Mistäköhän RL11/6:n riidanhalu mahtaa johtua?

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

feverlag

Re: Mistäköhän RL11/6:n riidanhalu mahtaa johtua?

Viesti Kirjoittaja feverlag »

Andikos kirjoitti: Ma Kesä 03, 2024 5:09 pm Oott osaksi oikeassa, minun isoiso vanhemmat meni Amerikaan 1800-luvulla ja tarpeeksi tienattuaan palasivat 1900-luvun alussa Suomeen, ennen suurta lamaa. Ostivat maatilan ja metsiä täältä ja alkoivat maanviljelijöiksi. Oli mukava tutustua kaukaisiin esi-isiin sukututkimuksesta tehtyyn kirjaan ja valokuviin. Osa sukulaisista kuulemma jäi Kanadaan ja Usaan, jotkut meni Australiaan ja Uuteen-Seelantiin. Että siinä mielessä olit oikeassa, mutta Suomesta kuitenkin meidän suvun juuret ovat olleet monta sukupolvea.

Ketään ei kiinnosta. Voisit mennä vaikka vauva.fi puheleen yksikses.
Karhere
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Karhere »

RL11/6 kirjoitti: Ma Kesä 03, 2024 6:01 pm
Andikos kirjoitti: Ma Kesä 03, 2024 5:43 pm tuollainen valioyksilö jossa ei ole itsessään minkäänlaisia puutteita
Minussa on yksi puute; minulta puuttuu heikkoudet.

Muuten tuo kalasteluviestisi oli hyvin tyypillinen juurikin ryssille.
Vaikutat harvinaisen typerältä, tietmättömältä ja sivistymättömältä Putin trollilta, olet aivan samalainen valehteleva öyhöttäjä, kuin knobster.
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Karhere kirjoitti: Ti Kesä 04, 2024 11:47 pm tietmättömältä
Sellainen sekakäyttäjä siellä taas ulisemassa. Ota lisää viinaa ja pillereitä!
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Andikos
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Andikos »

Rllälle olet just niin väärässä ku olla ja voi, itsestäni vielä sen verran että ukkini kuoli kaks päivää ennenkuin talvisota loppui ja isäni jäi puoliorvoksi 6 päivän vanhana, niin arvaat varmaan meidän perheen suhtautuminen ryssiä kohtaan.
Kosto on parasta kylmänä, jääkylmänä.
RL11/6
Watson itse

Andikos kirjoitti: Ke Kesä 05, 2024 2:10 pm Rllälle olet just niin väärässä ku olla ja voi, itsestäni vielä sen verran että ukkini kuoli kaks päivää ennenkuin talvisota loppui ja isäni jäi puoliorvoksi 6 päivän vanhana, niin arvaat varmaan meidän perheen suhtautuminen ryssiä kohtaan.
Mitä tässä yritetään ilmaista? Kuka on väärässä ja missä asiassa? Miten sinun ukkisi kuolema ja isäsi liittyy mihinkään asiaan?
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Hank Voight

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Andikos kirjoitti: Ke Kesä 05, 2024 2:10 pm Rllälle olet just niin väärässä ku olla ja voi,
Heh. Joo on toki helppo ymmärtää, että kun vetää arvioita hatusta/perseestä, niin eihän ne usein voi natsata, mutta on tuo kaverin hutiprosentti silti häkellyttävä. Silloin kun vielä sen oksennuksia luin, niin ei yksikään luonnehdinta osunut. Ei edes etäisesti tai sinne päin. Aivan perseelleen on mennyt ihan jokainen, niin perseelleen kuin vain mennä voi.
RL11/6
Watson itse

Hank Voight kirjoitti: Ke Kesä 05, 2024 4:19 pm Ei edes etäisesti tai sinne päin. Aivan perseelleen on mennyt ihan jokainen, niin perseelleen kuin vain mennä voi.
Ihme inttämistä tuollaiselta surkimukselta, jonka lapsetkin häpeää isäänsä.
Hank Voight

Yritä nyt edes jossain vaiheessa lopettaa tuo mun viestien lainaaminen, kun en niitä kuitenkaan edes näe. Yritä vittuilla noille lukuisille muille, niitä riittää ja useat vastaileekin.
RL11/6
Watson itse

Hank Voight kirjoitti: Ke Kesä 05, 2024 4:45 pm Yritä nyt edes jossain vaiheessa lopettaa tuo mun viestien lainaaminen, kun en niitä kuitenkaan edes näe.
Olet juuri sellainen luuseri, joka itkee kun matto vedetään jalkojen alta. Ethän sinä osaa edes kävellä.
Hank Voight

Ei vaan näemmä mene jakeluun, vaikka luulisi menevän, kun on noin älykkäästä ihmisestä kyse.
IronMikeDyson

Viesti Kirjoittaja IronMikeDyson »

Ai luulin pitkään, että olin ainut, jota se härnäsi jatkuvasti.. Just olipa säkä että vilkaisin tänne. Joo ei ollut mikään hyvä hänelle. :shock:
Hank Voight

IronMikeDyson kirjoitti: Ke Kesä 05, 2024 7:32 pm Ai luulin pitkään, että olin ainut, jota se härnäsi jatkuvasti.. Just olipa säkä että vilkaisin tänne. Joo ei ollut mikään hyvä hänelle. :shock:
Et suinkaan ole ainoa et. Kaikki jotka ovat RL:n kanssa eri mieltä, ovat sisäiittoisuudesta syntyneitä vajaaälyisiä alkoholisteja, joilla on mielenterveydellisiä ongelmia. Eli kuten RL asian ilmaisee, täydellistä roskaväkeä :)

Ai niin, olet myös automaattisesti PK-seudun ulkopuolella asuva, mikäli tohdit kyseenalaistaa tuon mulkun sanomisia.
taavetti
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja taavetti »

No mutta pääsääntöisestihän hän osuu oikeaan. Me olemme juuri tuollaisia, itse tosin asun pääkaupunkiseudulla.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
JanitaSlim
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

RL11/6 kirjoitti: Ke Kesä 05, 2024 2:50 pm Tässä hyvin näkee kuinka mieleltään sairasta porukkaa on olemassa. Toiset vastustaa sotaa ja ympäristön paskaamista ja jotkut suorastaan vaativat, että heidän ylitseen pitäisi ajaa junalla.

Joku Patria on läpimätä paskafirma ja ties kenen omistuksessa. Hämärähommia ja hemmoja koko juutalaisfirma täynnä.

Jos tämänlainen toiminta saa raivoa aikaiseksi joillekin apinoiden tasolla oleville työttömille sukurutsan tuotteille, on sitä pakko tukea.

Aikaisemmin suhtauduin neutraalisti tämmöisiin rauhantahtoisiin ilmastoliikkeisiin, nyt olen heidän kannattajansa.
Alan pitää tästä kaverista. Muutenkin jutuista n. 50% on ollut aivan helvetin hauskoja. 50% sitten tylsää öyhöttämistä ja turhaa paskaa.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
JanitaSlim
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

RL11/6 kirjoitti: Ke Kesä 05, 2024 5:04 pm
Hank Voight kirjoitti: Ke Kesä 05, 2024 4:45 pm Yritä nyt edes jossain vaiheessa lopettaa tuo mun viestien lainaaminen, kun en niitä kuitenkaan edes näe.
Olet juuri sellainen luuseri, joka itkee kun matto vedetään jalkojen alta. Ethän sinä osaa edes kävellä.
:lol: :lol: :lol:
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Vastaa Viestiin