Tunkeileva ja tuijottava suomalainen 'setämies' herättää inhoa - osa naisista turvautunut jopa kaasusumuttimiin

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Sipi
Theo Kojak
Viestit: 1162
Liittynyt: Ke Tammi 03, 2018 10:58 pm

Re: Tunkeileva ja tuijottava suomalainen 'setämies' herättää inhoa - osa naisista turvautunut jopa kaasusumuttimiin

Viesti Kirjoittaja Sipi »

Voi maailma taas. Huokaus.

Katse?

Ymmärrän tilanteen, jossa on pyydetty poistumaan, mutta ei mene jakeluun. On pyydetty lopettamaan, mutta ei mene jakeluun. Mutta ettei saa edes katsoa?

Mulla on hyvä vinkki kaikille keski-ikäisille miehille: käyttäkää sellaisia Top Gun -peililaseja, joista ei näe mihin katsotte.

On sanottava, että vaikka olen tätimies, saatan joskus itsekin (myötähäpeää tuntien) katsoa nuoria naisia vahingossa pitkään. Eilen näin rautatieasemalla nuoren naisen, joka painoi ehkä 120 kiloa, oli pukeutunut verkkosukkiin, minishorteihin ja napapaitaan sekä maalannut jonkin ihmeellisen kuolinnaamion kasvoilleen liian vaalealla, paksulla meikkivoiteella. Ripset ja muut oli liimattu paikoilleen. Iho vaikutti raa´alta broilerilta, tupakki paloi huulessa ja toivoin hartaasti, ettei hän kumartelisi julkisella paikalla.

Havahduin itsekin siihen, että tuijotin häntä. Mitä helvettiä?

Mutta en suinkaan siksi, että olisin limainen tätimies ja haluaisin seksiä hänen kanssaan. Vaan aivan muista syistä, jotka eivät olleet edes tahdonalaisia ennen kuin tajusin tuijottavani.

Pahoittelut siis hänelle.
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5295
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Tunkeileva ja tuijottava suomalainen 'setämies' herättää inhoa - osa naisista turvautunut jopa kaasusumuttimiin

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ke Touko 15, 2024 3:54 pm Mahtavatkohan nuo nuoret naisetkaan tyytyä vain pariin drinksuun illassa, hehh.?
Sehän riippuu ihan siitä, että kuinka monta drinksua on setämiehet tarjonneet kun on flirttailu ja vähän annettu ymmärtääkin, jos oikein suuta kuivaa eikä hanat aukenee muuten.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Tontta82
Alibin satunnaislukija
Viestit: 69
Liittynyt: To Elo 10, 2023 5:09 pm

Re: Tunkeileva ja tuijottava suomalainen 'setämies' herättää inhoa - osa naisista turvautunut jopa kaasusumuttimiin

Viesti Kirjoittaja Tontta82 »

se on niin voimaannuttavaa kun +50 puuma-suski haluaa 30v nuorempien miesten tulevan pesee pippeleitänsä hänen suuhunsa!. Kun taas puuma-suskin ikäisten setämiesten kohdalla iskee radioaktiinen setäilyvaara heti!! kun haluavat pestä pippelin 30v nuoremman muikkelin suussa.
Viimeksi muokannut Tontta82, Ke Touko 15, 2024 6:51 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kosti
Hetty Wainthropp
Viestit: 482
Liittynyt: Pe Huhti 21, 2023 3:04 am

Re: Tunkeileva ja tuijottava suomalainen 'setämies' herättää inhoa - osa naisista turvautunut jopa kaasusumuttimiin

Viesti Kirjoittaja Kosti »

Aluksi luulin itsekin, että kyseessä oli joku tietty setämies. Asian selvittyä lähinnä huvitti, miten outoja asioita voi ihmisten päissä liikkua.
(Tuijottaminen ja muu epä-asiallinen käytös tietysti poislukien.) Joo, ei pitäisi kenenkään katsoa yhtään minnekään. :o
Eih bennek, eih blavek
Mestari68
Scooby-Doo
Viestit: 29
Liittynyt: Ma Heinä 10, 2023 7:25 am

Re: Tunkeileva ja tuijottava suomalainen 'setämies' herättää inhoa - osa naisista turvautunut jopa kaasusumuttimiin

Viesti Kirjoittaja Mestari68 »

kun keskusta juottolat on täynnä pöydässä muut on alaiän rajalla tai väärillä papereilla sisällä. kuka on sopivampi UHRI kuin setämies joka haluaa vaan juoda pari ja lähteä kotiin . kun ei suostu tarjoamaan onkin se häirikkö johonkin on myös katsottava joku tietty ottaaa sen tuijotuksena. kännisen silmät seisoo voihan setämies tietty 1 liikaa juoneena ehdottaa jatkoja hänen luona mutta sehän on vain kysymys jonka aikuiselle voi tehdä.
Jösse Kalapää
Armas Tammelin
Viestit: 74
Liittynyt: Su Huhti 28, 2024 11:46 pm

Re: Tunkeileva ja tuijottava suomalainen 'setämies' herättää inhoa - osa naisista turvautunut jopa kaasusumuttimiin

Viesti Kirjoittaja Jösse Kalapää »

No ei vitussa mitään jatkoja voi ehdottaa.ja varsinkaan jos on ottanut sen yhden liikaa. Se on jo vainoamista ja lähestymiskiellon peruste. Äläkä vitussa laita kättä olkapäälle jos tuon kysymyksen kuitenkin päätät tehdä, sillä silloin mennään jo seksuaalisen kajoamisen alueelle…
Keplotteleva konna
Susikoski
Viestit: 37
Liittynyt: To Huhti 04, 2024 12:07 am

Re: Tunkeileva ja tuijottava suomalainen 'setämies' herättää inhoa - osa naisista turvautunut jopa kaasusumuttimiin

