Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

YBJ
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja YBJ »

Jaa, että ulkomaalaisten sarja/massa/muutenvaan-murhaajien nickejä voi kyl käyttää, niiden muistokuvia yms voi laittaa avatariks/sigiks, mutta kotimaiset on kielletty ? Yhtä pahoja jollei pahempiaki nää kollegat vaikkapa columbinessa oli.

...no se on toki ymmärrettävä pointti että suomalaisten uhrien omaiset saattais täällä jostain syystä pyöriä eikä hirveesti naurattais noitten naamat avatarina, mutta eipä tääl muutenkaa kaikki nimimerkit kovin kauniisti kuolleista kirjota.
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

YBJ kirjoitti:Jaa, että ulkomaalaisten sarja/massa/muutenvaan-murhaajien nickejä voi kyl käyttää, niiden muistokuvia yms voi laittaa avatariks/sigiks, mutta kotimaiset on kielletty ? Yhtä pahoja jollei pahempiaki nää kollegat vaikkapa columbinessa oli.
Myönnän, myös nämä kummastuttavat minua, mutta esim. VoDkalla on ihan asiaa viesteissään ja olen oppinut ymmärtämään hänen nickinsä ja avansa. Vaikkakin toisinaan ihmettelen. Kuitenkin nyt on kysymys Suomesta ja Suomessa tapahtuneista kouluammuskeluista, niin kyllä se kirpaisee enemmän.
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

^ Columbinesta on aikaa ensi vuonna vuosikymmen. Jokelasta alle vuosi ja Kauhajoki tapahtui eilen. Eiköhän tämä ole se syy, minkä takia nuo suomalaisiin ampujiin viittaavat nimimerkit kirpaisevat.
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Ihan selvä provosointi ärsyttää just nyt. Iskee oikein hermoon niin, että oikeasti näkee punaista. Tai jos se ei ole provosointia, niin helvetin moista tyhmyyttä sitten.
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

Kokki kirjoitti:
rimma kirjoitti: Voin melkein sanoa että vaikka yritän olla ennakkoluuloton niin silti itse suhtaudun myös epäilevästi jos joku tosiaan jonkun M. Saari-nimimerkin kehittää. Täytyy vaan sanoa että se on hyvän maun vastaista.
Asia erikseen sitten että millainen tyyppi tuon nimimerkin takana olisi.
Olisihan se perin sairasta tuon nimimerkin taakse verhoutua ja viestejä kirjoittaa tänne.
Kerro ihmeessä, millaisen tyypin suvaitset sellaisella nimimerkillä tänne kirjoittavan.
Ei tarvitse riehaantua :P Kerron toki kun pyydetään. Tuolla tarkoitin sitä, että kotimaassa tapahtuneet verilöylyt voi olla henkilökohtaisempia toisille ja saattaa tuntu pahalle tuo nimimerkki taikka ava. Enkä edes ymmärrä miksi pitäsi tulla esim. nimellä M. Saari tänne.
Kuitenkin kirjoittaja nimen takana saattaa olla asiallinen eikä mikään kouluammuskelijoita ihannoiva tyyppi.
Kyllä sinä Kokki tajuat minun pointin jos edes vähän yrität. Uskoisin, että tiedät sen itsekin. Vai sattuiko taas olemaan niin, että kun minä tuon satuin sanomaan niin johan...
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

Yksisilmäinen Änkyrä kirjoitti:Ärsyttää kun aina samat tyypit on täällä itkemässä.
Sinulta haluan kysyä että mikä olisi sitten sinun suvaitsema oikea tapa ilmaista tuon ärsyyntyminen? Jos se menee itkemiseksi joka kerta. Ketju nimenomaan käsittelee sitä mikä ärsyttää ja vituttaa niin tuskin kukaan tulee tänne heittämään mitään mikä ei ärsytä. Sille on oma ketju"mitä hyvää murha.infossa".

