60 e/kk ruokaan

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

OnyxPhoenix
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5397
Liittynyt: Pe Syys 25, 2020 12:16 am

Re: 60 e/kk ruokaan

Viesti Kirjoittaja OnyxPhoenix »

RL11/6 kirjoitti: Ke Maalis 20, 2024 4:07 pm
Nähty_ennenkin kirjoitti: Ke Maalis 20, 2024 3:45 pm
Itse pidän aika ihmiskehosta vieraantuneena käsitystä, että ihmiselle ei aiheutuisi merkittäviä fysiologisia oireita kuukauden täydestä syömättömyydestä.
Niinpä. 4 viikon syömälakko tappaa aika varmasti ihmisen poikkeuksia lukuunottamatta.
No ei kyllä tapa varsinkin jos on ylipainoa. Ainoa mistä on syytä pitää huoli on suolan saanti, muuten voi olo muuttua todella huonoksi.
Itse olen vetänyt 3 viikon täyden vesipaaston, vichyllä ja merisuolalla 3-4g päivässä. Ei mitään ongelmia. Viikko olisi mennyt helposti vielä, mutta tavoite oli tuo 3 viikkoa. Suurempia vitamiinipuutoksiakaan tuossa ajassa ei vielä ehdi kehittyä.
Suolan syöminen on ihan ehdoton kuitenkin jos haluaa pysyä toimintakykyisenä. Suurin vaara tuossa on se syömisen uudelleen käynnistys vaihe. Se pitää ottaa varovasti ja herätellä suolistoa, muuten voi tulla pahoja ongelmia, eli siitä kannattaa hankkia tietoa.
RL11/6
Axel Foley
Viestit: 2355
Liittynyt: Pe Elo 07, 2020 9:53 am

Re: 60 e/kk ruokaan

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Nämä vissyn ja suolan nauttijat ovat melkoista overeaters Anonymous -porukkaa. Eräs seemiläinen kansa, jonka Keski-Euroopassa sijaitseva valtio otti erityistarkkailuun salaliittoon kuulumisesta lähemmäs satavuotta sitten, tuli toimeen ruokavaliolla, jonka tunnemme nimellä keskitysleiriruokavalio. Siihen kuului vain tarpeellinen, eikä tuollainen pröystäilevä vissyn juonti. Ihminen tarvitsee sokeria, vaikka ylipainoiset terveydenhoitajat eivät suostu sitä ääneen sanomaan. Erityisesti kunnolla sokeroitua Hessu Hopo -merkkistä vadelmalimpparia. Sen kaveriksi kahvinsuodattimen sisällä mikrossa lämmitetty lihapiirakka emmentaljuustolla ja neljällä nakilla sekä X-tra ketsupilla. Alkaa jumalauta kiven lohkareet liikkumaan tarvekivilouhimolla kuin muinaisessa Egyptissä, kun pyramideja tehtiin silloisen YIT:n toimesta.
Vastaa Viestiin