
Viestit: 1001
Liittynyt: Ma Syys 30, 2013 5:08 pm
Paikkakunta: Loimaa, Tampere
Viesti:

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja ajanpatina »

damfin kirjoitti: Ti Touko 14, 2024 6:32 pm No mut hei, olihan siellä tänäkin vuonna helmensä, nimittäin näiden lähetyksen juontajien vaivaantuneet ilmeet ja hetken hiljaisuus siinä vaiheessa kun heidän piti ääneen kertoa Israelin saamat yleisöäänet, ihan pelkästään se hetki teki koko lähetyksestä katsomisen arvoisen :D
Tuo on totta. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 :mrgreen:
Kaikella on aikansa.
Puhelinkortti
Jane Marple
Viestit: 1031
Liittynyt: Ma Helmi 15, 2010 3:09 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Puhelinkortti »

ajanpatina kirjoitti: Ti Touko 14, 2024 7:29 pm
damfin kirjoitti: Ti Touko 14, 2024 6:32 pm No mut hei, olihan siellä tänäkin vuonna helmensä, nimittäin näiden lähetyksen juontajien vaivaantuneet ilmeet ja hetken hiljaisuus siinä vaiheessa kun heidän piti ääneen kertoa Israelin saamat yleisöäänet, ihan pelkästään se hetki teki koko lähetyksestä katsomisen arvoisen :D
Tuo on totta. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 :mrgreen:
Tuo oli kyllä hieno hetki. Huusin oikein vaimonkin katsomaan makuuhuoneesta ja hän kommentoi että minulla ei pitkään aikaan ole seissytkään niin hyvin.
Ahmi
Nikke Knakkertton
Viestit: 198
Liittynyt: Ma Maalis 08, 2021 10:26 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Ahmi »

Ja taas kerran on vassarit ja kommunistit ownattu.
Jannes
Hetty Wainthropp
Viestit: 492
Liittynyt: La Heinä 23, 2016 3:22 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Jannes »

damfin kirjoitti: Ti Touko 14, 2024 6:11 pm
URSA kirjoitti: Ti Touko 14, 2024 5:22 pm Huomasiko joku, mistä sai alkunsa tuo harhakuvitelma, että Israelia pitäisi vastustaa etenkin Euroviisuissa?

Joku ainakin väitti, että Israel olisi pitänyt sulkea kilpailun ulkopuolelle, koska niin tehtiin Venäjällekin. Eikö siinä samalla vähätellä Venäjän hyökkäyssotaa, kun se rinnastetaan terrorismin vastaiseen taisteluun aivan kuten ryssätrollitkin tekevät.
Minun mielestäni on toisaalta huono päätös venäjänkin sulkeminen pois noista euroviisuista, nyt venäjä saa tuosta päätöksestä jälleen yhden marttyyrin viitan harteilleen ja voi kansalaisilleen osoitella kuinka länsimaissa vihataan ja sorretaan venäjää kun pelätään venäjän menestyvän kilpailussa.

Jos venäjän annettaisiin osallistua niin saataisiin parempi tilaisuus osoittaa pistemäärän muodossa ihan käytännössä minkä verran venäjän toimia arvostetaan.
Ryssät kehittelee niitä stooreja vaikka annettais niille jokaiselle kultaharkko kouraan ja ykkössija jokaiseen urheilulajiin.
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10833
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja damfin »

Jannes kirjoitti: Ke Touko 15, 2024 7:59 am
damfin kirjoitti: Ti Touko 14, 2024 6:11 pm
URSA kirjoitti: Ti Touko 14, 2024 5:22 pm Huomasiko joku, mistä sai alkunsa tuo harhakuvitelma, että Israelia pitäisi vastustaa etenkin Euroviisuissa?

Joku ainakin väitti, että Israel olisi pitänyt sulkea kilpailun ulkopuolelle, koska niin tehtiin Venäjällekin. Eikö siinä samalla vähätellä Venäjän hyökkäyssotaa, kun se rinnastetaan terrorismin vastaiseen taisteluun aivan kuten ryssätrollitkin tekevät.
Minun mielestäni on toisaalta huono päätös venäjänkin sulkeminen pois noista euroviisuista, nyt venäjä saa tuosta päätöksestä jälleen yhden marttyyrin viitan harteilleen ja voi kansalaisilleen osoitella kuinka länsimaissa vihataan ja sorretaan venäjää kun pelätään venäjän menestyvän kilpailussa.

Jos venäjän annettaisiin osallistua niin saataisiin parempi tilaisuus osoittaa pistemäärän muodossa ihan käytännössä minkä verran venäjän toimia arvostetaan.
Ryssät kehittelee niitä stooreja vaikka annettais niille jokaiselle kultaharkko kouraan ja ykkössija jokaiseen urheilulajiin.
Toki, pointtini olikin että miksi estää heitä osallistumasta kilpailuun jossa heille voisi yksinkertaisesti antaa nolla pistettä osoituksena siitä mitä mieltä heistä olemme, tuo nolla pistettä vituttaisi heitä varmasti huomattavasti enemmän kuin kilpailusta pois sulkeminen.
Psykopaatti
Harjunpää
Viestit: 315
Liittynyt: Ma Marras 28, 2022 12:14 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Psykopaatti »