Minua ärsyttää kun samat tyypit käy vähän väliä heittämässä tuota "itku" läppää. Jos ei kiinnosta niin antaa olla lukematta.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Kokki
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Kokki »

rimma kirjoitti: Ei tarvitse riehaantua :P Kerron toki kun pyydetään. Tuolla tarkoitin sitä, että kotimaassa tapahtuneet verilöylyt voi olla henkilökohtaisempia toisille ja saattaa tuntu pahalle tuo nimimerkki taikka ava. Enkä edes ymmärrä miksi pitäsi tulla esim. nimellä M. Saari tänne.
Kuitenkin kirjoittaja nimen takana saattaa olla asiallinen eikä mikään kouluammuskelijoita ihannoiva tyyppi.
Kyllä sinä Kokki tajuat minun pointin jos edes vähän yrität. Uskoisin, että tiedät sen itsekin. Vai sattuiko taas olemaan niin, että kun minä tuon satuin sanomaan niin johan...
Ei riehaannuta :wink:.
Ja ymmärrän toki pointtisi.
Pisti vaan silmään tuo asia. Omasta mielestäni vaan on kaikissa tapauksissa hyvän maun vastaista ottaa nimimerkikseen vaikka tuo "M.Saari", oli sitten asiallinen tyyppi tai ei.
Ei sillä ollut merkitystä, että sinä otit asian puheeksi.
Hyvää päivänjatkoa :)

Tänään muuten ei mikään erityisesti ole ärsyttänyt minfossa.
A man's got to do what a man's got to do.
Setä
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Setä »

Tän kauhajoen tragedian mukana tänne on ilmaantunut kaikenmaailman iltalehtien ja suoli24:sten kirjottajia. Perkeleellinen kiihkominen päällä koko ajan ilman pienintäkään hajua esittämiensä asioiden faktoista.

Tulee jo muutenkin koko vitun kauhajoki korvista ulos.
What's up, fuckers?
Aariel
Vic Mackey

Setä kirjoitti:Tän kauhajoen tragedian mukana tänne on ilmaantunut kaikenmaailman iltalehtien ja suoli24:sten kirjottajia. Perkeleellinen kiihkominen päällä koko ajan ilman pienintäkään hajua esittämiensä asioiden faktoista.

Tulee jo muutenkin koko vitun kauhajoki korvista ulos.
Jep, palstan taso laskee :(
Clyde
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Clyde »

^Ei hätää, eiköhän ne unohda viikossa että tänne ovat edes rekisteröityneet :wink:
Aariel
Vic Mackey

Porukka ei osaa/jaksa käyttää lainauksia. Todella vaikea seurata nytkin Kauhajoki-ketjussa kuka kysyy mitäkin asiaa, tekstiä kun tulee aika tiuhaa tahtia.
Clyde
Axel Foley

^Ihmisillä on hirveän kiire keskustella ;) Mua ärsyttää tuo odottamisen aika joka viestin jälkeen että voi lähettää (tai muokata) uuden viestin. Odottavan aika on joskus hirveän pitkä 8)
Aariel
Vic Mackey

Clyde kirjoitti:^Ihmisillä on hirveän kiire keskustella ;) Mua ärsyttää tuo odottamisen aika joka viestin jälkeen että voi lähettää (tai muokata) uuden viestin. Odottavan aika on joskus hirveän pitkä 8)
Ärsyyntymiseni alkoi esim. sinun viestistäsi, jossa kysyit jotain "Onko tuo totta?" tms. enkä tajunnut mitä tarkoitat :wink:
Vaikka on kiire, niin olisi järkevää pitää ketju luettavana ja sellaisena, että siitä jotain ymmärtääkin.
Clyde
Axel Foley

Joo, hups, se johtui siitä että olin juuri muokannut edellistä viestiä enkä näinollen ehtinyt laittamaan sitä heti siihen perään. Musta kun tuntuu tyhmältä lainata juuri ylläolevaa tekstiä kun sen voi yleensä osoittaa yläkolmiolla (^). Mikä tosin ei näytä tuossa ketjussa nyt toimivan kun asiat etenevät niin nopeasti.
Suurimmat pahoitteluni siis.
Aariel
Vic Mackey

Clyde kirjoitti:Joo, hups, se johtui siitä että olin juuri muokannut edellistä viestiä enkä näinollen ehtinyt laittamaan sitä heti siihen perään. Musta kun tuntuu tyhmältä lainata juuri ylläolevaa tekstiä kun sen voi yleensä osoittaa yläkolmiolla (^). Mikä tosin ei näytä tuossa ketjussa nyt toimivan kun asiat etenevät niin nopeasti.
Suurimmat pahoitteluni siis.
Juu ei mitään, sattuuhan tuota. Paremmissakin piireissä :D
Lukittu