Aiheen seuraaminen

Testit ja kokeilut ja kysymykset tekniikasta. Voit myös hakea muuta tietoa esim. vanhoista uutisista tms.
mava67
Alokas

Aiheen seuraaminen

Viesti Kirjoittaja mava67 »

Voisko joku konkari neuvoo aloittelijaa, että kun valitsen aiheen seurattavaksi, ni onko tosiaan niin hankalaa, että joudun aina aktivoimaan toisen sivun tms ja palaamaan sitten takaisin vai onko tohon oikotietä onneen kun olen on-line? Nyt toi Kauhajoki kiinnostaa pienen koululaisen äitiä nimittäin...
Setä
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Setä »

Tallennappa sivu, jolla olet menossa vaikka suosikkeihin koneellasi niin voit jatkaa siitä mihin jäit. Mikäli ymmärsin kysymyksesi oikein.
What's up, fuckers?
SVC
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja SVC »

Vai haetko kenties päivitysnappulan ominaisuutta (saat uudet viestit näkymään sivua vaihtamatta)? Löytyy selaimesta valikkojen ja osoitekentän läheltä.
mava67
Alokas

Viesti Kirjoittaja mava67 »

Kiitos, molemmat neuvot olivat hyviä. En tiedä suoranaisesti hainko tuota päivitysnappulaakaan, se jo muutenki oli tuttu, mut ajattelin josko täällä sivujen sisällä olis ollut joku muu keino, mut nuokin käyvät ja riittävät. Kiitos molemmille vastaajille. Aion Kauhajokea seurata toki, mutta muutenkin olin tänne tulossa lueskelemaan (jostan lehdestä kun vinkin löysin). Muutoinkin vastaavat jutut lukijana kiinnostaa siten, että yksi ahkirimmin lukemistani lehdistä on Alibi. Kai se vaan on tämä naisellinen uteliaisuus tai jotain :oops: Mutta tosiaan KIITOS kovasti.

PS oliko tämä oikea paikka kysyä?
Mäsä-Masa
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Mäsä-Masa »

mava67 kirjoitti: PS oliko tämä oikea paikka kysyä?
Kyllä, onhan tämä "Testit ja kyselyt"-osio nimenomaan kyselyjä varten! :)
"Moon Leka-Veka, soot Mäsä-Masa", sanoi koulutoveri minulle ennen muinoin.
Vastaa Viestiin