Viesti Kirjoittaja Keplotteleva konna »

Faija ei mulle montaa juttua opettanut, mutta sen, että "aina kannattaa kysäistä" - sitä olen pyrkinyt noudattamaan 8)
Lemminkäinen
Lauri Hanhivaara
Viestit: 120
Liittynyt: Su Huhti 21, 2024 5:30 am

Re: Tunkeileva ja tuijottava suomalainen 'setämies' herättää inhoa - osa naisista turvautunut jopa kaasusumuttimiin

Viesti Kirjoittaja Lemminkäinen »

Keplotteleva konna kirjoitti: Ke Touko 15, 2024 9:10 pm Faija ei mulle montaa juttua opettanut, mutta sen, että "aina kannattaa kysäistä" - sitä olen pyrkinyt noudattamaan 8)
Paljon olen turpaani saanut, mutta paljon olen nussinutkin juttuja.
kakkosurpo kirjoitti: Ti Touko 07, 2024 8:45 am nysä mulkku jöpöttää terhakkaasti.
Yrjö Yrjönpoika
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1495
Liittynyt: Pe Elo 04, 2023 10:05 am

Re: Tunkeileva ja tuijottava suomalainen 'setämies' herättää inhoa - osa naisista turvautunut jopa kaasusumuttimiin

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

Lemminkäinen kirjoitti: Ke Touko 15, 2024 9:22 pm
Keplotteleva konna kirjoitti: Ke Touko 15, 2024 9:10 pm Faija ei mulle montaa juttua opettanut, mutta sen, että "aina kannattaa kysäistä" - sitä olen pyrkinyt noudattamaan 8)
Paljon olen turpaani saanut, mutta paljon olen nussinutkin juttuja.
Riippunee huomattavasti siitä, mitä kysäisee. Esimerkiksi voi olla aivan viisasta kysyä, että onko sulla kundikaveria ja että onko hän tuo iso jannu tuolla biljardipöydän ääressä. :)
JanitaSlim
Jessica Fletcher
Viestit: 3295
Liittynyt: Pe Syys 18, 2020 5:51 pm

Re: Tunkeileva ja tuijottava suomalainen 'setämies' herättää inhoa - osa naisista turvautunut jopa kaasusumuttimiin

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: To Touko 16, 2024 2:20 am Riippunee huomattavasti siitä, mitä kysäisee. Esimerkiksi voi olla aivan viisasta kysyä, että onko sulla kundikaveria ja että onko hän tuo iso jannu tuolla biljardipöydän ääressä. :)
Jos tosiaan on Tynkkynen niin tuollainen kysymys voi tulla mieleen.
Yrjö Yrjönpoika
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1495
Liittynyt: Pe Elo 04, 2023 10:05 am

Re: Tunkeileva ja tuijottava suomalainen 'setämies' herättää inhoa - osa naisista turvautunut jopa kaasusumuttimiin

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

JanitaSlim kirjoitti: To Touko 16, 2024 2:54 am
Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: To Touko 16, 2024 2:20 am Riippunee huomattavasti siitä, mitä kysäisee. Esimerkiksi voi olla aivan viisasta kysyä, että onko sulla kundikaveria ja että onko hän tuo iso jannu tuolla biljardipöydän ääressä. :)
Jos tosiaan on Tynkkynen niin tuollainen kysymys voi tulla mieleen.
Onko Tynkkynen se jannu siellä biliksen luona, vai onko Tynkkynen kenties hän, jolta asiaa kysytään. Ymmärtääkseni Tynkkynen ei naisia lähentele. 8)
Sienisalaatti
Axel Foley
Viestit: 2006
Liittynyt: Ma Huhti 12, 2021 5:34 pm

Re: Tunkeileva ja tuijottava suomalainen 'setämies' herättää inhoa - osa naisista turvautunut jopa kaasusumuttimiin

Viesti Kirjoittaja Sienisalaatti »

Setäilyvaara -kylttejä asetettava vaarallisimmille alueille. Katseella raiskaamista ja kaikkea, hyvänen aika...
Oikeudesta viis, kunhan laki säilyy! Eikä mitään henkilökohtaista ketään kohtaan, asiat vain asioina täällä.
TosiJees
Susikoski
Viestit: 35
Liittynyt: Ke Maalis 13, 2024 8:10 pm

Re: Tunkeileva ja tuijottava suomalainen 'setämies' herättää inhoa - osa naisista turvautunut jopa kaasusumuttimiin

Viesti Kirjoittaja TosiJees »

Unhola kirjoitti: Ke Touko 15, 2024 1:17 pm Luulin otsikon perusteella, että kyseessä on joku tietty setämies, joka on jatkuvasti ahdistellut naisia.
Otsikon mukaan #suomalainen setämies herättää inhoa. Olisko tää jonku toimittaja matu-patjan provo?
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10855
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Tunkeileva ja tuijottava suomalainen 'setämies' herättää inhoa - osa naisista turvautunut jopa kaasusumuttimiin

Viesti Kirjoittaja damfin »

Kyllä minuakin inhotti, kun yhtenä päivänä kävin emännän kanssa (kun pakko oli) puutarhamyymälässä jotain kukkia pihamaalle ostamassa, niin tuli tunne että eikö nuo kukkia valkkailevat "tätimummot" ole ennen miestä nähneet, ainakaan puutarhamyymälässä, kun tuijottivat niin tarkkaan sieltä kukkahyllyjen välistä, jos olisi ollut se kaasusumutin mukana niin olisin voinut suihkauttaa pahimpia naamalle sieltä kukkapuskan välistä ja käskeä lopettamaan sen tuijottamisen... todella inhottavaa ja pervoa tuollainen tuijottelu.
Vastaa Viestiin