Tämäkin Yleisradioiden järjestämä vittu aikuisten laulukilpailu, ei ole muuta kuin hinteille, lesboille ja kaikenmaailman friikeille järjestetty jokakeväinen pervertikkojen tapaaminen. Kaikki raha aikuisten laulukilpailuun tulee osallistujamaiden työntekijöiden verorahoista, jotta friikit saa keväisen pervoilutapahtumansa. Ei ihme, että Suomessa Ylenkin rahoitusta vaaditaan ihan perustellusti supistettavan. Tämä olisi yksi hyvä kohde säästää. Kaikenmaailman vihervassaripervot voisi itse alkaa järjestämään tätä friikkisirkusta omista rahoistaan. Nimi kertoo jo kaiken. Oikeasti. Aikuisten laulukilpailu. Sopotin laulukilpailua ei tule takaisin, koska Venäjällä ei ole hinttejä, eikä lesboja. Olisikin varsin mielenkiintoista, jos Euroopan maiden vasemmistovetoiset Yleisradioyhtiöt alkaisivat järjestämään äärioikeiston ja natsien laulukilpailua. Kuinka moni veronmaksaja olisi halukas maksamaan kuluja? Ei nytkään moni halua maksaa tätä keväistä sekoilua, mutta pakko on. Ihan huoletta voisi vetää rahoituksen tältä pois. Maksakoot pervertikot omat juhlansa.
Jannes
Hetty Wainthropp
Viestit: 492
Liittynyt: La Heinä 23, 2016 3:22 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Jannes »

damfin kirjoitti: Ke Touko 15, 2024 8:20 am Toki, pointtini olikin että miksi estää heitä osallistumasta kilpailuun jossa heille voisi yksinkertaisesti antaa nolla pistettä osoituksena siitä mitä mieltä heistä olemme, tuo nolla pistettä vituttaisi heitä varmasti huomattavasti enemmän kuin kilpailusta pois sulkeminen.
Pointtina ei ole vittuilla joillekin ryssille, vaan sulkea ne pois kanssakäymisestä muiden kanssa.

Vähän kun kauppasaarron ideana ei ole myöskään vittuilu, vaan se että ne ei saa meidän hyödykkeitä ja joutuu syömään sitä siperialaisista mummoista lypsettyä juustoa.
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10833
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja damfin »

Jannes kirjoitti: Ke Touko 15, 2024 1:52 pm
damfin kirjoitti: Ke Touko 15, 2024 8:20 am Toki, pointtini olikin että miksi estää heitä osallistumasta kilpailuun jossa heille voisi yksinkertaisesti antaa nolla pistettä osoituksena siitä mitä mieltä heistä olemme, tuo nolla pistettä vituttaisi heitä varmasti huomattavasti enemmän kuin kilpailusta pois sulkeminen.
Pointtina ei ole vittuilla joillekin ryssille, vaan sulkea ne pois kanssakäymisestä muiden kanssa.

Vähän kun kauppasaarron ideana ei ole myöskään vittuilu, vaan se että ne ei saa meidän hyödykkeitä ja joutuu syömään sitä siperialaisista mummoista lypsettyä juustoa.
Kauppasaarron ideana on myös saada kansa tuntemaan tyytymättömyyttä maan johdon toimintaan, samankaltainen vaikutus saataisiin myös siitä jos venäjä ei saisi pisteitä euroviisuissa maan hyökkäyssotien takia.

Kilpailusta sulkeminen taas saadaan kansalle uskoteltua niin että se on pelkästään Euroopan johtajien kieroa toimintaa eikä eurooppalaisten yleinen mielipide, eli venäläiset käsittävät sen niin että kielto onkin Euroopan johtajien syytä eikä venäjän johdon syy.
Pele
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 11
Liittynyt: Ti Helmi 07, 2023 6:01 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Pele »

damfin kirjoitti: Ti Touko 14, 2024 5:22 pm

Minun mielestäni on toisaalta huono päätös venäjänkin sulkeminen pois noista euroviisuista, nyt venäjä saa tuosta päätöksestä jälleen yhden marttyyrin viitan harteilleen ja voi kansalaisilleen osoitella kuinka länsimaissa vihataan ja sorretaan venäjää kun pelätään venäjän menestyvän kilpailussa.

Jos venäjän annettaisiin osallistua niin saataisiin parempi tilaisuus osoittaa pistemäärän muodossa ihan käytännössä minkä verran venäjän toimia arvostetaan
Venäjä saa järjestää omat laulukilpailunsa Kirgisian ja Eritrean kanssa tästä ikuisuuteen. Sama koskee kaikkia urheilukilpailuja olympialaisista eukonkantoon.
Maailman onnellisin kansa
Näkeehän sen naamoistansa
viivahattu
Javier Pena
Viestit: 1760
Liittynyt: Ti Touko 02, 2023 10:10 am

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

Psykopaatti kirjoitti: Ke Touko 15, 2024 10:45 am
Ja kuitenkin tänä vuonna yleisöäänestyksen voitti aika ylivoimaisestikin heteromies Kroatiasta biisillä, joka kertoo siitä, kun maalaispoika muuttaa kaupunkiin. Kappale keräsi tasaisesti pisteitä joka puolelta Eurooppaa. Sen sijaan Ison-Britannian homon esittämä, homoilusta kertova ja lavashown'sa homoiluun perustanut esitys jäi surkeille pisteille. Miten tämä on mahdollista?
Vastaa Viestiin