Satanistikannibaalit tappoivat neljä teiniä

Ulkomailla tapahtuneet selvitetyt tai vielä selvittämättömät henkirikokset
YBJ
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja YBJ »

Miten musta toi koko "uutinen" tuntuu kovasti keksityn oloselta ? Noi iltalehdet ei muutenkaa niitä kaiken vakuuttavimpia tietolähteitä ole.

Laskiko ne tarkkaan että jokaseen osu 666 kertaa ? Mahto käydä aika pitkäks. Mites ne hiukset nuotios säily palamattomana mutta muuta ei ?
Nettie
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Nettie »

Voisi kuvitella hiusten säilyvän helpoiten. Tai no ehkä kynsien? Jos ne vaikka jotenkin suli möykyksi tai niitä jäi palamatta nuotion reunamille? Edit. Ihan aiheeseen liittyen, eikös puukotuksista olla laskettu hurjempiakin määriä iskuja? Jokatapauksessa voisi kuvitella puukottajankin menevän laskuissa sekaisin. "657... 658... 65 - öh, montako se oli?"

Nojoo, itseasiassa postasin OT:n vuoksi. Haluaisin nimittäin tietää mitä mieltä olette tuosta ihmisen lihan syönnistä prionitauteja ajatellen. Jos lihan kypsentää, tuhoutuuko tauteja aiheuttava valkuaisainerakenne? Ajattelevatko nämä ihmiset kyseistä riskiä ennen tekojaan tai sen jälkeen? Voisi kuvitella esim. Nelosen dokkarissa nähdyn "kannibaalimurhaajan" tienneen esim. kurusta.
"Kustannusleikkausten vuoksi on tunnelin päässä näkyvä valo tilapäisesti sammutettu."
Ack
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Ack »

Ja minä taas luulen että kyse on saatananpalvonnasta joka on mielestäni yleisesti mielenvikaista. Kumpi sitten tuli ensin muna vai kana, ihan sama. Söihän Jarnokin frendien kanssa uhrin kikkeliä kuunnelen asiaan kuuluvia biisejä. Tuskin on muutenkaan keksitty tuo neukkujen juttu. Ne tekaisee vain poliittisia ja valtaansa pönkittäviä uutisia.
Rattus
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Rattus »

Ack kirjoitti:Ja minä taas luulen että kyse on saatananpalvonnasta joka on mielestäni yleisesti mielenvikaista.
Hmmh, totta totta.
Pikaisella googletuksella löytyi vähän lisää, aamulehti.fi:
Saatananpalvojat puukottivat uhrejaan 666 kertaa
16.09. - 12:05 (Luotu: 12:05)

Poliisi uskoo, että venäläinen saatananpalvojien jengi tappoi neljä teini-ikäistä puukottamalla jokaista 666 kertaa. Luku on tunnettu niin sanottuna Ilmestyskirjan pedon lukuna.

Synkät rituaalimurhat tapahtuivat Venäjällä, noin 300 kilometriä Moskovasta koilliseen. Kolme tyttöä ja yksi poika pakotettiin juomaan alkoholia, ennen kuin jengi hyökkäsi 16-17 -vuotiaiden uhriensa kimppuun.

Poliisi uskoo, että saatananpalvojat myös keittivät ja söivät uhriensa ruumiinosia.

Kesäkuussa kadonneiden uhrien jäänteet löytyvät viime kuussa, kertoo Daily Mail.

Poliisi on pidättänyt tapauksen johdosta kaikkiaan kahdeksan henkilöä.

Yksi pidätetyistä oli Daily Mailin mukaan todennut poliisille, että "saatana auttaa minua välttämään rangaistuksen, olen tehnyt paljon uhrauksia hänelle".

Jengiläisiltä kysyttiin, miksi he tekivät tekonsa. "Yritin kääntyä Jumalan puoleen, mutta se ei tuonut minulle rahaa", totesi eräs. "Rukoilin saatanaa, ja asiat paranivat", hän sanoi.

Aamulehti
Ei tää tervettä touhua ole, mutta ei ole muutkaan uskonnot :roll:
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

"Yritin kääntyä Jumalan puoleen, mutta se ei tuonut minulle rahaa"
:D
onkos tämä nyt kirjoitusvirhe (rauhaa -ei rahaa) vai oonko uskonnontunneilla missannut jotakin olennaista tietoa.. oonko seissyt kelassa väärässä jonossa? minkähän verran tarttis saatanalta saada rahaa et kääyntyis saatananpalvojaksi? :roll:
Vastaa Viestiin